Kommunikatsioonijuhtimise aastakonverents 2024

Kommunikatsioonijuhtimise aastakonverents 2024

Toimumiskoht:

Filmimuuseum

Kommunikatsioonijuhtimise aastakonverents on valdkonna aasta tippsündmus, kuhu tulevad kokku olulised kommunikatsioonivaldkonna tegijad. Hea võimalus suhelda ja kuulata ekspertide mõtteid hetke kõige olulisematel teemadel.

Seekord räägime aasta tippsündmusest maailmas - USA presidendivalimistest läbi kommunikatsiooniõppetundide. Need valimised on poliitilise kommunikatsiooni trende loovad!

 

Paraku ei saa ka sel aastal mööda sõjast ja sellega seonduvast. Eraldi võtame arutluse alla selle, kuidas sõjaga seonduvad negatiivsed meeleolud meie käitumist ja tarbimist mõjutavad.

 

Kõige suurem maht programmis on seekord pühendatud rahale. Räägime nii finantsvabadusest kui uuest religioonist, olukorrast kui kitsikus rahaasjades sunnib ettevõtte tegevust koomale tõmbama ja töötajaid koondama kui ka sellest, kuidas valitsus on hakkama saanud planeeritavate maksutõusude kommunikatsiooniga.

Lisaks Äripäeva Kommunikatsioonifirmade TOP võitjate autasustamise anname teist korda ka üle Aasta Kommunikatsioonijuhi auhinna.

 

Konverents on ka suurepärane võimalus suhelda kolleegide, konkurentide ja klientidega.

Miks osaleda?

  • Kuuled ekspertide: tippjuhtide, ajakirjanike ja kommunikatsioonijuhtide arvamusi hetke kõige kuumematel kommunikatsiooniteemadel;
  • saad ideid ja näpunäiteid oma töö parandamiseks;
  • suhtled kolleegidega ja saad ekspertidelt otse nõu küsida.

Konverentsile on oodatud osalema: PR-juhid, avalike suhete juhid, kommunikatsioonijuhid ja –spetsialistid, nõunikud, ajakirjanikud, turundusjuhid kui ka ettevõtete juhid.

Programm

09:30 – 10:00

Registreerimine ja hommikukohv koos ampsuga

09:59 – 10:00

OSA 1: SÕBRAD

10:00 – 10:30

Poliitilise kommunikatsiooni tipptase: USA presidendivalimiste kampaaniate kommunikatsiooni analüüs

Maria-Ann Rohemäe endine ERR Washingtoni korrespondent

Tarmo Jüristo SALKi juht

Analüüsime eelmisel päeva toimund USA presidendivalimiste kommunikatsiooni ja kampaaniaid.

Mida on Eesti poliitlises kommunikatsioonis USAst õppida?

Milliseid üldiseid kommunikatsiooni trende lõi seekordne kampaania?

 

10:29 – 10:30

OSA 2: RAHA

10:30 – 11:20

Kuidas kommunikeerida pidevas muutumises olevat protsessi - maksutõusu?

Gerrit Mäesalu Peaministri büroo juhataja

Elisabeth Valdmann Peaministri kommunikatsiooninõunik

Hando Sutter Tööandjate Keskliidu juht

Erik Moora Delfi ajakirjanik

Maksud on keeruline ja negatiivse alatooniga teema. Ka poliitikute seas valitseb arvamuste paljusus ja tihti jõuavad avalikkuse ette spontaannsed ja läbimõtlemata avaldused. Kuidas kommunikatsioonijuht selliseid väljakutseid lahendab? Millised on peamised õppetunnid ja soovitused teistele sarnases olukorras olevatele spetsialistidele.

Milline on ettevõtjate vaade kogu kommunikatsioonile?

 

11:20 – 12:00

Finantsvabadus kui uus religioon

Kaarel Ots Tallinna Börsi juht

Juhan Lang Investor Toomase juht

Raul Eamets Bigbanki peaökonomist

Hannes Hamburg Hamburg & Partnerid asutaja

Investeerimine on ülipopulaarne ja finantsvabadusest on saanud ühe põlvkonna unistus.

Kas unistus vabadusest on määratud täituma? Milline roll on ajakirjandusel ja finfluenceritel?
Kellel lasub vastustus, kui investeerimisvihjed viivad raha kaotuseni?

12:00 – 13:00

LÕUNA

13:00 – 13:30

Äripäeva PR TOP autasustamine ja Aasta Kommunikatsioonijuhi välja kuulutamine

13:30 – 14:15

Kuidas kommunikeerida halbu uudiseid: koondamisi, nõrku majandustulemusi, täitmata lubadusi?

Mariliis Beger Pipedrive’i kommunikatsioonijuht

Marek Unt kommunikatsioonikonsultant, endine Wise'i ja Bolti kommunikatsioonijuht

Triin Küttim RMK kommunikatsiooni- ja turundusosakonna juhataja

Meedia armastab võitjaid ja on halastamatu kaotajate suhtes. Igal organisatsioonil on aegajalt vaja kommunikeerida ka halbu uudiseid. Kuidas seda teha nii, et vältida mainekahju? Milline on sisekommunikatsiooni roll? Kuidas hakkama saada halbu uudiseid eelistavate ajakirjanikega?

14:15 – 15:00

Kas vingume ennast vaeseks? Majanduskriis, kui isetäituv ennustus

Peeter Raudsepp Konjuktuuriinstituudi juht

Erkki Laugus Tallinna Kaubamaja juht

Neeme Korv Äripäeva arvamustoimetuse juht

Selles paneelis saavad kokku kolm erinevat vaatenurka. Esimene neist on teatud mõttes “süüdlane” - ajakirjandus ju vingub, kajastab ja isegi võimendab negatiivseid uudiseid. Teine vaatenurk on selles olukorras “kannataja” - kaupmehed ja teised ettevõtjad tunnevad tarbijate ebakindlust ja hirme omalnahal. Kolmas vaatenurk on analüütiku oma - vaatame otsa kainetele arvudele.

15:00 – 15:30

KOHVIPAUS

15:29 – 15:30

OSA 3: RELVAD

15:30 – 16:00

Ukraina sõja kommunikatsioon

Teet Kalmus ajakirjanik

Kas sõjauudiste kajastamisel saab jääda neutraalseks? Kuidas orienteeruda sõjaudus?
Kuidas leida usaldusväärseid allikaid? Kuidas läbi näha manipulatsiooni ja libauudiseid?

16:00 – 16:30

Kuidas teha täispööre idast läände?

Margus Kaasik Eesti Gaasi juhatuse esimees

Kommunikatsioonijuhtimise aastakonverents 2024

Toimumiskoht:

Filmimuuseum

Kommunikatsioonijuhtimise aastakonverents on valdkonna aasta tippsündmus, kuhu tulevad kokku olulised kommunikatsioonivaldkonna tegijad. Hea võimalus suhelda ja kuulata ekspertide mõtteid hetke kõige olulisematel teemadel.

Seekord räägime aasta tippsündmusest maailmas - USA presidendivalimistest läbi kommunikatsiooniõppetundide. Need valimised on poliitilise kommunikatsiooni trende loovad!

 

Paraku ei saa ka sel aastal mööda sõjast ja sellega seonduvast. Eraldi võtame arutluse alla selle, kuidas sõjaga seonduvad negatiivsed meeleolud meie käitumist ja tarbimist mõjutavad.

 

Kõige suurem maht programmis on seekord pühendatud rahale. Räägime nii finantsvabadusest kui uuest religioonist, olukorrast kui kitsikus rahaasjades sunnib ettevõtte tegevust koomale tõmbama ja töötajaid koondama kui ka sellest, kuidas valitsus on hakkama saanud planeeritavate maksutõusude kommunikatsiooniga.

Lisaks Äripäeva Kommunikatsioonifirmade TOP võitjate autasustamise anname teist korda ka üle Aasta Kommunikatsioonijuhi auhinna.

 

Konverents on ka suurepärane võimalus suhelda kolleegide, konkurentide ja klientidega.

Miks osaleda?

  • Kuuled ekspertide: tippjuhtide, ajakirjanike ja kommunikatsioonijuhtide arvamusi hetke kõige kuumematel kommunikatsiooniteemadel;
  • saad ideid ja näpunäiteid oma töö parandamiseks;
  • suhtled kolleegidega ja saad ekspertidelt otse nõu küsida.

Konverentsile on oodatud osalema: PR-juhid, avalike suhete juhid, kommunikatsioonijuhid ja –spetsialistid, nõunikud, ajakirjanikud, turundusjuhid kui ka ettevõtete juhid.

Programm

09:30 – 10:00

Registreerimine ja hommikukohv koos ampsuga

09:59 – 10:00

OSA 1: SÕBRAD

10:00 – 10:30

Poliitilise kommunikatsiooni tipptase: USA presidendivalimiste kampaaniate kommunikatsiooni analüüs

Maria-Ann Rohemäe endine ERR Washingtoni korrespondent

Tarmo Jüristo SALKi juht

Analüüsime eelmisel päeva toimund USA presidendivalimiste kommunikatsiooni ja kampaaniaid.

Mida on Eesti poliitlises kommunikatsioonis USAst õppida?

Milliseid üldiseid kommunikatsiooni trende lõi seekordne kampaania?

 

10:29 – 10:30

OSA 2: RAHA

10:30 – 11:20

Kuidas kommunikeerida pidevas muutumises olevat protsessi - maksutõusu?

Gerrit Mäesalu Peaministri büroo juhataja

Elisabeth Valdmann Peaministri kommunikatsiooninõunik

Hando Sutter Tööandjate Keskliidu juht

Erik Moora Delfi ajakirjanik

Maksud on keeruline ja negatiivse alatooniga teema. Ka poliitikute seas valitseb arvamuste paljusus ja tihti jõuavad avalikkuse ette spontaannsed ja läbimõtlemata avaldused. Kuidas kommunikatsioonijuht selliseid väljakutseid lahendab? Millised on peamised õppetunnid ja soovitused teistele sarnases olukorras olevatele spetsialistidele.

Milline on ettevõtjate vaade kogu kommunikatsioonile?

 

11:20 – 12:00

Finantsvabadus kui uus religioon

Kaarel Ots Tallinna Börsi juht

Juhan Lang Investor Toomase juht

Raul Eamets Bigbanki peaökonomist

Hannes Hamburg Hamburg & Partnerid asutaja

Investeerimine on ülipopulaarne ja finantsvabadusest on saanud ühe põlvkonna unistus.

Kas unistus vabadusest on määratud täituma? Milline roll on ajakirjandusel ja finfluenceritel?
Kellel lasub vastustus, kui investeerimisvihjed viivad raha kaotuseni?

12:00 – 13:00

LÕUNA

13:00 – 13:30

Äripäeva PR TOP autasustamine ja Aasta Kommunikatsioonijuhi välja kuulutamine

13:30 – 14:15

Kuidas kommunikeerida halbu uudiseid: koondamisi, nõrku majandustulemusi, täitmata lubadusi?

Mariliis Beger Pipedrive’i kommunikatsioonijuht

Marek Unt kommunikatsioonikonsultant, endine Wise'i ja Bolti kommunikatsioonijuht

Triin Küttim RMK kommunikatsiooni- ja turundusosakonna juhataja

Meedia armastab võitjaid ja on halastamatu kaotajate suhtes. Igal organisatsioonil on aegajalt vaja kommunikeerida ka halbu uudiseid. Kuidas seda teha nii, et vältida mainekahju? Milline on sisekommunikatsiooni roll? Kuidas hakkama saada halbu uudiseid eelistavate ajakirjanikega?

14:15 – 15:00

Kas vingume ennast vaeseks? Majanduskriis, kui isetäituv ennustus

Peeter Raudsepp Konjuktuuriinstituudi juht

Erkki Laugus Tallinna Kaubamaja juht

Neeme Korv Äripäeva arvamustoimetuse juht

Selles paneelis saavad kokku kolm erinevat vaatenurka. Esimene neist on teatud mõttes “süüdlane” - ajakirjandus ju vingub, kajastab ja isegi võimendab negatiivseid uudiseid. Teine vaatenurk on selles olukorras “kannataja” - kaupmehed ja teised ettevõtjad tunnevad tarbijate ebakindlust ja hirme omalnahal. Kolmas vaatenurk on analüütiku oma - vaatame otsa kainetele arvudele.

15:00 – 15:30

KOHVIPAUS

15:29 – 15:30

OSA 3: RELVAD

15:30 – 16:00

Ukraina sõja kommunikatsioon

Teet Kalmus ajakirjanik

Kas sõjauudiste kajastamisel saab jääda neutraalseks? Kuidas orienteeruda sõjaudus?
Kuidas leida usaldusväärseid allikaid? Kuidas läbi näha manipulatsiooni ja libauudiseid?

16:00 – 16:30

Kuidas teha täispööre idast läände?

Margus Kaasik Eesti Gaasi juhatuse esimees

Toetajad

Koostööpartner

Lisainfo

Konverentsi materjalide ja sisu kopeerimine, salvestamine, reprodutseerimine või levitamine on ilma AS Äripäeva kirjaliku nõusolekuta keelatud.

Korraldaja võib üritusel teha pilte, videoid ja helisalvestisi ning jagada neid nii osalejatega kui ka avalikes meediakanalites, samuti kasutada sarnaste ürituste turundamiseks.
Täpsemat teavet andmete kasutamise kohta leiab Äripäeva Privaatsustingimustest.

Reklaam
Kui soovite tutvustada oma ettevõtet konverentsil, siis võtke ühendust [email protected]  või 667 0105.

 

Tühistamisinfo

Palume teatada mitteosalemisest kirjalikult vähemalt 10 tööpäeva enne ürituse toimumist aadressil [email protected] .
Sellisel juhul tagastame laekunud osalustasu või tühistame veel tasumata arve.

Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne konverentsi kuulub tasumisele 50% arvest.
Kui teatate mitteosalemisest hiljem või unustate teatada, osalustasu ei tagastata ja tasumisele kuulub 100% arvest.

Asukoht ja kontaktid

Aadress

Pirita tee 56, 12011 Tallinn
© AS Äripäev 2000-2024
  • Aadress: Vana Lõuna 39/1, 19094 Tallinn
  • Klienditugi: 667 0099 (8:15-17:00)
  • E-post: [email protected]