3D Visualiseerimine Blenderis - baaskoolitus

3D Visualiseerimine Blenderis - baaskoolitus

Kestus:

14 akadeemilist tundi

Toimumiskoht:

Veebikoolitus

3D visualiseerimise ja arvutigraafika maailmas on Blender kindlasti viimaste aastate suurim üllataja. Vähelevinud 3D programmist on mõne aastaga välja kasvanud populaarne tööriist, mida kasutatakse paljudes visuaalmeedia valdkondades.

3D visualiseerimise valdkond areneb meeletu kiirusega. Blender on avatud tarkvarana kasvatamas hüppeliselt turuosa, lisaks on aktiivne kogukond arendajaid toetamas pistikprogrammidega, sisuloojad juhendite ja õppematerjalidega. Võib julgelt väita, et Blenderil on kõige aktiivsem kogukondlik tugi 3D tarkvara seas.

Läbides kõik kolm 3D visualiseerimine Blenderis erinevat tasemekoolitust, saad ülevaate kõikidest olulisematest Blenderi töövahenditest 3D objektide mudeldamiseks, pinnamaterjalide loomiseks, valgustamiseks, animeerimiseks ja lõpptulemuse visualiseerimiseks pildi või animatsioonina. Kursuste tulemusena mõistad, kuidas luua uusi objekte, mis on fotorealismi saavutamiseks oluline, kuidas käib 3D pildi loomine.

3D visualiseerimine Blenderis – baaskoolituse eesmärgiks on tutvustada Blenderi esmaseid töövõtteid. 

3D visualiseerimine Blenderis – baaskoolitusel käsitletavad teemad:

  • Blenderi kasutajaliides
  • Vaatereziimid
  • Objektide lisamine ja haldus
  • Transformatsioonid
  • Sissejuhatus poly-modelleerimisse.

Sihtgrupp:

Blenderi baaskoolitus on sobilik uutele 3D huvilistele ja ei eelda varasemat 3D graafika või Blenderi kasutamise kogemust.

3D visualiseerimine sobib paljudesse valdkondadesse:

  • Sisekujundajad, arhitektid, insenerid - ruumide ja hoonete 3D visualiseerimine, planeerimine ja mööbli paigutus.
  • Blender täiendab CAD tarkvara võimalusega teha lõpptarbijale ilusaid visualiseeringuid.
  • Graafilised disainerid / kujundajad / kunstnikud - 3D vaated ja lisaelemendid graafilises disainis kasutamiseks, mockup’id, fantaasiatööd.
  • Animaatorid, liikuva graafika loojad - 3d animatsioonide ja lisaelementide loomine.
  • Televisiooni- ja filmitööstus - eriefektid, 3d elementide lisamine filmile, keskkonna efektid (tuli suits, vedelikud), toodete visualiseerimine.
  • Mängutööstus - mängukeskkondade ja tegelaskujude loomine.
  • 3D printimine - detailide valmistamine printimiseks, prototüüpimine.

Koolituse tulemusena osaleja:

  •        osaleja mõistab 3d graafika olemust ja töövahendeid 3d graafika loomiseks,
  •        oskab box-poly modelleerimise esmaseid töövõtteid,
  •        teab, kuidas valgustada ja renderdada loodud stseene. 

Koolitusel osalemise eeldused:

3D graafika on tehniline ja eeldab vilunud arvutikasutamise oskust tavakasutaja tasemel. Varasem kokkupuude vektor-või rastergraafikaga tuleb kasuks.

Samas on Blenderi baaskoolitus sobilik kõikidele 3D huvilistele ja ei eelda varasemat 3D graafika või Blenderi kasutamise kogemust.

Koolituse läbiviimise põhimõtted:

Koolituse läbiviimise põhimõtted:

Blenderi koolitused toimuvad distantsõppena Zoom’i vahendusel, kus juhendaja ja õppijad on videosilla abil virtuaalses klassiruumis. Koolitus eeldab osalejalt isikliku arvuti olemasolu. Tööks vajalik tarkvara on saadaval vabavarana ja täiendavaid kulutusi ei ole vaja teha.

Õpiväljundite saavutamist kontrollitakse iseseisvate praktiliste ülesannete abil.

Tunnistuse väljastamise eelduseks on koolitusel osalemine terves mahus.

Maht: 14 akadeemilist tundi

 

Täienduskoolituse õppekavarühm: 0211 Audiovisuaalsete tehnikate ja meedia tootmise õppekavarühm

 

Koolitushind sisaldab lisaks:

  •        õppematerjale;
  •        koolitaja konsultatsiooni õpitud teemade kohta e-posti teel pärast koolitust;
  •        tunnistust.
  •        ligipääsu www.kera.ee õppematerjalidele ning eestikeelsetele juhendvideodele.

Koolitusel saab osaleda Töötukassa koolituskaardiga

Soovitame tutvuda ka tööandjatele suunatud Töötukassa poolt pakutavate täiendkoolituste toetustega: koolitustoetus tööandjatele ning töötaja koolituskulude hüvitamine tööandjale.

Näeme koolitusel!

Koolitajad

  • Andres Jalak

    Andresel on üle 15 aasta trüki- ja ekraanigraafika kogemust. Ta valdab professionaalsel tasemel Adobe Photoshopi, Adobe Illustratorit, Adobe InDesign’i ning Premiere Pro’d. Andres on kujundanud paljudele Eesti ettevõtetele trükiseid, kodulehti, reklaame, interaktiivseid mänge jm. Lisaks ta orienteerub front-end tööks vajalike programmide ja tehnoloogiate vallas, olles kursis CSS’i, HTML’i, levinumate frameworkide ja kasutajasõbraliku disaini printsiipidega. Andresel on praktiline pikaajaline koolitamiskogemus.

    Andres Jalak

    Andresel on üle 15 aasta trüki- ja ekraanigraafika kogemust. Ta valdab professionaalsel tasemel Adobe Photoshopi, Adobe Illustratorit, Adobe InDesign’i ning Premiere Pro’d. Andres on kujundanud paljudele Eesti ettevõtetele trükiseid, kodulehti, reklaame, interaktiivseid mänge jm. Lisaks ta orienteerub front-end tööks vajalike programmide ja tehnoloogiate vallas, olles kursis CSS’i, HTML’i, levinumate frameworkide ja kasutajasõbraliku disaini printsiipidega. Andresel on praktiline pikaajaline koolitamiskogemus.

Ajakava

1.päev
2.päev

09:45 – 10:00

Kogunemine Zoomis

10:00 – 11:30

1.moodul

11:30 – 11:45

Kohvipaus

11:45 – 13:15

2.moodul

13:15 – 14:00

Lõuna

14:00 – 15:30

3.moodul

15:30 – 15:45

Kohvipaus

15:45 – 16:30

4.moodul

3D Visualiseerimine Blenderis - baaskoolitus

Kestus:

14 akadeemilist tundi

Toimumiskoht:

Veebikoolitus

3D visualiseerimise ja arvutigraafika maailmas on Blender kindlasti viimaste aastate suurim üllataja. Vähelevinud 3D programmist on mõne aastaga välja kasvanud populaarne tööriist, mida kasutatakse paljudes visuaalmeedia valdkondades.

3D visualiseerimise valdkond areneb meeletu kiirusega. Blender on avatud tarkvarana kasvatamas hüppeliselt turuosa, lisaks on aktiivne kogukond arendajaid toetamas pistikprogrammidega, sisuloojad juhendite ja õppematerjalidega. Võib julgelt väita, et Blenderil on kõige aktiivsem kogukondlik tugi 3D tarkvara seas.

Läbides kõik kolm 3D visualiseerimine Blenderis erinevat tasemekoolitust, saad ülevaate kõikidest olulisematest Blenderi töövahenditest 3D objektide mudeldamiseks, pinnamaterjalide loomiseks, valgustamiseks, animeerimiseks ja lõpptulemuse visualiseerimiseks pildi või animatsioonina. Kursuste tulemusena mõistad, kuidas luua uusi objekte, mis on fotorealismi saavutamiseks oluline, kuidas käib 3D pildi loomine.

3D visualiseerimine Blenderis – baaskoolituse eesmärgiks on tutvustada Blenderi esmaseid töövõtteid. 

3D visualiseerimine Blenderis – baaskoolitusel käsitletavad teemad:

  • Blenderi kasutajaliides
  • Vaatereziimid
  • Objektide lisamine ja haldus
  • Transformatsioonid
  • Sissejuhatus poly-modelleerimisse.

Sihtgrupp:

Blenderi baaskoolitus on sobilik uutele 3D huvilistele ja ei eelda varasemat 3D graafika või Blenderi kasutamise kogemust.

3D visualiseerimine sobib paljudesse valdkondadesse:

  • Sisekujundajad, arhitektid, insenerid - ruumide ja hoonete 3D visualiseerimine, planeerimine ja mööbli paigutus.
  • Blender täiendab CAD tarkvara võimalusega teha lõpptarbijale ilusaid visualiseeringuid.
  • Graafilised disainerid / kujundajad / kunstnikud - 3D vaated ja lisaelemendid graafilises disainis kasutamiseks, mockup’id, fantaasiatööd.
  • Animaatorid, liikuva graafika loojad - 3d animatsioonide ja lisaelementide loomine.
  • Televisiooni- ja filmitööstus - eriefektid, 3d elementide lisamine filmile, keskkonna efektid (tuli suits, vedelikud), toodete visualiseerimine.
  • Mängutööstus - mängukeskkondade ja tegelaskujude loomine.
  • 3D printimine - detailide valmistamine printimiseks, prototüüpimine.

Koolituse tulemusena osaleja:

  •        osaleja mõistab 3d graafika olemust ja töövahendeid 3d graafika loomiseks,
  •        oskab box-poly modelleerimise esmaseid töövõtteid,
  •        teab, kuidas valgustada ja renderdada loodud stseene. 

Koolitusel osalemise eeldused:

3D graafika on tehniline ja eeldab vilunud arvutikasutamise oskust tavakasutaja tasemel. Varasem kokkupuude vektor-või rastergraafikaga tuleb kasuks.

Samas on Blenderi baaskoolitus sobilik kõikidele 3D huvilistele ja ei eelda varasemat 3D graafika või Blenderi kasutamise kogemust.

Koolituse läbiviimise põhimõtted:

Koolituse läbiviimise põhimõtted:

Blenderi koolitused toimuvad distantsõppena Zoom’i vahendusel, kus juhendaja ja õppijad on videosilla abil virtuaalses klassiruumis. Koolitus eeldab osalejalt isikliku arvuti olemasolu. Tööks vajalik tarkvara on saadaval vabavarana ja täiendavaid kulutusi ei ole vaja teha.

Õpiväljundite saavutamist kontrollitakse iseseisvate praktiliste ülesannete abil.

Tunnistuse väljastamise eelduseks on koolitusel osalemine terves mahus.

Maht: 14 akadeemilist tundi

 

Täienduskoolituse õppekavarühm: 0211 Audiovisuaalsete tehnikate ja meedia tootmise õppekavarühm

 

Koolitushind sisaldab lisaks:

  •        õppematerjale;
  •        koolitaja konsultatsiooni õpitud teemade kohta e-posti teel pärast koolitust;
  •        tunnistust.
  •        ligipääsu www.kera.ee õppematerjalidele ning eestikeelsetele juhendvideodele.

Koolitusel saab osaleda Töötukassa koolituskaardiga

Soovitame tutvuda ka tööandjatele suunatud Töötukassa poolt pakutavate täiendkoolituste toetustega: koolitustoetus tööandjatele ning töötaja koolituskulude hüvitamine tööandjale.

Näeme koolitusel!

Koolitajad

  • Andres Jalak

    Andresel on üle 15 aasta trüki- ja ekraanigraafika kogemust. Ta valdab professionaalsel tasemel Adobe Photoshopi, Adobe Illustratorit, Adobe InDesign’i ning Premiere Pro’d. Andres on kujundanud paljudele Eesti ettevõtetele trükiseid, kodulehti, reklaame, interaktiivseid mänge jm. Lisaks ta orienteerub front-end tööks vajalike programmide ja tehnoloogiate vallas, olles kursis CSS’i, HTML’i, levinumate frameworkide ja kasutajasõbraliku disaini printsiipidega. Andresel on praktiline pikaajaline koolitamiskogemus.

    Andres Jalak

    Andresel on üle 15 aasta trüki- ja ekraanigraafika kogemust. Ta valdab professionaalsel tasemel Adobe Photoshopi, Adobe Illustratorit, Adobe InDesign’i ning Premiere Pro’d. Andres on kujundanud paljudele Eesti ettevõtetele trükiseid, kodulehti, reklaame, interaktiivseid mänge jm. Lisaks ta orienteerub front-end tööks vajalike programmide ja tehnoloogiate vallas, olles kursis CSS’i, HTML’i, levinumate frameworkide ja kasutajasõbraliku disaini printsiipidega. Andresel on praktiline pikaajaline koolitamiskogemus.

Ajakava

1.päev
2.päev

09:45 – 10:00

Kogunemine Zoomis

10:00 – 11:30

1.moodul

11:30 – 11:45

Kohvipaus

11:45 – 13:15

2.moodul

13:15 – 14:00

Lõuna

14:00 – 15:30

3.moodul

15:30 – 15:45

Kohvipaus

15:45 – 16:30

4.moodul

Lisainfo

Registreerudes e-poe, e-kirja või telefoni teel, saadame Teile arve ja täpsema info osalemise kohta.
Üksteist päeva enne koolitust saadame Teile e-kirjaga meenutuse osalemise infoga.

Koolitusel osalemine on nimeline, kuid saate osalejat tasuta muuta kuni koolituse alguseni.

Koolituse eest tasumine toimub arvel viidatud arveldusarvele. Arve saadetakse maksja aadressile e-postiga. Arve tuleb tasuda enne koolituse algust arvel märgitud maksetähtajaks.

IT Koolitus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner. Tutvuge koolituskaardi infoga SIIN.
Täpsema info saamiseks võtke meiega ühendust telefonil 618 1727 või [email protected].

Tühistamisinfo

Kui te ei saa mingil põhjusel koolitusel osaleda, palun andke sellest teada e-posti aadressil [email protected]. Kui teatate mitteosalemisest vähemalt 10 tööpäeva ette, lepime Teiega kokku uue aja või tagastame 100% koolituse maksumusest. Tagastame koolituse osalustasu täismahus juhul, kui pole tehtud koolituse korraldamisega seotud kulutusi (ostetud õppematerjale jms). 

Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne koolitust, kuulub tasumisele 50% arvest.

Hilisemal teavitamisel, koolitusele mitteilmumisel, sellest mitteteatamisel või koolituse poolelijätmisel õppetasu ei tagastata.

Asukoht ja kontaktid

Aadress

Veebikoolitus

IT Koolitus Vana-Lõuna 39/1, Tallinn 6181727 [email protected]

© AS Äripäev 2000-2024
  • Aadress: Vana Lõuna 39/1, 19094 Tallinn
  • Klienditugi: 667 0099 (8:15-17:00)
  • E-post: [email protected]