09:30 – 10:00
Hommikukohv
Toimumiskoht:
Tallinna Botaanikaaed
Konverents on välja müüdud. Hetkel on võimalik panna ennast ootenimekirja, kui keegi peaks enda osaluse annulleerima. Kirjuta enda soov [email protected]
Sotsiaalmeedia konverentsil räägime sellest, kuidas rohkem silma jääda ning luua sisu, mis inimestele korda läheb. Räägime ka erinevatest sotsiaalmeedia kanalitest ning sellest, mis on hetkel trendikas.
Konverentsile on oodatud turundusjuhid, turundusspetsialistid, digiturunduse spetsialistid, sisuloojad ning agentuuride esindajad.
Miks osaleda:
Lisainfo: Maarit Eerme, [email protected] või +372 5144884.
Konverentsil oma toodete ja teenuste esitlemisest huvitatud ettevõtetel palume kirjutada e-mailile [email protected].
Hoia end kursis ka teiste aktuaalsete turundusalaste teemadega: bestmarketing.ee
09:30 – 10:00
Hommikukohv
10:00 – 10:10
Moderaatori tervitussõnad
Eeva Esse Saatejuht
10:10 – 10:40
Kuidas endas loovus tööle panna?
Alvar Lonks Tabasco loovjuht
Milliste võtetega saab loovuse tööle? Kust tulevad mõtted ja ideed?
10:40 – 11:10
Sotsiaalmeedia tekstide loovkirjutamine
Saskia Kivi Stone Growth Agency asutaja ja sisulooja
Kuidas kirjutada sotsiaalmeediasse loovaid tekste, mis jälgijatele korda läheb ning kuidas need aitavad inimesi kaasata?
11:10 – 11:40
Kuidas nutikalt ja loovalt ChatGPTd sotsiaalmeedias ära kasutada?
Priit Kallas Dreamgrow Digital asutaja
Mida tasub ChatGPTlt küsida? Kuidas luua süsteem, et sellest oleks ka sotsiaalmeedia turundajale kasu? Kuidas sotsiaalmeedias kasutada ChatGPTd? Priit Kallas toob ka loodud tekstidest näiteid.
11:40 – 12:10
Mängustamine ehk kuidas muuta enda sotsiaalmeedia põnevaks?
Kalev Kärpuk Adact asutaja ja tegevjuht
Kärpuk toob enda ettekandes välja mitmeid näiteid, kuidas saab mängustamisega enda sotsiaalmeedia sisu põnevaks muuta. Kuidas aitab mängustamine inimesi pikemalt ja pidevalt ettevõtte kontol püsida? Kuidas see on aidanud ettevõttele tulu tuua?
12:10 – 13:00
Lõuna
13:00 – 13:40
Meta reklaamide kaasaegne mõõtmine ja masinõppega võimendatud kampaaniad
Margus Mith Httpool kliendisuhete juht
Miina Must Meta kliendilahenduste tiimijuht
Meta reklaamide kaasaegne mõõtmine Facebook Konversiooni APIga ja Meta Advantage+ - uuendatud kampaaniad võimendatud masinõppega
CAPI: juttu tuleb tekkimise taustast, kellele ja miks vajalik, kuidas toimib, paigaldamise meetodid ning tuuakse ka mõned edu näited.
Advantage+: juttu tuleb Shops Ads (hetkel veel vaid USAs), Advantage App Ads (AAA), Advantage Lead Ads, Advantage Creative'ist
13:40 – 14:00
Eetilisuse piir koostöös mõjuisikutega
Liisu Miller Sisulooja
14:00 – 14:30
Vestlusring: Kuidas valida enda brändile õige sisulooja?
Kaisa Tooming Goldtime turundusjuht
Triin Tähnas PR Strategies partner, turunduskommunikatsiooni valdkonnajuht
Janne Laik-Lõhmus HKScan Baltikumi tootearendus- ja turundusdirektor
14:30 – 15:00
Kohvipaus
15:00 – 15:30
Video loomine mobiiliga. Mõned nipid pildi ja heliga mõjusa loo vormistamiseks
Katrin Sigijane Balti filmi, meedia ja kunstide instituudi külalislektor
15:30 – 16:00
Loo sisu, mis päriselt korda läheb
Carl-Hans Sammel Exela Media Group tegevjuht ja strateeg
Sammel toob videopõhiseid näiteid ning räägib ideede kogemustest ja plaanide tegemistest. Exela Media võitis koos Nopri Talumeiereiga Aasta Turundustegu 2022 grand prix’ auhinna.
16:00 – 16:30
9 nippi enda Instagrami atraktiivseks muutmiseks
Katriin Mangus Instagrami mentor
Toimumiskoht:
Tallinna Botaanikaaed
Konverents on välja müüdud. Hetkel on võimalik panna ennast ootenimekirja, kui keegi peaks enda osaluse annulleerima. Kirjuta enda soov [email protected]
Sotsiaalmeedia konverentsil räägime sellest, kuidas rohkem silma jääda ning luua sisu, mis inimestele korda läheb. Räägime ka erinevatest sotsiaalmeedia kanalitest ning sellest, mis on hetkel trendikas.
Konverentsile on oodatud turundusjuhid, turundusspetsialistid, digiturunduse spetsialistid, sisuloojad ning agentuuride esindajad.
Miks osaleda:
Lisainfo: Maarit Eerme, [email protected] või +372 5144884.
Konverentsil oma toodete ja teenuste esitlemisest huvitatud ettevõtetel palume kirjutada e-mailile [email protected].
Hoia end kursis ka teiste aktuaalsete turundusalaste teemadega: bestmarketing.ee
09:30 – 10:00
Hommikukohv
10:00 – 10:10
Moderaatori tervitussõnad
Eeva Esse Saatejuht
10:10 – 10:40
Kuidas endas loovus tööle panna?
Alvar Lonks Tabasco loovjuht
Milliste võtetega saab loovuse tööle? Kust tulevad mõtted ja ideed?
10:40 – 11:10
Sotsiaalmeedia tekstide loovkirjutamine
Saskia Kivi Stone Growth Agency asutaja ja sisulooja
Kuidas kirjutada sotsiaalmeediasse loovaid tekste, mis jälgijatele korda läheb ning kuidas need aitavad inimesi kaasata?
11:10 – 11:40
Kuidas nutikalt ja loovalt ChatGPTd sotsiaalmeedias ära kasutada?
Priit Kallas Dreamgrow Digital asutaja
Mida tasub ChatGPTlt küsida? Kuidas luua süsteem, et sellest oleks ka sotsiaalmeedia turundajale kasu? Kuidas sotsiaalmeedias kasutada ChatGPTd? Priit Kallas toob ka loodud tekstidest näiteid.
11:40 – 12:10
Mängustamine ehk kuidas muuta enda sotsiaalmeedia põnevaks?
Kalev Kärpuk Adact asutaja ja tegevjuht
Kärpuk toob enda ettekandes välja mitmeid näiteid, kuidas saab mängustamisega enda sotsiaalmeedia sisu põnevaks muuta. Kuidas aitab mängustamine inimesi pikemalt ja pidevalt ettevõtte kontol püsida? Kuidas see on aidanud ettevõttele tulu tuua?
12:10 – 13:00
Lõuna
13:00 – 13:40
Meta reklaamide kaasaegne mõõtmine ja masinõppega võimendatud kampaaniad
Margus Mith Httpool kliendisuhete juht
Miina Must Meta kliendilahenduste tiimijuht
Meta reklaamide kaasaegne mõõtmine Facebook Konversiooni APIga ja Meta Advantage+ - uuendatud kampaaniad võimendatud masinõppega
CAPI: juttu tuleb tekkimise taustast, kellele ja miks vajalik, kuidas toimib, paigaldamise meetodid ning tuuakse ka mõned edu näited.
Advantage+: juttu tuleb Shops Ads (hetkel veel vaid USAs), Advantage App Ads (AAA), Advantage Lead Ads, Advantage Creative'ist
13:40 – 14:00
Eetilisuse piir koostöös mõjuisikutega
Liisu Miller Sisulooja
14:00 – 14:30
Vestlusring: Kuidas valida enda brändile õige sisulooja?
Kaisa Tooming Goldtime turundusjuht
Triin Tähnas PR Strategies partner, turunduskommunikatsiooni valdkonnajuht
Janne Laik-Lõhmus HKScan Baltikumi tootearendus- ja turundusdirektor
14:30 – 15:00
Kohvipaus
15:00 – 15:30
Video loomine mobiiliga. Mõned nipid pildi ja heliga mõjusa loo vormistamiseks
Katrin Sigijane Balti filmi, meedia ja kunstide instituudi külalislektor
15:30 – 16:00
Loo sisu, mis päriselt korda läheb
Carl-Hans Sammel Exela Media Group tegevjuht ja strateeg
Sammel toob videopõhiseid näiteid ning räägib ideede kogemustest ja plaanide tegemistest. Exela Media võitis koos Nopri Talumeiereiga Aasta Turundustegu 2022 grand prix’ auhinna.
16:00 – 16:30
9 nippi enda Instagrami atraktiivseks muutmiseks
Katriin Mangus Instagrami mentor
Konverentsi materjalide ja sisu kopeerimine, salvestamine, reprodutseerimine või levitamine on ilma AS Äripäeva kirjaliku nõusolekuta keelatud.
Korraldaja võib üritusel teha pilte, videoid ja helisalvestisi ning jagada neid nii osalejatega kui ka avalikes meediakanalites, samuti kasutada sarnaste ürituste turundamiseks.
Täpsemat teavet andmete kasutamise kohta leiab Äripäeva Privaatsustingimustest.
Reklaam
Kui soovite tutvustada oma ettevõtet konverentsil, siis võtke ühendust [email protected] või 667 0105.
Palume teatada mitteosalemisest kirjalikult vähemalt 10 tööpäeva enne ürituse toimumist aadressil [email protected] .
Sellisel juhul tagastame laekunud osalustasu või tühistame veel tasumata arve.
Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne konverentsi kuulub tasumisele 50% arvest.
Kui teatate mitteosalemisest hiljem või unustate teatada, osalustasu ei tagastata ja tasumisele kuulub 100% arvest.
Aadress
Kloostrimetsa tee 52, TallinnMaarit Eerme | Best Marketing Eesti juht | 5144884 | [email protected]