Transpordikütuste aastakonverents 2024

Kütuse-, transpordi- ja logistikasektori olulisemad muudatusted

Transpordikütuste aastakonverents 2024

Toimumisaeg:

05.11.2024

Alguseni:

7p 22t 30m

Toimumiskoht:

Tallinna Loomaaia Keskkonnahariduskeskus

Juba üle 60 juhi ja eksperdi ERINEVATEST SEKTORITEST on kirjas – VAATA OSALEJAID ja pane ennast kirja SIIN!

Transpordikütuste aastakonverents 2024 keskendub kütuseturgu ning transpordi ja logistikasektorit lähiaastatel kõige enam mõjutavatele teemadele. Konverentsi peamine eesmärk on pakkuda Eesti ettevõtjatele ühest ja selget arusaama, kuidas kõige valutumalt kohaneda Euroopa uute keskkonnareeglitega nii, et end mitte "pankrotti investeerida" ja oma konkurentsivõimet kaotada.

Konverents toob kokku valdkonna juhtivad eksperdid, riigiametnikud ja ettevõtjad, et ühiselt ja ausalt kõiki neid teemasid arutada. Lisaks võtame luubi alla kliimakindla majanduse seaduse ja selle mõju ettevõtlusele. Milliseid samme on vaja astuda, et tagada kliimaseaduses püstitatud eesmärkide täitmine. Millised need eesmärgid üldse on? Aruteludes ja ettekannetes osalevad valdkonna juhtivad spetsialistid Euroopa Komisjonist, Eesti valitsusest, kliimaministeeriumist ja ülikoolidest ning kütusemüüjaid ja transpordiettevõtteid koondavatest organisatsioonidest.  

Miks tasub osaleda?

  • Erakordne võimalus “istuda ühe laua taha” Euroopa Liidu, kliimaministeeriumi, ülikoolide ja ettevõtjate esindajatega ning saada kõige olulisematele küsimustele vastused “otse allikast.”
  • Anname ülevaate, milline on Eesti transpordi- ja kütusesektori konkurentsivõime erinevate maksude ja saastetasude taustal – mida teevad meie naabrid?
  • Käsitleme põhjalikult EL-i regulatsioone RED III ja ETS2 ning nende mõju Eesti transpordi- ja kütusesektorile.
  • Saate ülevaade eesootavast alternatiivtaristu määrusest (AFIR) ja selle rakendamisest Eestis. Kuuleme, mis tingimustel on võimalik Eestis välja ehitada megavatiseid laadimispunkte raskeveokitele ja millised on peale elektri kõige käegakatsutavamad alternatiivkütused lähitulevikus
  • Teeme ülevaate kliimakindla majanduse seaduse hetkeseisust ja selle mõjust Eesti ettevõtetele.
  • Küsimuste ja ettepanekute näol saame anda ka oma panuse transpordi- ja logistikasektori liikumisel süsinikuneutraalsuse poole. 


LOE LISAKS:

Heitgaaside vähenemine transpordis edeneb visalt;
Neste: transpordi heide kasvab mühinal, kliimaseadus seda ei ohja;

Milence avas Rootsis Varbergis esimese raskeveokite energiajaama;

Ruukki logistikajuht: aus oleks kui osa biodiisli hinnavahest võtaks enda kanda vedaja.

Konverentsi korraldaja on Äripäeva teemaveeb Logistikauudised.ee koostöös Eesti Transpordikütuste Ühingu ja Eesti Autoettevõtete Liiduga
 
Lisainfo konverentsi juhilt: Anu Soomets, [email protected] , telefon 516 4397. 
Kui soovite tutvustada oma ettevõtet konverentsil, siis võtke ühendust [email protected] või 667 0105. 

 

Programm

08:30 – 09:10

Registreerimine ja hommikukohv

09:10 – 09:15

Tere tulemast!

Mart Raamat Moderaator

09:14 – 11:45

I SESSIOON: Euroopa uued keskkonnareeglid: mida peaks iga ettevõtja neist teadma?

09:15 – 09:45

Roheleppega kaasnevad EL regulatsioonid: mida need endast kujutavad?

Helena Braun Euroopa Komisjoni esinduse poliitikavaldkonna juht

Roheleppe elluviimine pole enam mingi abstraktse tulevik, vaid reaalsus, mis hakkab otseselt mõjutama meie ettevõtete eelarveid ja otsuseid. Mida tähendavad lühendid nagu RED III ja ETS2 ning AFIR? Millised muutused ootavad ettevõtjaid ees seoses EL-i saastetasude ja teiste asjakohaste muudatustega?

09:45 – 10:15

Kuidas plaanitakse EL õigusakte Eesti seadusandlusesse üle võtta?

Laura Remmelgas Kliimaministeeriumi kliimaosakonna juhataja

RED III (Renewable Energy Directive III) ja ETS2 (Emissions Trading System 2) on kaks kõige olulisemat Euroopa Liidu direktiivi, mille eesmärk on aidata kaasa kasvuhoonegaaside heitkogusete vähendamisele ja edendada üleminekut puhtamale energiale. Kuidas plaanib Eesti EL-i direktiivid meie õigussüsteemi üle võtta, et neid siinsel kütuseturul ja transpordisektoris rakendada? Kuidas need mõjutavad meie ettevõtteid?  

10:15 – 10:30

Sissejuhatus arutellu Eesti transpordi- ja kütusesektori konkurentsivõime erinevate maksude ja saastetasude taustal – mida teevad meie naabrid?

Krista-Maria Alas Transpordikütuste ühingu tegevjuht

Analüüs naaberriikide maksupoliitikast ja selle mõjust Eesti transpordi- ja kütusesektori konkurentsivõimele. Millised on meie järgmise viie aasta suurimad väljakutsed?

10:30 – 11:15

Aruteluring: Kuidas uued reeglid meie ettevõtteid tegelikult mõjutavad?

Helena Braun Euroopa Komisjoni esinduse poliitikavaldkonna juht

Kersten Kattai Autoettevõtete Liidu tegevjuht

Laura Remmelgas Kliimaministeeriumi kliimaosakonna juhataja

Ülle Tamme Neste Eesti juhatuse liige

Ametnike ja ettevõtjate ühine vestlusring teemal, kuidas ettevõtted saavad kõige valutumalt kohaneda uute regulatsioonidega ja aidata kaasa keskkonnasõbralikematele kütustele üleminekul? Ja mis peamine, mis see kõik meile maksma läheb ja kuidas selle kõige taustal oma konkurentsivõimet säilitada?

11:15 – 11:45

Kohvipaus

11:44 – 14:30

II SESSIOON: Alternatiivtaristu määrus –milliseid võimalusi see meile pakub?

11:45 – 12:05

Veokite energiajaamade rajamise tehnoloogilised väljakutsed?

Gary Szendzielarz Astro Balticsi rahvusvahelise äriarenduse juht

Kuidas saab tehnoloogia leevendada EL-i ette antud tähtaegadega seotud survet veokite energiajaamade taristu väljaehitamisel? Mida on õppida Astro Balticsi kogemusest Ühendkuningriigis ühe esimese taolise jaama rajamisel?   

12:05 – 12:20

Milliseid võimalusi pakub meile alternatiivtaristu määrus?

Janno Karu Scania Baltikumi peadirektor

AFIR (Alternative Fuels Infrastructure Regulation) mängib olulist rolli transpordisektori üleminekul puhtamatele kütustele. See loob vajalikud eeldused, et suurendada alternatiivkütuste kasutamist üle kogu Euroopa Liidu. Milliseid võimalusi pakub selle väljaehitamine transpordisektorile ja veokitootjatele? Kuidas ületada „muna või kana“ dilemmat? 

12:20 – 12:35

Mida peaks Eesti tegema, et megavatiste laadimispunktide jaoks vajaminevat elektrivõimsust tagada?

Ahto Pärl TalTechi nooremteadur, energeetika doktorant

Eesti elektrivõrgu olukord ei ole kiita, mistõttu võimsate „megavatiste“ veokite laadimispunktide väljaehitamine peamiste transpordikoridoride äärde on tõsine väljakutse. Millistel tingimustel see üldse võimalikuks osutub? Sõltumatu ekspert esitab oma nägemuse.

12:35 – 12:50

Kuidas motiveerida ettevõtjaid alternatiivtaristut välja ehitama?

Vladimir Svet Taristuminister

Mil määral toetab EL või Eesti riik laadimistaristu väljaehitamist? Toetustena on välja lubatud 5 miljonit eurot, millistele investeeringutele seda jagatakse? Kelle kaudu toetust jagatakse ja kes saavad seda küsida? Uue taristuministri soovitused Eesti ettevõtjatele.  
 

12:50 – 13:30

Arutelu teemal: Kas me oleme üldse valmis alternatiivkütustele üle minema? Ja kui, siis millistele?

Janno Karu Scania Baltikumi peadirektor

Alan Vaht Eesti Transpordikütuste Ühingu ja AS Terminal juhatuse liige

Ivo Palu PhD, TalTechi elektroenergeetika ja mehhatroonika instituudi direktor.

Vladimir Svet Taristuminister

13:30 – 14:30

Lõuna

14:29 – 16:50

III SESSIOON: Kliimakindla majanduse seadus – kas ja kui palju see aitab kaasa rohepöördele ja mõjutab meie konkurentsivõimet?

14:30 – 15:00

Kuidas kliimakindla majanduse seadus aitab transpordisektoril rohelisemaks muutuda? 

Sander Salmu Kliimaministeeriumi transpordi asekantsler

Millised on Kliimakindla majanduse seaduse eelnõu mõjud meie transpordisektorile? Kuidas ettevõtlussektori tasandil peaks tegutsema, et seaduses ette nähtud eesmärke täita? Millised on üldse reaalsed võimalused seda teha ja millist konkreetset abi on oodata riigilt? 

15:00 – 15:20

Kliimakindla majanduse seaduse hetkeseis

Igor Taro Riigikogu keskkonnakomisjoni esimees

Seadus on konverentsi toimumise hetkel Riigikogus menetluses, sidussektorid on oma ettepanekud esitanud. Millised on olnud senised muudatusettepanekud, milliseid on neist lähtuvad peamised muudatused eelnõus ja millal eeldatakse seaduse vastuvõtmist? 

15:20 – 15:40

Ettekanne kinnitamisel

15:40 – 15:55

Sissejuhatus arutellu Kas meil on üldse piisavalt keskkonnasõbralikke kütuseid, et kliimaseaduses püstitatud plaane täita?

Risto Ilves Maaülikooli sisepõlemismootorite kaasprofessor

Millised kütused on rohepöörde elluviimiseks kõige sobivamad ja kas neid on ikka piisavalt? Kuidas lahendada aastaid kestnud vaidlus teemal: kumb on parem, kas biogaas või HVO?  

15:55 – 16:40

Päeva lõpuarutelu: Millised küsimused on veel vastuseta ja kust neid vastuseid leida?

Risto Ilves Maaülikooli sisepõlemismootorite kaasprofessor

Kersten Kattai Autoettevõtete Liidu tegevjuht

Sander Salmu Kliimaministeeriumi transpordi asekantsler

Tarmo Kärsna Alexela energiamüügi osakonna juht

Päeva jooksul esile kerkinud teemad läbi riigiesindajate ja ettevõtjate silmade. Mida võiks teha riik paremini, et Eesti majanduse konkurentsivõime ei saaks kannatada? Millised oleksid parimad lahendused transpordiettevõtetele, et muutuda keskkonnasõbralikumaks ilma, et end mitte „pankrotti investeerida“? Millised on kütusemüüjate peamised väljakutsed lähitulevikus?    

16:40 – 16:50

Päeva kokkuvõte ja lõpetamine

Transpordikütuste aastakonverents 2024

Toimumisaeg:

05.11.2024

Alguseni:

7p 22t 30m

Toimumiskoht:

Tallinna Loomaaia Keskkonnahariduskeskus

Juba üle 60 juhi ja eksperdi ERINEVATEST SEKTORITEST on kirjas – VAATA OSALEJAID ja pane ennast kirja SIIN!

Transpordikütuste aastakonverents 2024 keskendub kütuseturgu ning transpordi ja logistikasektorit lähiaastatel kõige enam mõjutavatele teemadele. Konverentsi peamine eesmärk on pakkuda Eesti ettevõtjatele ühest ja selget arusaama, kuidas kõige valutumalt kohaneda Euroopa uute keskkonnareeglitega nii, et end mitte "pankrotti investeerida" ja oma konkurentsivõimet kaotada.

Konverents toob kokku valdkonna juhtivad eksperdid, riigiametnikud ja ettevõtjad, et ühiselt ja ausalt kõiki neid teemasid arutada. Lisaks võtame luubi alla kliimakindla majanduse seaduse ja selle mõju ettevõtlusele. Milliseid samme on vaja astuda, et tagada kliimaseaduses püstitatud eesmärkide täitmine. Millised need eesmärgid üldse on? Aruteludes ja ettekannetes osalevad valdkonna juhtivad spetsialistid Euroopa Komisjonist, Eesti valitsusest, kliimaministeeriumist ja ülikoolidest ning kütusemüüjaid ja transpordiettevõtteid koondavatest organisatsioonidest.  

Miks tasub osaleda?

  • Erakordne võimalus “istuda ühe laua taha” Euroopa Liidu, kliimaministeeriumi, ülikoolide ja ettevõtjate esindajatega ning saada kõige olulisematele küsimustele vastused “otse allikast.”
  • Anname ülevaate, milline on Eesti transpordi- ja kütusesektori konkurentsivõime erinevate maksude ja saastetasude taustal – mida teevad meie naabrid?
  • Käsitleme põhjalikult EL-i regulatsioone RED III ja ETS2 ning nende mõju Eesti transpordi- ja kütusesektorile.
  • Saate ülevaade eesootavast alternatiivtaristu määrusest (AFIR) ja selle rakendamisest Eestis. Kuuleme, mis tingimustel on võimalik Eestis välja ehitada megavatiseid laadimispunkte raskeveokitele ja millised on peale elektri kõige käegakatsutavamad alternatiivkütused lähitulevikus
  • Teeme ülevaate kliimakindla majanduse seaduse hetkeseisust ja selle mõjust Eesti ettevõtetele.
  • Küsimuste ja ettepanekute näol saame anda ka oma panuse transpordi- ja logistikasektori liikumisel süsinikuneutraalsuse poole. 


LOE LISAKS:

Heitgaaside vähenemine transpordis edeneb visalt;
Neste: transpordi heide kasvab mühinal, kliimaseadus seda ei ohja;

Milence avas Rootsis Varbergis esimese raskeveokite energiajaama;

Ruukki logistikajuht: aus oleks kui osa biodiisli hinnavahest võtaks enda kanda vedaja.

Konverentsi korraldaja on Äripäeva teemaveeb Logistikauudised.ee koostöös Eesti Transpordikütuste Ühingu ja Eesti Autoettevõtete Liiduga
 
Lisainfo konverentsi juhilt: Anu Soomets, [email protected] , telefon 516 4397. 
Kui soovite tutvustada oma ettevõtet konverentsil, siis võtke ühendust [email protected] või 667 0105. 

 

Programm

08:30 – 09:10

Registreerimine ja hommikukohv

09:10 – 09:15

Tere tulemast!

Mart Raamat Moderaator

09:14 – 11:45

I SESSIOON: Euroopa uued keskkonnareeglid: mida peaks iga ettevõtja neist teadma?

09:15 – 09:45

Roheleppega kaasnevad EL regulatsioonid: mida need endast kujutavad?

Helena Braun Euroopa Komisjoni esinduse poliitikavaldkonna juht

Roheleppe elluviimine pole enam mingi abstraktse tulevik, vaid reaalsus, mis hakkab otseselt mõjutama meie ettevõtete eelarveid ja otsuseid. Mida tähendavad lühendid nagu RED III ja ETS2 ning AFIR? Millised muutused ootavad ettevõtjaid ees seoses EL-i saastetasude ja teiste asjakohaste muudatustega?

09:45 – 10:15

Kuidas plaanitakse EL õigusakte Eesti seadusandlusesse üle võtta?

Laura Remmelgas Kliimaministeeriumi kliimaosakonna juhataja

RED III (Renewable Energy Directive III) ja ETS2 (Emissions Trading System 2) on kaks kõige olulisemat Euroopa Liidu direktiivi, mille eesmärk on aidata kaasa kasvuhoonegaaside heitkogusete vähendamisele ja edendada üleminekut puhtamale energiale. Kuidas plaanib Eesti EL-i direktiivid meie õigussüsteemi üle võtta, et neid siinsel kütuseturul ja transpordisektoris rakendada? Kuidas need mõjutavad meie ettevõtteid?  

10:15 – 10:30

Sissejuhatus arutellu Eesti transpordi- ja kütusesektori konkurentsivõime erinevate maksude ja saastetasude taustal – mida teevad meie naabrid?

Krista-Maria Alas Transpordikütuste ühingu tegevjuht

Analüüs naaberriikide maksupoliitikast ja selle mõjust Eesti transpordi- ja kütusesektori konkurentsivõimele. Millised on meie järgmise viie aasta suurimad väljakutsed?

10:30 – 11:15

Aruteluring: Kuidas uued reeglid meie ettevõtteid tegelikult mõjutavad?

Helena Braun Euroopa Komisjoni esinduse poliitikavaldkonna juht

Kersten Kattai Autoettevõtete Liidu tegevjuht

Laura Remmelgas Kliimaministeeriumi kliimaosakonna juhataja

Ülle Tamme Neste Eesti juhatuse liige

Ametnike ja ettevõtjate ühine vestlusring teemal, kuidas ettevõtted saavad kõige valutumalt kohaneda uute regulatsioonidega ja aidata kaasa keskkonnasõbralikematele kütustele üleminekul? Ja mis peamine, mis see kõik meile maksma läheb ja kuidas selle kõige taustal oma konkurentsivõimet säilitada?

11:15 – 11:45

Kohvipaus

11:44 – 14:30

II SESSIOON: Alternatiivtaristu määrus –milliseid võimalusi see meile pakub?

11:45 – 12:05

Veokite energiajaamade rajamise tehnoloogilised väljakutsed?

Gary Szendzielarz Astro Balticsi rahvusvahelise äriarenduse juht

Kuidas saab tehnoloogia leevendada EL-i ette antud tähtaegadega seotud survet veokite energiajaamade taristu väljaehitamisel? Mida on õppida Astro Balticsi kogemusest Ühendkuningriigis ühe esimese taolise jaama rajamisel?   

12:05 – 12:20

Milliseid võimalusi pakub meile alternatiivtaristu määrus?

Janno Karu Scania Baltikumi peadirektor

AFIR (Alternative Fuels Infrastructure Regulation) mängib olulist rolli transpordisektori üleminekul puhtamatele kütustele. See loob vajalikud eeldused, et suurendada alternatiivkütuste kasutamist üle kogu Euroopa Liidu. Milliseid võimalusi pakub selle väljaehitamine transpordisektorile ja veokitootjatele? Kuidas ületada „muna või kana“ dilemmat? 

12:20 – 12:35

Mida peaks Eesti tegema, et megavatiste laadimispunktide jaoks vajaminevat elektrivõimsust tagada?

Ahto Pärl TalTechi nooremteadur, energeetika doktorant

Eesti elektrivõrgu olukord ei ole kiita, mistõttu võimsate „megavatiste“ veokite laadimispunktide väljaehitamine peamiste transpordikoridoride äärde on tõsine väljakutse. Millistel tingimustel see üldse võimalikuks osutub? Sõltumatu ekspert esitab oma nägemuse.

12:35 – 12:50

Kuidas motiveerida ettevõtjaid alternatiivtaristut välja ehitama?

Vladimir Svet Taristuminister

Mil määral toetab EL või Eesti riik laadimistaristu väljaehitamist? Toetustena on välja lubatud 5 miljonit eurot, millistele investeeringutele seda jagatakse? Kelle kaudu toetust jagatakse ja kes saavad seda küsida? Uue taristuministri soovitused Eesti ettevõtjatele.  
 

12:50 – 13:30

Arutelu teemal: Kas me oleme üldse valmis alternatiivkütustele üle minema? Ja kui, siis millistele?

Janno Karu Scania Baltikumi peadirektor

Alan Vaht Eesti Transpordikütuste Ühingu ja AS Terminal juhatuse liige

Ivo Palu PhD, TalTechi elektroenergeetika ja mehhatroonika instituudi direktor.

Vladimir Svet Taristuminister

13:30 – 14:30

Lõuna

14:29 – 16:50

III SESSIOON: Kliimakindla majanduse seadus – kas ja kui palju see aitab kaasa rohepöördele ja mõjutab meie konkurentsivõimet?

14:30 – 15:00

Kuidas kliimakindla majanduse seadus aitab transpordisektoril rohelisemaks muutuda? 

Sander Salmu Kliimaministeeriumi transpordi asekantsler

Millised on Kliimakindla majanduse seaduse eelnõu mõjud meie transpordisektorile? Kuidas ettevõtlussektori tasandil peaks tegutsema, et seaduses ette nähtud eesmärke täita? Millised on üldse reaalsed võimalused seda teha ja millist konkreetset abi on oodata riigilt? 

15:00 – 15:20

Kliimakindla majanduse seaduse hetkeseis

Igor Taro Riigikogu keskkonnakomisjoni esimees

Seadus on konverentsi toimumise hetkel Riigikogus menetluses, sidussektorid on oma ettepanekud esitanud. Millised on olnud senised muudatusettepanekud, milliseid on neist lähtuvad peamised muudatused eelnõus ja millal eeldatakse seaduse vastuvõtmist? 

15:20 – 15:40

Ettekanne kinnitamisel

15:40 – 15:55

Sissejuhatus arutellu Kas meil on üldse piisavalt keskkonnasõbralikke kütuseid, et kliimaseaduses püstitatud plaane täita?

Risto Ilves Maaülikooli sisepõlemismootorite kaasprofessor

Millised kütused on rohepöörde elluviimiseks kõige sobivamad ja kas neid on ikka piisavalt? Kuidas lahendada aastaid kestnud vaidlus teemal: kumb on parem, kas biogaas või HVO?  

15:55 – 16:40

Päeva lõpuarutelu: Millised küsimused on veel vastuseta ja kust neid vastuseid leida?

Risto Ilves Maaülikooli sisepõlemismootorite kaasprofessor

Kersten Kattai Autoettevõtete Liidu tegevjuht

Sander Salmu Kliimaministeeriumi transpordi asekantsler

Tarmo Kärsna Alexela energiamüügi osakonna juht

Päeva jooksul esile kerkinud teemad läbi riigiesindajate ja ettevõtjate silmade. Mida võiks teha riik paremini, et Eesti majanduse konkurentsivõime ei saaks kannatada? Millised oleksid parimad lahendused transpordiettevõtetele, et muutuda keskkonnasõbralikumaks ilma, et end mitte „pankrotti investeerida“? Millised on kütusemüüjate peamised väljakutsed lähitulevikus?    

16:40 – 16:50

Päeva kokkuvõte ja lõpetamine

Registreerimine

HindSoodushind kuni 31.10.2024
Osalejaid

Transpordikütuste aastakonverents 2024

429,00 €

523,38 € km-ga

429,00 €

369,00 €

450,18 € km-ga

369,00 €

450,18 € km-ga

Transpordikütuste aastakonverents 2024, 2+ osaleja hind

329,00 €

401,38 € km-ga

Transpordikütuste aastakonverents 2024

OsalejaidHind

429,00 €

523,38 € km-ga

429,00 €

369,00 €

450,18 € km-ga

369,00 €

450,18 € km-ga

Transpordikütuste aastakonverents 2024, 2+ osaleja hind

OsalejaidHind

329,00 €

401,38 € km-ga

Toetajad

Kuldtoetaja

Toetaja

Lisainfo

Konverentsi materjalide ja sisu kopeerimine, salvestamine, reprodutseerimine või levitamine on ilma AS Äripäeva kirjaliku nõusolekuta keelatud.

Korraldaja võib üritusel teha pilte, videoid ja helisalvestisi ning jagada neid nii osalejatega kui ka avalikes meediakanalites, samuti kasutada sarnaste ürituste turundamiseks.
Täpsemat teavet andmete kasutamise kohta leiab Äripäeva Privaatsustingimustest.

Reklaam
Kui soovite tutvustada oma ettevõtet konverentsil, siis võtke ühendust [email protected]  või 667 0105.

 

Tühistamisinfo

Palume teatada mitteosalemisest kirjalikult vähemalt 10 tööpäeva enne ürituse toimumist aadressil [email protected] .
Sellisel juhul tagastame laekunud osalustasu või tühistame veel tasumata arve.

Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne konverentsi kuulub tasumisele 50% arvest.
Kui teatate mitteosalemisest hiljem või unustate teatada, osalustasu ei tagastata ja tasumisele kuulub 100% arvest.

Asukoht ja kontaktid

Aadress

Tallinna Loomaaia Keskkonnahariduskeskus
© AS Äripäev 2000-2024
  • Aadress: Vana Lõuna 39/1, 19094 Tallinn
  • Klienditugi: 667 0099 (8:15-17:00)
  • E-post: [email protected]