Password 2024

Password 2024

Toimumiskoht:

Kultuurikatel

Eesti suurimal ja vanimal turunduskonverentsil Password 2024 räägime seekord sellest, kui oluline on bränd digiajastul. 

 

MILLEKS PEAVAD TURUNDAJAD VALMIS OLEMA?

Seekord räägime brändingust ja brändidest. Ajal, mil digikanalite kaudu saab kõike kiiresti ja tulemuslikult müüa, kipuvad paljud turundajad brändi tähtsuse unustama. Brändi ehitamine võtab aega ja seda on raske mõõta. Terve põlvkond turundajaid on üles kasvanud teadmisega, et digikanalites reklaamides saab mõõdetavaid tulemusi väga kiiresti. Investorid ootavad kasvu kohe, kellelgi pole aega ega kannatust brändi ehitada. 

Samas on bränd parim relv, mis kaitseb sinu toodet kopeerimise eest ja võimaldab küsida kõrgemat hinda.

Ka need digimaailmas tegutsevad ettevõtted, mis lõid alguses läbi tänu heale tootele ja kus kogu klienditeekond toimub digikanalites, teevad “täiskasvanuks saades” reklaami TVs ja välimeedias.

Lühidalt: bränd on oluline, ka digiajastul.

Seekordne Password keskendub brändi teemadele. Konkreetsemalt tuleb juttu:

  • Kuidas brändi mõõta?
  • Millal peaksid noored digiettevõtted hakkama tegelema brändinguga?
  • Kuidas sotsiaalmeedias brändi ehitada?
  • Kuidas värskendada vana ja tuntud brändi?
  • Miks on ka avalikus sektoris bränding oluline?
  • Tööandja brändi loomine
  • Lõhnabränding

TUTVU KONVERENTSI PROGRAMMIGA SIIN.

Password 2024

Toimumiskoht:

Kultuurikatel

Eesti suurimal ja vanimal turunduskonverentsil Password 2024 räägime seekord sellest, kui oluline on bränd digiajastul. 

 

MILLEKS PEAVAD TURUNDAJAD VALMIS OLEMA?

Seekord räägime brändingust ja brändidest. Ajal, mil digikanalite kaudu saab kõike kiiresti ja tulemuslikult müüa, kipuvad paljud turundajad brändi tähtsuse unustama. Brändi ehitamine võtab aega ja seda on raske mõõta. Terve põlvkond turundajaid on üles kasvanud teadmisega, et digikanalites reklaamides saab mõõdetavaid tulemusi väga kiiresti. Investorid ootavad kasvu kohe, kellelgi pole aega ega kannatust brändi ehitada. 

Samas on bränd parim relv, mis kaitseb sinu toodet kopeerimise eest ja võimaldab küsida kõrgemat hinda.

Ka need digimaailmas tegutsevad ettevõtted, mis lõid alguses läbi tänu heale tootele ja kus kogu klienditeekond toimub digikanalites, teevad “täiskasvanuks saades” reklaami TVs ja välimeedias.

Lühidalt: bränd on oluline, ka digiajastul.

Seekordne Password keskendub brändi teemadele. Konkreetsemalt tuleb juttu:

  • Kuidas brändi mõõta?
  • Millal peaksid noored digiettevõtted hakkama tegelema brändinguga?
  • Kuidas sotsiaalmeedias brändi ehitada?
  • Kuidas värskendada vana ja tuntud brändi?
  • Miks on ka avalikus sektoris bränding oluline?
  • Tööandja brändi loomine
  • Lõhnabränding

TUTVU KONVERENTSI PROGRAMMIGA SIIN.

Toetajad

Kuldtoetaja

Toetajad

Lisainfo

Konverentsi materjalide ja sisu kopeerimine, salvestamine, reprodutseerimine või levitamine on ilma AS Äripäeva kirjaliku nõusolekuta keelatud.

Korraldaja võib üritusel teha pilte, videoid ja helisalvestisi ning jagada neid nii osalejatega kui ka avalikes meediakanalites, samuti kasutada sarnaste ürituste turundamiseks.
Täpsemat teavet andmete kasutamise kohta leiab Äripäeva Privaatsustingimustest.

Reklaam
Kui soovite tutvustada oma ettevõtet konverentsil, siis võtke ühendust [email protected]  või 667 0105.

 

Tühistamisinfo

Palume teatada mitteosalemisest kirjalikult vähemalt 10 tööpäeva enne ürituse toimumist aadressil [email protected] .
Sellisel juhul tagastame laekunud osalustasu või tühistame veel tasumata arve.

Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne konverentsi kuulub tasumisele 50% arvest.
Kui teatate mitteosalemisest hiljem või unustate teatada, osalustasu ei tagastata ja tasumisele kuulub 100% arvest.

Asukoht ja kontaktid

Aadress

Põhja pst 27a, 10415 Tallinn

Maarit Eerme Best Marketing Eesti juht 5144884 [email protected]

© AS Äripäev 2000-2024
  • Aadress: Vana Lõuna 39/1, 19094 Tallinn
  • Klienditugi: 667 0099 (8:15-17:00)
  • E-post: [email protected]