Müügijuhtimine 2025

NEXT LEVEL

Müügijuhtimine 2025

Toimumisaeg:

18.09.2025

Alguseni:

100p 20t 4m

Toimumiskoht:

Kultuurikatel

Müügi next level on kohal. See, mis tõi raha koju eile, ei tööta täna ja veel vähem homme. Müügivaldkonna vastutajad on muutuste eestvedajad ja me aitame seda väärikalt teha.

Konverentsilt saad:

9 trendi müügis, mis mõjutavad tulemust. Kas oled nendega arvestanud?

5 uut strateegiat, et ettevõtte müügiprotsess uuele tasemele viia.  On need sinu lähiaja tegevuskavas?

3 viiruse ravi, et need sinu müügimeeskonda rivist välja ei viiks: töötüdimus; uute müügilead'ide defitsiit; klientidel pole aega. Oled nende vastu kaitstud?

Ole oma müügimeeskonnaga kohal Kultuurikatlas 18. septembril konverentsil Müügijuhtimine 2025 Next Level!

Müügijuhtimise aastakonverents on valdkonna võimsam sündmus, mis toob iga aasta septembris kokku turu ärksamad tegijad – saad kuulda, mida teevad teised, mis töötab ja mis mitte. Paneelarutelud, kogemuslood ja kohvipausid loovad väärtuslikke kontakte. Kui tihti sul on võimalus vahetult suhelda teiste müügijuhtidega ja peegeldada oma tegevusi?

Konverentsi esinejatel on kokku üle 300 aasta müügikogemusi ja nad jagavad ainult päris asju:

  • müügiprotsesside optimeerimine;
  • turunduse ja müügi ühendamine;
  • väärtusmüügi mudeli kohandamine;
  • nutikad lahendused.

Programm

09:15 – 09:45

Tervitame hommikukohviga

09:45

Katelde saal

NEXT LEVEL: trendid, mis muudavad müüki

Selles sessioonis pannakse lauale täna tajutavad muutused müügimudelis, mis võivad tulevikus juba oluliselt müügiedu mõjutada. Kolm müügikoolitajat toovad lavale oma märkamised ja müügipraktikud lisavad paneelarutelus oma kommentaarid.

09:50 – 10:00

Katelde saal

3 muutust müügis - efektiivsus

Indrek Saul kasvustrateeg

10:00 – 10:10

Katelde saal

3 muutust müügis - nutikad lahendused

Silver Rooger müügiproff

10:10 – 10:20

Katelde saal

3 muutust müügis - väärtusmüügi mudel katki

Aira Tammemäe müügipsühholoogia asjatundja

10:20 – 10:40

Katelde saal

Praktikute paneel: millised muutused mõjutavad müügitulemust kõige enam?

Küsime müügivaldkonna vastutajate kommentaare ja hinnanguid. Millised muutused on määrava tähtsusega? Mida nendega teha? Kuidas kasumiks pöörata?

10:45 – 11:15

Energiapaus

11:15

Katelde saal

NEXT LEVEL: müügiprotsesside optimeerimine

Müügiinimesed ei taha teha rutiinseid tegevusi, näiteks sisestada tellimusi või täita müügiarundlust. Hea müügiinimene on hinnaline ressurss, teda pole mõtet lihttööga koormata. Samas on teravalt üleval küsimus, kuidas kasutada nutikat tehnoloogiat nii, et kliendi rahulolu kasvaks, mitte ei kahaneks. Kuidas võimalikult vähese ressursiga saavutada parim tulemus ja kombineerida tehisaru müügiinimese aruga, optimeerida, aga mitte ruineerida?

11:20 – 11:45

Katelde saal

Kas turundus on uus müük?

Karl Multer turundusproff

Mitte kunagi varem pole müük ja turundus omavahel niivõrd põimunud kui praegu. Kohati on nii, et turundus teeb rohkem müüki kui klassikaline müügimeeskond. Kas turundaja võtab müügimehe koha üle?

 

11:45 – 12:10

Katelde saal

Müügiprotsessi agiilne transformatsioon

Katrin Rohtla agiilse juhtimise ekspert

Katrin võtab ette väärtusmüügi klassikalise mudeli ja näitab, kuidas tuvastada mudelis vajalikud muutused ja need ka ellu viia. Saate hea ülevaate analüüsi metooditest, tehnikatest ja muudatuste elluviimise protsessi karidest.

12:10 – 12:35

Katelde saal

AI tööriistad müügiprotsessi optimeerimiseks

Kristo Peterson AI ekspert

Saad ülevaate ja näited, kuidas luua AI agentidega automatiseeritud tööprotsesse, jättes kontrolli inimestele, aga viies kogu toetava lähenemise tehisintellektile. See loob müügiprotsessides väga suure efektiivsuse ja kvaliteedi tõusu.
Müügiprotsesside optimeerimine AI-põhiste lähenemistega on üks põhiteemasid, millega Kristo igapäevaselt tegeleb. 

12:35 – 12:45

Katelde saal

Kogemuslugu: kuidas meil AI assistent müügikirju kirjutab?

Keit Alev turunduspraktik

Aprillis kirjutas Keit kõigile Äripäeva müügijuhtidele: "Oleme müügikirjade assistenti korralikult lihvinud, muutnud prompte, keelemudelit, promptimissüsteemi ja see on nüüd VALMIS!" Täna, sadu müügikirju hiljem, on ta valmis jagama kogemusi ja näitama, kuidas üks tehisaru müügiinimeste töö lihtsamaks teeb.

 

12:45 – 13:45

Sööme lõunat

13:45

NEXT LEVEL: kasutajakogemus

Väärtus luuakse tootes, aga see realiseerub kasutajakogemuses. Klient otsib ostumugavust ja protsessi lihtsust, samuti efektiivsust ja kogemuse meeldivust. Müük on kasutajakogemuse stardipakk ja tulemus. Müügijuht aga kasutajakogemuse dirigent.

13:50 – 14:15

Katelde saal

Lihtsus müüb: kuidas keerukus tapab kliendikogemuse

Jana Kukk PhD teenusedisainer

Kliendi ootuste standard on märkimisväärselt kasvanud. Oleme tarbijatena muutunud nõudlikumaks ja tähelepanelikumaks. Me tahame osta mugavalt ja kiiresti, aga mis kõige olulisem - ostuprotsess peab olema lihtne igal sammul.

14:15 – 14:40

Katelde saal

Mida sinu kliendid homme ostavad?

Mardo Kase müügipraktik

Üha enam kliente puutub kokku vestlustega, mis on nii sujuvad, kiirelt reageerivad ja „täiuslikud“, et need tunduvad peaaegu liiga head, et olla ehtsad. Aga mis siis, kui tulevikus ei müü enam inimene, vaid ainult ostukogemus? Kuidas muutuvad kliendi ootused ja kas see, mida täna peame väärtuslikuks, peab vastu ka homme.

14:45 – 15:15

Katelde saal

Energiapaus

15:15

Katelde saal

NEXT LEVEL: müügi kiirabi

Next level paneb meid ka proovile. Uued hädad ja nende tõhus ravi on selle sessiooni teema.

15:20 – 15:45

Katelde saal

Töötüdimus - müügiprobleemide "next level"

Tiina Saar-Veelmaa tööõnne ekspert

Kui läbipõlemine (burnout) on enamuse töötavate inimeste sõnavarast läbi jooksnud, siis töötüdimusest (boreout) teatatakse ja räägitakse vähem. Selle negatiivne mõju inimesele võib olla aga sama.

15:45 – 16:10

Katelde saal

Small Talk - kuidas ma siis kliendiga jutule saan?

Merit Miller (kinnitamisel) suhtlemisekspert

Kui kliendid, erti B2B äris, annavad sulle järjest vähem aega müügijuttu ajada, peab ju ometigi leiduma mõni võluvõti, millega nende südameid avada. Praktiseerime läbi lihtsate ja lõbusate harjutuste, kuidas teadlikumalt sillutada tee sisuka ja hea dialoogini.

16:10 – 16:35

Katelde saal

Miks me jätame raha lauale?

Raido Rõivas müügiproff

Lisamüügi "next level" pakub uusi vaatenurki ja tööriistu, mida kohe rakendada olemasolevate klientide nügimiseks.

Raido kasutab baasraamina planeeritud käitumise teooriat, et osalejatega koos mõista: 1) miks müügiinimene ei realiseeri lisamüügi potentsiaali ja 2) mis takistab klienti käitumise tasandil lisaostudel.
Millises etapis fokusseeruda lisamüügile ja kuidas müügijuhina luua selleks eeldused?

16:35 – 16:40

Katelde saal

FINISH

Müügijuhtimine 2025

Toimumisaeg:

18.09.2025

Alguseni:

100p 20t 4m

Toimumiskoht:

Kultuurikatel

Müügi next level on kohal. See, mis tõi raha koju eile, ei tööta täna ja veel vähem homme. Müügivaldkonna vastutajad on muutuste eestvedajad ja me aitame seda väärikalt teha.

Konverentsilt saad:

9 trendi müügis, mis mõjutavad tulemust. Kas oled nendega arvestanud?

5 uut strateegiat, et ettevõtte müügiprotsess uuele tasemele viia.  On need sinu lähiaja tegevuskavas?

3 viiruse ravi, et need sinu müügimeeskonda rivist välja ei viiks: töötüdimus; uute müügilead'ide defitsiit; klientidel pole aega. Oled nende vastu kaitstud?

Ole oma müügimeeskonnaga kohal Kultuurikatlas 18. septembril konverentsil Müügijuhtimine 2025 Next Level!

Müügijuhtimise aastakonverents on valdkonna võimsam sündmus, mis toob iga aasta septembris kokku turu ärksamad tegijad – saad kuulda, mida teevad teised, mis töötab ja mis mitte. Paneelarutelud, kogemuslood ja kohvipausid loovad väärtuslikke kontakte. Kui tihti sul on võimalus vahetult suhelda teiste müügijuhtidega ja peegeldada oma tegevusi?

Konverentsi esinejatel on kokku üle 300 aasta müügikogemusi ja nad jagavad ainult päris asju:

  • müügiprotsesside optimeerimine;
  • turunduse ja müügi ühendamine;
  • väärtusmüügi mudeli kohandamine;
  • nutikad lahendused.

Programm

09:15 – 09:45

Tervitame hommikukohviga

09:45

Katelde saal

NEXT LEVEL: trendid, mis muudavad müüki

Selles sessioonis pannakse lauale täna tajutavad muutused müügimudelis, mis võivad tulevikus juba oluliselt müügiedu mõjutada. Kolm müügikoolitajat toovad lavale oma märkamised ja müügipraktikud lisavad paneelarutelus oma kommentaarid.

09:50 – 10:00

Katelde saal

3 muutust müügis - efektiivsus

Indrek Saul kasvustrateeg

10:00 – 10:10

Katelde saal

3 muutust müügis - nutikad lahendused

Silver Rooger müügiproff

10:10 – 10:20

Katelde saal

3 muutust müügis - väärtusmüügi mudel katki

Aira Tammemäe müügipsühholoogia asjatundja

10:20 – 10:40

Katelde saal

Praktikute paneel: millised muutused mõjutavad müügitulemust kõige enam?

Küsime müügivaldkonna vastutajate kommentaare ja hinnanguid. Millised muutused on määrava tähtsusega? Mida nendega teha? Kuidas kasumiks pöörata?

10:45 – 11:15

Energiapaus

11:15

Katelde saal

NEXT LEVEL: müügiprotsesside optimeerimine

Müügiinimesed ei taha teha rutiinseid tegevusi, näiteks sisestada tellimusi või täita müügiarundlust. Hea müügiinimene on hinnaline ressurss, teda pole mõtet lihttööga koormata. Samas on teravalt üleval küsimus, kuidas kasutada nutikat tehnoloogiat nii, et kliendi rahulolu kasvaks, mitte ei kahaneks. Kuidas võimalikult vähese ressursiga saavutada parim tulemus ja kombineerida tehisaru müügiinimese aruga, optimeerida, aga mitte ruineerida?

11:20 – 11:45

Katelde saal

Kas turundus on uus müük?

Karl Multer turundusproff

Mitte kunagi varem pole müük ja turundus omavahel niivõrd põimunud kui praegu. Kohati on nii, et turundus teeb rohkem müüki kui klassikaline müügimeeskond. Kas turundaja võtab müügimehe koha üle?

 

11:45 – 12:10

Katelde saal

Müügiprotsessi agiilne transformatsioon

Katrin Rohtla agiilse juhtimise ekspert

Katrin võtab ette väärtusmüügi klassikalise mudeli ja näitab, kuidas tuvastada mudelis vajalikud muutused ja need ka ellu viia. Saate hea ülevaate analüüsi metooditest, tehnikatest ja muudatuste elluviimise protsessi karidest.

12:10 – 12:35

Katelde saal

AI tööriistad müügiprotsessi optimeerimiseks

Kristo Peterson AI ekspert

Saad ülevaate ja näited, kuidas luua AI agentidega automatiseeritud tööprotsesse, jättes kontrolli inimestele, aga viies kogu toetava lähenemise tehisintellektile. See loob müügiprotsessides väga suure efektiivsuse ja kvaliteedi tõusu.
Müügiprotsesside optimeerimine AI-põhiste lähenemistega on üks põhiteemasid, millega Kristo igapäevaselt tegeleb. 

12:35 – 12:45

Katelde saal

Kogemuslugu: kuidas meil AI assistent müügikirju kirjutab?

Keit Alev turunduspraktik

Aprillis kirjutas Keit kõigile Äripäeva müügijuhtidele: "Oleme müügikirjade assistenti korralikult lihvinud, muutnud prompte, keelemudelit, promptimissüsteemi ja see on nüüd VALMIS!" Täna, sadu müügikirju hiljem, on ta valmis jagama kogemusi ja näitama, kuidas üks tehisaru müügiinimeste töö lihtsamaks teeb.

 

12:45 – 13:45

Sööme lõunat

13:45

NEXT LEVEL: kasutajakogemus

Väärtus luuakse tootes, aga see realiseerub kasutajakogemuses. Klient otsib ostumugavust ja protsessi lihtsust, samuti efektiivsust ja kogemuse meeldivust. Müük on kasutajakogemuse stardipakk ja tulemus. Müügijuht aga kasutajakogemuse dirigent.

13:50 – 14:15

Katelde saal

Lihtsus müüb: kuidas keerukus tapab kliendikogemuse

Jana Kukk PhD teenusedisainer

Kliendi ootuste standard on märkimisväärselt kasvanud. Oleme tarbijatena muutunud nõudlikumaks ja tähelepanelikumaks. Me tahame osta mugavalt ja kiiresti, aga mis kõige olulisem - ostuprotsess peab olema lihtne igal sammul.

14:15 – 14:40

Katelde saal

Mida sinu kliendid homme ostavad?

Mardo Kase müügipraktik

Üha enam kliente puutub kokku vestlustega, mis on nii sujuvad, kiirelt reageerivad ja „täiuslikud“, et need tunduvad peaaegu liiga head, et olla ehtsad. Aga mis siis, kui tulevikus ei müü enam inimene, vaid ainult ostukogemus? Kuidas muutuvad kliendi ootused ja kas see, mida täna peame väärtuslikuks, peab vastu ka homme.

14:45 – 15:15

Katelde saal

Energiapaus

15:15

Katelde saal

NEXT LEVEL: müügi kiirabi

Next level paneb meid ka proovile. Uued hädad ja nende tõhus ravi on selle sessiooni teema.

15:20 – 15:45

Katelde saal

Töötüdimus - müügiprobleemide "next level"

Tiina Saar-Veelmaa tööõnne ekspert

Kui läbipõlemine (burnout) on enamuse töötavate inimeste sõnavarast läbi jooksnud, siis töötüdimusest (boreout) teatatakse ja räägitakse vähem. Selle negatiivne mõju inimesele võib olla aga sama.

15:45 – 16:10

Katelde saal

Small Talk - kuidas ma siis kliendiga jutule saan?

Merit Miller (kinnitamisel) suhtlemisekspert

Kui kliendid, erti B2B äris, annavad sulle järjest vähem aega müügijuttu ajada, peab ju ometigi leiduma mõni võluvõti, millega nende südameid avada. Praktiseerime läbi lihtsate ja lõbusate harjutuste, kuidas teadlikumalt sillutada tee sisuka ja hea dialoogini.

16:10 – 16:35

Katelde saal

Miks me jätame raha lauale?

Raido Rõivas müügiproff

Lisamüügi "next level" pakub uusi vaatenurki ja tööriistu, mida kohe rakendada olemasolevate klientide nügimiseks.

Raido kasutab baasraamina planeeritud käitumise teooriat, et osalejatega koos mõista: 1) miks müügiinimene ei realiseeri lisamüügi potentsiaali ja 2) mis takistab klienti käitumise tasandil lisaostudel.
Millises etapis fokusseeruda lisamüügile ja kuidas müügijuhina luua selleks eeldused?

16:35 – 16:40

Katelde saal

FINISH

Registreerimine

HindSoodushind kuni 20.06.2025
Osalejaid

Müügijuhtimine 2025

479,00 €

584,38 € km-ga

479,00 €

299,00 €

364,78 € km-ga

299,00 €

364,78 € km-ga

Müügijuhtimine 2025 al 3 osalejat

479,00 €

584,38 € km-ga

479,00 €

279,00 €

340,38 € km-ga

279,00 €

340,38 € km-ga

Müügijuhtimine 2025

OsalejaidHind

479,00 €

584,38 € km-ga

479,00 €

299,00 €

364,78 € km-ga

299,00 €

364,78 € km-ga

Müügijuhtimine 2025 al 3 osalejat

OsalejaidHind

479,00 €

584,38 € km-ga

479,00 €

279,00 €

340,38 € km-ga

279,00 €

340,38 € km-ga

Toetajad

Kuldtoetaja

Toetaja

Lisainfo

Küsi lisainfot konverentsi programmijuhilt: Aira Tammemäe, [email protected], tel 502 5548.

Äripäeva klienditugi: tel 667 0099 (8:15-17:00), E-post: [email protected]

Tühistamisinfo

Palume teatada mitteosalemisest kirjalikult vähemalt 10 tööpäeva enne ürituse toimumist aadressil [email protected] .
Sellisel juhul tagastame laekunud osalustasu või tühistame veel tasumata arve.

Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne konverentsi kuulub tasumisele 50% arvest.
Kui teatate mitteosalemisest hiljem või unustate teatada, osalustasu ei tagastata ja tasumisele kuulub 100% arvest.

Asukoht ja kontaktid

Aadress

Kultuurikatel, Kursi 3, Tallinn
© AS Äripäev 2000-2025
  • Aadress: Vana-Lõuna 39/1, 19094 Tallinn
  • Klienditugi: 667 0099 (8:15-17:00)
  • E-post: [email protected]