Sotsiaalmeedia konverents 2025

Sotsiaalmeedia konverents 2025

Toimumiskoht:

Tallinna loomaaia keskkonnahariduskeskus

Unusta roosad prillid. Sotsiaalmeedia konverentsil räägitakse otse, millised sisutüübid toovad tulemusi ja millistest on parem loobuda. Mis platvormid on 2025. aastal väärt sinu aega ja tähelepanu.

Konverentsile on oodatud turundusjuhid, turundusspetsialistid, kommunikatsioonijuhid, sotsiaalmeedia juhid ja kõik inimesed, kes tegelevad sisuloomisega sotsiaalmeedia kanalitesse. Tule koos tiimiga, sest tulemust toob siis, kui kõik mõtlevad koos. 

 

Unusta kõhutunne ja kaunid, ent kasutud kampaaniad. Selle konverentsi fookuses on teadlikud valikud, praktilised tööriistad ja Eesti kogemused. Iga ettekande järel saad midagi, mida võid juba järgmisel hommikul tööle panna – olgu selleks parem prompt AI-le, uutmoodi lähenemine TikTokis või värske vaade kasutajate loodud sisule. Lavale astuvad praktikud, kes loovad sisu Eesti brändidele, Eesti inimestele ja Eesti platvormidel. Nad jagavad osalejatele, kuidas hoida brändi tonaalsust, kasvatada nähtavust ja luua sisu, mis mitte ainult ei meeldi – vaid ka toimib.

Miks osaleda: 

  • Teed teadlikke valikuid – platvormid, mis töötavad.
  • Praktilised tööriistad, mida saad kohe kasutusse võtta
  • Räägime ausalt – mis töötab ja mis ei toimi
  • Eesti kogemused, Eesti näited
  • Kogu tiimile väärt päev

Lisaküsimuste korral pöördu bestmarketing.ee juhi Maarit Eerme poole - [email protected], 514 4884

Programm

Sotsiaalmeedia konverents 2025

Toimumiskoht:

Tallinna loomaaia keskkonnahariduskeskus

Unusta roosad prillid. Sotsiaalmeedia konverentsil räägitakse otse, millised sisutüübid toovad tulemusi ja millistest on parem loobuda. Mis platvormid on 2025. aastal väärt sinu aega ja tähelepanu.

Konverentsile on oodatud turundusjuhid, turundusspetsialistid, kommunikatsioonijuhid, sotsiaalmeedia juhid ja kõik inimesed, kes tegelevad sisuloomisega sotsiaalmeedia kanalitesse. Tule koos tiimiga, sest tulemust toob siis, kui kõik mõtlevad koos. 

 

Unusta kõhutunne ja kaunid, ent kasutud kampaaniad. Selle konverentsi fookuses on teadlikud valikud, praktilised tööriistad ja Eesti kogemused. Iga ettekande järel saad midagi, mida võid juba järgmisel hommikul tööle panna – olgu selleks parem prompt AI-le, uutmoodi lähenemine TikTokis või värske vaade kasutajate loodud sisule. Lavale astuvad praktikud, kes loovad sisu Eesti brändidele, Eesti inimestele ja Eesti platvormidel. Nad jagavad osalejatele, kuidas hoida brändi tonaalsust, kasvatada nähtavust ja luua sisu, mis mitte ainult ei meeldi – vaid ka toimib.

Miks osaleda: 

  • Teed teadlikke valikuid – platvormid, mis töötavad.
  • Praktilised tööriistad, mida saad kohe kasutusse võtta
  • Räägime ausalt – mis töötab ja mis ei toimi
  • Eesti kogemused, Eesti näited
  • Kogu tiimile väärt päev

Lisaküsimuste korral pöördu bestmarketing.ee juhi Maarit Eerme poole - [email protected], 514 4884

Programm

Toetajad

Lisainfo

Konverentsi materjalide ja sisu kopeerimine, salvestamine, reprodutseerimine või levitamine on ilma AS Äripäeva kirjaliku nõusolekuta keelatud.

Korraldaja võib üritusel teha pilte, videoid ja helisalvestisi ning jagada neid nii osalejatega kui ka avalikes meediakanalites, samuti kasutada sarnaste ürituste turundamiseks.
Täpsemat teavet andmete kasutamise kohta leiab Äripäeva Privaatsustingimustest.

Reklaam
Kui soovite tutvustada oma ettevõtet konverentsil, siis võtke ühendust [email protected] või 667 0105.

 

Tühistamisinfo

Palume teatada mitteosalemisest kirjalikult vähemalt 10 tööpäeva enne ürituse toimumist aadressil [email protected] .
Sellisel juhul tagastame laekunud osalustasu või tühistame veel tasumata arve.

Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne konverentsi kuulub tasumisele 50% arvest.
Kui teatate mitteosalemisest hiljem või unustate teatada, osalustasu ei tagastata ja tasumisele kuulub 100% arvest.

Asukoht ja kontaktid

Aadress

Tallinna loomaaia keskkonnahariduskeskus
© AS Äripäev 2000-2025
  • Aadress: Vana-Lõuna 39/1, 19094 Tallinn
  • Klienditugi: 667 0099 (8:15-17:00)
  • E-post: [email protected]