Teeninduskonverents 2023

Teeninduskonverents 2023

Toimumiskoht:

Tallinna Loomaaia konverentsikeskus

SAALIPILETID VÄLJA MÜÜDUD! Registreerimiseks ootelehele palun kirjutage: [email protected]

Konverentsi ettekanded ja praktikumid jagunevad kolme sessiooni:

I Me kõik oleme klienditeenindajad: fookus siseteenindusel, juhtimisel, supermeeskonnal

II Teenindaja superoskused: fookus konkreetsete oskuste lihvimisel, mis tõstavad teeninduse väärtust.

III Leia üles Teenindaja endas: fookus eesmärkidel, isiksuse arengul ja rahulolul

Konverentsi toovad teini Äripäeva teemaveeb  Kaubandus Must 1  ja konverentsi kuldtoetaja Tele2 Vã¤ike. 

Ootame osalema teenindusjuhte, kaupluse juhatajaid, restoranide ja hotellide vahetuste vanemaid ja juhte, teenindava müügi spetsialiste, büroojuhte, sekretäre ja muidugi meie väärtuslikke superteenindajaid.

Valida saab täna veel veebipileti, kuid veebikeskkonnas saab jälgida vaid peasaali ettekandeid. Pausi ajal toimuvatest töötubadest ja programmis olevatest paralleelsaalide praktikumidest ei ole võimalik veebipiletiga osa võtta. Salvestatud materjal on järelvaadatav nii saali- kui veebipiletite omanikele kuni kuu jooksul konverentsi toimumisest.

Teeme sellest ühe vägeva superteeninduse päeva!

Programm

09:00 – 09:30

Hommikukohv ja päeva sissejuhatavad töötoad

Hommikul ja konverentsipäeva pauside ajal pakub Tele2 Teenindusliiga meeskond networkingu alal mitmeid erinevaid töötubasid ja väljakutseid. Soovijad saavad katsetada:

Vabastav hingamine. Tihti on teenindaja töös ainult paar minutit aega, et endale re-start teha. Selle jaoks sobivad suurepäraselt erinevad hingamisharjutused, mis toovad tunnete virr-varrist selgusesse. Teenindusliiga õpetab osalejatele väga vajalikke hingamisharjutusi.

Rakendusimprovisatsioon ehk suhtlemisoskuste harjutamine. Rakendusimprovisatsiooni kaudu annavad teenidusliigalased edasi oskust ja julgust suhelda ja teha koostööd erinevate inimtüüpidega, olla loov ja juhtida teadlikult suhtlussituatsioone. Suurepärased suhtlemisoskused on teeninduses ja ka siseteeninduses üks kriitilisi oskusi ilma milleta võib suurepärase kogemuse pakkumisel hätta jääda. Impro harjutused on kiire viis suhtlemisoskusi lihvida.

„Milline on Sinu superoskus?“ sein. Iga osaleja saab koos teenindusliigalasega nuputada, milline on tema isiklik superoskus ja kirjutada selle superoskuste seinale. Konverentsi lõpuks on meil teada millised superoskused konverentsi külastajate seas on.

Mugavustsoonist välja ülesanne! Teeme väljakutse, kus konverentsi osalejad saavad astuda välja oma mugavusstoonist ja tunda, kuidas see kogemus tõstab tuju ja tekitab elevust. Mugavustsoon on arengupidur ja takistab meil edasi liikumast. Teenindusliigalane aitab konverentsi osalejatel teha ühe julgustüki ja lahkuda mugavustsoonist ning aitab seda kogemust ka mõtestada.

09:30 – 10:45

I sessioon: ME KÕIK OLEME TEENINDAJAD!

Hüpoteesi tõestavad oma ettekannetes kahe eduka teenindusorganisatsiooni juhid ja psühholoog.

09:40 – 10:10

How to build a customer centric culture?

Chris Robbins Tele2 tegevjuht

How to have everyone in the organization living and loving a customer-centric approach starting with inside service, partners and teams?

10:10 – 10:40

Mida külvad, seda...

Rain Tunger Restoranide ÜLO, Rataskaevu 16, Väike Rataskaevu ning Pegasus teenindusmeeskondade juht

"Me kõik oleme teenindajad!”  - teoorias tundub tore mõte aga mida see igapäeva elus üldse tähendab? Kuidas seda oma töökohas rakendada? palun reaalseid tegevusi või samme, mis aitaks mõtet praktikas ka teostada! Mida see mulle või ettevõttele üldse annab? Mida võtab? Palju aega läheb, et tulemust või muutust näha kui ka mõõta? Mis juhtub, kui see ei õnnestu? Mis siis, kui õnnestub? Iga asi nõuab ressursse. On see üldse pingutust väärt või lihtsalt roosamanna unistus?  

10:40 – 11:10

Motivatsioonipsühholoogia: miks hea teooria praktikas ei tööta?

Andero Teras Meeskonna- ja juhtimiskoolitaja, psühholoog, Mõttemaru

„Mina ei tea.“; „Mina ei saa seda teha“; „See pole minu ülesanne“... Tundub, et mitte kliendid ei tee teenindajate tööd raskeks vaid tugijõud. Vähemalt vahel. Kuidas luua selline motivatsioonimudel, et tõesti kogu organisatsioon seisaks superteeninduse eest tegudes ja mitte ainult sõnades. Kuidas alates juhist ja lõpetades andmesisestajaga oleksid kõik organisatsioonis tõesti superteeninduse eest väljas? See on juhtimisülesanne, aga samas ka psühholoogiline väljakutse iga töötaja jaoks. 

11:10 – 11:35

Aktiivsete tegevustega täidetud energiapaus

Taas on networkingu alal teie jaoks avatud erinevad töötoad ja väljakutsed Tele2 Teenindusliiga juhendamisel.

11:35 – 12:45

II sessioon: SUPEROSKUSED TEENINDUSES (ettekanded)

Selles sessioonis lihvime konkreetseid oskusi.

11:40 – 12:10

Ajaplaneerimise alus on oskus valida

Jakob Gill Ajaplaneerimise treener, Produktiivsusklubi

Kui palju aega ja energiat kaotad iga päev, sest keegi või miski röövib sinu tähelepanu? Vähenda stressi, võida aega ja saavuta oma tegelik potentsiaal, tehes suurepäraseid valikuid. Kuidas? Õpi kontrollima oma aega, energiat ja tähelepanu.

12:10 – 12:40

Mida ta tahab? No klient ikka...

Georg Merilo Läbirääkimiste treener

12:45 – 13:30

Sööme lõunat!

13:25 – 15:00

II sessioon: SUPEROSKUSED TEENINDUSES jätkub... (praktikumid)

Saate valida neljast erinevast praktikumist kaks, millest soovite osa saada.

13:30 – 14:15

Vali ruum!

PRAKTIKUM: Tugevustest lähtuv isiklik arenguplaan

Maria Tammesalu Coach ja meeskonnatreener, Oakfield

Kui hästi tunned sina enda tugevusi? Kuidas tugevusi oma töös ja igapäevaelus kasutad? Selles praktikumis uurime lähemalt, milles just sina tugev oled ning kuidas oma tugevustest maksimum võtta. Ole valmis iseendaga aktiivselt töötama!
Tean isiklikust ning inimestega töötamise ja juhtimise kogemusest, et enda tugevuste tundmine ja teadlik kasutamine on oluline võti nii tööõnne kui üldise rahulolu saavutamiseks ja tasakaalu hoidmiseks. 

13:30 – 14:15

Vali ruum!

PRAKTIKUM: Kuulamise kunst teeninduses

Tiina Tohver Teenindusproff ja coach, Tohver Studio

Kuidas luua ja hoida suurepärast kliendisuhet lihtsa tähelepaneliku suhtlemisega?

Klienditeeninduses on vähem rääkimine olulisem, kui rohkem rääkimine. Kui lülituks rääkimiselt täiuslikule kuulamisele? Uuringute järgi 60% ettevõttes esinevatest probleemidest võib seostada eelneva kehva suhtlusega. Kuulava inimesega soovitakse koostööd teha- kommunikatsioon on puhtam ja sõnum selgem. Kuulamisoskus on treenitav oskus. Kui hea kuulaja sa oled? Milline on parim kuulamine teeninduses? Kuidas klient tunnetab ja saab aru, et teda on kuulatud? Mida saab teenindav meeskond eesotsas juhiga teha, et aidata üksteist kuulamise arendamisel? Kuidas kasutada sõna jõudu, et avada klienti jagama? 

14:15 – 15:00

Vali ruum!

PRAKTIKUM: Eneseteadlikkus kui superteeninduse eeldus

Triin Põldme-Uibo Teenindusproff ja coach, MaOlen

Lähme ühisele mõtterännakule ja teadvustamise rajale, et siis anda vastus küsimusele - kas ja milline roll on eneseteadlikkusel superteeninduse/tulemuste saavutamisel. 

14:15 – 15:00

PRAKTIKUM: Juhid, teeme valmis teeninduskeskse motivatsioonisüsteemi!

Aira Tammemäe Teeninduspsühholoogia treener, AT Treeningud

Mida meie teenindajad tööandjalt veel ootavad? Millised on need väiksemad ja suuremad asjad, mis võiksid tema silmad särama panna? Iga osaleja saab nuputada, valida, arutada ja otsustada. Läbi grupitöö ja erinevate ülesannete saate luua oma meeskonnale motivatsioonimudeli või juba olemasolevat pisut kohendada. Iga idee ja kogemus on jagamiseks! See praktikum on eelkõige mõeldud teenindusjuhtidele.

15:00 – 15:25

Aktiivsete tegevustega täidetud energiapaus

Taas on networkingu alal teie jaoks avatud erienvad töötoad ja väljakutsed Tele2 Teenindusliiga juhendamisel.

15:25 – 16:45

III sessioon: LEIA ÜLES TEENINDAJA ENDAS

15:30 – 16:00

Neli teenindaja tüüpi, milline oled sina?

Tene Link DISC koolitaja ja teenindustreener, Discify

Kas ja kuidas on võimalik enda käitumist teenindajana arendada? Kuidas käitumisstiili tugevusi teadvustades need teenindustöös maksimaalselt hästi  tööle panna? Tuginedes Thomas DISC käitumisprofiili analüüsile tutvustame erineva käitumisstiiliga teenindaja tüüpe, nende tugevusi, motivaatoreid, hirme, suhtlus- ja müügistiili.

16:00 – 16:30

Miks ma nii tunnen, miks ma nii teen?

Kaia Kuppart kliiniline psühholoog, kognitiiv-käitumisterapeut

Mis aitaks teenindusvaldkonna töötajatel ennast paremini tunda ning keerulistest olukordadest üle saada? Meie käitumist mõjutab mitte keeruline olukord iseenesest, vaid meie poolt sellele olukorrale antav tähendus. Mõtlemist ja tundeelu mõjutavad omakorda meie varasemad kogemused ning välja kujunenud uskumused ja väärtushinnangud. Kui õpetame klienditeenindajat märkama ja muutma oma negatiivseid mõtte- ja käitumismustreid, siis paraneb nende võime pakkuda efektiivset ja meeldivat teenindust. 

16:30 – 16:45

Saadame teid koos auhindadega koduteele!

Helena Viiroja Konverentsi moderaator, Tele2

Teeninduskonverents 2023

Toimumiskoht:

Tallinna Loomaaia konverentsikeskus

SAALIPILETID VÄLJA MÜÜDUD! Registreerimiseks ootelehele palun kirjutage: [email protected]

Konverentsi ettekanded ja praktikumid jagunevad kolme sessiooni:

I Me kõik oleme klienditeenindajad: fookus siseteenindusel, juhtimisel, supermeeskonnal

II Teenindaja superoskused: fookus konkreetsete oskuste lihvimisel, mis tõstavad teeninduse väärtust.

III Leia üles Teenindaja endas: fookus eesmärkidel, isiksuse arengul ja rahulolul

Konverentsi toovad teini Äripäeva teemaveeb  Kaubandus Must 1  ja konverentsi kuldtoetaja Tele2 Vã¤ike. 

Ootame osalema teenindusjuhte, kaupluse juhatajaid, restoranide ja hotellide vahetuste vanemaid ja juhte, teenindava müügi spetsialiste, büroojuhte, sekretäre ja muidugi meie väärtuslikke superteenindajaid.

Valida saab täna veel veebipileti, kuid veebikeskkonnas saab jälgida vaid peasaali ettekandeid. Pausi ajal toimuvatest töötubadest ja programmis olevatest paralleelsaalide praktikumidest ei ole võimalik veebipiletiga osa võtta. Salvestatud materjal on järelvaadatav nii saali- kui veebipiletite omanikele kuni kuu jooksul konverentsi toimumisest.

Teeme sellest ühe vägeva superteeninduse päeva!

Esinejad

Programm

09:00 – 09:30

Hommikukohv ja päeva sissejuhatavad töötoad

Hommikul ja konverentsipäeva pauside ajal pakub Tele2 Teenindusliiga meeskond networkingu alal mitmeid erinevaid töötubasid ja väljakutseid. Soovijad saavad katsetada:

Vabastav hingamine. Tihti on teenindaja töös ainult paar minutit aega, et endale re-start teha. Selle jaoks sobivad suurepäraselt erinevad hingamisharjutused, mis toovad tunnete virr-varrist selgusesse. Teenindusliiga õpetab osalejatele väga vajalikke hingamisharjutusi.

Rakendusimprovisatsioon ehk suhtlemisoskuste harjutamine. Rakendusimprovisatsiooni kaudu annavad teenidusliigalased edasi oskust ja julgust suhelda ja teha koostööd erinevate inimtüüpidega, olla loov ja juhtida teadlikult suhtlussituatsioone. Suurepärased suhtlemisoskused on teeninduses ja ka siseteeninduses üks kriitilisi oskusi ilma milleta võib suurepärase kogemuse pakkumisel hätta jääda. Impro harjutused on kiire viis suhtlemisoskusi lihvida.

„Milline on Sinu superoskus?“ sein. Iga osaleja saab koos teenindusliigalasega nuputada, milline on tema isiklik superoskus ja kirjutada selle superoskuste seinale. Konverentsi lõpuks on meil teada millised superoskused konverentsi külastajate seas on.

Mugavustsoonist välja ülesanne! Teeme väljakutse, kus konverentsi osalejad saavad astuda välja oma mugavusstoonist ja tunda, kuidas see kogemus tõstab tuju ja tekitab elevust. Mugavustsoon on arengupidur ja takistab meil edasi liikumast. Teenindusliigalane aitab konverentsi osalejatel teha ühe julgustüki ja lahkuda mugavustsoonist ning aitab seda kogemust ka mõtestada.

09:30 – 10:45

I sessioon: ME KÕIK OLEME TEENINDAJAD!

Hüpoteesi tõestavad oma ettekannetes kahe eduka teenindusorganisatsiooni juhid ja psühholoog.

09:40 – 10:10

How to build a customer centric culture?

Chris Robbins Tele2 tegevjuht

How to have everyone in the organization living and loving a customer-centric approach starting with inside service, partners and teams?

10:10 – 10:40

Mida külvad, seda...

Rain Tunger Restoranide ÜLO, Rataskaevu 16, Väike Rataskaevu ning Pegasus teenindusmeeskondade juht

"Me kõik oleme teenindajad!”  - teoorias tundub tore mõte aga mida see igapäeva elus üldse tähendab? Kuidas seda oma töökohas rakendada? palun reaalseid tegevusi või samme, mis aitaks mõtet praktikas ka teostada! Mida see mulle või ettevõttele üldse annab? Mida võtab? Palju aega läheb, et tulemust või muutust näha kui ka mõõta? Mis juhtub, kui see ei õnnestu? Mis siis, kui õnnestub? Iga asi nõuab ressursse. On see üldse pingutust väärt või lihtsalt roosamanna unistus?  

10:40 – 11:10

Motivatsioonipsühholoogia: miks hea teooria praktikas ei tööta?

Andero Teras Meeskonna- ja juhtimiskoolitaja, psühholoog, Mõttemaru

„Mina ei tea.“; „Mina ei saa seda teha“; „See pole minu ülesanne“... Tundub, et mitte kliendid ei tee teenindajate tööd raskeks vaid tugijõud. Vähemalt vahel. Kuidas luua selline motivatsioonimudel, et tõesti kogu organisatsioon seisaks superteeninduse eest tegudes ja mitte ainult sõnades. Kuidas alates juhist ja lõpetades andmesisestajaga oleksid kõik organisatsioonis tõesti superteeninduse eest väljas? See on juhtimisülesanne, aga samas ka psühholoogiline väljakutse iga töötaja jaoks. 

11:10 – 11:35

Aktiivsete tegevustega täidetud energiapaus

Taas on networkingu alal teie jaoks avatud erinevad töötoad ja väljakutsed Tele2 Teenindusliiga juhendamisel.

11:35 – 12:45

II sessioon: SUPEROSKUSED TEENINDUSES (ettekanded)

Selles sessioonis lihvime konkreetseid oskusi.

11:40 – 12:10

Ajaplaneerimise alus on oskus valida

Jakob Gill Ajaplaneerimise treener, Produktiivsusklubi

Kui palju aega ja energiat kaotad iga päev, sest keegi või miski röövib sinu tähelepanu? Vähenda stressi, võida aega ja saavuta oma tegelik potentsiaal, tehes suurepäraseid valikuid. Kuidas? Õpi kontrollima oma aega, energiat ja tähelepanu.

12:10 – 12:40

Mida ta tahab? No klient ikka...

Georg Merilo Läbirääkimiste treener

12:45 – 13:30

Sööme lõunat!

13:25 – 15:00

II sessioon: SUPEROSKUSED TEENINDUSES jätkub... (praktikumid)

Saate valida neljast erinevast praktikumist kaks, millest soovite osa saada.

13:30 – 14:15

Vali ruum!

PRAKTIKUM: Tugevustest lähtuv isiklik arenguplaan

Maria Tammesalu Coach ja meeskonnatreener, Oakfield

Kui hästi tunned sina enda tugevusi? Kuidas tugevusi oma töös ja igapäevaelus kasutad? Selles praktikumis uurime lähemalt, milles just sina tugev oled ning kuidas oma tugevustest maksimum võtta. Ole valmis iseendaga aktiivselt töötama!
Tean isiklikust ning inimestega töötamise ja juhtimise kogemusest, et enda tugevuste tundmine ja teadlik kasutamine on oluline võti nii tööõnne kui üldise rahulolu saavutamiseks ja tasakaalu hoidmiseks. 

13:30 – 14:15

Vali ruum!

PRAKTIKUM: Kuulamise kunst teeninduses

Tiina Tohver Teenindusproff ja coach, Tohver Studio

Kuidas luua ja hoida suurepärast kliendisuhet lihtsa tähelepaneliku suhtlemisega?

Klienditeeninduses on vähem rääkimine olulisem, kui rohkem rääkimine. Kui lülituks rääkimiselt täiuslikule kuulamisele? Uuringute järgi 60% ettevõttes esinevatest probleemidest võib seostada eelneva kehva suhtlusega. Kuulava inimesega soovitakse koostööd teha- kommunikatsioon on puhtam ja sõnum selgem. Kuulamisoskus on treenitav oskus. Kui hea kuulaja sa oled? Milline on parim kuulamine teeninduses? Kuidas klient tunnetab ja saab aru, et teda on kuulatud? Mida saab teenindav meeskond eesotsas juhiga teha, et aidata üksteist kuulamise arendamisel? Kuidas kasutada sõna jõudu, et avada klienti jagama? 

14:15 – 15:00

Vali ruum!

PRAKTIKUM: Eneseteadlikkus kui superteeninduse eeldus

Triin Põldme-Uibo Teenindusproff ja coach, MaOlen

Lähme ühisele mõtterännakule ja teadvustamise rajale, et siis anda vastus küsimusele - kas ja milline roll on eneseteadlikkusel superteeninduse/tulemuste saavutamisel. 

14:15 – 15:00

PRAKTIKUM: Juhid, teeme valmis teeninduskeskse motivatsioonisüsteemi!

Aira Tammemäe Teeninduspsühholoogia treener, AT Treeningud

Mida meie teenindajad tööandjalt veel ootavad? Millised on need väiksemad ja suuremad asjad, mis võiksid tema silmad särama panna? Iga osaleja saab nuputada, valida, arutada ja otsustada. Läbi grupitöö ja erinevate ülesannete saate luua oma meeskonnale motivatsioonimudeli või juba olemasolevat pisut kohendada. Iga idee ja kogemus on jagamiseks! See praktikum on eelkõige mõeldud teenindusjuhtidele.

15:00 – 15:25

Aktiivsete tegevustega täidetud energiapaus

Taas on networkingu alal teie jaoks avatud erienvad töötoad ja väljakutsed Tele2 Teenindusliiga juhendamisel.

15:25 – 16:45

III sessioon: LEIA ÜLES TEENINDAJA ENDAS

15:30 – 16:00

Neli teenindaja tüüpi, milline oled sina?

Tene Link DISC koolitaja ja teenindustreener, Discify

Kas ja kuidas on võimalik enda käitumist teenindajana arendada? Kuidas käitumisstiili tugevusi teadvustades need teenindustöös maksimaalselt hästi  tööle panna? Tuginedes Thomas DISC käitumisprofiili analüüsile tutvustame erineva käitumisstiiliga teenindaja tüüpe, nende tugevusi, motivaatoreid, hirme, suhtlus- ja müügistiili.

16:00 – 16:30

Miks ma nii tunnen, miks ma nii teen?

Kaia Kuppart kliiniline psühholoog, kognitiiv-käitumisterapeut

Mis aitaks teenindusvaldkonna töötajatel ennast paremini tunda ning keerulistest olukordadest üle saada? Meie käitumist mõjutab mitte keeruline olukord iseenesest, vaid meie poolt sellele olukorrale antav tähendus. Mõtlemist ja tundeelu mõjutavad omakorda meie varasemad kogemused ning välja kujunenud uskumused ja väärtushinnangud. Kui õpetame klienditeenindajat märkama ja muutma oma negatiivseid mõtte- ja käitumismustreid, siis paraneb nende võime pakkuda efektiivset ja meeldivat teenindust. 

16:30 – 16:45

Saadame teid koos auhindadega koduteele!

Helena Viiroja Konverentsi moderaator, Tele2

Toetajad

Kuldtoetaja

Lisainfo

Konverentsi materjalide ja sisu kopeerimine, salvestamine, reprodutseerimine või levitamine on ilma AS Äripäeva kirjaliku nõusolekuta keelatud.

Korraldaja võib üritusel teha pilte, videoid ja helisalvestisi ning jagada neid nii osalejatega kui ka avalikes meediakanalites, samuti kasutada sarnaste ürituste turundamiseks.
Täpsemat teavet andmete kasutamise kohta leiab Äripäeva Privaatsustingimustest.

Reklaam
Kui soovite tutvustada oma ettevõtet konverentsil, siis võtke ühendust [email protected]  või 667 0105.

 

Tühistamisinfo

Palume teatada mitteosalemisest kirjalikult vähemalt 10 tööpäeva enne ürituse toimumist aadressil [email protected] .
Sellisel juhul tagastame laekunud osalustasu või tühistame veel tasumata arve.

Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne konverentsi kuulub tasumisele 50% arvest.
Kui teatate mitteosalemisest hiljem või unustate teatada, osalustasu ei tagastata ja tasumisele kuulub 100% arvest.

Asukoht ja kontaktid

Aadress

Tallinna Loomaaed, Ehitajate tee poolne sissepääs (Ehitajate tee 150, Tallinn)

Programmijuht Aira Tammemäe, [email protected], tel 5025548

© AS Äripäev 2000-2024
  • Aadress: Vana Lõuna 39/1, 19094 Tallinn
  • Klienditugi: 667 0099 (8:15-17:00)
  • E-post: [email protected]