09:20 – 09:55
Saabumine ja hommikukohv koos ampsuga
Toimumisaeg:
28.05.2025
Alguseni:
44p 14t 53m
Toimumiskoht:
Tallinna loomaaia keskkonnahariduskeskus
Unusta roosad prillid. Sotsiaalmeedia konverentsil räägitakse otse, millised sisutüübid toovad tulemusi ja millistest on parem loobuda. Mis platvormid on 2025. aastal väärt sinu aega ja tähelepanu.
Konverentsile on oodatud turundusjuhid, turundusspetsialistid, kommunikatsioonijuhid, sotsiaalmeedia juhid ja kõik inimesed, kes tegelvad sisuloomisega sotsiaalmeedia kanalitesse. Tule koos tiimiga, sest tulemust toob siis, kui kõik mõtlevad koos.
Unusta kõhutunne ja kaunid, ent kasutud kampaaniad. Selle konverentsi fookuses on teadlikud valikud, praktilised tööriistad ja Eesti kogemused. Iga ettekande järel saad midagi, mida võid juba järgmisel hommikul tööle panna – olgu selleks parem prompt AI-le, uutmoodi lähenemine TikTokis või värske vaade kasutajate loodud sisule. Lavale astuvad praktikud, kes loovad sisu Eesti brändidele, Eesti inimestele ja Eesti platvormidel. Nad jagavad osalejatele, kuidas hoida brändi tonaalsust, kasvatada nähtavust ja luua sisu, mis mitte ainult ei meeldi – vaid ka toimib.
Miks osaleda:
Lisaküsimuste korral pöördu bestmarketing.ee juhi Maarit Eerme poole - [email protected], 514 4884
09:20 – 09:55
Saabumine ja hommikukohv koos ampsuga
09:55 – 10:00
Avasõnad
10:00 – 10:30
Miks peaks keegi üldse Sinu ettevõtte kontot jälgima? Kuidas paista sotsiaalmeedias silma?
Airi Freimuth TalTech majandusteaduskonna doktorant ja praktik
Tänapäeva sotsiaalmeedia maastikul ei ole peamiseks väljakutseks kahanev tähelepanu, vaid pigem sisu üleküllus, mis muudab eristumise justkui keeruliseks. Jälgijad ei teki iseenesest ja naljakad postitused võivad küll meeldimisi tuua, aga kas need toovad ka päriselt kliente? Selles ettekandes uurib Airi, kuidas luua sotsiaalmeedias sisu, mis mitte ainult ei paista silma, vaid toob ka väärtust – olgu selleks brändi tuntus, kaasatus või müügitulemused.
Kaasatus võib olla positiivne, neutraalne või isegi negatiivne. Ettekandes käsitletakse ka seda, kuidas leida tasakaal meelelahutuse ja ärieesmärkide vahel ning mis teeb ühest kontost jälgimisväärse just täna, kui konkurents ja sisuküllus on suuremad kui kunagi varem.
10:30 – 11:00
Kuidas TikTokis reklaamida nagu kuningas?
Merle Mark Mediabrands Digital'i sotsiaalmeedia projektijuht ja spetsialist
Mis rolli mängib visuaal? Kuidas hinnata TikToki reklaamikampaania tulemusi? Ning kõige tähtsam - mida meeles pidada, et järgmine reklaamikampaania TikTokis tooks kuninglikud tulemused?
11:00 – 11:30
LinkedIn strateegia, mis toob päriselt tulemusi: sisu, kaasamine ja mõjuisikud
Marelle Ellen ettevõtja
Millistel ettevõtetel ja miks tasub LinkedInis olla? Milline sisu ettevõtete lehtedel toimib? (näited Eestist ja välismaalt) Kuidas kirjutada postitusi, mis rohkemate inimesteni jõuaks? Kuidas oma tiimi ja kliente kaasata? Influencer turundus LinkedInis (näited B2B ja B2C kampaaniatest)
11:30
Platvormide killustatus – millele tähelepanu pöörata ja kuidas valida, mis on kõige olulisem just minu ettevõtte jaoks?
12:00 – 13:00
LÕUNA
13:00 – 13:30
Kas mõjuisikud on sama olulised partnerid kui ajakirjanikud?
Anett Veske Meta Advisory mõjuisikute erikonsultant
Mõjuisikuturunduse strateegiast elluviimiseni. Kuidas valida õige mõjuisik, kes sobitub brändiga? Mida peab bränd mõjuisiku valikul silmas pidama.
13:30 – 14:00
10 nõuannet, kuidas kasutajate loodud sisu enda kasuks tööle panna
Keiu Pirnpuu Lidl Eesti
14:00 – 14:30
SISU trendid, mida võiks jälgida või nende kasutamine läheb üle käte?
Hanna Martinson Sisulooja
14:30 – 15:00
KOHVIPAUS
15:00 – 15:30
KAKS POOLT – kumb töötab ja mõjub paremini: Kodukootud pildid/videod vs hästi kvaliteetne ja "ilus" sisu
Piret Ilver turundusstrateeg
Kumba usaldavad kliendid rohkem – autentsust või viimistletud kvaliteeti? Üks ettevõtja filmib klippe telefoniga ja teeb müüki. Teine palkab tiimi, aga tulemust ei tule. Piret Ilver räägib, mis päriselt töötab? Millal piisab „oma kätega“ tehtud videost ja millal tasub panustada kvaliteeti? Kuidas saada väikeste vahenditega suurim mõju?
15:30 – 16:00
AI ajastu ja massiline "sisutu sisu" tootmine - kuidas AI-d kasutades isikupära mitte kaotada
Keit Alev Äripäeva turundusjuht, AI entusiast
Oled väsinud sellest, et AI annab vastuseks isikupäratut, ümmargust teksti? Kuidas panna tehisintellekt kirjutama postitusi, mis kõnetavad, artikleid, mis kutsuvad lugema – ja seda brändi tonaalsust arvestades? Vaatame näiteid headest ja halbadest promptidest ning miks ühed töötavad ja teised mitte. Lisaks saad lihtsa mudeli, mille abil AI-ga suhelda nii, et vastused oleksid selged ja sisukad.
Toimumisaeg:
28.05.2025
Alguseni:
44p 14t 53m
Toimumiskoht:
Tallinna loomaaia keskkonnahariduskeskus
Unusta roosad prillid. Sotsiaalmeedia konverentsil räägitakse otse, millised sisutüübid toovad tulemusi ja millistest on parem loobuda. Mis platvormid on 2025. aastal väärt sinu aega ja tähelepanu.
Konverentsile on oodatud turundusjuhid, turundusspetsialistid, kommunikatsioonijuhid, sotsiaalmeedia juhid ja kõik inimesed, kes tegelvad sisuloomisega sotsiaalmeedia kanalitesse. Tule koos tiimiga, sest tulemust toob siis, kui kõik mõtlevad koos.
Unusta kõhutunne ja kaunid, ent kasutud kampaaniad. Selle konverentsi fookuses on teadlikud valikud, praktilised tööriistad ja Eesti kogemused. Iga ettekande järel saad midagi, mida võid juba järgmisel hommikul tööle panna – olgu selleks parem prompt AI-le, uutmoodi lähenemine TikTokis või värske vaade kasutajate loodud sisule. Lavale astuvad praktikud, kes loovad sisu Eesti brändidele, Eesti inimestele ja Eesti platvormidel. Nad jagavad osalejatele, kuidas hoida brändi tonaalsust, kasvatada nähtavust ja luua sisu, mis mitte ainult ei meeldi – vaid ka toimib.
Miks osaleda:
Lisaküsimuste korral pöördu bestmarketing.ee juhi Maarit Eerme poole - [email protected], 514 4884
09:20 – 09:55
Saabumine ja hommikukohv koos ampsuga
09:55 – 10:00
Avasõnad
10:00 – 10:30
Miks peaks keegi üldse Sinu ettevõtte kontot jälgima? Kuidas paista sotsiaalmeedias silma?
Airi Freimuth TalTech majandusteaduskonna doktorant ja praktik
Tänapäeva sotsiaalmeedia maastikul ei ole peamiseks väljakutseks kahanev tähelepanu, vaid pigem sisu üleküllus, mis muudab eristumise justkui keeruliseks. Jälgijad ei teki iseenesest ja naljakad postitused võivad küll meeldimisi tuua, aga kas need toovad ka päriselt kliente? Selles ettekandes uurib Airi, kuidas luua sotsiaalmeedias sisu, mis mitte ainult ei paista silma, vaid toob ka väärtust – olgu selleks brändi tuntus, kaasatus või müügitulemused.
Kaasatus võib olla positiivne, neutraalne või isegi negatiivne. Ettekandes käsitletakse ka seda, kuidas leida tasakaal meelelahutuse ja ärieesmärkide vahel ning mis teeb ühest kontost jälgimisväärse just täna, kui konkurents ja sisuküllus on suuremad kui kunagi varem.
10:30 – 11:00
Kuidas TikTokis reklaamida nagu kuningas?
Merle Mark Mediabrands Digital'i sotsiaalmeedia projektijuht ja spetsialist
Mis rolli mängib visuaal? Kuidas hinnata TikToki reklaamikampaania tulemusi? Ning kõige tähtsam - mida meeles pidada, et järgmine reklaamikampaania TikTokis tooks kuninglikud tulemused?
11:00 – 11:30
LinkedIn strateegia, mis toob päriselt tulemusi: sisu, kaasamine ja mõjuisikud
Marelle Ellen ettevõtja
Millistel ettevõtetel ja miks tasub LinkedInis olla? Milline sisu ettevõtete lehtedel toimib? (näited Eestist ja välismaalt) Kuidas kirjutada postitusi, mis rohkemate inimesteni jõuaks? Kuidas oma tiimi ja kliente kaasata? Influencer turundus LinkedInis (näited B2B ja B2C kampaaniatest)
11:30
Platvormide killustatus – millele tähelepanu pöörata ja kuidas valida, mis on kõige olulisem just minu ettevõtte jaoks?
12:00 – 13:00
LÕUNA
13:00 – 13:30
Kas mõjuisikud on sama olulised partnerid kui ajakirjanikud?
Anett Veske Meta Advisory mõjuisikute erikonsultant
Mõjuisikuturunduse strateegiast elluviimiseni. Kuidas valida õige mõjuisik, kes sobitub brändiga? Mida peab bränd mõjuisiku valikul silmas pidama.
13:30 – 14:00
10 nõuannet, kuidas kasutajate loodud sisu enda kasuks tööle panna
Keiu Pirnpuu Lidl Eesti
14:00 – 14:30
SISU trendid, mida võiks jälgida või nende kasutamine läheb üle käte?
Hanna Martinson Sisulooja
14:30 – 15:00
KOHVIPAUS
15:00 – 15:30
KAKS POOLT – kumb töötab ja mõjub paremini: Kodukootud pildid/videod vs hästi kvaliteetne ja "ilus" sisu
Piret Ilver turundusstrateeg
Kumba usaldavad kliendid rohkem – autentsust või viimistletud kvaliteeti? Üks ettevõtja filmib klippe telefoniga ja teeb müüki. Teine palkab tiimi, aga tulemust ei tule. Piret Ilver räägib, mis päriselt töötab? Millal piisab „oma kätega“ tehtud videost ja millal tasub panustada kvaliteeti? Kuidas saada väikeste vahenditega suurim mõju?
15:30 – 16:00
AI ajastu ja massiline "sisutu sisu" tootmine - kuidas AI-d kasutades isikupära mitte kaotada
Keit Alev Äripäeva turundusjuht, AI entusiast
Oled väsinud sellest, et AI annab vastuseks isikupäratut, ümmargust teksti? Kuidas panna tehisintellekt kirjutama postitusi, mis kõnetavad, artikleid, mis kutsuvad lugema – ja seda brändi tonaalsust arvestades? Vaatame näiteid headest ja halbadest promptidest ning miks ühed töötavad ja teised mitte. Lisaks saad lihtsa mudeli, mille abil AI-ga suhelda nii, et vastused oleksid selged ja sisukad.
Hind | Soodushind kuni 30.04.2025 | Osalejaid | |
---|---|---|---|
Sotsiaalmeedia konverents 2025 | 349,00 € 425,78 € km-ga 349,00 € | 249,00 € 303,78 € km-ga 249,00 € 303,78 € km-ga |
Sotsiaalmeedia konverents 2025 OsalejaidHind 349,00 € 425,78 € km-ga 349,00 € 249,00 € 303,78 € km-ga 249,00 € 303,78 € km-ga |
Konverentsi materjalide ja sisu kopeerimine, salvestamine, reprodutseerimine või levitamine on ilma AS Äripäeva kirjaliku nõusolekuta keelatud.
Korraldaja võib üritusel teha pilte, videoid ja helisalvestisi ning jagada neid nii osalejatega kui ka avalikes meediakanalites, samuti kasutada sarnaste ürituste turundamiseks.
Täpsemat teavet andmete kasutamise kohta leiab Äripäeva Privaatsustingimustest.
Reklaam
Kui soovite tutvustada oma ettevõtet konverentsil, siis võtke ühendust [email protected] või 667 0105.
Palume teatada mitteosalemisest kirjalikult vähemalt 10 tööpäeva enne ürituse toimumist aadressil [email protected] .
Sellisel juhul tagastame laekunud osalustasu või tühistame veel tasumata arve.
Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne konverentsi kuulub tasumisele 50% arvest.
Kui teatate mitteosalemisest hiljem või unustate teatada, osalustasu ei tagastata ja tasumisele kuulub 100% arvest.
Aadress
Tallinna loomaaia keskkonnahariduskeskus