Jaekettide-tootjate-hulgikaupmeeste ühisseminar

Pidurdame hinnatõusu, suurendame mahte

Jaekettide-tootjate-hulgikaupmeeste ühisseminar

Toimumisaeg:

04.03.2025

Alguseni:

35p 21t 31m

Toimumiskoht:

T1 Cinamon kino

Jaekettide-tootjate-hulgikaupmeeste ühisseminar keskendub seekord sellele, kuidas müüke kasvatada ja veelgi paremini osapoolte vahel koostööd teha. Juttu tuleb nii automatiseerimisest, müügitrendidest, private labelist kui ka koostööst.

 

Seminar on koht, kus saavad omavahel kokku jaekettide ostujuhid, tootjate ja hulgikaupmeeste müügijuhid ning võtmekliendihalduris, et vabas õhkkonnas mõtteid jagada ja eelkokkuleppeid sõlmida.

Miks osaleda:

  • Seminaril saad näpunäiteid, kuidas kaupa paremini planeerida ning kuuled, millised on erinevate kategooriate müügitrendid
  • Arutame selle üle, kas Eesti probleem on jaekettide üleküllus, mis lahjendab kogu turgu?
  • Private label – kas saatan või suurepärane võimalus kasvatada mahte ja saavutada edu?
  • Mõtiskleme selle üle, miks alla omahinna müük ei ole jätkusuutlik tegevus. Mis oleks lahendus konkurentsis püsimiseks?
  • Kuulame kogemuslugu kahelt erinevalt poolelt – jaeketi juhi vaade koostöös hankijatega ja hankija vaade koostöös jaekettidega. Häid mõtteid omavaheliseks paremaks koostööks.
  • Osalejatel on võimalus tasuta pakkuda enda ettevõtte tooteid esinejate kinkekotti. Saada enda soov [email protected]

Programm

09:00 – 09:50

Saabumine ja hommikukohv koos ampsuga

09:50 – 10:00

Moderaatori avasõnad

Nele Peil Kaupmeeste Liidu tegevjuht

10:00 – 10:30

Ettekande teema kinnitamisel

LHV esindaja

10:30 – 11:00

Tehisintellektil põhinevad uuendused toidukaupade tarneahelas

Robin Bhola Relex Solutionsi operatsioonide juht

Konkreetseid näiteid ja tööriistu, kuidas AI abil optimeerida kaubaplaneerimist, vähendada raiskamist ning parandada tarneahela kiirust ja paindlikkust.

11:00 – 11:30

Erinevate tootekategooriate müügitrendid

Erlend Villems Nielsen Eesti tegevjuht

Andmepõhised teadmised ja konkreetsed soovitused, kuidas jaemüüjad saavad oma sortimente paremini hallata ja müügimahtusid suurendada. Millised kaubakategooriad praegu trendivad ning kust võiks tulla järgmine trendi tooted. 

11:30 – 12:00

Kaupluste mahtude kahanemine: Kuidas muuta väljakutse võimaluseks?

Tarmo Toiger KPMG Baltics OÜ, Partner, juhtimisnõustamise ja tehnoloogia valdkonna juht

12:00 – 13:00

Lõuna

13:00 – 13:20

Private label ülevaade: plussid ja miinused

Sirje Potisepp Toiduliidu juht

13:20 – 14:00

Vestlusring: Kui palju suudab private label kasvatada müüki ja hoida hinda mõistlikul tasemel?

Tiina Aavik Lidl Eesti ostujuht

Taavi Tikenberg Prime Partner juhatuse esimees

Rain Palmiste Mantinga Eesti juht

Arutelu keskendub sellele, kuidas private label võib aidata kasvatada müüki ja säilitada tarbijate lojaalsust hinnasurve tingimustes.

14:00 – 14:20

Omamärgitooted ja brändid - kuidas pakkuda rohkem vähemaga?

Kadi Lainelo Maxima Eesti kategooriahalduse ja ostuosakonna juht

14:20 – 14:40

Kuidas väärtusostlemine aitab müüki tõsta?

Talis Raak Rimi Eesti Food kategooriajuht

Näited ja strateegiad, kuidas väärtuspõhised pakkumised mõjutavad tarbijakäitumist ja kasvatavad jaemüügi tulusid.

14:40 – 15:15

Kohvipaus

15:15 – 15:45

Müük alla omahinna – miks seda ei peaks tegema?

Oliver Rist Coopi ostudirektor

Praktiline arutelu selle üle, miks müük alla omahinna võib pikas perspektiivis kahju tuua. Juttu tuleb ka  avalikest hinnavõrdlustest.

15:45 – 16:15

Hinnakujundus läbipaistvaks

Esineja kinnitamisel

16:15 – 16:45

Soovitused edukamaks koostööks jaekettide ja tootjate vahel

Jaanus Vihand A Le Coq’i juht

Jaanus Vihand jagab enda kogemustele tuginevalt, olles istunud mõlemal pool läbirääkimiste lauda, kuidas parandada suhtlust ja koostööd ning saavutada kõigile kasulikke tulemusi.

Jaekettide-tootjate-hulgikaupmeeste ühisseminar

Toimumisaeg:

04.03.2025

Alguseni:

35p 21t 31m

Toimumiskoht:

T1 Cinamon kino

Jaekettide-tootjate-hulgikaupmeeste ühisseminar keskendub seekord sellele, kuidas müüke kasvatada ja veelgi paremini osapoolte vahel koostööd teha. Juttu tuleb nii automatiseerimisest, müügitrendidest, private labelist kui ka koostööst.

 

Seminar on koht, kus saavad omavahel kokku jaekettide ostujuhid, tootjate ja hulgikaupmeeste müügijuhid ning võtmekliendihalduris, et vabas õhkkonnas mõtteid jagada ja eelkokkuleppeid sõlmida.

Miks osaleda:

  • Seminaril saad näpunäiteid, kuidas kaupa paremini planeerida ning kuuled, millised on erinevate kategooriate müügitrendid
  • Arutame selle üle, kas Eesti probleem on jaekettide üleküllus, mis lahjendab kogu turgu?
  • Private label – kas saatan või suurepärane võimalus kasvatada mahte ja saavutada edu?
  • Mõtiskleme selle üle, miks alla omahinna müük ei ole jätkusuutlik tegevus. Mis oleks lahendus konkurentsis püsimiseks?
  • Kuulame kogemuslugu kahelt erinevalt poolelt – jaeketi juhi vaade koostöös hankijatega ja hankija vaade koostöös jaekettidega. Häid mõtteid omavaheliseks paremaks koostööks.
  • Osalejatel on võimalus tasuta pakkuda enda ettevõtte tooteid esinejate kinkekotti. Saada enda soov [email protected]

Programm

09:00 – 09:50

Saabumine ja hommikukohv koos ampsuga

09:50 – 10:00

Moderaatori avasõnad

Nele Peil Kaupmeeste Liidu tegevjuht

10:00 – 10:30

Ettekande teema kinnitamisel

LHV esindaja

10:30 – 11:00

Tehisintellektil põhinevad uuendused toidukaupade tarneahelas

Robin Bhola Relex Solutionsi operatsioonide juht

Konkreetseid näiteid ja tööriistu, kuidas AI abil optimeerida kaubaplaneerimist, vähendada raiskamist ning parandada tarneahela kiirust ja paindlikkust.

11:00 – 11:30

Erinevate tootekategooriate müügitrendid

Erlend Villems Nielsen Eesti tegevjuht

Andmepõhised teadmised ja konkreetsed soovitused, kuidas jaemüüjad saavad oma sortimente paremini hallata ja müügimahtusid suurendada. Millised kaubakategooriad praegu trendivad ning kust võiks tulla järgmine trendi tooted. 

11:30 – 12:00

Kaupluste mahtude kahanemine: Kuidas muuta väljakutse võimaluseks?

Tarmo Toiger KPMG Baltics OÜ, Partner, juhtimisnõustamise ja tehnoloogia valdkonna juht

12:00 – 13:00

Lõuna

13:00 – 13:20

Private label ülevaade: plussid ja miinused

Sirje Potisepp Toiduliidu juht

13:20 – 14:00

Vestlusring: Kui palju suudab private label kasvatada müüki ja hoida hinda mõistlikul tasemel?

Tiina Aavik Lidl Eesti ostujuht

Taavi Tikenberg Prime Partner juhatuse esimees

Rain Palmiste Mantinga Eesti juht

Arutelu keskendub sellele, kuidas private label võib aidata kasvatada müüki ja säilitada tarbijate lojaalsust hinnasurve tingimustes.

14:00 – 14:20

Omamärgitooted ja brändid - kuidas pakkuda rohkem vähemaga?

Kadi Lainelo Maxima Eesti kategooriahalduse ja ostuosakonna juht

14:20 – 14:40

Kuidas väärtusostlemine aitab müüki tõsta?

Talis Raak Rimi Eesti Food kategooriajuht

Näited ja strateegiad, kuidas väärtuspõhised pakkumised mõjutavad tarbijakäitumist ja kasvatavad jaemüügi tulusid.

14:40 – 15:15

Kohvipaus

15:15 – 15:45

Müük alla omahinna – miks seda ei peaks tegema?

Oliver Rist Coopi ostudirektor

Praktiline arutelu selle üle, miks müük alla omahinna võib pikas perspektiivis kahju tuua. Juttu tuleb ka  avalikest hinnavõrdlustest.

15:45 – 16:15

Hinnakujundus läbipaistvaks

Esineja kinnitamisel

16:15 – 16:45

Soovitused edukamaks koostööks jaekettide ja tootjate vahel

Jaanus Vihand A Le Coq’i juht

Jaanus Vihand jagab enda kogemustele tuginevalt, olles istunud mõlemal pool läbirääkimiste lauda, kuidas parandada suhtlust ja koostööd ning saavutada kõigile kasulikke tulemusi.

Registreerimine

HindSoodushind kuni 04.02.2025
Osalejaid

Jaekettide-tootjate-hulgikaupmeeste ühisseminar

349,00 €

425,78 € km-ga

349,00 €

249,00 €

303,78 € km-ga

249,00 €

303,78 € km-ga

Jaekettide-tootjate-hulgikaupmeeste ühisseminar

OsalejaidHind

349,00 €

425,78 € km-ga

349,00 €

249,00 €

303,78 € km-ga

249,00 €

303,78 € km-ga

Toetajad

Kuldtoetaja

Toetaja

Lisainfo

Konverentsi materjalide ja sisu kopeerimine, salvestamine, reprodutseerimine või levitamine on ilma AS Äripäeva kirjaliku nõusolekuta keelatud.

Korraldaja võib üritusel teha pilte, videoid ja helisalvestisi ning jagada neid nii osalejatega kui ka avalikes meediakanalites, samuti kasutada sarnaste ürituste turundamiseks.
Täpsemat teavet andmete kasutamise kohta leiab Äripäeva Privaatsustingimustest.

Reklaam
Kui soovite tutvustada oma ettevõtet konverentsil, siis võtke ühendust [email protected]  või 667 0105.

 

Tühistamisinfo

Palume teatada mitteosalemisest kirjalikult vähemalt 10 tööpäeva enne ürituse toimumist aadressil [email protected] .
Sellisel juhul tagastame laekunud osalustasu või tühistame veel tasumata arve.

Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne konverentsi kuulub tasumisele 50% arvest.
Kui teatate mitteosalemisest hiljem või unustate teatada, osalustasu ei tagastata ja tasumisele kuulub 100% arvest.

Asukoht ja kontaktid

Aadress

T1 Cinamon kino
© AS Äripäev 2000-2025
  • Aadress: Vana Lõuna 39/1, 19094 Tallinn
  • Klienditugi: 667 0099 (8:15-17:00)
  • E-post: [email protected]