09:00 – 09:50
Saabumine ja hommikukohv koos ampsuga
Toimumisaeg:
04.03.2025
Alguseni:
35p 21t 31m
Toimumiskoht:
T1 Cinamon kino
Jaekettide-tootjate-hulgikaupmeeste ühisseminar keskendub seekord sellele, kuidas müüke kasvatada ja veelgi paremini osapoolte vahel koostööd teha. Juttu tuleb nii automatiseerimisest, müügitrendidest, private labelist kui ka koostööst.
Seminar on koht, kus saavad omavahel kokku jaekettide ostujuhid, tootjate ja hulgikaupmeeste müügijuhid ning võtmekliendihalduris, et vabas õhkkonnas mõtteid jagada ja eelkokkuleppeid sõlmida.
Miks osaleda:
09:00 – 09:50
Saabumine ja hommikukohv koos ampsuga
09:50 – 10:00
Moderaatori avasõnad
Nele Peil Kaupmeeste Liidu tegevjuht
10:00 – 10:30
Ettekande teema kinnitamisel
LHV esindaja
10:30 – 11:00
Tehisintellektil põhinevad uuendused toidukaupade tarneahelas
Robin Bhola Relex Solutionsi operatsioonide juht
Konkreetseid näiteid ja tööriistu, kuidas AI abil optimeerida kaubaplaneerimist, vähendada raiskamist ning parandada tarneahela kiirust ja paindlikkust.
11:00 – 11:30
Erinevate tootekategooriate müügitrendid
Erlend Villems Nielsen Eesti tegevjuht
Andmepõhised teadmised ja konkreetsed soovitused, kuidas jaemüüjad saavad oma sortimente paremini hallata ja müügimahtusid suurendada. Millised kaubakategooriad praegu trendivad ning kust võiks tulla järgmine trendi tooted.
11:30 – 12:00
Kaupluste mahtude kahanemine: Kuidas muuta väljakutse võimaluseks?
Tarmo Toiger KPMG Baltics OÜ, Partner, juhtimisnõustamise ja tehnoloogia valdkonna juht
12:00 – 13:00
Lõuna
13:00 – 13:20
Private label ülevaade: plussid ja miinused
Sirje Potisepp Toiduliidu juht
13:20 – 14:00
Vestlusring: Kui palju suudab private label kasvatada müüki ja hoida hinda mõistlikul tasemel?
Tiina Aavik Lidl Eesti ostujuht
Taavi Tikenberg Prime Partner juhatuse esimees
Rain Palmiste Mantinga Eesti juht
Arutelu keskendub sellele, kuidas private label võib aidata kasvatada müüki ja säilitada tarbijate lojaalsust hinnasurve tingimustes.
14:00 – 14:20
Omamärgitooted ja brändid - kuidas pakkuda rohkem vähemaga?
Kadi Lainelo Maxima Eesti kategooriahalduse ja ostuosakonna juht
14:20 – 14:40
Kuidas väärtusostlemine aitab müüki tõsta?
Talis Raak Rimi Eesti Food kategooriajuht
Näited ja strateegiad, kuidas väärtuspõhised pakkumised mõjutavad tarbijakäitumist ja kasvatavad jaemüügi tulusid.
14:40 – 15:15
Kohvipaus
15:15 – 15:45
Müük alla omahinna – miks seda ei peaks tegema?
Oliver Rist Coopi ostudirektor
Praktiline arutelu selle üle, miks müük alla omahinna võib pikas perspektiivis kahju tuua. Juttu tuleb ka avalikest hinnavõrdlustest.
15:45 – 16:15
Hinnakujundus läbipaistvaks
Esineja kinnitamisel
16:15 – 16:45
Soovitused edukamaks koostööks jaekettide ja tootjate vahel
Jaanus Vihand A Le Coq’i juht
Jaanus Vihand jagab enda kogemustele tuginevalt, olles istunud mõlemal pool läbirääkimiste lauda, kuidas parandada suhtlust ja koostööd ning saavutada kõigile kasulikke tulemusi.
Toimumisaeg:
04.03.2025
Alguseni:
35p 21t 31m
Toimumiskoht:
T1 Cinamon kino
Jaekettide-tootjate-hulgikaupmeeste ühisseminar keskendub seekord sellele, kuidas müüke kasvatada ja veelgi paremini osapoolte vahel koostööd teha. Juttu tuleb nii automatiseerimisest, müügitrendidest, private labelist kui ka koostööst.
Seminar on koht, kus saavad omavahel kokku jaekettide ostujuhid, tootjate ja hulgikaupmeeste müügijuhid ning võtmekliendihalduris, et vabas õhkkonnas mõtteid jagada ja eelkokkuleppeid sõlmida.
Miks osaleda:
09:00 – 09:50
Saabumine ja hommikukohv koos ampsuga
09:50 – 10:00
Moderaatori avasõnad
Nele Peil Kaupmeeste Liidu tegevjuht
10:00 – 10:30
Ettekande teema kinnitamisel
LHV esindaja
10:30 – 11:00
Tehisintellektil põhinevad uuendused toidukaupade tarneahelas
Robin Bhola Relex Solutionsi operatsioonide juht
Konkreetseid näiteid ja tööriistu, kuidas AI abil optimeerida kaubaplaneerimist, vähendada raiskamist ning parandada tarneahela kiirust ja paindlikkust.
11:00 – 11:30
Erinevate tootekategooriate müügitrendid
Erlend Villems Nielsen Eesti tegevjuht
Andmepõhised teadmised ja konkreetsed soovitused, kuidas jaemüüjad saavad oma sortimente paremini hallata ja müügimahtusid suurendada. Millised kaubakategooriad praegu trendivad ning kust võiks tulla järgmine trendi tooted.
11:30 – 12:00
Kaupluste mahtude kahanemine: Kuidas muuta väljakutse võimaluseks?
Tarmo Toiger KPMG Baltics OÜ, Partner, juhtimisnõustamise ja tehnoloogia valdkonna juht
12:00 – 13:00
Lõuna
13:00 – 13:20
Private label ülevaade: plussid ja miinused
Sirje Potisepp Toiduliidu juht
13:20 – 14:00
Vestlusring: Kui palju suudab private label kasvatada müüki ja hoida hinda mõistlikul tasemel?
Tiina Aavik Lidl Eesti ostujuht
Taavi Tikenberg Prime Partner juhatuse esimees
Rain Palmiste Mantinga Eesti juht
Arutelu keskendub sellele, kuidas private label võib aidata kasvatada müüki ja säilitada tarbijate lojaalsust hinnasurve tingimustes.
14:00 – 14:20
Omamärgitooted ja brändid - kuidas pakkuda rohkem vähemaga?
Kadi Lainelo Maxima Eesti kategooriahalduse ja ostuosakonna juht
14:20 – 14:40
Kuidas väärtusostlemine aitab müüki tõsta?
Talis Raak Rimi Eesti Food kategooriajuht
Näited ja strateegiad, kuidas väärtuspõhised pakkumised mõjutavad tarbijakäitumist ja kasvatavad jaemüügi tulusid.
14:40 – 15:15
Kohvipaus
15:15 – 15:45
Müük alla omahinna – miks seda ei peaks tegema?
Oliver Rist Coopi ostudirektor
Praktiline arutelu selle üle, miks müük alla omahinna võib pikas perspektiivis kahju tuua. Juttu tuleb ka avalikest hinnavõrdlustest.
15:45 – 16:15
Hinnakujundus läbipaistvaks
Esineja kinnitamisel
16:15 – 16:45
Soovitused edukamaks koostööks jaekettide ja tootjate vahel
Jaanus Vihand A Le Coq’i juht
Jaanus Vihand jagab enda kogemustele tuginevalt, olles istunud mõlemal pool läbirääkimiste lauda, kuidas parandada suhtlust ja koostööd ning saavutada kõigile kasulikke tulemusi.
Hind | Soodushind kuni 04.02.2025 | Osalejaid | |
---|---|---|---|
Jaekettide-tootjate-hulgikaupmeeste ühisseminar | 349,00 € 425,78 € km-ga 349,00 € | 249,00 € 303,78 € km-ga 249,00 € 303,78 € km-ga |
Jaekettide-tootjate-hulgikaupmeeste ühisseminar OsalejaidHind 349,00 € 425,78 € km-ga 349,00 € 249,00 € 303,78 € km-ga 249,00 € 303,78 € km-ga |
Konverentsi materjalide ja sisu kopeerimine, salvestamine, reprodutseerimine või levitamine on ilma AS Äripäeva kirjaliku nõusolekuta keelatud.
Korraldaja võib üritusel teha pilte, videoid ja helisalvestisi ning jagada neid nii osalejatega kui ka avalikes meediakanalites, samuti kasutada sarnaste ürituste turundamiseks.
Täpsemat teavet andmete kasutamise kohta leiab Äripäeva Privaatsustingimustest.
Reklaam
Kui soovite tutvustada oma ettevõtet konverentsil, siis võtke ühendust [email protected] või 667 0105.
Palume teatada mitteosalemisest kirjalikult vähemalt 10 tööpäeva enne ürituse toimumist aadressil [email protected] .
Sellisel juhul tagastame laekunud osalustasu või tühistame veel tasumata arve.
Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne konverentsi kuulub tasumisele 50% arvest.
Kui teatate mitteosalemisest hiljem või unustate teatada, osalustasu ei tagastata ja tasumisele kuulub 100% arvest.
Aadress
T1 Cinamon kino