09:15 – 10:00
Registreerimine ja hommikukohv
Toimumiskoht:
Fotografiska Tallinn
Strateegiline kommunikatsioon on avalikkusega suhtlemine, eesmärgiga mõjutada käitumist, tõkestada valeteabe levikut ja lahendada vastuolusid (Vikipeedia).
Puudulik kommunikatsioon võib nurjata uue projekti, ajada ettevõtte pankrotti, tekitada valitsuskriisi või mängida otsustavat rolli sõja võitmisel.
Kommunikatsioonijuhtimine on liiga oluline, et jätta see vaid kommunikatsioonispetsialistide hooleks. Tihti saavad kriisid alguse sellest, et juhid ei teadvusta kommunikatsiooni olulisust ja loodavad, et kriis läheb “iseenesest üle”.
Miks osaleda?
Konverentsile on oodatud osalema: PR-juhid, avalike suhete juhid, kommunikatsioonijuhid ja –spetsialistid, nõunikud, ajakirjanikud, turundusjuhid kui ka ettevõtete juhid.
09:15 – 10:00
Registreerimine ja hommikukohv
10:00 – 10:05
Avasõnad
Liina Pulges Moderaator
10:05 – 10:30
Miks on strateegiline kommunikatsioon oluline?
Raul Rebane Strateegilise kommunikatsiooni ekspert
10:30 – 11:15
Vestlusring: Sõjaudu ehk strateegiline kommunikatsioon Ukraina sõja ajal. Mida Eesti organisatsioonid peaks sellest näitest õppima?
Raul Rebane Strateegilise kommunikatsiooni ekspert
Peeter Tali Riigikogu liige, endine NATO strateegilise kommunikatsiooni keskuse asedirektor
11:15 – 12:00
Tippjuhtide paneel: strateegilise kommunikatsiooni olulisus organisatsiooni juhtimises
Madis Toomsalu LHV Groupi juht
Katri Raik endine Narva linnapea
· Millised on olnud seni suurimad võidud ja õppetunnud strateegilises kommunikatsioonis;
· Juhi roll kommunikaatorina;
· Kas kõikidele intervjuupäringutele peab vastama ja kui palju on üldse vaja “pildil olla”?
· Koostöö kommunikatsioonijuhiga
· Kommunikatsioon venekeelsele sihtrühmale
12:00 – 13:00
Lõunapaus
13:00 – 13:45
Kommunikatsiooniagentuuride TOP ja Aasta Kommunikatsioonijuhi autasu väljaandmine
Intervjuud TOPi võitjatega
Esmakordselt ajaloos annab Best Marketing välja Aasta Kommunikatsioonijuhi auhinna
13:45 – 15:00
Juhtumianalüüsid
Herman Kelomees Delfi ja Eesti Päevalehe poliitikatoimetaja
Viivika Rõuk Äripäeva uudiste ja uuriva toimetuse juht
Kristi Jõesaar Hamburg & Partnerite partner
Mart Raudsaar Postimehe arvamustoimetuse juhataja
Palume tunnustatud ajakirjanikel ja kommunikatsiooniekspertidel analüüsida viimase aja värvikamaid juhtumeid ja tuua välja soovitused, mida oleks saanud kommunikatsioonis paremini teha.
Analüüsitavad juhtumid:
Peaministri abikaasa juhtum
Automaks
Nursipalu
Slava Ukraini
Hinnatõusud ja hüperkasumid - energeetika ja panganduse õppetunnid
15:00 – 15:30
Kohvipaus
15:30 – 16:00
Minu kommunikatsiooni õppetunnid
Brigitte Susanne Hunt
BSH võib armastada või vihata, aga teda ei saa ignoreerida. Kui palju temaga seotud meediakärast on teadlik, taotluslik ja kui palju lihtsalt “juhtub”? Kas “Eesti kõige kuulsam inimene” saaks olla veel kuulsam? Kuidas hoida meedia tähelepanu edaspidi?
16:00 – 16:30
Savusanna sõsarad - kuidas Eesti lugu maailmas kommunikeerida?
Marianne Ostrat Alexandra Film / “Savvusanna sõsarad” produtsent
16:30
Konverentsi lõpp
Toimumiskoht:
Fotografiska Tallinn
Strateegiline kommunikatsioon on avalikkusega suhtlemine, eesmärgiga mõjutada käitumist, tõkestada valeteabe levikut ja lahendada vastuolusid (Vikipeedia).
Puudulik kommunikatsioon võib nurjata uue projekti, ajada ettevõtte pankrotti, tekitada valitsuskriisi või mängida otsustavat rolli sõja võitmisel.
Kommunikatsioonijuhtimine on liiga oluline, et jätta see vaid kommunikatsioonispetsialistide hooleks. Tihti saavad kriisid alguse sellest, et juhid ei teadvusta kommunikatsiooni olulisust ja loodavad, et kriis läheb “iseenesest üle”.
Miks osaleda?
Konverentsile on oodatud osalema: PR-juhid, avalike suhete juhid, kommunikatsioonijuhid ja –spetsialistid, nõunikud, ajakirjanikud, turundusjuhid kui ka ettevõtete juhid.
09:15 – 10:00
Registreerimine ja hommikukohv
10:00 – 10:05
Avasõnad
Liina Pulges Moderaator
10:05 – 10:30
Miks on strateegiline kommunikatsioon oluline?
Raul Rebane Strateegilise kommunikatsiooni ekspert
10:30 – 11:15
Vestlusring: Sõjaudu ehk strateegiline kommunikatsioon Ukraina sõja ajal. Mida Eesti organisatsioonid peaks sellest näitest õppima?
Raul Rebane Strateegilise kommunikatsiooni ekspert
Peeter Tali Riigikogu liige, endine NATO strateegilise kommunikatsiooni keskuse asedirektor
11:15 – 12:00
Tippjuhtide paneel: strateegilise kommunikatsiooni olulisus organisatsiooni juhtimises
Madis Toomsalu LHV Groupi juht
Katri Raik endine Narva linnapea
· Millised on olnud seni suurimad võidud ja õppetunnud strateegilises kommunikatsioonis;
· Juhi roll kommunikaatorina;
· Kas kõikidele intervjuupäringutele peab vastama ja kui palju on üldse vaja “pildil olla”?
· Koostöö kommunikatsioonijuhiga
· Kommunikatsioon venekeelsele sihtrühmale
12:00 – 13:00
Lõunapaus
13:00 – 13:45
Kommunikatsiooniagentuuride TOP ja Aasta Kommunikatsioonijuhi autasu väljaandmine
Intervjuud TOPi võitjatega
Esmakordselt ajaloos annab Best Marketing välja Aasta Kommunikatsioonijuhi auhinna
13:45 – 15:00
Juhtumianalüüsid
Herman Kelomees Delfi ja Eesti Päevalehe poliitikatoimetaja
Viivika Rõuk Äripäeva uudiste ja uuriva toimetuse juht
Kristi Jõesaar Hamburg & Partnerite partner
Mart Raudsaar Postimehe arvamustoimetuse juhataja
Palume tunnustatud ajakirjanikel ja kommunikatsiooniekspertidel analüüsida viimase aja värvikamaid juhtumeid ja tuua välja soovitused, mida oleks saanud kommunikatsioonis paremini teha.
Analüüsitavad juhtumid:
Peaministri abikaasa juhtum
Automaks
Nursipalu
Slava Ukraini
Hinnatõusud ja hüperkasumid - energeetika ja panganduse õppetunnid
15:00 – 15:30
Kohvipaus
15:30 – 16:00
Minu kommunikatsiooni õppetunnid
Brigitte Susanne Hunt
BSH võib armastada või vihata, aga teda ei saa ignoreerida. Kui palju temaga seotud meediakärast on teadlik, taotluslik ja kui palju lihtsalt “juhtub”? Kas “Eesti kõige kuulsam inimene” saaks olla veel kuulsam? Kuidas hoida meedia tähelepanu edaspidi?
16:00 – 16:30
Savusanna sõsarad - kuidas Eesti lugu maailmas kommunikeerida?
Marianne Ostrat Alexandra Film / “Savvusanna sõsarad” produtsent
16:30
Konverentsi lõpp
Konverentsi materjalide ja sisu kopeerimine, salvestamine, reprodutseerimine või levitamine on ilma AS Äripäeva kirjaliku nõusolekuta keelatud.
Korraldaja võib üritusel teha pilte, videoid ja helisalvestisi ning jagada neid nii osalejatega kui ka avalikes meediakanalites, samuti kasutada sarnaste ürituste turundamiseks.
Täpsemat teavet andmete kasutamise kohta leiab Äripäeva Privaatsustingimustest.
Reklaam
Kui soovite tutvustada oma ettevõtet konverentsil, siis võtke ühendust [email protected] või 667 0105.
Palume teatada mitteosalemisest kirjalikult vähemalt 10 tööpäeva enne ürituse toimumist aadressil [email protected] .
Sellisel juhul tagastame laekunud osalustasu või tühistame veel tasumata arve.
Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne konverentsi kuulub tasumisele 50% arvest.
Kui teatate mitteosalemisest hiljem või unustate teatada, osalustasu ei tagastata ja tasumisele kuulub 100% arvest.
Aadress
Telliskivi 60aMaarit Eerme | Best Marketing Eesti juht | 5144884 | [email protected]