Logistika Aastakonverents 2024

Helesinine HUB või elu logistilises tupikus?

Logistika Aastakonverents 2024

10 aastat tagasi koostasid Eesti juhtivate logistikafirmade juhid, teadlased ja poliitikakujundajad neli erinevat logistikasektori tulevikustsenaariumit aastaks 2030. Neist kõige optimistlikum kandis pealkirja „Helesinine HUB“ ja pessimistlikum „Elu logistilises tupikus“. Millise stsenaariumi suunas me 10 aastat hiljem liigume ning kas ja mida saaksime alles jäänud viie aasta jooksul teha, et täituks positiivseim visioon?

Põhjust vahekokkuvõtte tegemiseks annab kasvõi tõsiasi, et logistikasektori müügitulu on langenud juba mitu aastat järjest ja ettevõtted on kaotanud sadu miljoneid eurosid oma käibest. Kas langus jätkub või terendab tunneli lõpus valgus? Millised on globaalsed väljakutsed ja Eesti ekspordiperspektiiv? Milliseid positiivseid kogemusi ja kasulikke õppetunde on meil võtta kaasa aastast 2024 ja millise äriplaaniga tasub astuda vastu 2025. aastale?

Nendele teemadele tänavune 26. Logistika aastakonverents keskendubki. Laval on nii toonaste stsenaariumite koostajad, tänased logistikasektori tippjuhid, logistikaeksperdid kui Eesti poliitikakujundajad.

Nagu ikka kuulutatakse välja ka „Aasta Logistikategu 2024“ võitja.

Mis on konverentsi väärtus?

  • Lavale tuuakse juhtivate ekspertide ja poliitikakujundajate mõttevahetus, mis aitab hinnata sektori hetkeseisu ja tulevikusuundi.
  • Erinevate stsenaariumite analüüs, mis aitavad ettevõtetel olla paremini valmis võimalike arengute ja riskidega.
  • Konkreetsete kogemuslugude kaudu saavad osalejad aimu, kuidas erinevad ettevõtted on edukalt kohanenud muutuvate oludega.
  • Võimalus õppida parimatest praktikatest ja teha teadlikumaid strateegilisi otsuseid.
  • Hõlbustatakse koostööd ja ideede vahetust ettevõtjate ja poliitikakujundajate vahel, mis võib kaasa tuua sektori arengu kiirenemise.

Miks tulla konverentsile?

  • Vahetu suhtlus juhtivate ekspertide ja poliitikakujundajatega, kes jagavad oma nägemust logistikasektori tulevikust.
  • Võimalus saada osa Eesti olulisima logistikasektori aastakonverentsist, kus arutatakse sektori hetkeseisu ja tulevikku.
  • Konkreetsed kogemuslood, mis pakuvad osalejatele praktilisi ideid ja lahendusi oma ettevõtte arendamiseks.
  • Võimalus osaleda ja jälgida „Aasta Logistikategu 2024“ autasustamist ning saada ülevaade Eesti parimatest logistikaalastest saavutustest.

Programm

08:30 – 09:10

Registreerimine ja hommikukohv

09:09 – 11:30

I sessioon – Suur pilt

09:10 – 09:15

Päeva avasõnad

Urmas Vaino Moderaator

Urmas Vaino päeva moderaator

09:15 – 09:45

Logistika globaalsete tõmbetuulte taustal: millega tasuks kindlasti arvestada?

Andrea Tang Rahvusvahelise Ekspedeerijate Assotsiatsioonide Föderatsiooni FIATA õigusteenuste direktor

Globaalsed pinged on viimastel aastatel süvenenud ja need on otseselt mõjutanud ka kaupade liikumist. Millised on erinevate transpordikanalite suurimad väljakutsed rohepöörde, erinevate sanktsioonid ja eetiliste valikute taustal ning milliste juriidiliste nüanssidega tasuks ettevõtjatel algaval aastal kindlasti arvestada?

Andrea Tang, Rahvusvahelise Ekspedeerijate Assotsiatsioonide Föderatsiooni FIATA õigusteenuste direktor (ettekanne videosilla vahendusel)

09:45 – 10:15

Millised globaalsed tegurid mõjutavad kõige enam Eesti logistikasektorit?

Heido Vitsur Majandusekspert, LHV panga analüütik

Kus asub Eesti logistika ja transport globaalse „suure pildi“ kontekstis ja kuidas selles sektoris tegutsevate ettevõtete panus Eesti SKPsse on ajas muutunud? Millised ees seisvad väljakutsed sõltuvad meist endist, millistega peame lihtsalt leppima? Kas Eesti transiidiäril on lõplikult kriips peal ja meie ainsaks lootuseks selles valdkonnas jääbki üksnes Rail Baltica?   

Heido Vitsur, Majandusekspert, LHV panga analüütik

10:15 – 10:45

Millal hakkavad Eesti töösturite kaubad taas liikuma ja meie eksport kasvama?

Marko Udras Eesti Kaubandus-Tööstuskoja poliitikakujundamise ja õigusosakonna juhataja

Eesti logistikasektori tulud on kaks aastat järjest langenud ning selle olulisemaks põhjuseks peetakse rasket seisu Eesti tööstusettevõtete peamistel eksporditurgudel. Näiteid pole vaja tuua kaugelt: Rootsi viimaste aastate majanduslangus on mõjutanud nii meie ekspedeerijate, maanteetranspordi, kui laevafirmade käivet. Kas tunneli lõpus paistab valgus ja mis tempos meie kaubad taas liikuma hakkavad?

Marko Udras, Eesti Kaubandus-Tööstuskoja poliitikakujundamise ja õigusosakonna juhataja.

10:45 – 11:30

Aruteluring. Eesti väliskaubanduse väljavaated ja siinse logistikasektori konkurentsivõime

Janek Saareoks ELEA liige, DB Schenker Põhja- ja Ida-Euroopa piirkonna ärijuht

Marko Udras Eesti Kaubandus-Tööstuskoja poliitikakujundamise ja õigusosakonna juhataja

Heido Vitsur Majandusekspert, LHV panga analüütik

Millised tegurid on kõige enam mõjutanud Eesti logistikasektori konkurentsivõimet ja millised on võimalused sektori sissetulekuid suurendada? Kas peaksime laskma end globaalsete hoovustel lihtsalt kaasa tõmmata, või on kuskil veel “miski“, mis on ainuomane vaid meile ja mida tuleks tulevikus jõulisemalt ära kasutada? 

Marko Udras, Eesti Kaubandus-Tööstuskoja poliitikakujundamise ja õigusosakonna juhataja

Heido Vitsur, Majandusekspert, LHV panga analüütik

Janek Saareoks, ELEA liige, DB Schenker Põhja- ja Ida-Euroopa piirkonna ärijuht 

11:30 – 12:00

Kohvipaus

11:59 – 14:00

II Sessioon – Aasta logistikategu ja kogemuslood

12:00 – 12:40

Aasta Logistikategu 2024 finalistide tutvustused ja võitjate autasustamine

Tõnu Tramm, Äripäeva teemaveebi Logistikauudised.ee juht

Tõnis Hintsov, Tarneahelaühing PROLOG esimees

 

Mart Mägi, Eesti Posti juhatuse esimees

  • Eesti Post AS - Omniva Baltimaade moodsaim keskladu Kaunases

Kristy Valgma, Ensto Estonia tegevjuht

  • Ensto Estonia AS - laologistika koondamine Keila tehasesse

Viljar Avastu, GoSwift B2B ärisuunajuht

  • GoSwift OÜ – kõikehõlmav logistika planeerimislahendus

12:40 – 13:00

Kas Rail Baltica tõmbab Eesti transiidi- ja logistikasektori välja praegusest logistilisest tupikust?

Heigo Saare Rail Baltic Estonia raudtee opereerimise ja ohutuse tagamise üksuse juht

Ehkki Rail Balticasse suhtutakse Eestis erinevalt, näeb transpordi- ja logistikasektor selles siiski päästerõngast, mis aitaks ellu äratada meie hääbuva transiidiäri ja looks uusi transpordivõimalusi. Kui palju projekti eestvedajad logistikasektori soovidega arvestavad? Kuivõrd arvestatakse projektis näiteks multimodaalsete vedude arendamisega?

Heigo Saare, Rail Baltic Estonia raudtee opereerimise ja ohutuse tagamise üksuse juht

13:00 – 13:30

Kogemuslugu: Mille järgi valib Eesti tööstusettevõte oma logistikapartnerit ja kas valikukriteeriumid on ajas muutunud?

Timo Pärl HANZA Mechanics Balti klastri tarneahelajuht

Mistahes logistika on kui rätsepatöö vastavalt tellija soovidele. Aga kas me ikkagi tunneme oma potentsiaalseid kliente piisavalt ning oskame oma teenused disainida vastavalt nende tegelikele vajadustele? Tartus ja Narvas tegutsev ning muuhulgas hiljuti laotõstukite tootmisega alustanud Hanza Mechanicsi Balti klastri tarneahelajuht jagab oma kogemusi selles küsimuses.

Timo Pärl, HANZA Mechanics Balti klastri tarneahelajuht

13:30 – 14:00

Kogemuslugu: Mis ajendas asutama Eesti merendusklastrit ja kui väljakutsete rohke on olnud selle esimene tegevusaasta?

Riina Palu Eesti Merendusklastri juhatuse esimees / Saaresalu OÜ juhataja

2024 läheb ajalukku kui MTÜ Eesti Merendusklaster sünniaasta. Mis ajendas ettevõtteid klastrisse koonduma ning millist kasu saavad sellest Eesti merevedudega tegelevad ettevõtted? Kas logistika- ja transpordisektoril tasuks ehk samuti taas tõsisemalt mõelda kõiki erinevaid transpordisektorisektoreid ja ekspedeerijaid koondava logistikaklastri asutamise peale? Mida oleks merendusklastrilt selles osas õppida?

Riina Palu, Eesti Merendusklastri juhatuse esimees / Saaresalu OÜ juhataja

14:00 – 15:00

Lõuna

14:59 – 16:30

III Sessioon – Erinevate valdkondade hetkeseis ja äriplaanid aastaks 2025

Traditsiooniliselt on logistika aastakonverentsi viimases sessioonis laval erinevate ettevõtete esindajad, kes räägivad sellest, millistele peamistele argumentidele tuginedes on nad paika pannud oma tuleva aasta äriplaani. Kas aastasse 2025 on põhjust vaadata optimistlikumalt kui tänavusse või pigem murelikumalt?

15:00 – 15:15

Lennundussektori äriplaan 2025

Joel Timm ELEA esindaja IATA juures, MyDello asutajaliige

Joel Timm, ELEA esindaja IATA juures, MyDello asutajaliige

15:15 – 15:30

Merendussektori äriplaan 2025

Andres Uusoja HHLA TK Estonia juhatuse liige, müügijuht

Andres Uusoja, HHLA TK Estonia juhatuse liige, müügijuht

15:30 – 15:45

Maanteetranspordi äriplaan 2025

Andrus Laul AloneWolf juhatuse liige / Autoettevõtete Liidu juhatuse liige

Andrus Laul, AloneWolf juhatuse liige / Autoettevõtete Liidu juhatuse liige

15:45 – 16:30

Arutelu: Milline on Eesti logistikasektori hetkeseis ja millise stsenaariumi suunas me liigume? Mida saaksime teha, et liikumine jätkuks soovitud suunas?

Alvar Tõruke DSV Estonia tegevjuht, tulevikustsenaariumite üks koostajatest 10 aastat tagasi

Janek Saareoks ELEA liige, DB Schenker Põhja- ja Ida-Euroopa piirkonna ärijuht

Andres Uusoja HHLA TK Estonia juhatuse liige, müügijuht

Ain Tatter Kliimaministeeriumi teede- ja raudteeosakonna juhataja

Heido Vitsur Majandusekspert, LHV panga analüütik

Täpselt 10 aastat tagasi koostasid Eesti juhtivate logistikafirmade juhid, teadlased ja poliitikakujundajad neli erinevat logistikasektori tulevikustsenaariumit aastaks 2030. Millise stsenaariumi suunas me oleme liikunud ning kas ja mida saaksime alles jäänud viie aasta jooksul muuta, kui kurss pole osutunud päris selleks, nagu toona eeldati? 

Alvar Tõruke, DSV Estonia tegevjuht, tulevikustsenaariumite üks koostajatest 10 aastat tagasi

Janek Saareoks, ELEA liige, DB Schenker Põhja- ja Ida-Euroopa piirkonna ärijuht 

Andres Uusoja, HHLA TK Estonia juhatuse liige, müügijuht

Ain Tatter, Kliimaministeeriumi teede- ja raudteeosakonna juhataja

Heido Vitsur, Majandusekspert, LHV panga analüütik

16:30 – 17:00

Päeva kokkuvõte ja moderaatori lõpusõnad

Logistika Aastakonverents 2024

10 aastat tagasi koostasid Eesti juhtivate logistikafirmade juhid, teadlased ja poliitikakujundajad neli erinevat logistikasektori tulevikustsenaariumit aastaks 2030. Neist kõige optimistlikum kandis pealkirja „Helesinine HUB“ ja pessimistlikum „Elu logistilises tupikus“. Millise stsenaariumi suunas me 10 aastat hiljem liigume ning kas ja mida saaksime alles jäänud viie aasta jooksul teha, et täituks positiivseim visioon?

Põhjust vahekokkuvõtte tegemiseks annab kasvõi tõsiasi, et logistikasektori müügitulu on langenud juba mitu aastat järjest ja ettevõtted on kaotanud sadu miljoneid eurosid oma käibest. Kas langus jätkub või terendab tunneli lõpus valgus? Millised on globaalsed väljakutsed ja Eesti ekspordiperspektiiv? Milliseid positiivseid kogemusi ja kasulikke õppetunde on meil võtta kaasa aastast 2024 ja millise äriplaaniga tasub astuda vastu 2025. aastale?

Nendele teemadele tänavune 26. Logistika aastakonverents keskendubki. Laval on nii toonaste stsenaariumite koostajad, tänased logistikasektori tippjuhid, logistikaeksperdid kui Eesti poliitikakujundajad.

Nagu ikka kuulutatakse välja ka „Aasta Logistikategu 2024“ võitja.

Mis on konverentsi väärtus?

  • Lavale tuuakse juhtivate ekspertide ja poliitikakujundajate mõttevahetus, mis aitab hinnata sektori hetkeseisu ja tulevikusuundi.
  • Erinevate stsenaariumite analüüs, mis aitavad ettevõtetel olla paremini valmis võimalike arengute ja riskidega.
  • Konkreetsete kogemuslugude kaudu saavad osalejad aimu, kuidas erinevad ettevõtted on edukalt kohanenud muutuvate oludega.
  • Võimalus õppida parimatest praktikatest ja teha teadlikumaid strateegilisi otsuseid.
  • Hõlbustatakse koostööd ja ideede vahetust ettevõtjate ja poliitikakujundajate vahel, mis võib kaasa tuua sektori arengu kiirenemise.

Miks tulla konverentsile?

  • Vahetu suhtlus juhtivate ekspertide ja poliitikakujundajatega, kes jagavad oma nägemust logistikasektori tulevikust.
  • Võimalus saada osa Eesti olulisima logistikasektori aastakonverentsist, kus arutatakse sektori hetkeseisu ja tulevikku.
  • Konkreetsed kogemuslood, mis pakuvad osalejatele praktilisi ideid ja lahendusi oma ettevõtte arendamiseks.
  • Võimalus osaleda ja jälgida „Aasta Logistikategu 2024“ autasustamist ning saada ülevaade Eesti parimatest logistikaalastest saavutustest.

Programm

08:30 – 09:10

Registreerimine ja hommikukohv

09:09 – 11:30

I sessioon – Suur pilt

09:10 – 09:15

Päeva avasõnad

Urmas Vaino Moderaator

Urmas Vaino päeva moderaator

09:15 – 09:45

Logistika globaalsete tõmbetuulte taustal: millega tasuks kindlasti arvestada?

Andrea Tang Rahvusvahelise Ekspedeerijate Assotsiatsioonide Föderatsiooni FIATA õigusteenuste direktor

Globaalsed pinged on viimastel aastatel süvenenud ja need on otseselt mõjutanud ka kaupade liikumist. Millised on erinevate transpordikanalite suurimad väljakutsed rohepöörde, erinevate sanktsioonid ja eetiliste valikute taustal ning milliste juriidiliste nüanssidega tasuks ettevõtjatel algaval aastal kindlasti arvestada?

Andrea Tang, Rahvusvahelise Ekspedeerijate Assotsiatsioonide Föderatsiooni FIATA õigusteenuste direktor (ettekanne videosilla vahendusel)

09:45 – 10:15

Millised globaalsed tegurid mõjutavad kõige enam Eesti logistikasektorit?

Heido Vitsur Majandusekspert, LHV panga analüütik

Kus asub Eesti logistika ja transport globaalse „suure pildi“ kontekstis ja kuidas selles sektoris tegutsevate ettevõtete panus Eesti SKPsse on ajas muutunud? Millised ees seisvad väljakutsed sõltuvad meist endist, millistega peame lihtsalt leppima? Kas Eesti transiidiäril on lõplikult kriips peal ja meie ainsaks lootuseks selles valdkonnas jääbki üksnes Rail Baltica?   

Heido Vitsur, Majandusekspert, LHV panga analüütik

10:15 – 10:45

Millal hakkavad Eesti töösturite kaubad taas liikuma ja meie eksport kasvama?

Marko Udras Eesti Kaubandus-Tööstuskoja poliitikakujundamise ja õigusosakonna juhataja

Eesti logistikasektori tulud on kaks aastat järjest langenud ning selle olulisemaks põhjuseks peetakse rasket seisu Eesti tööstusettevõtete peamistel eksporditurgudel. Näiteid pole vaja tuua kaugelt: Rootsi viimaste aastate majanduslangus on mõjutanud nii meie ekspedeerijate, maanteetranspordi, kui laevafirmade käivet. Kas tunneli lõpus paistab valgus ja mis tempos meie kaubad taas liikuma hakkavad?

Marko Udras, Eesti Kaubandus-Tööstuskoja poliitikakujundamise ja õigusosakonna juhataja.

10:45 – 11:30

Aruteluring. Eesti väliskaubanduse väljavaated ja siinse logistikasektori konkurentsivõime

Janek Saareoks ELEA liige, DB Schenker Põhja- ja Ida-Euroopa piirkonna ärijuht

Marko Udras Eesti Kaubandus-Tööstuskoja poliitikakujundamise ja õigusosakonna juhataja

Heido Vitsur Majandusekspert, LHV panga analüütik

Millised tegurid on kõige enam mõjutanud Eesti logistikasektori konkurentsivõimet ja millised on võimalused sektori sissetulekuid suurendada? Kas peaksime laskma end globaalsete hoovustel lihtsalt kaasa tõmmata, või on kuskil veel “miski“, mis on ainuomane vaid meile ja mida tuleks tulevikus jõulisemalt ära kasutada? 

Marko Udras, Eesti Kaubandus-Tööstuskoja poliitikakujundamise ja õigusosakonna juhataja

Heido Vitsur, Majandusekspert, LHV panga analüütik

Janek Saareoks, ELEA liige, DB Schenker Põhja- ja Ida-Euroopa piirkonna ärijuht 

11:30 – 12:00

Kohvipaus

11:59 – 14:00

II Sessioon – Aasta logistikategu ja kogemuslood

12:00 – 12:40

Aasta Logistikategu 2024 finalistide tutvustused ja võitjate autasustamine

Tõnu Tramm, Äripäeva teemaveebi Logistikauudised.ee juht

Tõnis Hintsov, Tarneahelaühing PROLOG esimees

 

Mart Mägi, Eesti Posti juhatuse esimees

  • Eesti Post AS - Omniva Baltimaade moodsaim keskladu Kaunases

Kristy Valgma, Ensto Estonia tegevjuht

  • Ensto Estonia AS - laologistika koondamine Keila tehasesse

Viljar Avastu, GoSwift B2B ärisuunajuht

  • GoSwift OÜ – kõikehõlmav logistika planeerimislahendus

12:40 – 13:00

Kas Rail Baltica tõmbab Eesti transiidi- ja logistikasektori välja praegusest logistilisest tupikust?

Heigo Saare Rail Baltic Estonia raudtee opereerimise ja ohutuse tagamise üksuse juht

Ehkki Rail Balticasse suhtutakse Eestis erinevalt, näeb transpordi- ja logistikasektor selles siiski päästerõngast, mis aitaks ellu äratada meie hääbuva transiidiäri ja looks uusi transpordivõimalusi. Kui palju projekti eestvedajad logistikasektori soovidega arvestavad? Kuivõrd arvestatakse projektis näiteks multimodaalsete vedude arendamisega?

Heigo Saare, Rail Baltic Estonia raudtee opereerimise ja ohutuse tagamise üksuse juht

13:00 – 13:30

Kogemuslugu: Mille järgi valib Eesti tööstusettevõte oma logistikapartnerit ja kas valikukriteeriumid on ajas muutunud?

Timo Pärl HANZA Mechanics Balti klastri tarneahelajuht

Mistahes logistika on kui rätsepatöö vastavalt tellija soovidele. Aga kas me ikkagi tunneme oma potentsiaalseid kliente piisavalt ning oskame oma teenused disainida vastavalt nende tegelikele vajadustele? Tartus ja Narvas tegutsev ning muuhulgas hiljuti laotõstukite tootmisega alustanud Hanza Mechanicsi Balti klastri tarneahelajuht jagab oma kogemusi selles küsimuses.

Timo Pärl, HANZA Mechanics Balti klastri tarneahelajuht

13:30 – 14:00

Kogemuslugu: Mis ajendas asutama Eesti merendusklastrit ja kui väljakutsete rohke on olnud selle esimene tegevusaasta?

Riina Palu Eesti Merendusklastri juhatuse esimees / Saaresalu OÜ juhataja

2024 läheb ajalukku kui MTÜ Eesti Merendusklaster sünniaasta. Mis ajendas ettevõtteid klastrisse koonduma ning millist kasu saavad sellest Eesti merevedudega tegelevad ettevõtted? Kas logistika- ja transpordisektoril tasuks ehk samuti taas tõsisemalt mõelda kõiki erinevaid transpordisektorisektoreid ja ekspedeerijaid koondava logistikaklastri asutamise peale? Mida oleks merendusklastrilt selles osas õppida?

Riina Palu, Eesti Merendusklastri juhatuse esimees / Saaresalu OÜ juhataja

14:00 – 15:00

Lõuna

14:59 – 16:30

III Sessioon – Erinevate valdkondade hetkeseis ja äriplaanid aastaks 2025

Traditsiooniliselt on logistika aastakonverentsi viimases sessioonis laval erinevate ettevõtete esindajad, kes räägivad sellest, millistele peamistele argumentidele tuginedes on nad paika pannud oma tuleva aasta äriplaani. Kas aastasse 2025 on põhjust vaadata optimistlikumalt kui tänavusse või pigem murelikumalt?

15:00 – 15:15

Lennundussektori äriplaan 2025

Joel Timm ELEA esindaja IATA juures, MyDello asutajaliige

Joel Timm, ELEA esindaja IATA juures, MyDello asutajaliige

15:15 – 15:30

Merendussektori äriplaan 2025

Andres Uusoja HHLA TK Estonia juhatuse liige, müügijuht

Andres Uusoja, HHLA TK Estonia juhatuse liige, müügijuht

15:30 – 15:45

Maanteetranspordi äriplaan 2025

Andrus Laul AloneWolf juhatuse liige / Autoettevõtete Liidu juhatuse liige

Andrus Laul, AloneWolf juhatuse liige / Autoettevõtete Liidu juhatuse liige

15:45 – 16:30

Arutelu: Milline on Eesti logistikasektori hetkeseis ja millise stsenaariumi suunas me liigume? Mida saaksime teha, et liikumine jätkuks soovitud suunas?

Alvar Tõruke DSV Estonia tegevjuht, tulevikustsenaariumite üks koostajatest 10 aastat tagasi

Janek Saareoks ELEA liige, DB Schenker Põhja- ja Ida-Euroopa piirkonna ärijuht

Andres Uusoja HHLA TK Estonia juhatuse liige, müügijuht

Ain Tatter Kliimaministeeriumi teede- ja raudteeosakonna juhataja

Heido Vitsur Majandusekspert, LHV panga analüütik

Täpselt 10 aastat tagasi koostasid Eesti juhtivate logistikafirmade juhid, teadlased ja poliitikakujundajad neli erinevat logistikasektori tulevikustsenaariumit aastaks 2030. Millise stsenaariumi suunas me oleme liikunud ning kas ja mida saaksime alles jäänud viie aasta jooksul muuta, kui kurss pole osutunud päris selleks, nagu toona eeldati? 

Alvar Tõruke, DSV Estonia tegevjuht, tulevikustsenaariumite üks koostajatest 10 aastat tagasi

Janek Saareoks, ELEA liige, DB Schenker Põhja- ja Ida-Euroopa piirkonna ärijuht 

Andres Uusoja, HHLA TK Estonia juhatuse liige, müügijuht

Ain Tatter, Kliimaministeeriumi teede- ja raudteeosakonna juhataja

Heido Vitsur, Majandusekspert, LHV panga analüütik

16:30 – 17:00

Päeva kokkuvõte ja moderaatori lõpusõnad

Toetajad

Kuldtoetaja

Hõbetoetaja

Toetaja

Lisainfo

Konverentsi materjalide ja sisu kopeerimine, salvestamine, reprodutseerimine või levitamine on ilma AS Äripäeva kirjaliku nõusolekuta keelatud.

Korraldaja võib üritusel teha pilte, videoid ja helisalvestisi ning jagada neid nii osalejatega kui ka avalikes meediakanalites, samuti kasutada sarnaste ürituste turundamiseks.
Täpsemat teavet andmete kasutamise kohta leiab Äripäeva Privaatsustingimustest.

Reklaam
Kui soovite tutvustada oma ettevõtet konverentsil, siis võtke ühendust [email protected]  või 667 0105.

 

Tühistamisinfo

Palume teatada mitteosalemisest kirjalikult vähemalt 10 tööpäeva enne ürituse toimumist aadressil [email protected] .
Sellisel juhul tagastame laekunud osalustasu või tühistame veel tasumata arve.

Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne konverentsi kuulub tasumisele 50% arvest.
Kui teatate mitteosalemisest hiljem või unustate teatada, osalustasu ei tagastata ja tasumisele kuulub 100% arvest.

© AS Äripäev 2000-2024
  • Aadress: Vana Lõuna 39/1, 19094 Tallinn
  • Klienditugi: 667 0099 (8:15-17:00)
  • E-post: [email protected]