09:00 – 09:30
Hommikukohv ja päeva sissejuhatavad praktikumid
Toimumisaeg:
19.04.2023
Alguseni:
70p 21t 40m
Toimumiskoht:
Tallinna Loomaaia konverentsikeskus
Me kõik oleme teenindajad! See võiks olla Teeninduskonverentsi 2023 juhtlause. Hea siseteenindus on eelduseks, et eesliinil väärikalt toimetada. Supertiim+Superoskused on meie ühine taotlus, mis annab kokku Superteeninduse. Me harjutame ja praktiseerime, mitte pelgalt ei kuula professionaalseid ettekandeid.
Konverentsi ettekanded ja praktikumid jagunevad kolme sessiooni:
I Me kõik oleme klienditeenindajad: fookus siseteenindusel, juhtimisel, supermeeskonnal
II Teenindaja superoskused: fookus konkreetsete oskuste lihvimisel, mis tõstavad teeninduse väärtust.
III Leia üles Teenindaja endas: fookus eesmärkidel, isiksuse arengul ja rahulolul
Konverentsi toovad teini Äripäeva teemaveeb ja konverentsi kuldtoetaja
.
Ootame osalema teenindusjuhte, kaupluse juhatajaid, restoranide ja hotellide vahetuste vanemaid ja juhte, teenindava müügi spetsialiste, büroojuhte, sekretäre ja muidugi meie väärtuslikke superteenindajaid.
Teeme sellest ühe vägeva superteeninduse päeva!
09:00 – 09:30
Hommikukohv ja päeva sissejuhatavad praktikumid
09:30 – 10:45
I sessioon: ME KÕIK OLEME TEENINDAJAD!
Hüpoteesi tõestavad oma ettekannetes kahe eduka teenindusorganisatsiooni juhid ja psühholoog.
09:40 – 10:10
How to build a customer centric culture?
Chris Robbins Tele2 tegevjuht
How to have everyone in the organization living and loving a customer-centric approach starting with inside service, partners and teams?
10:10 – 10:40
Mida külvad, seda...
Rain Tunger Restoranide ÜLO, Rataskaevu 16, Väike Rataskaevu ning Pegasus teenindusmeeskondade juht
"Me kõik oleme teenindajad!” - teoorias tundub tore mõte aga mida see igapäeva elus üldse tähendab? Kuidas seda oma töökohas rakendada? palun reaalseid tegevusi või samme, mis aitaks mõtet praktikas ka teostada! Mida see mulle või ettevõttele üldse annab? Mida võtab? Palju aega läheb, et tulemust või muutust näha kui ka mõõta? Mis juhtub, kui see ei õnnestu? Mis siis, kui õnnestub? Iga asi nõuab ressursse. On see üldse pingutust väärt või lihtsalt roosamanna unistus?
10:40 – 11:10
Motivatsioonipsühholoogia: miks hea teooria praktikas ei tööta?
Andero Teras Meeskonna- ja juhtimiskoolitaja, psühholoog, Mõttemaru
„Mina ei tea.“; „Mina ei saa seda teha“; „See pole minu ülesanne“... Tundub, et mitte kliendid ei tee teenindajate tööd raskeks vaid tugijõud. Vähemalt vahel. Kuidas luua selline motivatsioonimudel, et tõesti kogu organisatsioon seisaks superteeninduse eest tegudes ja mitte ainult sõnades. Kuidas alates juhist ja lõpetades andmesisestajaga oleksid kõik organisatsioonis tõesti superteeninduse eest väljas? See on juhtimisülesanne, aga samas ka psühholoogiline väljakutse iga töötaja jaoks.
11:10 – 11:35
Aktiivsete tegevustega täidetud energiapaus
11:35 – 12:45
II sessioon: SUPEROSKUSED TEENINDUSES (ettekanded)
Selles sessioonis lihvime konkreetseid oskusi.
11:40 – 12:10
Ajaplaneerimise alus on oskus valida
Jakob Gill Ajaplaneerimise treener, Produktiivsusklubi
Kui palju aega ja energiat kaotad iga päev, sest keegi või miski röövib sinu tähelepanu? Vähenda stressi, võida aega ja saavuta oma tegelik potentsiaal, tehes suurepäraseid valikuid. Kuidas? Õpi kontrollima oma aega, energiat ja tähelepanu.
12:10 – 12:40
Mida ta tahab? No klient ikka...
Georg Merilo Läbirääkimiste treener
12:45 – 13:30
Sööme lõunat!
13:25 – 15:00
II sessioon: SUPEROSKUSED TEENINDUSES jätkub... (praktikumid)
Saate valida neljast erinevast praktikumist kaks, millest soovite osa saada.
13:30 – 14:15
Vali ruum!PRAKTIKUM: Tugevustest lähtuv isiklik arenguplaan
Maria Tammesalu Coach ja meeskonnatreener, Oakfield
Kui hästi tunned sina enda tugevusi? Kuidas tugevusi oma töös ja igapäevaelus kasutad? Selles praktikumis uurime lähemalt, milles just sina tugev oled ning kuidas oma tugevustest maksimum võtta. Ole valmis iseendaga aktiivselt töötama!
Tean isiklikust ning inimestega töötamise ja juhtimise kogemusest, et enda tugevuste tundmine ja teadlik kasutamine on oluline võti nii tööõnne kui üldise rahulolu saavutamiseks ja tasakaalu hoidmiseks.
13:30 – 14:15
Vali ruum!PRAKTIKUM: Kuulamise kunst teeninduses
Tiina Tohver Teenindusproff ja coach, Tohver Studio
14:15 – 15:00
Vali ruum!PRAKTIKUM: Eneseteadlikkus kui superteeninduse eeldus
Triin Põldme-Uibo Teenindusproff ja coach, MaOlen
Lähme ühisele mõtterännakule ja teadvustamise rajale, et siis anda vastus küsimusele - kas ja milline roll on eneseteadlikkusel superteeninduse/tulemuste saavutamisel.
14:15 – 15:00
PRAKTIKUM: Juhid, teeme valmis teeninduskeskse motivatsioonisüsteemi!
(Praktikumi läbiviija kinnitamisel)
15:00 – 15:25
Aktiivsete tegevustega täidetud energiapaus
15:25 – 16:45
III sessioon: LEIA ÜLES TEENINDAJA ENDAS
15:30 – 16:00
Neli teenindaja tüüpi, milline oled sina?
Tene Link DISC koolitaja ja teenindustreener, Discify
Kas ja kuidas on võimalik enda käitumist teenindajana arendada? Kuidas käitumisstiili tugevusi teadvustades need teenindustöös maksimaalselt hästi tööle panna? Tuginedes Thomas DISC käitumisprofiili analüüsile tutvustame erineva käitumisstiiliga teenindaja tüüpe, nende tugevusi, motivaatoreid, hirme, suhtlus- ja müügistiili.
16:00 – 16:30
Miks ma nii tunnen, miks ma nii teen?
Kaia Kuppart Käitumisterapeut
Mis aitaks teenindusvaldkonna töötajatel ennast paremini tunda ning keerulistest olukordadest üle saada? Meie käitumist mõjutavad tunded ja tunded omakorda saavad alguse mälust, kujutlustest, mõtlemisest, fantaasiast ja paljust muust. See, kuidas me erinevaid olukordi tõlgendame, takistab või toetab head enesetunnet ja sellest tulenevalt ka head teenindust.
16:30 – 16:45
Saadame teid koos auhindadega koduteele!
Helena Viiroja Konverentsi moderaator, Tele2
Toimumisaeg:
19.04.2023
Alguseni:
70p 21t 40m
Toimumiskoht:
Tallinna Loomaaia konverentsikeskus
Me kõik oleme teenindajad! See võiks olla Teeninduskonverentsi 2023 juhtlause. Hea siseteenindus on eelduseks, et eesliinil väärikalt toimetada. Supertiim+Superoskused on meie ühine taotlus, mis annab kokku Superteeninduse. Me harjutame ja praktiseerime, mitte pelgalt ei kuula professionaalseid ettekandeid.
Konverentsi ettekanded ja praktikumid jagunevad kolme sessiooni:
I Me kõik oleme klienditeenindajad: fookus siseteenindusel, juhtimisel, supermeeskonnal
II Teenindaja superoskused: fookus konkreetsete oskuste lihvimisel, mis tõstavad teeninduse väärtust.
III Leia üles Teenindaja endas: fookus eesmärkidel, isiksuse arengul ja rahulolul
Konverentsi toovad teini Äripäeva teemaveeb ja konverentsi kuldtoetaja
.
Ootame osalema teenindusjuhte, kaupluse juhatajaid, restoranide ja hotellide vahetuste vanemaid ja juhte, teenindava müügi spetsialiste, büroojuhte, sekretäre ja muidugi meie väärtuslikke superteenindajaid.
Teeme sellest ühe vägeva superteeninduse päeva!
09:00 – 09:30
Hommikukohv ja päeva sissejuhatavad praktikumid
09:30 – 10:45
I sessioon: ME KÕIK OLEME TEENINDAJAD!
Hüpoteesi tõestavad oma ettekannetes kahe eduka teenindusorganisatsiooni juhid ja psühholoog.
09:40 – 10:10
How to build a customer centric culture?
Chris Robbins Tele2 tegevjuht
How to have everyone in the organization living and loving a customer-centric approach starting with inside service, partners and teams?
10:10 – 10:40
Mida külvad, seda...
Rain Tunger Restoranide ÜLO, Rataskaevu 16, Väike Rataskaevu ning Pegasus teenindusmeeskondade juht
"Me kõik oleme teenindajad!” - teoorias tundub tore mõte aga mida see igapäeva elus üldse tähendab? Kuidas seda oma töökohas rakendada? palun reaalseid tegevusi või samme, mis aitaks mõtet praktikas ka teostada! Mida see mulle või ettevõttele üldse annab? Mida võtab? Palju aega läheb, et tulemust või muutust näha kui ka mõõta? Mis juhtub, kui see ei õnnestu? Mis siis, kui õnnestub? Iga asi nõuab ressursse. On see üldse pingutust väärt või lihtsalt roosamanna unistus?
10:40 – 11:10
Motivatsioonipsühholoogia: miks hea teooria praktikas ei tööta?
Andero Teras Meeskonna- ja juhtimiskoolitaja, psühholoog, Mõttemaru
„Mina ei tea.“; „Mina ei saa seda teha“; „See pole minu ülesanne“... Tundub, et mitte kliendid ei tee teenindajate tööd raskeks vaid tugijõud. Vähemalt vahel. Kuidas luua selline motivatsioonimudel, et tõesti kogu organisatsioon seisaks superteeninduse eest tegudes ja mitte ainult sõnades. Kuidas alates juhist ja lõpetades andmesisestajaga oleksid kõik organisatsioonis tõesti superteeninduse eest väljas? See on juhtimisülesanne, aga samas ka psühholoogiline väljakutse iga töötaja jaoks.
11:10 – 11:35
Aktiivsete tegevustega täidetud energiapaus
11:35 – 12:45
II sessioon: SUPEROSKUSED TEENINDUSES (ettekanded)
Selles sessioonis lihvime konkreetseid oskusi.
11:40 – 12:10
Ajaplaneerimise alus on oskus valida
Jakob Gill Ajaplaneerimise treener, Produktiivsusklubi
Kui palju aega ja energiat kaotad iga päev, sest keegi või miski röövib sinu tähelepanu? Vähenda stressi, võida aega ja saavuta oma tegelik potentsiaal, tehes suurepäraseid valikuid. Kuidas? Õpi kontrollima oma aega, energiat ja tähelepanu.
12:10 – 12:40
Mida ta tahab? No klient ikka...
Georg Merilo Läbirääkimiste treener
12:45 – 13:30
Sööme lõunat!
13:25 – 15:00
II sessioon: SUPEROSKUSED TEENINDUSES jätkub... (praktikumid)
Saate valida neljast erinevast praktikumist kaks, millest soovite osa saada.
13:30 – 14:15
Vali ruum!PRAKTIKUM: Tugevustest lähtuv isiklik arenguplaan
Maria Tammesalu Coach ja meeskonnatreener, Oakfield
Kui hästi tunned sina enda tugevusi? Kuidas tugevusi oma töös ja igapäevaelus kasutad? Selles praktikumis uurime lähemalt, milles just sina tugev oled ning kuidas oma tugevustest maksimum võtta. Ole valmis iseendaga aktiivselt töötama!
Tean isiklikust ning inimestega töötamise ja juhtimise kogemusest, et enda tugevuste tundmine ja teadlik kasutamine on oluline võti nii tööõnne kui üldise rahulolu saavutamiseks ja tasakaalu hoidmiseks.
13:30 – 14:15
Vali ruum!PRAKTIKUM: Kuulamise kunst teeninduses
Tiina Tohver Teenindusproff ja coach, Tohver Studio
14:15 – 15:00
Vali ruum!PRAKTIKUM: Eneseteadlikkus kui superteeninduse eeldus
Triin Põldme-Uibo Teenindusproff ja coach, MaOlen
Lähme ühisele mõtterännakule ja teadvustamise rajale, et siis anda vastus küsimusele - kas ja milline roll on eneseteadlikkusel superteeninduse/tulemuste saavutamisel.
14:15 – 15:00
PRAKTIKUM: Juhid, teeme valmis teeninduskeskse motivatsioonisüsteemi!
(Praktikumi läbiviija kinnitamisel)
15:00 – 15:25
Aktiivsete tegevustega täidetud energiapaus
15:25 – 16:45
III sessioon: LEIA ÜLES TEENINDAJA ENDAS
15:30 – 16:00
Neli teenindaja tüüpi, milline oled sina?
Tene Link DISC koolitaja ja teenindustreener, Discify
Kas ja kuidas on võimalik enda käitumist teenindajana arendada? Kuidas käitumisstiili tugevusi teadvustades need teenindustöös maksimaalselt hästi tööle panna? Tuginedes Thomas DISC käitumisprofiili analüüsile tutvustame erineva käitumisstiiliga teenindaja tüüpe, nende tugevusi, motivaatoreid, hirme, suhtlus- ja müügistiili.
16:00 – 16:30
Miks ma nii tunnen, miks ma nii teen?
Kaia Kuppart Käitumisterapeut
Mis aitaks teenindusvaldkonna töötajatel ennast paremini tunda ning keerulistest olukordadest üle saada? Meie käitumist mõjutavad tunded ja tunded omakorda saavad alguse mälust, kujutlustest, mõtlemisest, fantaasiast ja paljust muust. See, kuidas me erinevaid olukordi tõlgendame, takistab või toetab head enesetunnet ja sellest tulenevalt ka head teenindust.
16:30 – 16:45
Saadame teid koos auhindadega koduteele!
Helena Viiroja Konverentsi moderaator, Tele2
Hind | Soodushind kuni 28.02.2023 | Osalejaid | |
---|---|---|---|
Teeninduskonverents 2023 | 279,00 € 334,80 € km-ga 279,00 € | 199,00 € 238,80 € km-ga 199,00 € 238,80 € km-ga | 0 |
Teeninduskonverents 2023 OsalejaidHind 0 279,00 € 334,80 € km-ga 279,00 € 199,00 € 238,80 € km-ga 199,00 € 238,80 € km-ga |
Konverentsi materjalide ja sisu kopeerimine, salvestamine, reprodutseerimine või levitamine on ilma AS Äripäeva kirjaliku nõusolekuta keelatud.
Korraldaja võib üritusel teha pilte, videoid ja helisalvestisi ning jagada neid nii osalejatega kui ka avalikes meediakanalites, samuti kasutada sarnaste ürituste turundamiseks.
Täpsemat teavet andmete kasutamise kohta leiab Äripäeva Privaatsustingimustest.
Reklaam
Kui soovite tutvustada oma ettevõtet konverentsil, siis võtke ühendust [email protected] või 667 0105.
Palume teatada mitteosalemisest kirjalikult vähemalt 10 tööpäeva enne ürituse toimumist aadressil [email protected] .
Sellisel juhul tagastame laekunud osalustasu või tühistame veel tasumata arve.
Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne konverentsi kuulub tasumisele 50% arvest.
Kui teatate mitteosalemisest hiljem või unustate teatada, osalustasu ei tagastata ja tasumisele kuulub 100% arvest.
Aadress
Tallinna Loomaaed, Ehitajate tee poolne sissepääs (Ehitajate tee 150, Tallinn)Programmijuht Aira Tammemäe, [email protected], tel 5025548