09:15 – 09:30
Kogunemine
Koolitus toimub aadressil Vana-Lõuna 39/1, Tallinn, IT Koolituse ruumides. Parkida saab Europarki parklas Veerenni 36, EP63.
Kestus:
4 akadeemilist tundi
Toimumiskoht:
Äripäeva Akadeemia, Vana-Lõuna 39/1, Tallinn
Teenusedisain omakorda tegeleb teenuste funktsionaalsuse analüüsiga kliendi seisukohast. Selle eesmärk on, et kasutaja ja teenuse kokkupuutepunkt oleks lihvitud parimaks kogemuseks – pakutav oleks kliendile kasulik, mugav ja väärtuslik ning teenuseosutaja jaoks efektiivne ja konkurentidest eristuv.
Teenusedisain on lähenemine, mis võimaldab kliendi teenuse tarbimist silmas pidades luua erinevate digi- ja mittedigikanalis olevate kokkupuutepunktide strateegiat, ühendades teadmised juhtimisest, turundusest, uurimistööst ja disainist.
Teenusedisain on viimastel aastatel väga jõuliselt hakanud dikteerima digilahenduste kuju, vormi ning mõjutab senisest järjest tugevamalt konkurentsivõimet. Enam ei ole tähtis, et üks veebileht on kasutajasõbralik – klient ootab omavahel kokkusobivat täisteenust üle mitmete kanalite.
Koolituse eesmärk on anda osalejatele ülevaade teenusedisaini tegevustest digiväljundiga projekti puhul.
Koolitus sisaldab nii disainmõtlemise, kui ka teenusedisaini teooriat. Praktilised harjutused võimaldavad õppijal teooria kogemuseks muuta ning paremini mõista tegevuste läbiviimise raame.
Pärast koolitust oskad analüüsida oma e-teenust kliendi seisukohast ning saad tööriistad ja teadmised, kuidas edasi liikuda.
Koolitus toimub koostöös Trinidad Wiseman OÜ -ga.
Sihtgrupp:
Koolitus on mõeldud kõigile, kel on soov mõista teenusedisaini ja selle võimalusi. Näiteks spetsialistid IT-valdkonnas, disainerid, toote- või projektijuhid, ärivaldkonnajuhid, tooteomanikud, testimise, tarkvaraarenduse ja teenuste arendamisega seotud spetsialistid.
Koolitusel osalemise eeldused (soovitavalt):
Koolitusel osalejatelt oodatakse varasemat kokkupuudet klientidele teenuste pakkumisega seotud teemadega (näiteks teenindajana, arendajana või teenuste juhtimisega).
Koolituse tulemusel osaleja:
Koolitusel käsitletavad teemad:
Koolituse läbiviimise põhimõtted:
Koolitusel vahelduvad praktilised grupitööd neisse sissejuhatava teoreetilise osaga. Õpiväljundeid hinnatakse läbi arutelude ning grupitöö esitluste.
Koolitusgrupid on väikesed, kuni 8 õpilast.
Tunnistuse väljastamise eelduseks on koolitusel osalemine terves mahus.
Maht: 4 akadeemilist tundi
Täienduskoolituse õppekavarühm: 0688 Informatsiooni- ja kommunikatsioonitehnoloogia interdistsiplinaarne õppekavarühm
Koolitushind sisaldab lisaks:
Koolituse läbinutele väljastatakse tunnistus. Tunnistuse väljastamise eelduseks on terves mahus koolitusel osalemine ja õpiväljundite saavutamine. Õpiväljundite saavutamist hinnatakse praktiliste tööde käigus.
Osalejale, kes õpiväljundeid saavutanud ei ole, väljastatakse soovi korral koolitusel osalemise kohta tõend.
IT koolitus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.
Soovitame tutvuda ka tööandjatele suunatud Töötukassa poolt pakutavate täiendkoolituste toetustega: koolitustoetus tööandjatele ning töötaja koolituskulude hüvitamine tööandjale.
Koolitust viib läbi Hegle Sarapuu-Johanson.
Koolitaja tutvustus: Hegle Sarapuu-Johanson on Trinidad Wisemani, ühe Eesti esimese kasutajakesksele disainile keskendunud ettevõtte, asutaja ning partner. Heglel on enam, kui 15 aastane kogemus nii inimkeskse disaini rakendamise, juhtimise, kui ka IT süsteemide loomisega.
Aastate pikkuse disainimeeskonna juhtimine on andnud talle teadmised ja kogemused väga erinevate digitaalsete keskkondade, organisatsioonide, kasutajagruppide ning kasutatavate metoodikate osas.
Täna vastutab Hegle Trinidad Wisemanis innovatsiooniprotsesside toimimise eest.
Hegle omab ka pikaajalist loengute lugemise, töötubade läbiviimise, organisatsioonides koolitamise ja esinemise kogemust nii Eestis, kui ka väljaspool.
Loe ka koolitaja artiklit:
Hegle Sarapuu-Johanson on Trinidad Wisemani, ühe Eesti esimese kasutajakesksele disainile keskendunud ettevõtte, asutaja ning partner. Heglel on enam, kui 15 aastane kogemus nii inimkeskse disaini rakendamise, juhtimise, kui ka IT süsteemide loomisega.
Aastate pikkuse disainimeeskonna juhtimine on andnud talle teadmised ja kogemused väga erinevate digitaalsete keskkondade, organisatsioonide, kasutajagruppide ning kasutatavate metoodikate osas.
Täna vastutab Hegle Trinidad Wisemanis innovatsiooniprotsesside toimimise eest.
Hegle omab ka pikaajalist loengute lugemise, töötubade läbiviimise, organisatsioonides koolitamise ja esinemise kogemust nii Eestis, kui ka väljaspool.
Hegle Sarapuu-Johanson on Trinidad Wisemani, ühe Eesti esimese kasutajakesksele disainile keskendunud ettevõtte, asutaja ning partner. Heglel on enam, kui 15 aastane kogemus nii inimkeskse disaini rakendamise, juhtimise, kui ka IT süsteemide loomisega.
Aastate pikkuse disainimeeskonna juhtimine on andnud talle teadmised ja kogemused väga erinevate digitaalsete keskkondade, organisatsioonide, kasutajagruppide ning kasutatavate metoodikate osas.
Täna vastutab Hegle Trinidad Wisemanis innovatsiooniprotsesside toimimise eest.
Hegle omab ka pikaajalist loengute lugemise, töötubade läbiviimise, organisatsioonides koolitamise ja esinemise kogemust nii Eestis, kui ka väljaspool.
09:15 – 09:30
Kogunemine
Koolitus toimub aadressil Vana-Lõuna 39/1, Tallinn, IT Koolituse ruumides. Parkida saab Europarki parklas Veerenni 36, EP63.
09:30 – 11:00
Disainmõtlemine ja erinevate osapoolte kaasamine protsessi
Kasutatavad meetodid: loeng, arutelu, praktiline harjutus
11:00 – 11:15
Kohvipaus
11:15 – 12:45
Teenuseplaani koostamine ja mõju
Kasutatavad meetodid: loeng, grupitöö, arutelu, reflektsioon
Kestus:
4 akadeemilist tundi
Toimumiskoht:
Äripäeva Akadeemia, Vana-Lõuna 39/1, Tallinn
Teenusedisain omakorda tegeleb teenuste funktsionaalsuse analüüsiga kliendi seisukohast. Selle eesmärk on, et kasutaja ja teenuse kokkupuutepunkt oleks lihvitud parimaks kogemuseks – pakutav oleks kliendile kasulik, mugav ja väärtuslik ning teenuseosutaja jaoks efektiivne ja konkurentidest eristuv.
Teenusedisain on lähenemine, mis võimaldab kliendi teenuse tarbimist silmas pidades luua erinevate digi- ja mittedigikanalis olevate kokkupuutepunktide strateegiat, ühendades teadmised juhtimisest, turundusest, uurimistööst ja disainist.
Teenusedisain on viimastel aastatel väga jõuliselt hakanud dikteerima digilahenduste kuju, vormi ning mõjutab senisest järjest tugevamalt konkurentsivõimet. Enam ei ole tähtis, et üks veebileht on kasutajasõbralik – klient ootab omavahel kokkusobivat täisteenust üle mitmete kanalite.
Koolituse eesmärk on anda osalejatele ülevaade teenusedisaini tegevustest digiväljundiga projekti puhul.
Koolitus sisaldab nii disainmõtlemise, kui ka teenusedisaini teooriat. Praktilised harjutused võimaldavad õppijal teooria kogemuseks muuta ning paremini mõista tegevuste läbiviimise raame.
Pärast koolitust oskad analüüsida oma e-teenust kliendi seisukohast ning saad tööriistad ja teadmised, kuidas edasi liikuda.
Koolitus toimub koostöös Trinidad Wiseman OÜ -ga.
Sihtgrupp:
Koolitus on mõeldud kõigile, kel on soov mõista teenusedisaini ja selle võimalusi. Näiteks spetsialistid IT-valdkonnas, disainerid, toote- või projektijuhid, ärivaldkonnajuhid, tooteomanikud, testimise, tarkvaraarenduse ja teenuste arendamisega seotud spetsialistid.
Koolitusel osalemise eeldused (soovitavalt):
Koolitusel osalejatelt oodatakse varasemat kokkupuudet klientidele teenuste pakkumisega seotud teemadega (näiteks teenindajana, arendajana või teenuste juhtimisega).
Koolituse tulemusel osaleja:
Koolitusel käsitletavad teemad:
Koolituse läbiviimise põhimõtted:
Koolitusel vahelduvad praktilised grupitööd neisse sissejuhatava teoreetilise osaga. Õpiväljundeid hinnatakse läbi arutelude ning grupitöö esitluste.
Koolitusgrupid on väikesed, kuni 8 õpilast.
Tunnistuse väljastamise eelduseks on koolitusel osalemine terves mahus.
Maht: 4 akadeemilist tundi
Täienduskoolituse õppekavarühm: 0688 Informatsiooni- ja kommunikatsioonitehnoloogia interdistsiplinaarne õppekavarühm
Koolitushind sisaldab lisaks:
Koolituse läbinutele väljastatakse tunnistus. Tunnistuse väljastamise eelduseks on terves mahus koolitusel osalemine ja õpiväljundite saavutamine. Õpiväljundite saavutamist hinnatakse praktiliste tööde käigus.
Osalejale, kes õpiväljundeid saavutanud ei ole, väljastatakse soovi korral koolitusel osalemise kohta tõend.
IT koolitus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.
Soovitame tutvuda ka tööandjatele suunatud Töötukassa poolt pakutavate täiendkoolituste toetustega: koolitustoetus tööandjatele ning töötaja koolituskulude hüvitamine tööandjale.
Koolitust viib läbi Hegle Sarapuu-Johanson.
Koolitaja tutvustus: Hegle Sarapuu-Johanson on Trinidad Wisemani, ühe Eesti esimese kasutajakesksele disainile keskendunud ettevõtte, asutaja ning partner. Heglel on enam, kui 15 aastane kogemus nii inimkeskse disaini rakendamise, juhtimise, kui ka IT süsteemide loomisega.
Aastate pikkuse disainimeeskonna juhtimine on andnud talle teadmised ja kogemused väga erinevate digitaalsete keskkondade, organisatsioonide, kasutajagruppide ning kasutatavate metoodikate osas.
Täna vastutab Hegle Trinidad Wisemanis innovatsiooniprotsesside toimimise eest.
Hegle omab ka pikaajalist loengute lugemise, töötubade läbiviimise, organisatsioonides koolitamise ja esinemise kogemust nii Eestis, kui ka väljaspool.
Loe ka koolitaja artiklit:
Hegle Sarapuu-Johanson on Trinidad Wisemani, ühe Eesti esimese kasutajakesksele disainile keskendunud ettevõtte, asutaja ning partner. Heglel on enam, kui 15 aastane kogemus nii inimkeskse disaini rakendamise, juhtimise, kui ka IT süsteemide loomisega.
Aastate pikkuse disainimeeskonna juhtimine on andnud talle teadmised ja kogemused väga erinevate digitaalsete keskkondade, organisatsioonide, kasutajagruppide ning kasutatavate metoodikate osas.
Täna vastutab Hegle Trinidad Wisemanis innovatsiooniprotsesside toimimise eest.
Hegle omab ka pikaajalist loengute lugemise, töötubade läbiviimise, organisatsioonides koolitamise ja esinemise kogemust nii Eestis, kui ka väljaspool.
Hegle Sarapuu-Johanson on Trinidad Wisemani, ühe Eesti esimese kasutajakesksele disainile keskendunud ettevõtte, asutaja ning partner. Heglel on enam, kui 15 aastane kogemus nii inimkeskse disaini rakendamise, juhtimise, kui ka IT süsteemide loomisega.
Aastate pikkuse disainimeeskonna juhtimine on andnud talle teadmised ja kogemused väga erinevate digitaalsete keskkondade, organisatsioonide, kasutajagruppide ning kasutatavate metoodikate osas.
Täna vastutab Hegle Trinidad Wisemanis innovatsiooniprotsesside toimimise eest.
Hegle omab ka pikaajalist loengute lugemise, töötubade läbiviimise, organisatsioonides koolitamise ja esinemise kogemust nii Eestis, kui ka väljaspool.
09:15 – 09:30
Kogunemine
Koolitus toimub aadressil Vana-Lõuna 39/1, Tallinn, IT Koolituse ruumides. Parkida saab Europarki parklas Veerenni 36, EP63.
09:30 – 11:00
Disainmõtlemine ja erinevate osapoolte kaasamine protsessi
Kasutatavad meetodid: loeng, arutelu, praktiline harjutus
11:00 – 11:15
Kohvipaus
11:15 – 12:45
Teenuseplaani koostamine ja mõju
Kasutatavad meetodid: loeng, grupitöö, arutelu, reflektsioon
Registreerudes e-poe, e-kirja või telefoni teel, saadame Teile arve ja täpsema info osalemise kohta.
Üksteist päeva enne koolitust saadame Teile e-kirjaga meenutuse osalemise infoga.
Koolitusel osalemine on nimeline, kuid saate osalejat tasuta muuta kuni koolituse alguseni.
Koolituse eest tasumine toimub arvel viidatud arveldusarvele. Arve saadetakse maksja aadressile e-postiga. Arve tuleb tasuda enne koolituse algust arvel märgitud maksetähtajaks.
IT Koolitus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner. Tutvuge koolituskaardi infoga SIIN.
Täpsema info saamiseks võtke meiega ühendust telefonil 618 1727 või [email protected].
IT Koolitusel on õigus koolitusgrupi mitte täitumisel koolituse toimumine edasi lükata või koolitus ära jätta. Koolitusele registreerunuid teavitatakse kursuse edasi lükkumisest või ära jätmisest telefoni või e-posti teel. Koolituse ära jäämisel korraldajatest tulenevatel põhjustel makstakse õppetasu tagasi.
Aadress
Vana-Lõuna 39/1, TallinnIT Koolitus | Vana-Lõuna 39/1, Tallinn | 6181727 | [email protected]