09:00 – 09:30
Tervitame hommikukohviga!
Toimumiskoht:
Swissótel konverentsikeskus
Müügivaldkonna juhtidel on laual kaks väljakutset, millele Müügijuhtimise aastakonverents 2022 lahendusi otsib:
Selleks, et olla juhtkonnale väärikas partner ja oma müügimeeskonnale hea treener, tule täienda oma teadmiste ja praktiliste oskuste pagasit Müügijuhtimise aastakonverentsil 30. septembril.
Võta sellel aastal mõned oma tippmüüjad konverentsile kaasa. Nemad saavad praktilisi oskusi kohapeal õppida ja nii jääb sulle rohkem aega, et teistele hea treener olla.
Vastused, mida konverentsilt saad
Müügijuhtimise aastakonverentsil lahendad ekspertide, müügijuhtimise praktikute ja treenerite toel mitmed keerulised võrrandid.
Hindade tõstmiseks…
Kuidas hinnatõusu kliendile serveerida?
Kuidas hinnarallis rohkem võita ja vähem kaotada?
Kuidas lahendada müügiläbirääkimistel ohtlikud olukorrad?
Lõpeta igavate müügipakkumistega pommitamine!
Ära juhi, pigem treeni oma müügimeeskonda!
Müügikulude vähendamiseks…
Kas ka B2B müügi saab viia veebipõhiseks?
Kust saada müügiorganisatsioonile sooje müügikontakte?
Kas hea teenindus on uus müük?
Kuidas optimeerida ajakasutust, millist tegevust mis ajal teha?
Millised ressursimahukad tegevused viia müügiorganisatsioonist välja?
Miks ja millal mõõta ja hinnata tegevusi, mitte tulemusi?
Milliseid tehnoloogilisi abivahendeid müügis kasutada?
Konverentsipäeva lõpus loome uusi (müügi)kontakte, peame pidu ja korraldame müügijuhtide pokkeriturniiri.
Loe lisaks neid artikleid:
Loe pikemalt: https://www.kaubandus.ee/uudised/2022/05/02/7-nippi-kuidas-majanduse-jahenedes-mitte-kaotada-muugimahte
Loe pikemalt: https://www.kaubandus.ee/uudised/2022/01/18/kuidas-kasvatada-muugitulemusi-tugeva-klienditeeninduse-abil
Loe pikemalt: https://www.kaubandus.ee/uudised/2022/02/09/7-koige-ullatavamat-b2b-e-kaubanduse-trendi-aastal-2022
09:00 – 09:30
Tervitame hommikukohviga!
09:30 – 09:35
Konverentsi avamine
Siim Salme Moderaator ja Fontakti juht
Rene Sildvee Moderaator ja Fontakti partner
Moderaatorid
09:35 – 10:45
I SESSIOON Hinda tuleb tõsta
09:40 – 10:15
Paneel: Hinnaralli võlud ja valud
Indrek Saul Kasvustrateeg
Peeter Koppel SEB privaatpanganduse strateeg
Arto Aas Eesti Tööandjate Keskliidu juht
Kuidas turul toimuv hinda mõjutab ja milline on tulevikuprognoos? Kuidas ettevõtted hinnarallist välja tulevad? Millised on praktilised võimalused uus hind psühholoogiliselt vastuvõetavaks teha? Kas hinnatõus on paratamatu või on ka muid võimalusi? Vaatleme olukorda analüütiku, praktiku ja vaatleja positsioonilt.
10:15 – 10:45
Kuidas hinda tõsta? Hinnapsühholoogia reeglid, mida tasub igal juhul meeles hoida
Indrek Saul Kasvustrateeg
Hetkel on hinnatõus ellujäämise küsimus, sealjuures sageli müügiorganisatsioonist sõltumatu. Oluliselt on tõusnud sisendite hinnad, samuti palgasurve. Müügiorganisatsioon seisab kahe tule vahel, sest kliendile tuleb omakorda hinnatõus maha müüa. Kuidas hinda psühholoogiliselt korrektselt näidata? Milliseid vigu vältida?
10:45 – 11:10
Energiapaus
11:10 – 12:45
II SESSIOON: 3 suunda müügikulude vähendamiseks
11:15 – 11:45
Müük digitaalseks!
Marit Finnie Head of Global Marketing, Wolf Group
Kristin Lõppe Digiturunduse projektijuht, Wolf Grupp
Üks hea päriselu näide B2B digilahendusest. Wolf Group oli üks esimesi Eesti ettevõtteid, kes mitu aastat tagasi otsustas, et kliendikogemus digikanalis peab olema võrdväärne traditsioonilise kanaliga ja asus looma partnerportaali. Teekond on olnud väljakutseid pakkuv kuid täna kasutavad partnerportaali mitmed Wolf Group’i riigid ning selle soovitusindeks on ülikõrge. Nemad teavad, mis teeb portaali heaks ning on nõus jagama ka tulevikuplaane ja mõtteid järgmisteks sammudeks. Uus normaalsus on teha ka väga suuri B2B otsuseid ja tellimusi veebis. Juhtiva konsultatsiooniagentuuri McKinsey andmetel on 70% B2B otsustajatest valmis kasutama iseteenindust, kui nad sooritavad ostu, mis jääb vahemikku 50 000 dollarit või rohkem. Veelgi üllatavam on tõsiasi, et ligi kolmandik otsustajatest (täpsemalt 27%) on valmis ilma inimkontaktita tegema 500 000 dollari väärtuses tellimusi.
11:45 – 12:15
Automatiseerimine - müütiline sõnakõlks või võtmelahendus muutlikes oludes?
Zahra Jiva Pipedrive'i müügistrateegia direktor
Sageli öeldakse, et müük on numbrite mäng. Kõnekujundis on terake tõtt, kuid efektiivne müügitöö tähendab reeglina järjepideva ja ühtlasi nutika töö kombineerimist. Kõige edukamad on eelkõige need ettevõtted, kes otsivad pidevalt klientidega suhtlemiseks ja konkurentsieelise saavutamiseks uusi lahendusi. Kuna müügijuhtimise olemus on jäänud samaks, põhineb edu valem uutel tööriistadel ja lähenemisviisidel. Üks võimalus on automatiseerimine - kui seda teha targalt ja läbimõeldud viisil. Ettekanne on inglise keeles.
12:15 – 12:45
Paneel: Hea teenindus on uus müük
Kristel Paet Teenindusjuht, LHV
Taavi Loog Wolti restoranide suuna juht
Kui klienditeenindus niivõrd suurepäraseks timmida, et klient ostab uuesti ja järjest enam, siis pole ju vaja uue müügi peale ressurssi kulutada? Eks see ole nii ja naa, sest hea teenindus nõuab samuti pingutusi ning ka sellest tulenev uus müük vajab ikkagi tegemist. Ühes on aga kõnelejad veendunud: hea teenindus on homme uus müük. Kuidas see saavutada?
12:45 – 13:35
Lõuna
13:35 – 15:00
III SESSIOON Väga praktilised oskused selleks, et müügiefektiivsust suurendada
13:40 – 14:10
Optimeeri ajakasutust!
Arno Lehtsaar Produktiivsusklubi kaasasutaja
Kas teadsid, et sinu päevas on erinevad tsüklid, mis toetavad erisuguseid tegevusi? Mingil perioodil on mõistlikum teha raskeid ning süvenemist nõudvaid ülesandeid. Teisel ajal aga loo suhteid, kirjuta loovaid müügikirju või korralda nõupidamisi. Kuidas neid tsükleid ära tunda ja seeläbi oma produktiivsust suurendada?
14:10 – 14:20
Case study: Kasuta tehnoloogilisi lahendusi!
Lukas Lainsalu IBrandzy müügijuht
14:20 – 14:50
Fookus tulemustelt tegevustele!
Tambet Tallo Müügi- ja juhtimistreener, Southwestern Consulting
Juba kolmandat aastat on Tambet coachinud Soomes üht kinnisvara ettevõtte tegevjuhti. Kõik algas sellest, et ettevõtte parim müügiinimene oli just töölt lahkunud ja kaasa võtnud paremuselt teise. Alles jäid vaid mõned nõrgemad. Kuidas tegevustele keskendumine aitas selles kaoses taas tugeva müügiorganisatsiooni üles ehitada? Tambet on veendunud, et pelgalt tulemuste hindamine ei aita müügiressurssi efektiivselt juhtida.
14:50 – 15:00
Case study: Vii ressursimahukad tegevused müügiorganisatsioonist välja!
Madis Sõnajalg Oixio müügidirektor
15:00 – 15:20
Energiapaus
15:20 – 17:00
IV SESSIOON Väga praktilised oskused selleks, et müügitulemust suurendada
15:25 – 15:55
Kuidas läbirääkimistel ära tunda negatiivseid taktikaid ja neid oskuslikult hallata?
Jakob Saks Läbirääkimiste treener
Ikka ja jälle puutume kokku situatsioonidega, kus me ei ole rahul oma tulemusega. See raskus võib olla tingitud sellest, et meile sattus vastu agressiivse käitumisega psühhopaat või hoopis sellest, meile endale tundus mingi situatsioon raske, sest me ei saavutanud soovitud eesmärke. Analüüsime läbi kaasuse seda, kuidas tulla toime raskete läbirääkimistega, raskete isiksustega, kuidas tunda ära vastaspoole ebaeetilisi võtteid ja kuidas selle kõigega tõhusalt toime tulla.
15:55 – 16:25
No tõesti aitab igavatest müügipakkumistest…
Uku Nurk Vabakutseline loovmees
Selleks, et eristuda on vaja loovust. Uku näitab müügijuhtidele loomeprotsessi põhistruktuuri ja paneb osalejad pisut proovile. Müügiinimene tuleb raputada tavamõtlemisest lahti. Saate mudeli eristuva ja haarava sõnumi loomiseks.
16:25 – 16:55
Hea treener ei jahi ise kuldmedalit
Andres Kiviselg Dominate Sales treener
Miks müügivaldkonna juht peab olema eelkõige treener, mitte ise staarmüüja või tähelepanu ihaldav suure egoga inimene? Treener hoolib reaalselt oma inimeste ja osakonna edust. Ta on nõus kogu musta töö enda peale võtma, et müügistaarid saaksid särada, keskmikud õppida ja julgust koguda ning algajad kiirelt areneda või siis süsteemist lahkuda.
17:10 – 19:30
MÜÜGIJUHTIDE POKKERITURNIIR
17:15 – 17:30
Kogunemine, networking, suupisted ja klaasike kihisevat
17:30 – 19:00
Võistlus pokkerilaudade taga
19:00 – 19:30
Võitjate autasustamine
Toimumiskoht:
Swissótel konverentsikeskus
Müügivaldkonna juhtidel on laual kaks väljakutset, millele Müügijuhtimise aastakonverents 2022 lahendusi otsib:
Selleks, et olla juhtkonnale väärikas partner ja oma müügimeeskonnale hea treener, tule täienda oma teadmiste ja praktiliste oskuste pagasit Müügijuhtimise aastakonverentsil 30. septembril.
Võta sellel aastal mõned oma tippmüüjad konverentsile kaasa. Nemad saavad praktilisi oskusi kohapeal õppida ja nii jääb sulle rohkem aega, et teistele hea treener olla.
Vastused, mida konverentsilt saad
Müügijuhtimise aastakonverentsil lahendad ekspertide, müügijuhtimise praktikute ja treenerite toel mitmed keerulised võrrandid.
Hindade tõstmiseks…
Kuidas hinnatõusu kliendile serveerida?
Kuidas hinnarallis rohkem võita ja vähem kaotada?
Kuidas lahendada müügiläbirääkimistel ohtlikud olukorrad?
Lõpeta igavate müügipakkumistega pommitamine!
Ära juhi, pigem treeni oma müügimeeskonda!
Müügikulude vähendamiseks…
Kas ka B2B müügi saab viia veebipõhiseks?
Kust saada müügiorganisatsioonile sooje müügikontakte?
Kas hea teenindus on uus müük?
Kuidas optimeerida ajakasutust, millist tegevust mis ajal teha?
Millised ressursimahukad tegevused viia müügiorganisatsioonist välja?
Miks ja millal mõõta ja hinnata tegevusi, mitte tulemusi?
Milliseid tehnoloogilisi abivahendeid müügis kasutada?
Konverentsipäeva lõpus loome uusi (müügi)kontakte, peame pidu ja korraldame müügijuhtide pokkeriturniiri.
Loe lisaks neid artikleid:
Loe pikemalt: https://www.kaubandus.ee/uudised/2022/05/02/7-nippi-kuidas-majanduse-jahenedes-mitte-kaotada-muugimahte
Loe pikemalt: https://www.kaubandus.ee/uudised/2022/01/18/kuidas-kasvatada-muugitulemusi-tugeva-klienditeeninduse-abil
Loe pikemalt: https://www.kaubandus.ee/uudised/2022/02/09/7-koige-ullatavamat-b2b-e-kaubanduse-trendi-aastal-2022
09:00 – 09:30
Tervitame hommikukohviga!
09:30 – 09:35
Konverentsi avamine
Siim Salme Moderaator ja Fontakti juht
Rene Sildvee Moderaator ja Fontakti partner
Moderaatorid
09:35 – 10:45
I SESSIOON Hinda tuleb tõsta
09:40 – 10:15
Paneel: Hinnaralli võlud ja valud
Indrek Saul Kasvustrateeg
Peeter Koppel SEB privaatpanganduse strateeg
Arto Aas Eesti Tööandjate Keskliidu juht
Kuidas turul toimuv hinda mõjutab ja milline on tulevikuprognoos? Kuidas ettevõtted hinnarallist välja tulevad? Millised on praktilised võimalused uus hind psühholoogiliselt vastuvõetavaks teha? Kas hinnatõus on paratamatu või on ka muid võimalusi? Vaatleme olukorda analüütiku, praktiku ja vaatleja positsioonilt.
10:15 – 10:45
Kuidas hinda tõsta? Hinnapsühholoogia reeglid, mida tasub igal juhul meeles hoida
Indrek Saul Kasvustrateeg
Hetkel on hinnatõus ellujäämise küsimus, sealjuures sageli müügiorganisatsioonist sõltumatu. Oluliselt on tõusnud sisendite hinnad, samuti palgasurve. Müügiorganisatsioon seisab kahe tule vahel, sest kliendile tuleb omakorda hinnatõus maha müüa. Kuidas hinda psühholoogiliselt korrektselt näidata? Milliseid vigu vältida?
10:45 – 11:10
Energiapaus
11:10 – 12:45
II SESSIOON: 3 suunda müügikulude vähendamiseks
11:15 – 11:45
Müük digitaalseks!
Marit Finnie Head of Global Marketing, Wolf Group
Kristin Lõppe Digiturunduse projektijuht, Wolf Grupp
Üks hea päriselu näide B2B digilahendusest. Wolf Group oli üks esimesi Eesti ettevõtteid, kes mitu aastat tagasi otsustas, et kliendikogemus digikanalis peab olema võrdväärne traditsioonilise kanaliga ja asus looma partnerportaali. Teekond on olnud väljakutseid pakkuv kuid täna kasutavad partnerportaali mitmed Wolf Group’i riigid ning selle soovitusindeks on ülikõrge. Nemad teavad, mis teeb portaali heaks ning on nõus jagama ka tulevikuplaane ja mõtteid järgmisteks sammudeks. Uus normaalsus on teha ka väga suuri B2B otsuseid ja tellimusi veebis. Juhtiva konsultatsiooniagentuuri McKinsey andmetel on 70% B2B otsustajatest valmis kasutama iseteenindust, kui nad sooritavad ostu, mis jääb vahemikku 50 000 dollarit või rohkem. Veelgi üllatavam on tõsiasi, et ligi kolmandik otsustajatest (täpsemalt 27%) on valmis ilma inimkontaktita tegema 500 000 dollari väärtuses tellimusi.
11:45 – 12:15
Automatiseerimine - müütiline sõnakõlks või võtmelahendus muutlikes oludes?
Zahra Jiva Pipedrive'i müügistrateegia direktor
Sageli öeldakse, et müük on numbrite mäng. Kõnekujundis on terake tõtt, kuid efektiivne müügitöö tähendab reeglina järjepideva ja ühtlasi nutika töö kombineerimist. Kõige edukamad on eelkõige need ettevõtted, kes otsivad pidevalt klientidega suhtlemiseks ja konkurentsieelise saavutamiseks uusi lahendusi. Kuna müügijuhtimise olemus on jäänud samaks, põhineb edu valem uutel tööriistadel ja lähenemisviisidel. Üks võimalus on automatiseerimine - kui seda teha targalt ja läbimõeldud viisil. Ettekanne on inglise keeles.
12:15 – 12:45
Paneel: Hea teenindus on uus müük
Kristel Paet Teenindusjuht, LHV
Taavi Loog Wolti restoranide suuna juht
Kui klienditeenindus niivõrd suurepäraseks timmida, et klient ostab uuesti ja järjest enam, siis pole ju vaja uue müügi peale ressurssi kulutada? Eks see ole nii ja naa, sest hea teenindus nõuab samuti pingutusi ning ka sellest tulenev uus müük vajab ikkagi tegemist. Ühes on aga kõnelejad veendunud: hea teenindus on homme uus müük. Kuidas see saavutada?
12:45 – 13:35
Lõuna
13:35 – 15:00
III SESSIOON Väga praktilised oskused selleks, et müügiefektiivsust suurendada
13:40 – 14:10
Optimeeri ajakasutust!
Arno Lehtsaar Produktiivsusklubi kaasasutaja
Kas teadsid, et sinu päevas on erinevad tsüklid, mis toetavad erisuguseid tegevusi? Mingil perioodil on mõistlikum teha raskeid ning süvenemist nõudvaid ülesandeid. Teisel ajal aga loo suhteid, kirjuta loovaid müügikirju või korralda nõupidamisi. Kuidas neid tsükleid ära tunda ja seeläbi oma produktiivsust suurendada?
14:10 – 14:20
Case study: Kasuta tehnoloogilisi lahendusi!
Lukas Lainsalu IBrandzy müügijuht
14:20 – 14:50
Fookus tulemustelt tegevustele!
Tambet Tallo Müügi- ja juhtimistreener, Southwestern Consulting
Juba kolmandat aastat on Tambet coachinud Soomes üht kinnisvara ettevõtte tegevjuhti. Kõik algas sellest, et ettevõtte parim müügiinimene oli just töölt lahkunud ja kaasa võtnud paremuselt teise. Alles jäid vaid mõned nõrgemad. Kuidas tegevustele keskendumine aitas selles kaoses taas tugeva müügiorganisatsiooni üles ehitada? Tambet on veendunud, et pelgalt tulemuste hindamine ei aita müügiressurssi efektiivselt juhtida.
14:50 – 15:00
Case study: Vii ressursimahukad tegevused müügiorganisatsioonist välja!
Madis Sõnajalg Oixio müügidirektor
15:00 – 15:20
Energiapaus
15:20 – 17:00
IV SESSIOON Väga praktilised oskused selleks, et müügitulemust suurendada
15:25 – 15:55
Kuidas läbirääkimistel ära tunda negatiivseid taktikaid ja neid oskuslikult hallata?
Jakob Saks Läbirääkimiste treener
Ikka ja jälle puutume kokku situatsioonidega, kus me ei ole rahul oma tulemusega. See raskus võib olla tingitud sellest, et meile sattus vastu agressiivse käitumisega psühhopaat või hoopis sellest, meile endale tundus mingi situatsioon raske, sest me ei saavutanud soovitud eesmärke. Analüüsime läbi kaasuse seda, kuidas tulla toime raskete läbirääkimistega, raskete isiksustega, kuidas tunda ära vastaspoole ebaeetilisi võtteid ja kuidas selle kõigega tõhusalt toime tulla.
15:55 – 16:25
No tõesti aitab igavatest müügipakkumistest…
Uku Nurk Vabakutseline loovmees
Selleks, et eristuda on vaja loovust. Uku näitab müügijuhtidele loomeprotsessi põhistruktuuri ja paneb osalejad pisut proovile. Müügiinimene tuleb raputada tavamõtlemisest lahti. Saate mudeli eristuva ja haarava sõnumi loomiseks.
16:25 – 16:55
Hea treener ei jahi ise kuldmedalit
Andres Kiviselg Dominate Sales treener
Miks müügivaldkonna juht peab olema eelkõige treener, mitte ise staarmüüja või tähelepanu ihaldav suure egoga inimene? Treener hoolib reaalselt oma inimeste ja osakonna edust. Ta on nõus kogu musta töö enda peale võtma, et müügistaarid saaksid särada, keskmikud õppida ja julgust koguda ning algajad kiirelt areneda või siis süsteemist lahkuda.
17:10 – 19:30
MÜÜGIJUHTIDE POKKERITURNIIR
17:15 – 17:30
Kogunemine, networking, suupisted ja klaasike kihisevat
17:30 – 19:00
Võistlus pokkerilaudade taga
19:00 – 19:30
Võitjate autasustamine
Konverentsi materjalide ja sisu kopeerimine, salvestamine, reprodutseerimine või levitamine on ilma AS Äripäeva kirjaliku nõusolekuta keelatud.
Korraldaja võib üritusel teha pilte, videoid ja helisalvestisi ning jagada neid nii osalejatega kui ka avalikes meediakanalites, samuti kasutada sarnaste ürituste turundamiseks.
Täpsemat teavet andmete kasutamise kohta leiab Äripäeva Privaatsustingimustest.
Reklaam
Kui soovite tutvustada oma ettevõtet konverentsil, siis võtke ühendust [email protected] või 667 0105.
Palume teatada mitteosalemisest kirjalikult vähemalt 10 tööpäeva enne ürituse toimumist aadressil [email protected] .
Sellisel juhul tagastame laekunud osalustasu või tühistame veel tasumata arve.
Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne konverentsi kuulub tasumisele 50% arvest.
Kui teatate mitteosalemisest hiljem või unustate teatada, osalustasu ei tagastata ja tasumisele kuulub 100% arvest.