Teeninduskonverents 2023

Teeninduskonverents 2023

Toimumisaeg:

19.04.2023

Alguseni:

77p 7t 25m

Toimumiskoht:

Tallinna Loomaaia konverentsikeskus

Me kõik oleme teenindajad! See võiks olla Teeninduskonverentsi 2023 juhtlause. Hea siseteenindus on eelduseks, et eesliinil väärikalt toimetada. Supertiim+Superoskused on meie ühine taotlus, mis annab kokku Superteeninduse. Me harjutame ja praktiseerime, mitte pelgalt ei kuula professionaalseid ettekandeid.

Konverentsi ettekanded ja praktikumid jagunevad kolme sessiooni:

I Me kõik oleme klienditeenindajad: fookus siseteenindusel, juhtimisel, supermeeskonnal

II Teenindaja superoskused: fookus konkreetsete oskuste lihvimisel, mis tõstavad teeninduse väärtust.

III Leia üles Teenindaja endas: fookus eesmärkidel, isiksuse arengul ja rahulolul

Konverentsi toovad teini Äripäeva teemaveeb  Kaubandus Must 1  ja konverentsi kuldtoetaja Tele2 Vã¤ike. 

Ootame osalema teenindusjuhte, kaupluse juhatajaid, restoranide ja hotellide vahetuste vanemaid ja juhte, teenindava müügi spetsialiste, büroojuhte, sekretäre ja muidugi meie väärtuslikke superteenindajaid.

Teeme sellest ühe vägeva superteeninduse päeva!

Programm

09:00 – 09:30

Hommikukohv ja päeva sissejuhatavad praktikumid

09:30 – 10:45

I sessioon: ME KÕIK OLEME TEENINDAJAD!

Hüpoteesi tõestavad oma ettekannetes kahe eduka teenindusorganisatsiooni juhid ja psühholoog.

09:40 – 10:10

How to build a customer centric culture?

Chris Robbins Tele2 tegevjuht

How to have everyone in the organization living and loving a customer-centric approach starting with inside service, partners and teams?

10:10 – 10:40

Mida külvad, seda...

Rain Tunger Restoranide ÜLO, Rataskaevu 16, Väike Rataskaevu ning Pegasus teenindusmeeskondade juht

"Me kõik oleme teenindajad!”  - teoorias tundub tore mõte aga mida see igapäeva elus üldse tähendab? Kuidas seda oma töökohas rakendada? palun reaalseid tegevusi või samme, mis aitaks mõtet praktikas ka teostada! Mida see mulle või ettevõttele üldse annab? Mida võtab? Palju aega läheb, et tulemust või muutust näha kui ka mõõta? Mis juhtub, kui see ei õnnestu? Mis siis, kui õnnestub? Iga asi nõuab ressursse. On see üldse pingutust väärt või lihtsalt roosamanna unistus?  

10:40 – 11:10

Motivatsioonipsühholoogia: miks hea teooria praktikas ei tööta?

Andero Teras Meeskonna- ja juhtimiskoolitaja, psühholoog, Mõttemaru

„Mina ei tea.“; „Mina ei saa seda teha“; „See pole minu ülesanne“... Tundub, et mitte kliendid ei tee teenindajate tööd raskeks vaid tugijõud. Vähemalt vahel. Kuidas luua selline motivatsioonimudel, et tõesti kogu organisatsioon seisaks superteeninduse eest tegudes ja mitte ainult sõnades. Kuidas alates juhist ja lõpetades andmesisestajaga oleksid kõik organisatsioonis tõesti superteeninduse eest väljas? See on juhtimisülesanne, aga samas ka psühholoogiline väljakutse iga töötaja jaoks. 

11:10 – 11:35

Aktiivsete tegevustega täidetud energiapaus

11:35 – 12:45

II sessioon: SUPEROSKUSED TEENINDUSES (ettekanded)

Selles sessioonis lihvime konkreetseid oskusi.

11:40 – 12:10

Ajaplaneerimise alus on oskus valida

Jakob Gill Ajaplaneerimise treener, Produktiivsusklubi

Kui palju aega ja energiat kaotad iga päev, sest keegi või miski röövib sinu tähelepanu? Vähenda stressi, võida aega ja saavuta oma tegelik potentsiaal, tehes suurepäraseid valikuid. Kuidas? Õpi kontrollima oma aega, energiat ja tähelepanu.

12:10 – 12:40

Mida ta tahab? No klient ikka...

Georg Merilo Läbirääkimiste treener

12:45 – 13:30

Sööme lõunat!

13:25 – 15:00

II sessioon: SUPEROSKUSED TEENINDUSES jätkub... (praktikumid)

Saate valida neljast erinevast praktikumist kaks, millest soovite osa saada.

13:30 – 14:15

Vali ruum!

PRAKTIKUM: Tugevustest lähtuv isiklik arenguplaan

Maria Tammesalu Coach ja meeskonnatreener, Oakfield

13:30 – 14:15

Vali ruum!

PRAKTIKUM: Kuulamise kunst teeninduses

Tiina Tohver Teenindusproff ja coach, Tohver Studio

14:15 – 15:00

Vali ruum!

PRAKTIKUM: Eneseteadlikkus kui superteeninduse eeldus

Triin Põldme-Uibo Teenindusproff ja coach, MaOlen

Lähme ühisele mõtterännakule ja teadvustamise rajale, et siis anda vastus küsimusele - kas ja milline roll on eneseteadlikkusel superteeninduse/tulemuste saavutamisel. 

14:15 – 15:00

PRAKTIKUM: Juhid, teeme valmis teeninduskeskse motivatsioonisüsteemi!

(Praktikumi läbiviija kinnitamisel)

15:00 – 15:25

Aktiivsete tegevustega täidetud energiapaus

15:25 – 16:45

III sessioon: LEIA ÜLES TEENINDAJA ENDAS

15:30 – 16:00

Neli teenindaja tüüpi, milline oled sina?

Tene Link DISC koolitaja ja teenindustreener, Discify

Kas ja kuidas on võimalik enda käitumist teenindajana arendada? Kuidas käitumisstiili tugevusi teadvustades need teenindustöös maksimaalselt hästi  tööle panna? Tuginedes Thomas DISC käitumisprofiili analüüsile tutvustame erineva käitumisstiiliga teenindaja tüüpe, nende tugevusi, motivaatoreid, hirme, suhtlus- ja müügistiili.

16:00 – 16:30

Miks ma nii tunnen, miks ma nii teen?

Kaia Kuppart Käitumisterapeut

Mis aitaks teenindusvaldkonna töötajatel ennast paremini tunda ning keerulistest olukordadest üle saada? Meie käitumist mõjutavad tunded ja tunded omakorda saavad alguse mälust, kujutlustest, mõtlemisest, fantaasiast ja paljust muust. See, kuidas me erinevaid olukordi tõlgendame, takistab või toetab head enesetunnet ja sellest tulenevalt ka head teenindust.

16:30 – 16:45

Saadame teid koos auhindadega koduteele!

Helena Viiroja Konverentsi moderaator, Tele2

Teeninduskonverents 2023

Toimumisaeg:

19.04.2023

Alguseni:

77p 7t 25m

Toimumiskoht:

Tallinna Loomaaia konverentsikeskus

Me kõik oleme teenindajad! See võiks olla Teeninduskonverentsi 2023 juhtlause. Hea siseteenindus on eelduseks, et eesliinil väärikalt toimetada. Supertiim+Superoskused on meie ühine taotlus, mis annab kokku Superteeninduse. Me harjutame ja praktiseerime, mitte pelgalt ei kuula professionaalseid ettekandeid.

Konverentsi ettekanded ja praktikumid jagunevad kolme sessiooni:

I Me kõik oleme klienditeenindajad: fookus siseteenindusel, juhtimisel, supermeeskonnal

II Teenindaja superoskused: fookus konkreetsete oskuste lihvimisel, mis tõstavad teeninduse väärtust.

III Leia üles Teenindaja endas: fookus eesmärkidel, isiksuse arengul ja rahulolul

Konverentsi toovad teini Äripäeva teemaveeb  Kaubandus Must 1  ja konverentsi kuldtoetaja Tele2 Vã¤ike. 

Ootame osalema teenindusjuhte, kaupluse juhatajaid, restoranide ja hotellide vahetuste vanemaid ja juhte, teenindava müügi spetsialiste, büroojuhte, sekretäre ja muidugi meie väärtuslikke superteenindajaid.

Teeme sellest ühe vägeva superteeninduse päeva!

Esinejad

Programm

09:00 – 09:30

Hommikukohv ja päeva sissejuhatavad praktikumid

09:30 – 10:45

I sessioon: ME KÕIK OLEME TEENINDAJAD!

Hüpoteesi tõestavad oma ettekannetes kahe eduka teenindusorganisatsiooni juhid ja psühholoog.

09:40 – 10:10

How to build a customer centric culture?

Chris Robbins Tele2 tegevjuht

How to have everyone in the organization living and loving a customer-centric approach starting with inside service, partners and teams?

10:10 – 10:40

Mida külvad, seda...

Rain Tunger Restoranide ÜLO, Rataskaevu 16, Väike Rataskaevu ning Pegasus teenindusmeeskondade juht

"Me kõik oleme teenindajad!”  - teoorias tundub tore mõte aga mida see igapäeva elus üldse tähendab? Kuidas seda oma töökohas rakendada? palun reaalseid tegevusi või samme, mis aitaks mõtet praktikas ka teostada! Mida see mulle või ettevõttele üldse annab? Mida võtab? Palju aega läheb, et tulemust või muutust näha kui ka mõõta? Mis juhtub, kui see ei õnnestu? Mis siis, kui õnnestub? Iga asi nõuab ressursse. On see üldse pingutust väärt või lihtsalt roosamanna unistus?  

10:40 – 11:10

Motivatsioonipsühholoogia: miks hea teooria praktikas ei tööta?

Andero Teras Meeskonna- ja juhtimiskoolitaja, psühholoog, Mõttemaru

„Mina ei tea.“; „Mina ei saa seda teha“; „See pole minu ülesanne“... Tundub, et mitte kliendid ei tee teenindajate tööd raskeks vaid tugijõud. Vähemalt vahel. Kuidas luua selline motivatsioonimudel, et tõesti kogu organisatsioon seisaks superteeninduse eest tegudes ja mitte ainult sõnades. Kuidas alates juhist ja lõpetades andmesisestajaga oleksid kõik organisatsioonis tõesti superteeninduse eest väljas? See on juhtimisülesanne, aga samas ka psühholoogiline väljakutse iga töötaja jaoks. 

11:10 – 11:35

Aktiivsete tegevustega täidetud energiapaus

11:35 – 12:45

II sessioon: SUPEROSKUSED TEENINDUSES (ettekanded)

Selles sessioonis lihvime konkreetseid oskusi.

11:40 – 12:10

Ajaplaneerimise alus on oskus valida

Jakob Gill Ajaplaneerimise treener, Produktiivsusklubi

Kui palju aega ja energiat kaotad iga päev, sest keegi või miski röövib sinu tähelepanu? Vähenda stressi, võida aega ja saavuta oma tegelik potentsiaal, tehes suurepäraseid valikuid. Kuidas? Õpi kontrollima oma aega, energiat ja tähelepanu.

12:10 – 12:40

Mida ta tahab? No klient ikka...

Georg Merilo Läbirääkimiste treener

12:45 – 13:30

Sööme lõunat!

13:25 – 15:00

II sessioon: SUPEROSKUSED TEENINDUSES jätkub... (praktikumid)

Saate valida neljast erinevast praktikumist kaks, millest soovite osa saada.

13:30 – 14:15

Vali ruum!

PRAKTIKUM: Tugevustest lähtuv isiklik arenguplaan

Maria Tammesalu Coach ja meeskonnatreener, Oakfield

13:30 – 14:15

Vali ruum!

PRAKTIKUM: Kuulamise kunst teeninduses

Tiina Tohver Teenindusproff ja coach, Tohver Studio

14:15 – 15:00

Vali ruum!

PRAKTIKUM: Eneseteadlikkus kui superteeninduse eeldus

Triin Põldme-Uibo Teenindusproff ja coach, MaOlen

Lähme ühisele mõtterännakule ja teadvustamise rajale, et siis anda vastus küsimusele - kas ja milline roll on eneseteadlikkusel superteeninduse/tulemuste saavutamisel. 

14:15 – 15:00

PRAKTIKUM: Juhid, teeme valmis teeninduskeskse motivatsioonisüsteemi!

(Praktikumi läbiviija kinnitamisel)

15:00 – 15:25

Aktiivsete tegevustega täidetud energiapaus

15:25 – 16:45

III sessioon: LEIA ÜLES TEENINDAJA ENDAS

15:30 – 16:00

Neli teenindaja tüüpi, milline oled sina?

Tene Link DISC koolitaja ja teenindustreener, Discify

Kas ja kuidas on võimalik enda käitumist teenindajana arendada? Kuidas käitumisstiili tugevusi teadvustades need teenindustöös maksimaalselt hästi  tööle panna? Tuginedes Thomas DISC käitumisprofiili analüüsile tutvustame erineva käitumisstiiliga teenindaja tüüpe, nende tugevusi, motivaatoreid, hirme, suhtlus- ja müügistiili.

16:00 – 16:30

Miks ma nii tunnen, miks ma nii teen?

Kaia Kuppart Käitumisterapeut

Mis aitaks teenindusvaldkonna töötajatel ennast paremini tunda ning keerulistest olukordadest üle saada? Meie käitumist mõjutavad tunded ja tunded omakorda saavad alguse mälust, kujutlustest, mõtlemisest, fantaasiast ja paljust muust. See, kuidas me erinevaid olukordi tõlgendame, takistab või toetab head enesetunnet ja sellest tulenevalt ka head teenindust.

16:30 – 16:45

Saadame teid koos auhindadega koduteele!

Helena Viiroja Konverentsi moderaator, Tele2

Registreerimine

HindSoodushind kuni 28.02.2023
Osalejaid

Teeninduskonverents 2023

279,00 €

334,80 € km-ga

279,00 €

199,00 €

238,80 € km-ga

199,00 €

238,80 € km-ga

0
  • Registreeri Töötukassa kaudu

Teeninduskonverents 2023

OsalejaidHind
0

279,00 €

334,80 € km-ga

279,00 €

199,00 €

238,80 € km-ga

199,00 €

238,80 € km-ga

  • Registreeri Töötukassa kaudu

Toetajad

Kuldtoetaja

Lisainfo

Konverentsi materjalide ja sisu kopeerimine, salvestamine, reprodutseerimine või levitamine on ilma AS Äripäeva kirjaliku nõusolekuta keelatud.

Korraldaja võib üritusel teha pilte, videoid ja helisalvestisi ning jagada neid nii osalejatega kui ka avalikes meediakanalites, samuti kasutada sarnaste ürituste turundamiseks.
Täpsemat teavet andmete kasutamise kohta leiab Äripäeva Privaatsustingimustest.

Reklaam
Kui soovite tutvustada oma ettevõtet konverentsil, siis võtke ühendust [email protected] või 667 0105.

 

Tühistamisinfo

Palume teatada mitteosalemisest kirjalikult vähemalt 10 tööpäeva enne ürituse toimumist aadressil [email protected] .
Sellisel juhul tagastame laekunud osalustasu või tühistame veel tasumata arve.

Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne konverentsi kuulub tasumisele 50% arvest.
Kui teatate mitteosalemisest hiljem või unustate teatada, osalustasu ei tagastata ja tasumisele kuulub 100% arvest.

Asukoht ja kontaktid

Aadress

Tallinna Loomaaed, Ehitajate tee poolne sissepääs (Ehitajate tee 150, Tallinn)

Programmijuht Aira Tammemäe, [email protected], tel 5025548

© AS Äripäev 2000-2023