Müügijuhtimine 2022 Hinnad üles/Kulud alla

Müügijuhtimine 2022 Hinnad üles/Kulud alla

Toimumiskoht:

Swissótel konverentsikeskus

Müügivaldkonna juhtidel on laual kaks väljakutset, millele Müügijuhtimise aastakonverents 2022 lahendusi otsib:

  1. Hindade tõstmine on ellujäämise küsimus. Surve kasvab igast suunast ja müügimeeskond vajab tuge.
  2. Palgaralli tingimustes tuleb müügikulusid optimeerida, et leida raha heade müügiinimeste palgatõusuks.

Selleks, et olla juhtkonnale väärikas partner ja oma müügimeeskonnale hea treener, tule täienda oma teadmiste ja praktiliste oskuste pagasit Müügijuhtimise aastakonverentsil 30. septembril.

Võta sellel aastal mõned oma tippmüüjad konverentsile kaasa. Nemad saavad praktilisi oskusi kohapeal õppida ja nii jääb sulle rohkem aega, et teistele hea treener olla.

 

Vastused, mida konverentsilt saad

Müügijuhtimise aastakonverentsil lahendad ekspertide, müügijuhtimise praktikute ja treenerite toel mitmed keerulised võrrandid.

 

Hindade tõstmiseks…

Kuidas hinnatõusu kliendile serveerida?

Kuidas hinnarallis rohkem võita ja vähem kaotada?

Kuidas lahendada müügiläbirääkimistel ohtlikud olukorrad?

Lõpeta igavate müügipakkumistega pommitamine!

Ära juhi, pigem treeni oma müügimeeskonda!

 

Müügikulude vähendamiseks…

Kas ka B2B müügi saab viia veebipõhiseks?

Kust saada müügiorganisatsioonile sooje müügikontakte?

Kas hea teenindus on uus müük?

Kuidas optimeerida ajakasutust, millist tegevust mis ajal teha?

Millised ressursimahukad tegevused viia müügiorganisatsioonist välja?

Miks ja millal mõõta ja hinnata tegevusi, mitte tulemusi?

Milliseid tehnoloogilisi abivahendeid müügis kasutada?

 

Konverentsipäeva lõpus loome uusi (müügi)kontakte, peame pidu ja korraldame müügijuhtide pokkeriturniiri.

 

Loe lisaks neid artikleid:

Loe pikemalt: https://www.kaubandus.ee/uudised/2022/05/02/7-nippi-kuidas-majanduse-jahenedes-mitte-kaotada-muugimahte

Loe pikemalt: https://www.kaubandus.ee/uudised/2022/01/18/kuidas-kasvatada-muugitulemusi-tugeva-klienditeeninduse-abil

Loe pikemalt: https://www.kaubandus.ee/uudised/2022/02/09/7-koige-ullatavamat-b2b-e-kaubanduse-trendi-aastal-2022

Programm

Müügijuhtimine 2022 Hinnad üles/Kulud alla

Toimumiskoht:

Swissótel konverentsikeskus

Müügivaldkonna juhtidel on laual kaks väljakutset, millele Müügijuhtimise aastakonverents 2022 lahendusi otsib:

  1. Hindade tõstmine on ellujäämise küsimus. Surve kasvab igast suunast ja müügimeeskond vajab tuge.
  2. Palgaralli tingimustes tuleb müügikulusid optimeerida, et leida raha heade müügiinimeste palgatõusuks.

Selleks, et olla juhtkonnale väärikas partner ja oma müügimeeskonnale hea treener, tule täienda oma teadmiste ja praktiliste oskuste pagasit Müügijuhtimise aastakonverentsil 30. septembril.

Võta sellel aastal mõned oma tippmüüjad konverentsile kaasa. Nemad saavad praktilisi oskusi kohapeal õppida ja nii jääb sulle rohkem aega, et teistele hea treener olla.

 

Vastused, mida konverentsilt saad

Müügijuhtimise aastakonverentsil lahendad ekspertide, müügijuhtimise praktikute ja treenerite toel mitmed keerulised võrrandid.

 

Hindade tõstmiseks…

Kuidas hinnatõusu kliendile serveerida?

Kuidas hinnarallis rohkem võita ja vähem kaotada?

Kuidas lahendada müügiläbirääkimistel ohtlikud olukorrad?

Lõpeta igavate müügipakkumistega pommitamine!

Ära juhi, pigem treeni oma müügimeeskonda!

 

Müügikulude vähendamiseks…

Kas ka B2B müügi saab viia veebipõhiseks?

Kust saada müügiorganisatsioonile sooje müügikontakte?

Kas hea teenindus on uus müük?

Kuidas optimeerida ajakasutust, millist tegevust mis ajal teha?

Millised ressursimahukad tegevused viia müügiorganisatsioonist välja?

Miks ja millal mõõta ja hinnata tegevusi, mitte tulemusi?

Milliseid tehnoloogilisi abivahendeid müügis kasutada?

 

Konverentsipäeva lõpus loome uusi (müügi)kontakte, peame pidu ja korraldame müügijuhtide pokkeriturniiri.

 

Loe lisaks neid artikleid:

Loe pikemalt: https://www.kaubandus.ee/uudised/2022/05/02/7-nippi-kuidas-majanduse-jahenedes-mitte-kaotada-muugimahte

Loe pikemalt: https://www.kaubandus.ee/uudised/2022/01/18/kuidas-kasvatada-muugitulemusi-tugeva-klienditeeninduse-abil

Loe pikemalt: https://www.kaubandus.ee/uudised/2022/02/09/7-koige-ullatavamat-b2b-e-kaubanduse-trendi-aastal-2022

Programm

Toetajad

Toetajad

Lisainfo

Konverentsi materjalide ja sisu kopeerimine, salvestamine, reprodutseerimine või levitamine on ilma AS Äripäeva kirjaliku nõusolekuta keelatud.

Korraldaja võib üritusel teha pilte, videoid ja helisalvestisi ning jagada neid nii osalejatega kui ka avalikes meediakanalites, samuti kasutada sarnaste ürituste turundamiseks.
Täpsemat teavet andmete kasutamise kohta leiab Äripäeva Privaatsustingimustest.

Reklaam
Kui soovite tutvustada oma ettevõtet konverentsil, siis võtke ühendust [email protected] või 667 0105.

 

Tühistamisinfo

Palume teatada mitteosalemisest kirjalikult vähemalt 10 tööpäeva enne ürituse toimumist aadressil [email protected] .
Sellisel juhul tagastame laekunud osalustasu või tühistame veel tasumata arve.

Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne konverentsi kuulub tasumisele 50% arvest.
Kui teatate mitteosalemisest hiljem või unustate teatada, osalustasu ei tagastata ja tasumisele kuulub 100% arvest.

Asukoht ja kontaktid

Aadress

Tornimae 3, Tallinn

Aira Tammemäe | Projektijuht | [email protected]

© AS Äripäev 2000-2025
  • Aadress: Vana-Lõuna 39/1, 19094 Tallinn
  • Klienditugi: 667 0099 (8:15-17:00)
  • E-post: [email protected]