09:30 – 10:00
Registreerimine ja hommikukohv koos ampsuga
Toimumiskoht:
Filmimuuseum
Kommunikatsioonijuhtimise aastakonverents on valdkonna aasta tippsündmus, kuhu tulevad kokku olulised kommunikatsioonivaldkonna tegijad. Hea võimalus suhelda ja kuulata ekspertide mõtteid hetke kõige olulisematel teemadel.
Seekord räägime aasta tippsündmusest maailmas - USA presidendivalimistest läbi kommunikatsiooniõppetundide. Need valimised on poliitilise kommunikatsiooni trende loovad!
Paraku ei saa ka sel aastal mööda sõjast ja sellega seonduvast. Eraldi võtame arutluse alla selle, kuidas sõjaga seonduvad negatiivsed meeleolud meie käitumist ja tarbimist mõjutavad.
Kõige suurem maht programmis on seekord pühendatud rahale. Räägime nii finantsvabadusest kui uuest religioonist, olukorrast kui kitsikus rahaasjades sunnib ettevõtte tegevust koomale tõmbama ja töötajaid koondama kui ka sellest, kuidas valitsus on hakkama saanud planeeritavate maksutõusude kommunikatsiooniga.
Lisaks Äripäeva Kommunikatsioonifirmade TOP võitjate autasustamise anname teist korda ka üle Aasta Kommunikatsioonijuhi auhinna.
Konverents on ka suurepärane võimalus suhelda kolleegide, konkurentide ja klientidega.
Miks osaleda?
Konverentsile on oodatud osalema: PR-juhid, avalike suhete juhid, kommunikatsioonijuhid ja –spetsialistid, nõunikud, ajakirjanikud, turundusjuhid kui ka ettevõtete juhid.
09:30 – 10:00
Registreerimine ja hommikukohv koos ampsuga
09:59 – 10:00
OSA 1: SÕBRAD
10:00 – 10:30
Poliitilise kommunikatsiooni tipptase: USA presidendivalimiste kampaaniate kommunikatsiooni analüüs
Maria-Ann Rohemäe endine ERR Washingtoni korrespondent
Tarmo Jüristo SALKi juht
Analüüsime eelmisel päeva toimund USA presidendivalimiste kommunikatsiooni ja kampaaniaid.
Mida on Eesti poliitlises kommunikatsioonis USAst õppida?
Milliseid üldiseid kommunikatsiooni trende lõi seekordne kampaania?
10:29 – 10:30
OSA 2: RAHA
10:30 – 11:20
Kuidas kommunikeerida pidevas muutumises olevat protsessi - maksutõusu?
Gerrit Mäesalu Peaministri büroo juhataja
Elisabeth Valdmann Peaministri kommunikatsiooninõunik
Hando Sutter Tööandjate Keskliidu juht
Erik Moora Delfi ajakirjanik
Maksud on keeruline ja negatiivse alatooniga teema. Ka poliitikute seas valitseb arvamuste paljusus ja tihti jõuavad avalikkuse ette spontaannsed ja läbimõtlemata avaldused. Kuidas kommunikatsioonijuht selliseid väljakutseid lahendab? Millised on peamised õppetunnid ja soovitused teistele sarnases olukorras olevatele spetsialistidele.
Milline on ettevõtjate vaade kogu kommunikatsioonile?
11:20 – 12:00
Finantsvabadus kui uus religioon
Kaarel Ots Tallinna Börsi juht
Juhan Lang Investor Toomase juht
Raul Eamets Bigbanki peaökonomist
Hannes Hamburg Hamburg & Partnerid asutaja
Investeerimine on ülipopulaarne ja finantsvabadusest on saanud ühe põlvkonna unistus.
Kas unistus vabadusest on määratud täituma? Milline roll on ajakirjandusel ja finfluenceritel?
Kellel lasub vastustus, kui investeerimisvihjed viivad raha kaotuseni?
12:00 – 13:00
LÕUNA
13:00 – 13:30
Äripäeva PR TOP autasustamine ja Aasta Kommunikatsioonijuhi välja kuulutamine
13:30 – 14:15
Kuidas kommunikeerida halbu uudiseid: koondamisi, nõrku majandustulemusi, täitmata lubadusi?
Mariliis Beger Pipedrive’i kommunikatsioonijuht
Marek Unt kommunikatsioonikonsultant, endine Wise'i ja Bolti kommunikatsioonijuht
Triin Küttim RMK kommunikatsiooni- ja turundusosakonna juhataja
Meedia armastab võitjaid ja on halastamatu kaotajate suhtes. Igal organisatsioonil on aegajalt vaja kommunikeerida ka halbu uudiseid. Kuidas seda teha nii, et vältida mainekahju? Milline on sisekommunikatsiooni roll? Kuidas hakkama saada halbu uudiseid eelistavate ajakirjanikega?
14:15 – 15:00
Kas vingume ennast vaeseks? Majanduskriis, kui isetäituv ennustus
Peeter Raudsepp Konjuktuuriinstituudi juht
Erkki Laugus Tallinna Kaubamaja juht
Neeme Korv Äripäeva arvamustoimetuse juht
Selles paneelis saavad kokku kolm erinevat vaatenurka. Esimene neist on teatud mõttes “süüdlane” - ajakirjandus ju vingub, kajastab ja isegi võimendab negatiivseid uudiseid. Teine vaatenurk on selles olukorras “kannataja” - kaupmehed ja teised ettevõtjad tunnevad tarbijate ebakindlust ja hirme omalnahal. Kolmas vaatenurk on analüütiku oma - vaatame otsa kainetele arvudele.
15:00 – 15:30
KOHVIPAUS
15:29 – 15:30
OSA 3: RELVAD
15:30 – 16:00
Ukraina sõja kommunikatsioon
Teet Kalmus ajakirjanik
Kas sõjauudiste kajastamisel saab jääda neutraalseks? Kuidas orienteeruda sõjaudus?
Kuidas leida usaldusväärseid allikaid? Kuidas läbi näha manipulatsiooni ja libauudiseid?
16:00 – 16:30
Kuidas teha täispööre idast läände?
Margus Kaasik Eesti Gaasi juhatuse esimees
Toimumiskoht:
Filmimuuseum
Kommunikatsioonijuhtimise aastakonverents on valdkonna aasta tippsündmus, kuhu tulevad kokku olulised kommunikatsioonivaldkonna tegijad. Hea võimalus suhelda ja kuulata ekspertide mõtteid hetke kõige olulisematel teemadel.
Seekord räägime aasta tippsündmusest maailmas - USA presidendivalimistest läbi kommunikatsiooniõppetundide. Need valimised on poliitilise kommunikatsiooni trende loovad!
Paraku ei saa ka sel aastal mööda sõjast ja sellega seonduvast. Eraldi võtame arutluse alla selle, kuidas sõjaga seonduvad negatiivsed meeleolud meie käitumist ja tarbimist mõjutavad.
Kõige suurem maht programmis on seekord pühendatud rahale. Räägime nii finantsvabadusest kui uuest religioonist, olukorrast kui kitsikus rahaasjades sunnib ettevõtte tegevust koomale tõmbama ja töötajaid koondama kui ka sellest, kuidas valitsus on hakkama saanud planeeritavate maksutõusude kommunikatsiooniga.
Lisaks Äripäeva Kommunikatsioonifirmade TOP võitjate autasustamise anname teist korda ka üle Aasta Kommunikatsioonijuhi auhinna.
Konverents on ka suurepärane võimalus suhelda kolleegide, konkurentide ja klientidega.
Miks osaleda?
Konverentsile on oodatud osalema: PR-juhid, avalike suhete juhid, kommunikatsioonijuhid ja –spetsialistid, nõunikud, ajakirjanikud, turundusjuhid kui ka ettevõtete juhid.
09:30 – 10:00
Registreerimine ja hommikukohv koos ampsuga
09:59 – 10:00
OSA 1: SÕBRAD
10:00 – 10:30
Poliitilise kommunikatsiooni tipptase: USA presidendivalimiste kampaaniate kommunikatsiooni analüüs
Maria-Ann Rohemäe endine ERR Washingtoni korrespondent
Tarmo Jüristo SALKi juht
Analüüsime eelmisel päeva toimund USA presidendivalimiste kommunikatsiooni ja kampaaniaid.
Mida on Eesti poliitlises kommunikatsioonis USAst õppida?
Milliseid üldiseid kommunikatsiooni trende lõi seekordne kampaania?
10:29 – 10:30
OSA 2: RAHA
10:30 – 11:20
Kuidas kommunikeerida pidevas muutumises olevat protsessi - maksutõusu?
Gerrit Mäesalu Peaministri büroo juhataja
Elisabeth Valdmann Peaministri kommunikatsiooninõunik
Hando Sutter Tööandjate Keskliidu juht
Erik Moora Delfi ajakirjanik
Maksud on keeruline ja negatiivse alatooniga teema. Ka poliitikute seas valitseb arvamuste paljusus ja tihti jõuavad avalikkuse ette spontaannsed ja läbimõtlemata avaldused. Kuidas kommunikatsioonijuht selliseid väljakutseid lahendab? Millised on peamised õppetunnid ja soovitused teistele sarnases olukorras olevatele spetsialistidele.
Milline on ettevõtjate vaade kogu kommunikatsioonile?
11:20 – 12:00
Finantsvabadus kui uus religioon
Kaarel Ots Tallinna Börsi juht
Juhan Lang Investor Toomase juht
Raul Eamets Bigbanki peaökonomist
Hannes Hamburg Hamburg & Partnerid asutaja
Investeerimine on ülipopulaarne ja finantsvabadusest on saanud ühe põlvkonna unistus.
Kas unistus vabadusest on määratud täituma? Milline roll on ajakirjandusel ja finfluenceritel?
Kellel lasub vastustus, kui investeerimisvihjed viivad raha kaotuseni?
12:00 – 13:00
LÕUNA
13:00 – 13:30
Äripäeva PR TOP autasustamine ja Aasta Kommunikatsioonijuhi välja kuulutamine
13:30 – 14:15
Kuidas kommunikeerida halbu uudiseid: koondamisi, nõrku majandustulemusi, täitmata lubadusi?
Mariliis Beger Pipedrive’i kommunikatsioonijuht
Marek Unt kommunikatsioonikonsultant, endine Wise'i ja Bolti kommunikatsioonijuht
Triin Küttim RMK kommunikatsiooni- ja turundusosakonna juhataja
Meedia armastab võitjaid ja on halastamatu kaotajate suhtes. Igal organisatsioonil on aegajalt vaja kommunikeerida ka halbu uudiseid. Kuidas seda teha nii, et vältida mainekahju? Milline on sisekommunikatsiooni roll? Kuidas hakkama saada halbu uudiseid eelistavate ajakirjanikega?
14:15 – 15:00
Kas vingume ennast vaeseks? Majanduskriis, kui isetäituv ennustus
Peeter Raudsepp Konjuktuuriinstituudi juht
Erkki Laugus Tallinna Kaubamaja juht
Neeme Korv Äripäeva arvamustoimetuse juht
Selles paneelis saavad kokku kolm erinevat vaatenurka. Esimene neist on teatud mõttes “süüdlane” - ajakirjandus ju vingub, kajastab ja isegi võimendab negatiivseid uudiseid. Teine vaatenurk on selles olukorras “kannataja” - kaupmehed ja teised ettevõtjad tunnevad tarbijate ebakindlust ja hirme omalnahal. Kolmas vaatenurk on analüütiku oma - vaatame otsa kainetele arvudele.
15:00 – 15:30
KOHVIPAUS
15:29 – 15:30
OSA 3: RELVAD
15:30 – 16:00
Ukraina sõja kommunikatsioon
Teet Kalmus ajakirjanik
Kas sõjauudiste kajastamisel saab jääda neutraalseks? Kuidas orienteeruda sõjaudus?
Kuidas leida usaldusväärseid allikaid? Kuidas läbi näha manipulatsiooni ja libauudiseid?
16:00 – 16:30
Kuidas teha täispööre idast läände?
Margus Kaasik Eesti Gaasi juhatuse esimees
Konverentsi materjalide ja sisu kopeerimine, salvestamine, reprodutseerimine või levitamine on ilma AS Äripäeva kirjaliku nõusolekuta keelatud.
Korraldaja võib üritusel teha pilte, videoid ja helisalvestisi ning jagada neid nii osalejatega kui ka avalikes meediakanalites, samuti kasutada sarnaste ürituste turundamiseks.
Täpsemat teavet andmete kasutamise kohta leiab Äripäeva Privaatsustingimustest.
Reklaam
Kui soovite tutvustada oma ettevõtet konverentsil, siis võtke ühendust [email protected] või 667 0105.
Palume teatada mitteosalemisest kirjalikult vähemalt 10 tööpäeva enne ürituse toimumist aadressil [email protected] .
Sellisel juhul tagastame laekunud osalustasu või tühistame veel tasumata arve.
Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne konverentsi kuulub tasumisele 50% arvest.
Kui teatate mitteosalemisest hiljem või unustate teatada, osalustasu ei tagastata ja tasumisele kuulub 100% arvest.
Aadress
Pirita tee 56, 12011 Tallinn