09:15 – 09:50
Hommikukohv ja saabumine
Toimumiskoht:
Erinevate Tubade Klubi
Sotsiaalmeedia konverentsil räägime sellest, kuidas rohkem silma jääda ning luua sisu, mis inimestele korda läheb. Räägime ka erinevatest sotsiaalmeedia kanalitest ning sellest, mis on hetkel trendikas.
Tegemist on konverentsiga, mis pakub nii praktilist kui ka loovat poolt. Päev täis inspireerivaid lugusid mõnusas Telliskivi loomelinnakus.
Konverentsile on oodatud turundusjuhid, turundusspetsialistid, digiturunduse spetsialistid, sisuloojad ning agentuuride esindajad.
Miks osaleda:
09:15 – 09:50
Hommikukohv ja saabumine
09:50 – 10:00
Moderaatori avasõnad
Keit Ausner Äripäev AS turundusjuht
10:00 – 10:30
IAB Europe 2023 AdEx. Euroopa sotsiaalmeedia reklaamimahud suurte keelemudelite (LLM) ajastul
Kaarel Oja Quantitas tegevjuht
IAB Europe koostab iga-aastaselt Euroopa digimeedia reklaamikulutuste ülevaateid ning alates 2022 kajastub aruandes ka Baltikum. IAB asepresident Kaarel Oja avab kohalike ja Euroopa reklaamijate käitumise põhjal väljajoonistunud digitaalse reklaamitööstuse trende ja võimalike strateegia suundi suurte keelemudelite ajastul.
10:30 – 11:00
Nõudluse valdkonnad meediatööstuses – ja meedia roll igas valdkonnas
Daniel Ebert Pedersen Uuringufirma RAIT Insights Director (Taani)
Milliste vajaduste ja sündmuste puhul inimesed meediat kasutavad ning millised meedialahendused on igas olukorras parimad? Mis on iga meedialahenduse tugevused vastavalt vajadusele? Millised võiksid olla erinevad nõudluse valdkonnad, lähtudes erinevate vajaduste ja sündmustevahelistest seostest?
Arutlusele tulevad ka sotsiaalmeedia tugevused võrreldes teiste meedialahendustega ning vastatakse küsimusele, kuidas me mõistame konkurentsimaastikku meediatarbimises?
11:00 – 11:30
Sotsiaalmeedia strateegiad: korrapärane kaos
Paula Johanna Adamson Mediabrands Digital sotsiaalmeedia strateeg
Hea sotsiaalmeedia strateegia aitab hoida fookust ja saavutada eesmärke. Kuidas aga luua efektiivne strateegia, mis pidevalt muutuva sotsiaalmeediamaastikuga sammu peaks ning kuidas strateegiad edukalt ellu viia?
11:30 – 12:00
5 performance creative formaati sotsiaalmeedias, mida kindlasti testida
Jenny Tupits Digiturundusagentuuri VIVID asutaja ja loovjuht
Jenny Tupits jagab praktilise juhise, kuidas viia Meta reklaamkontol läbi loovlahenduste audit ning pakub välja 5 performace creative’i (tulemusturunduse loovlahenduse) formaati, mida iga bränd võiks oma kontol testida.
Selle ettekande lõpuks tead, kuidas igakuiselt analüüsida Meta reklaamkontol jooksvaid reklaame ning kirjeldada loovtiimile, milliseid loovformaate järgmiseks testida.
12:00 – 13:00
LÕUNA
13:00 – 13:30
Magrada Case-study – sisu loome ja koostöö influenceritega
Lisanna Miiter Magrada turundusjuht
13:30 – 14:00
Case-study: 3000+ brändi moest gurmeeni – Kaubamaja sotsiaalmeedia strateegia
Hanna Loodmaa-Saarmann Kaubamaja brändi- ja kommunikatsioonijuht
14:00 – 14:30
Case-study: TalTech sotsiaalmeedia 3S strateegia
Kadri Kiigema TalTech strateegilise turunduse juht ja turunduse keskuse juhataja
14:30 – 15:00
KOHVIPAUS
15:00 – 15:30
Kuidas päriselt TikTokis läbi lüüa?
Markus Sinivee TikTokker
Markus Sinivee räägib enda ettekandes sellest, kuidas TikToki algoritmid töötavad, milline on sisu, mis TikTokis peale läheb, kuidas enda sisuga teistest erineda ning mis läheb päriselt vaja selleks, et päriselt TikTokis läbi lüüa?
15:30 – 16:00
Kuidas rääkida sotsiaalmeedias lugusid, mis kõnetavad?
Eia Uus Loovmentor
Eia Uus jagab kuulajatele nõuandeid, kuidas jutustada sotsiaalmeedias kaasahaarvaiad lugusid, mis hoiavad jälgijaid sotsiaalmeedia kontol.
16:00 – 16:30
Siis kui mina turundusse huumorit lisama hakkasin, oli Arno isa juba Tiktokker
Gabriel Mälton ja Freddy Jakobson Goodmen Productions asutajad
Meie fookus on lisada siia halli kliimasse veidi naeru ja lõbu ning pakkuda inimestele emotsioone, mis nende päeva päriselt positiivses suunas liigutavad. Teaduslikult on tõestatud, et mittemidagiütlev reklaam ei ütle sulle mitte midagi. Küll aga humoorikas klipp, mis su naerma paneb, jõuab imekombel ka töökaslaste, pere ja sõpradeni. Sähh sulle turundust! Kuidas aga pakkuda seda huumorit ja meelelahutust? Kus on piir ja kas see huumor sobib minu brändiga? Arutlegem!
Toimumiskoht:
Erinevate Tubade Klubi
Sotsiaalmeedia konverentsil räägime sellest, kuidas rohkem silma jääda ning luua sisu, mis inimestele korda läheb. Räägime ka erinevatest sotsiaalmeedia kanalitest ning sellest, mis on hetkel trendikas.
Tegemist on konverentsiga, mis pakub nii praktilist kui ka loovat poolt. Päev täis inspireerivaid lugusid mõnusas Telliskivi loomelinnakus.
Konverentsile on oodatud turundusjuhid, turundusspetsialistid, digiturunduse spetsialistid, sisuloojad ning agentuuride esindajad.
Miks osaleda:
09:15 – 09:50
Hommikukohv ja saabumine
09:50 – 10:00
Moderaatori avasõnad
Keit Ausner Äripäev AS turundusjuht
10:00 – 10:30
IAB Europe 2023 AdEx. Euroopa sotsiaalmeedia reklaamimahud suurte keelemudelite (LLM) ajastul
Kaarel Oja Quantitas tegevjuht
IAB Europe koostab iga-aastaselt Euroopa digimeedia reklaamikulutuste ülevaateid ning alates 2022 kajastub aruandes ka Baltikum. IAB asepresident Kaarel Oja avab kohalike ja Euroopa reklaamijate käitumise põhjal väljajoonistunud digitaalse reklaamitööstuse trende ja võimalike strateegia suundi suurte keelemudelite ajastul.
10:30 – 11:00
Nõudluse valdkonnad meediatööstuses – ja meedia roll igas valdkonnas
Daniel Ebert Pedersen Uuringufirma RAIT Insights Director (Taani)
Milliste vajaduste ja sündmuste puhul inimesed meediat kasutavad ning millised meedialahendused on igas olukorras parimad? Mis on iga meedialahenduse tugevused vastavalt vajadusele? Millised võiksid olla erinevad nõudluse valdkonnad, lähtudes erinevate vajaduste ja sündmustevahelistest seostest?
Arutlusele tulevad ka sotsiaalmeedia tugevused võrreldes teiste meedialahendustega ning vastatakse küsimusele, kuidas me mõistame konkurentsimaastikku meediatarbimises?
11:00 – 11:30
Sotsiaalmeedia strateegiad: korrapärane kaos
Paula Johanna Adamson Mediabrands Digital sotsiaalmeedia strateeg
Hea sotsiaalmeedia strateegia aitab hoida fookust ja saavutada eesmärke. Kuidas aga luua efektiivne strateegia, mis pidevalt muutuva sotsiaalmeediamaastikuga sammu peaks ning kuidas strateegiad edukalt ellu viia?
11:30 – 12:00
5 performance creative formaati sotsiaalmeedias, mida kindlasti testida
Jenny Tupits Digiturundusagentuuri VIVID asutaja ja loovjuht
Jenny Tupits jagab praktilise juhise, kuidas viia Meta reklaamkontol läbi loovlahenduste audit ning pakub välja 5 performace creative’i (tulemusturunduse loovlahenduse) formaati, mida iga bränd võiks oma kontol testida.
Selle ettekande lõpuks tead, kuidas igakuiselt analüüsida Meta reklaamkontol jooksvaid reklaame ning kirjeldada loovtiimile, milliseid loovformaate järgmiseks testida.
12:00 – 13:00
LÕUNA
13:00 – 13:30
Magrada Case-study – sisu loome ja koostöö influenceritega
Lisanna Miiter Magrada turundusjuht
13:30 – 14:00
Case-study: 3000+ brändi moest gurmeeni – Kaubamaja sotsiaalmeedia strateegia
Hanna Loodmaa-Saarmann Kaubamaja brändi- ja kommunikatsioonijuht
14:00 – 14:30
Case-study: TalTech sotsiaalmeedia 3S strateegia
Kadri Kiigema TalTech strateegilise turunduse juht ja turunduse keskuse juhataja
14:30 – 15:00
KOHVIPAUS
15:00 – 15:30
Kuidas päriselt TikTokis läbi lüüa?
Markus Sinivee TikTokker
Markus Sinivee räägib enda ettekandes sellest, kuidas TikToki algoritmid töötavad, milline on sisu, mis TikTokis peale läheb, kuidas enda sisuga teistest erineda ning mis läheb päriselt vaja selleks, et päriselt TikTokis läbi lüüa?
15:30 – 16:00
Kuidas rääkida sotsiaalmeedias lugusid, mis kõnetavad?
Eia Uus Loovmentor
Eia Uus jagab kuulajatele nõuandeid, kuidas jutustada sotsiaalmeedias kaasahaarvaiad lugusid, mis hoiavad jälgijaid sotsiaalmeedia kontol.
16:00 – 16:30
Siis kui mina turundusse huumorit lisama hakkasin, oli Arno isa juba Tiktokker
Gabriel Mälton ja Freddy Jakobson Goodmen Productions asutajad
Meie fookus on lisada siia halli kliimasse veidi naeru ja lõbu ning pakkuda inimestele emotsioone, mis nende päeva päriselt positiivses suunas liigutavad. Teaduslikult on tõestatud, et mittemidagiütlev reklaam ei ütle sulle mitte midagi. Küll aga humoorikas klipp, mis su naerma paneb, jõuab imekombel ka töökaslaste, pere ja sõpradeni. Sähh sulle turundust! Kuidas aga pakkuda seda huumorit ja meelelahutust? Kus on piir ja kas see huumor sobib minu brändiga? Arutlegem!
Konverentsi materjalide ja sisu kopeerimine, salvestamine, reprodutseerimine või levitamine on ilma AS Äripäeva kirjaliku nõusolekuta keelatud.
Korraldaja võib üritusel teha pilte, videoid ja helisalvestisi ning jagada neid nii osalejatega kui ka avalikes meediakanalites, samuti kasutada sarnaste ürituste turundamiseks.
Täpsemat teavet andmete kasutamise kohta leiab Äripäeva Privaatsustingimustest.
Reklaam
Kui soovite tutvustada oma ettevõtet konverentsil, siis võtke ühendust [email protected] või 667 0105.
Palume teatada mitteosalemisest kirjalikult vähemalt 10 tööpäeva enne ürituse toimumist aadressil [email protected] .
Sellisel juhul tagastame laekunud osalustasu või tühistame veel tasumata arve.
Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne konverentsi kuulub tasumisele 50% arvest.
Kui teatate mitteosalemisest hiljem või unustate teatada, osalustasu ei tagastata ja tasumisele kuulub 100% arvest.
Aadress
Telliskivi 60a1, 10412 TallinnMaarit Eerme | Best Marketing Eesti juht | 5144884 | [email protected]