• Otsi Äripäevast

Müügijuhtimine 2022 Hinnad üles/Kulud alla

Müügijuhtimine 2022 Hinnad üles/Kulud alla

Toimumisaeg

30.09.2022

Alguseni

93p 14t 41m

Toimumiskoht

Swissótel konverentsikeskus

Müügivaldkonna juhtidel on laual kaks väljakutset, millele Müügijuhtimise aastakonverents 2022 lahendusi otsib:

  1. Hindade tõstmine on ellujäämise küsimus. Surve kasvab igast suunast ja müügimeeskond vajab tuge.
  2. Palgaralli tingimustes tuleb müügikulusid optimeerida, et leida raha heade müügiinimeste palgatõusuks.

Selleks, et olla juhtkonnale väärikas partner ja oma müügimeeskonnale hea treener, tule täienda oma teadmiste ja praktiliste oskuste pagasit Müügijuhtimise aastakonverentsil 30. septembril.

Võta sellel aastal mõned oma tippmüüjad konverentsile kaasa. Nemad saavad praktilisi oskusi kohapeal õppida ja nii jääb sulle rohkem aega, et teistele hea treener olla.

 

Vastused, mida konverentsilt saad

Müügijuhtimise aastakonverentsil lahendad ekspertide, müügijuhtimise praktikute ja treenerite toel mitmed keerulised võrrandid.

 

Hindade tõstmiseks…

Kuidas hinnatõusu kliendile serveerida?

Kuidas hinnarallis rohkem võita ja vähem kaotada?

Kuidas lahendada müügiläbirääkimistel ohtlikud olukorrad?

Lõpeta igavate müügipakkumistega pommitamine!

Ära juhi, pigem treeni oma müügimeeskonda!

 

Müügikulude vähendamiseks…

Kas ka B2B müügi saab viia veebipõhiseks?

Kust saada müügiorganisatsioonile sooje müügikontakte?

Kas hea teenindus on uus müük?

Kuidas optimeerida ajakasutust, millist tegevust mis ajal teha?

Millised ressursimahukad tegevused viia müügiorganisatsioonist välja?

Miks ja millal mõõta ja hinnata tegevusi, mitte tulemusi?

Milliseid tehnoloogilisi abivahendeid müügis kasutada?

 

Konverentsipäeva lõpus loome uusi (müügi)kontakte, peame pidu ja korraldame müügijuhtide pokkeriturniiri.

 

Loe lisaks neid artikleid:

Loe pikemalt: https://www.kaubandus.ee/uudised/2022/05/02/7-nippi-kuidas-majanduse-jahenedes-mitte-kaotada-muugimahte

Loe pikemalt: https://www.kaubandus.ee/uudised/2022/01/18/kuidas-kasvatada-muugitulemusi-tugeva-klienditeeninduse-abil

Loe pikemalt: https://www.kaubandus.ee/uudised/2022/02/09/7-koige-ullatavamat-b2b-e-kaubanduse-trendi-aastal-2022

Esinejad

  • Indrek Saul

    Kasvustrateeg
  • Mikk Maiste

    E-kaubanduse entusiast, konsultant ja arendaja, Columbus Eesti
  • Riikka-Maria Lemminki

    Marketing Finland juht
  • Kristel Paet

    Teenindusjuht, LHV
  • Arno Lehtsaar

    Produktiivsusklubi kaasasutaja
  • Tambet Tallo

    Müügi- ja juhtimistreener, Southwestern Consulting
  • Madis Sõnajalg

    Oixio müügidirektor
  • Jakob Saks

    Läbirääkimiste treener

Programm

09:30 – 09:35

Konverentsi avamine

Siim Salme Moderaator ja Fontakti juht

Rene Sildvee Moderaator ja Fontakti partner

Moderaatorid

09:35 – 10:45

I SESSIOON Hinda tuleb tõsta

09:40 – 10:15

Paneel: Hinnaralli võlud ja valud

Kuidas turul toimuv hinda mõjutab ja milline on tulevikuprognoos? Kuidas ettevõtted hinnarallist välja tulevad? Millised on praktilised võimalused uus hind psühholoogiliselt vastuvõetavaks teha? Kas hinnatõus on paratamatu või on ka muid võimalusi? Vaatleme olukorda analüütiku, parktiku ja vaatleja positsioonilt.

10:15 – 10:45

Kuidas hinda tõsta? Hinnapsühholoogia reeglid, mida tasub igal juhul meeles hoida

Indrek Saul Kasvustrateeg

Hetkel on hinnatõus ellujäämise küsimus, sealjuures sageli müügiorganisatsioonist sõltumatu. Oluliselt on tõusnud sisendite hinnad, samuti palgasurve. Müügiorganisatsioon seisab kahe tule vahel, sest kliendile tuleb omakorda hinnatõus maha müüa. Kuidas hinda psühholoogiliselt korrektselt näidata? Milliseid vigu vältida?

10:45 – 11:10

Energiapaus

11:10 – 12:45

II SESSIOON: 3 suunda müügikulude vähendamiseks

11:15 – 11:45

Müük digitaalseks!

Mikk Maiste E-kaubanduse entusiast, konsultant ja arendaja, Columbus Eesti

Uus normaalsus on teha ka väga suuri B2B otsuseid ja tellimusi veebis. Juhtiva konsultatsiooniagentuuri McKinsey andmetel on 70% B2B otsustajatest valmis kasutama iseteenindust, kui nad sooritavad ostu, mis jääb vahemikku 50 000 dollarit või rohkem. Veelgi üllatavam on tõsiasi, et ligi kolmandik otsustajatest (täpsemalt 27%) on valmis ilma inimkontaktita tegema 500 000 dollari väärtuses tellimusi. 

11:45 – 12:15

Kasuta sünergiat!

Riikka-Maria Lemminki Marketing Finland juht

Riikka toob näited Soome turult, kus turundustegevused aitasid koguda müügikontakte, millest realiseerus ka vägev tulemus. Turundus saab olla müügi sisendiks uute klientide leidmisel. Saate ideede tööriistakasti näited, mida kasutusele võtta.

12:15 – 12:45

Paneel: Hea teenindus on uus müük

Kristel Paet Teenindusjuht, LHV

Liis Ristal Baltikumi juht, Wolt

Kui klienditeenindus niivõrd suurepäraseks timmida, et klient ostab uuesti ja järjest enam, siis pole ju vaja uue müügi peale ressurssi kulutada? Eks see ole nii ja naa, sest hea teenindus nõuab samuti pingutusi ning ka sellest tulenev uus müük vajab ikkagi tegemist. Ühes on aga kõnelejad veendunud: hea teenindus on homme uus müük. Kuidas see saavutada?

12:45 – 13:45

Lõuna

13:45 – 15:00

III SESSIOON Väga praktilised oskused selleks, et müügiefektiivsust suurendada

13:50 – 14:10

Optimeeri ajakasutust!

Arno Lehtsaar Produktiivsusklubi kaasasutaja

Kas teadsid, et sinu päevas on erinevad tsüklid, mis toetavad erisuguseid tegevusi? Mingil perioodil on mõistlikum teha raskeid ning süvenemist nõudvaid ülesandeid. Teisel ajal aga loo suhteid, kirjuta loovaid müügikirju või korralda nõupidamisi. Kuidas neid tsükleid ära tunda ja seeläbi oma produktiivsust suurendada?

14:10 – 14:20

Case study: Kasuta tehnoloogilisi lahendusi!

Lukas Lainsalu IBrandzy müügimees

14:20 – 14:50

Fookus tulemustelt tegevustele!

Tambet Tallo Müügi- ja juhtimistreener, Southwestern Consulting

Tambet õpetab samu müügi- ja juhtimispõhimõtteid, mida õppis kaheksa aastat  Southwestern Advantage  meeskonnas USAs ukselt uksele raamatuid müües. Tal on bakalaureusekraad Tallinna Tehnikaülikoolist masinaehituse erialal, kuid tema suurimaks kireks on ettevõtlus ja müük. Tambet püüab alati olla parim versioon endast. Tema huvid on investeerimine, sport, jooksmine, tervis ja kõik, mis on seotud isikliku arenguga.

14:50 – 15:00

Case study: Vii ressursimahukad tegevused müügiorganisatsioonist välja!

Madis Sõnajalg Oixio müügidirektor

15:00 – 15:20

Energiapaus

15:20 – 15:50

Kuidas läbirääkimistel ära tunda negatiivseid taktikaid neid oskuslikult hallata?

Jakob Saks Läbirääkimiste treener

Ikka ja jälle puutume kokku situatsioonidega, kus me ei ole rahul oma tulemusega. See raskus võib olla tingitud sellest, et meile sattus vastu agressiivse käitumisega psühhopaat või hoopis sellest, meile endale tundus mingi situatsioon raske, sest me ei saavutanud soovitud eesmärke. Analüüsime läbi kaasuse seda, kuidas tulla toime raskete läbirääkimistega, raskete isiksustega, kuidas tunda ära vastaspoole ebaeetilisi võtteid ja kuidas selle kõigega tõhusalt toime tulla.

15:50 – 16:55

IV SESSIOON Väga praktilised oskused selleks, et müügitulemust suurendada

15:55 – 16:25

No tõesti aitab igavatest müügipakkumistest…

Uku Nurk Vabakutseline loovmees

Uku Nurk on Eesti reklaamindustegelane. Ta on töötanud disainerina reklaamiagentuurides Bartalome ja Kontuur Leo Burnett ning loovjuhina agentuuris Leo Express. Kaks aastat on ta olnud vabakutseline art director.

16:25 – 16:55

Hea treener ei jahi ise kuldmedalit

Andres Kiviselg Dominate Sales treener

Miks müügivaldkonna juht peab olema eelkõige treener, mitte ise staarmüüja või tähelepanu ihaldav suure egoga inimene? Treener hoolib reaalselt oma inimeste ja osakonna edust. Ta on nõus kogu musta töö enda peale võtma, et müügistaarid saaksid särada, keskmikud õppida ja julgust koguda ning algajad kiirelt areneda või siis süsteemist lahkuda.

17:10 – 19:30

MÜÜGIJUHTIDE POKKERITURNIIR

17:15 – 17:30

Kogunemine, networking, suupisted ja klaasike kihisevat

17:30 – 19:00

Võistlus pokkerilaudade taga

19:00 – 19:30

Võitjate autasustamine

Müügijuhtimine 2022 Hinnad üles/Kulud alla

Müügijuhtimine 2022 Hinnad üles/Kulud alla

Toimumisaeg

30.09.2022

Alguseni

93p 14t 41m

Toimumiskoht

Swissótel konverentsikeskus

Müügivaldkonna juhtidel on laual kaks väljakutset, millele Müügijuhtimise aastakonverents 2022 lahendusi otsib:

  1. Hindade tõstmine on ellujäämise küsimus. Surve kasvab igast suunast ja müügimeeskond vajab tuge.
  2. Palgaralli tingimustes tuleb müügikulusid optimeerida, et leida raha heade müügiinimeste palgatõusuks.

Selleks, et olla juhtkonnale väärikas partner ja oma müügimeeskonnale hea treener, tule täienda oma teadmiste ja praktiliste oskuste pagasit Müügijuhtimise aastakonverentsil 30. septembril.

Võta sellel aastal mõned oma tippmüüjad konverentsile kaasa. Nemad saavad praktilisi oskusi kohapeal õppida ja nii jääb sulle rohkem aega, et teistele hea treener olla.

 

Vastused, mida konverentsilt saad

Müügijuhtimise aastakonverentsil lahendad ekspertide, müügijuhtimise praktikute ja treenerite toel mitmed keerulised võrrandid.

 

Hindade tõstmiseks…

Kuidas hinnatõusu kliendile serveerida?

Kuidas hinnarallis rohkem võita ja vähem kaotada?

Kuidas lahendada müügiläbirääkimistel ohtlikud olukorrad?

Lõpeta igavate müügipakkumistega pommitamine!

Ära juhi, pigem treeni oma müügimeeskonda!

 

Müügikulude vähendamiseks…

Kas ka B2B müügi saab viia veebipõhiseks?

Kust saada müügiorganisatsioonile sooje müügikontakte?

Kas hea teenindus on uus müük?

Kuidas optimeerida ajakasutust, millist tegevust mis ajal teha?

Millised ressursimahukad tegevused viia müügiorganisatsioonist välja?

Miks ja millal mõõta ja hinnata tegevusi, mitte tulemusi?

Milliseid tehnoloogilisi abivahendeid müügis kasutada?

 

Konverentsipäeva lõpus loome uusi (müügi)kontakte, peame pidu ja korraldame müügijuhtide pokkeriturniiri.

 

Loe lisaks neid artikleid:

Loe pikemalt: https://www.kaubandus.ee/uudised/2022/05/02/7-nippi-kuidas-majanduse-jahenedes-mitte-kaotada-muugimahte

Loe pikemalt: https://www.kaubandus.ee/uudised/2022/01/18/kuidas-kasvatada-muugitulemusi-tugeva-klienditeeninduse-abil

Loe pikemalt: https://www.kaubandus.ee/uudised/2022/02/09/7-koige-ullatavamat-b2b-e-kaubanduse-trendi-aastal-2022

Esinejad

  • Indrek Saul

    Kasvustrateeg
  • Mikk Maiste

    E-kaubanduse entusiast, konsultant ja arendaja, Columbus Eesti
  • Riikka-Maria Lemminki

    Marketing Finland juht

Programm

09:30 – 09:35

Konverentsi avamine

Siim Salme Moderaator ja Fontakti juht

Rene Sildvee Moderaator ja Fontakti partner

Moderaatorid

09:35 – 10:45

I SESSIOON Hinda tuleb tõsta

09:40 – 10:15

Paneel: Hinnaralli võlud ja valud

Kuidas turul toimuv hinda mõjutab ja milline on tulevikuprognoos? Kuidas ettevõtted hinnarallist välja tulevad? Millised on praktilised võimalused uus hind psühholoogiliselt vastuvõetavaks teha? Kas hinnatõus on paratamatu või on ka muid võimalusi? Vaatleme olukorda analüütiku, parktiku ja vaatleja positsioonilt.

10:15 – 10:45

Kuidas hinda tõsta? Hinnapsühholoogia reeglid, mida tasub igal juhul meeles hoida

Indrek Saul Kasvustrateeg

Hetkel on hinnatõus ellujäämise küsimus, sealjuures sageli müügiorganisatsioonist sõltumatu. Oluliselt on tõusnud sisendite hinnad, samuti palgasurve. Müügiorganisatsioon seisab kahe tule vahel, sest kliendile tuleb omakorda hinnatõus maha müüa. Kuidas hinda psühholoogiliselt korrektselt näidata? Milliseid vigu vältida?

10:45 – 11:10

Energiapaus

11:10 – 12:45

II SESSIOON: 3 suunda müügikulude vähendamiseks

11:15 – 11:45

Müük digitaalseks!

Mikk Maiste E-kaubanduse entusiast, konsultant ja arendaja, Columbus Eesti

Uus normaalsus on teha ka väga suuri B2B otsuseid ja tellimusi veebis. Juhtiva konsultatsiooniagentuuri McKinsey andmetel on 70% B2B otsustajatest valmis kasutama iseteenindust, kui nad sooritavad ostu, mis jääb vahemikku 50 000 dollarit või rohkem. Veelgi üllatavam on tõsiasi, et ligi kolmandik otsustajatest (täpsemalt 27%) on valmis ilma inimkontaktita tegema 500 000 dollari väärtuses tellimusi. 

11:45 – 12:15

Kasuta sünergiat!

Riikka-Maria Lemminki Marketing Finland juht

Riikka toob näited Soome turult, kus turundustegevused aitasid koguda müügikontakte, millest realiseerus ka vägev tulemus. Turundus saab olla müügi sisendiks uute klientide leidmisel. Saate ideede tööriistakasti näited, mida kasutusele võtta.

12:15 – 12:45

Paneel: Hea teenindus on uus müük

Kristel Paet Teenindusjuht, LHV

Liis Ristal Baltikumi juht, Wolt

Kui klienditeenindus niivõrd suurepäraseks timmida, et klient ostab uuesti ja järjest enam, siis pole ju vaja uue müügi peale ressurssi kulutada? Eks see ole nii ja naa, sest hea teenindus nõuab samuti pingutusi ning ka sellest tulenev uus müük vajab ikkagi tegemist. Ühes on aga kõnelejad veendunud: hea teenindus on homme uus müük. Kuidas see saavutada?

12:45 – 13:45

Lõuna

13:45 – 15:00

III SESSIOON Väga praktilised oskused selleks, et müügiefektiivsust suurendada

13:50 – 14:10

Optimeeri ajakasutust!

Arno Lehtsaar Produktiivsusklubi kaasasutaja

Kas teadsid, et sinu päevas on erinevad tsüklid, mis toetavad erisuguseid tegevusi? Mingil perioodil on mõistlikum teha raskeid ning süvenemist nõudvaid ülesandeid. Teisel ajal aga loo suhteid, kirjuta loovaid müügikirju või korralda nõupidamisi. Kuidas neid tsükleid ära tunda ja seeläbi oma produktiivsust suurendada?

14:10 – 14:20

Case study: Kasuta tehnoloogilisi lahendusi!

Lukas Lainsalu IBrandzy müügimees

14:20 – 14:50

Fookus tulemustelt tegevustele!

Tambet Tallo Müügi- ja juhtimistreener, Southwestern Consulting

Tambet õpetab samu müügi- ja juhtimispõhimõtteid, mida õppis kaheksa aastat  Southwestern Advantage  meeskonnas USAs ukselt uksele raamatuid müües. Tal on bakalaureusekraad Tallinna Tehnikaülikoolist masinaehituse erialal, kuid tema suurimaks kireks on ettevõtlus ja müük. Tambet püüab alati olla parim versioon endast. Tema huvid on investeerimine, sport, jooksmine, tervis ja kõik, mis on seotud isikliku arenguga.

14:50 – 15:00

Case study: Vii ressursimahukad tegevused müügiorganisatsioonist välja!

Madis Sõnajalg Oixio müügidirektor

15:00 – 15:20

Energiapaus

15:20 – 15:50

Kuidas läbirääkimistel ära tunda negatiivseid taktikaid neid oskuslikult hallata?

Jakob Saks Läbirääkimiste treener

Ikka ja jälle puutume kokku situatsioonidega, kus me ei ole rahul oma tulemusega. See raskus võib olla tingitud sellest, et meile sattus vastu agressiivse käitumisega psühhopaat või hoopis sellest, meile endale tundus mingi situatsioon raske, sest me ei saavutanud soovitud eesmärke. Analüüsime läbi kaasuse seda, kuidas tulla toime raskete läbirääkimistega, raskete isiksustega, kuidas tunda ära vastaspoole ebaeetilisi võtteid ja kuidas selle kõigega tõhusalt toime tulla.

15:50 – 16:55

IV SESSIOON Väga praktilised oskused selleks, et müügitulemust suurendada

15:55 – 16:25

No tõesti aitab igavatest müügipakkumistest…

Uku Nurk Vabakutseline loovmees

Uku Nurk on Eesti reklaamindustegelane. Ta on töötanud disainerina reklaamiagentuurides Bartalome ja Kontuur Leo Burnett ning loovjuhina agentuuris Leo Express. Kaks aastat on ta olnud vabakutseline art director.

16:25 – 16:55

Hea treener ei jahi ise kuldmedalit

Andres Kiviselg Dominate Sales treener

Miks müügivaldkonna juht peab olema eelkõige treener, mitte ise staarmüüja või tähelepanu ihaldav suure egoga inimene? Treener hoolib reaalselt oma inimeste ja osakonna edust. Ta on nõus kogu musta töö enda peale võtma, et müügistaarid saaksid särada, keskmikud õppida ja julgust koguda ning algajad kiirelt areneda või siis süsteemist lahkuda.

17:10 – 19:30

MÜÜGIJUHTIDE POKKERITURNIIR

17:15 – 17:30

Kogunemine, networking, suupisted ja klaasike kihisevat

17:30 – 19:00

Võistlus pokkerilaudade taga

19:00 – 19:30

Võitjate autasustamine

Registreerimine

HindSoodushind kuni 30.08.2022
Osalejaid

Müügijuhtimine 2022 Hinnad üles/Kulud alla

399,00 €

478,80 € km-ga

399,00 €

299,00 €

358,80 € km-ga

299,00 €

358,80 € km-ga

0

Müügijuhtimine 2022 Hinnad üles/Kulud alla

OsalejaidHind
0

399,00 €

478,80 € km-ga

399,00 €

299,00 €

358,80 € km-ga

299,00 €

358,80 € km-ga

Toetajad

Toetajad

Lisainfo

Osalemise tingimused

Palume teatada mitteosalemisest kirjalikult vähemalt 10 tööpäeva enne ürituse toimumist aadressil [email protected] .
Sellisel juhul tagastame laekunud osalustasu või tühistame veel tasumata arve.

Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne konverentsi kuulub tasumisele 50% arvest.
Kui teatate mitteosalemisest hiljem või unustate teatada, osalustasu ei tagastata ja tasumisele kuulub 100% arvest.

Korraldaja võib üritusel teha pilte, videoid ja helisalvestisi ning jagada neid nii osalejatega kui ka avalikes meediakanalites, samuti kasutada sarnaste ürituste turundamiseks.
Täpsemat teavet andmete kasutamise kohta leiab Äripäeva Privaatsustingimustest.

Konverentsi materjalide ja sisu kopeerimine, salvestamine, reprodutseerimine või levitamine on ilma AS Äripäeva kirjaliku nõusolekuta keelatud.

Reklaam
Kui soovite tutvustada oma ettevõtet konverentsil, siis võtke ühendust [email protected] või 667 0105.

Asukoht ja kontaktid

Aadress

Tornimae 3, Tallinn

Aira Tammemäe | Projektijuht | [email protected]

© AS Äripäev 2000-2022
  • Aadress: Vana Lõuna 39/1, 19094 Tallinn
  • Klienditugi: 667 0099 (8:15-17:00)
  • E-post: [email protected]