09:15 – 10:00
Registreerimine ja hommikukohv
Toimumisaeg:
08.10.2025
Alguseni:
132p 9t 6m
Toimumiskoht:
T1 Venue, T1 keskus 3. korrus
Kaubanduse Aastakongress on iga-aastane kohtumispaik Eesti kaubanduse tippudele, ettevõtjatele, analüütikutele ja visionääridele. Sel aastal uurime, kuidas kaubanduses päriselt läheb, kuhu liigume, ning millised piirid on valmis nihkuma — olgu need geograafilised, digitaalsed või mentaalsed.
Päev algab suurte küsimustega: milline on hetkeolukord, kuidas mõjutavad meid makromajandus ja tarbijakäitumine? Seejärel vaatame tulevikku – nii demograafilise, geopoliitilise kui ka regulatiivse pilguga.
Tänavuse kongressi fookuses on ka edulood Eesti ettevõtetelt, kes on suutnud edukalt välisturgudele laieneda. Kuuleme, kuidas Denim Dream on kanda kinnitanud Poolas ning kuidas Bellus mööbel liigub Euroopas.
Päeva lõpetab inspireeriv ja tulevikku vaatav osa: tarbijatrendid, väärtushinnangute muutus, tehnoloogia mõju ning mõtted sellest, milline võiks olla Eesti kaubandus 10 aasta pärast.
Kongressi eesmärkon pakkuda mõtteainet, praktilist väärtust ja julgustust. Võta aeg maha oma igapäevatööst, et näha suurt pilti – ja liikuda targalt edasi.
1. Suur pilt selgeks: makromajandus, tarbijad, regulatsioonid
Kongressi hommikusessioon annab kaupmeestele laia ja faktipõhise ülevaate Eesti kaubanduse hetkeseisust ja lähituleviku mõjutajatest – olgu selleks muutuv tarbijakäitumine, Euroopa regulatsioonid või geopoliitilised pinged. Kui tahad teha nutikaid äriotsuseid, pead mõistma suurt pilti.
2. Inspiratsioon ja õppetunnid Eesti edulugudest
Kui sind huvitab kasv ja ekspordivõimalused, saad otse praktikutelt kuulda kogemuslugusid - näiteks, kuidas Denim Dream laienes Poolasse ja Bellus mööbel liikus üle Euroopa.
3. Tulevikutrendid, mis mõjutavad otseselt Sinu äri
Seenioride hedonism? Jagamismajandus ja personaliseeritud ostukogemus? Asjade rentimine omamise asemel?
Kongress aitab kaupmehel mõelda ette ja planeerida julgelt – mitte ainult järgmiseks kvartaliks, vaid ka järgmiseks kümnendiks.
4. Võrgustumine oma ala tippudega
Kaubanduse Aastakongress on aasta olulisim kohtumispaik kaupmeestele! Saad suhelda teiste tipptegijatega, kuulda kogemusi ja mõtteid, ning leida ka uusi koostöövõimalusi. Sa ei kogu ainult teadmisi – sa kogud kontakte ja ideid.
5. Uue vaatenurga ja julguse saamine
Konverentsi lõpuosas raputab Alar Kolk su senist maailmapilti ja esitab küsimuse: kas mõtled ikka piisavalt suurelt? Kui tahad oma äri kasvatada, tuleb vahel mugavustsoonist välja astuda. See kongress aitab sul nihutada piire – nii oma mõtlemises kui tegevustes.
09:15 – 10:00
Registreerimine ja hommikukohv
10:00 – 10:15
Avasõnad
Kaupmeeste Liidu juhatuse esimees Raul Puusepp
10:15 – 10:45
Hetkeolukorra ülevaade: Kuidas meil läheb?
Vaatame otsa tarbijauuringutele, makromajanduse näitajatele ja kaubandusettevõtete finantsandmetele. Saame täpse pildi sellest, kuidas kaubandusäril läheb.
10:45 – 11:40
Tuleviku prognoosid: Kuhu me läheme?
Sõda jätkub, valitsus tõstab muudkui makse ning meie rahvastik vananeb ja kahaneb. Pole just rõõmustav pilt. Kuidas sellises olukorras optimismi säilitada ja äri kasvatada? Millised on positiivsed stenaariumid?
11:40
Lähitulevik: Lähiajal jõustuvad EL regulatsioonid, mis puudutavad kaubandust
Traditsiooniline ülevaade sellest, mille kallal Brüsseli seadusandjad parasjagu töötavad ja millised regulatsioonid hakkavad lähiajal Eesti kaubandust mõjutama.
12:00 – 13:00
LÕUNA
networking
13:00 – 13:45
Eesti kaubanduse parimad
Aasta Kaubandustegu finaistide esitlused ja autasustamine
Äripäeva Kaubanduse TOP autasustamine
13:45 – 14:00
Kuidas väikestest riikidest pärit kaupmehed suurtel turgudel edu saavutavad?
Risto Vahimets jagab kaupmeestele 5 võtmetegurit, kuidas väikestest riikidest pärit kaupmehed suurtel turgudel edu saavutavad!
14:00 – 14:20
Kogemuslugu: Denim Dream vallutab Poolat
Enamik ettevõtjaid soovib uutele turgudele laienedes kinnitada kanda pealinnas või suurlinnas. Denim Dream aga avas poed hoopis väiksemates linnades nagu Torun ja Bialystok, kus konkurents väiksem.
14:20 – 14:40
Kogemuslugu: kinnitamisel
14:40 – 15:00
Kogemuslugu: Bellus mööbel maailmas
15:00 – 15:30
KOHVIPAUS
networking
15:30 – 16:00
Tarbijakäitumise trendid 2040 - mida Eesti kaupmees peaks tulevikku planeerides arvestama?
Lokaalsus kui luksus – kohalikult toodetud kaup saab eelistuse, olgu see toit või mood.
Isikustatud kaubandus – tehisintellekt pakub igale inimesele just temale sobivat toodet või teenust, enne kui ta ise teab, et seda vajab.
Seeniorite hedonism: Vananev elanikkond ei säästa, vaid tarbib mõnuga – reisimine, kultuur ja tervis on uued prioriteedid.
Väiksemad kodud, targem ruumikasutus: Linnastumine ja kinnisvarahinnad viivad kompaktsemate eluruumide ja nutikamate lahendusteni.
Jagamine, mitte omamine: Jagamismajandus laieneb – autod, tööriistad, isegi riided – tarbime koos ja ajutiselt.
Taaskasutus kui uus luksus: Ringmajandus ja taaskasutus ei ole enam kõrvalsuund, vaid kaubanduse peavool, eriti nooremate tarbijate seas.
16:00 – 16:30
Kuidas panna Eesti kaubandusettevõtted maailmas läbi lööma?
16:30 – 17:00
Networking ja mõnus sumin
Ära kiirusta veel koju. Kasuta võimalust ning suhtle ja jaga muljeid teiste kaupmeestega.
Toimumisaeg:
08.10.2025
Alguseni:
132p 9t 6m
Toimumiskoht:
T1 Venue, T1 keskus 3. korrus
Kaubanduse Aastakongress on iga-aastane kohtumispaik Eesti kaubanduse tippudele, ettevõtjatele, analüütikutele ja visionääridele. Sel aastal uurime, kuidas kaubanduses päriselt läheb, kuhu liigume, ning millised piirid on valmis nihkuma — olgu need geograafilised, digitaalsed või mentaalsed.
Päev algab suurte küsimustega: milline on hetkeolukord, kuidas mõjutavad meid makromajandus ja tarbijakäitumine? Seejärel vaatame tulevikku – nii demograafilise, geopoliitilise kui ka regulatiivse pilguga.
Tänavuse kongressi fookuses on ka edulood Eesti ettevõtetelt, kes on suutnud edukalt välisturgudele laieneda. Kuuleme, kuidas Denim Dream on kanda kinnitanud Poolas ning kuidas Bellus mööbel liigub Euroopas.
Päeva lõpetab inspireeriv ja tulevikku vaatav osa: tarbijatrendid, väärtushinnangute muutus, tehnoloogia mõju ning mõtted sellest, milline võiks olla Eesti kaubandus 10 aasta pärast.
Kongressi eesmärkon pakkuda mõtteainet, praktilist väärtust ja julgustust. Võta aeg maha oma igapäevatööst, et näha suurt pilti – ja liikuda targalt edasi.
1. Suur pilt selgeks: makromajandus, tarbijad, regulatsioonid
Kongressi hommikusessioon annab kaupmeestele laia ja faktipõhise ülevaate Eesti kaubanduse hetkeseisust ja lähituleviku mõjutajatest – olgu selleks muutuv tarbijakäitumine, Euroopa regulatsioonid või geopoliitilised pinged. Kui tahad teha nutikaid äriotsuseid, pead mõistma suurt pilti.
2. Inspiratsioon ja õppetunnid Eesti edulugudest
Kui sind huvitab kasv ja ekspordivõimalused, saad otse praktikutelt kuulda kogemuslugusid - näiteks, kuidas Denim Dream laienes Poolasse ja Bellus mööbel liikus üle Euroopa.
3. Tulevikutrendid, mis mõjutavad otseselt Sinu äri
Seenioride hedonism? Jagamismajandus ja personaliseeritud ostukogemus? Asjade rentimine omamise asemel?
Kongress aitab kaupmehel mõelda ette ja planeerida julgelt – mitte ainult järgmiseks kvartaliks, vaid ka järgmiseks kümnendiks.
4. Võrgustumine oma ala tippudega
Kaubanduse Aastakongress on aasta olulisim kohtumispaik kaupmeestele! Saad suhelda teiste tipptegijatega, kuulda kogemusi ja mõtteid, ning leida ka uusi koostöövõimalusi. Sa ei kogu ainult teadmisi – sa kogud kontakte ja ideid.
5. Uue vaatenurga ja julguse saamine
Konverentsi lõpuosas raputab Alar Kolk su senist maailmapilti ja esitab küsimuse: kas mõtled ikka piisavalt suurelt? Kui tahad oma äri kasvatada, tuleb vahel mugavustsoonist välja astuda. See kongress aitab sul nihutada piire – nii oma mõtlemises kui tegevustes.
09:15 – 10:00
Registreerimine ja hommikukohv
10:00 – 10:15
Avasõnad
Kaupmeeste Liidu juhatuse esimees Raul Puusepp
10:15 – 10:45
Hetkeolukorra ülevaade: Kuidas meil läheb?
Vaatame otsa tarbijauuringutele, makromajanduse näitajatele ja kaubandusettevõtete finantsandmetele. Saame täpse pildi sellest, kuidas kaubandusäril läheb.
10:45 – 11:40
Tuleviku prognoosid: Kuhu me läheme?
Sõda jätkub, valitsus tõstab muudkui makse ning meie rahvastik vananeb ja kahaneb. Pole just rõõmustav pilt. Kuidas sellises olukorras optimismi säilitada ja äri kasvatada? Millised on positiivsed stenaariumid?
11:40
Lähitulevik: Lähiajal jõustuvad EL regulatsioonid, mis puudutavad kaubandust
Traditsiooniline ülevaade sellest, mille kallal Brüsseli seadusandjad parasjagu töötavad ja millised regulatsioonid hakkavad lähiajal Eesti kaubandust mõjutama.
12:00 – 13:00
LÕUNA
networking
13:00 – 13:45
Eesti kaubanduse parimad
Aasta Kaubandustegu finaistide esitlused ja autasustamine
Äripäeva Kaubanduse TOP autasustamine
13:45 – 14:00
Kuidas väikestest riikidest pärit kaupmehed suurtel turgudel edu saavutavad?
Risto Vahimets jagab kaupmeestele 5 võtmetegurit, kuidas väikestest riikidest pärit kaupmehed suurtel turgudel edu saavutavad!
14:00 – 14:20
Kogemuslugu: Denim Dream vallutab Poolat
Enamik ettevõtjaid soovib uutele turgudele laienedes kinnitada kanda pealinnas või suurlinnas. Denim Dream aga avas poed hoopis väiksemates linnades nagu Torun ja Bialystok, kus konkurents väiksem.
14:20 – 14:40
Kogemuslugu: kinnitamisel
14:40 – 15:00
Kogemuslugu: Bellus mööbel maailmas
15:00 – 15:30
KOHVIPAUS
networking
15:30 – 16:00
Tarbijakäitumise trendid 2040 - mida Eesti kaupmees peaks tulevikku planeerides arvestama?
Lokaalsus kui luksus – kohalikult toodetud kaup saab eelistuse, olgu see toit või mood.
Isikustatud kaubandus – tehisintellekt pakub igale inimesele just temale sobivat toodet või teenust, enne kui ta ise teab, et seda vajab.
Seeniorite hedonism: Vananev elanikkond ei säästa, vaid tarbib mõnuga – reisimine, kultuur ja tervis on uued prioriteedid.
Väiksemad kodud, targem ruumikasutus: Linnastumine ja kinnisvarahinnad viivad kompaktsemate eluruumide ja nutikamate lahendusteni.
Jagamine, mitte omamine: Jagamismajandus laieneb – autod, tööriistad, isegi riided – tarbime koos ja ajutiselt.
Taaskasutus kui uus luksus: Ringmajandus ja taaskasutus ei ole enam kõrvalsuund, vaid kaubanduse peavool, eriti nooremate tarbijate seas.
16:00 – 16:30
Kuidas panna Eesti kaubandusettevõtted maailmas läbi lööma?
16:30 – 17:00
Networking ja mõnus sumin
Ära kiirusta veel koju. Kasuta võimalust ning suhtle ja jaga muljeid teiste kaupmeestega.
Hind | Soodushind kuni 20.06.2025 | Osalejaid | |
---|---|---|---|
Kaubanduse aastakongress 2025 - saalipilet | 469,00 € 572,18 € km-ga 469,00 € | 329,00 € 401,38 € km-ga 329,00 € 401,38 € km-ga |
Kaubanduse aastakongress 2025 - saalipilet OsalejaidHind 469,00 € 572,18 € km-ga 469,00 € 329,00 € 401,38 € km-ga 329,00 € 401,38 € km-ga |
Konverentsi materjalide ja sisu kopeerimine, salvestamine, reprodutseerimine või levitamine on ilma AS Äripäeva kirjaliku nõusolekuta keelatud.
Korraldaja võib üritusel teha pilte, videoid ja helisalvestisi ning jagada neid nii osalejatega kui ka avalikes meediakanalites, samuti kasutada sarnaste ürituste turundamiseks.
Täpsemat teavet andmete kasutamise kohta leiab Äripäeva Privaatsustingimustest.
Reklaam
Kui soovite tutvustada oma ettevõtet konverentsil, siis võtke ühendust [email protected] või 667 0105.
Palume teatada mitteosalemisest kirjalikult vähemalt 10 tööpäeva enne ürituse toimumist aadressil [email protected] .
Sellisel juhul tagastame laekunud osalustasu või tühistame veel tasumata arve.
Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne konverentsi kuulub tasumisele 50% arvest.
Kui teatate mitteosalemisest hiljem või unustate teatada, osalustasu ei tagastata ja tasumisele kuulub 100% arvest.
Aadress
Peterburi tee 2, Tallinn