09:15 – 09:30
Kogunemine
Kestus:
4 akadeemilist tundi
Toimumiskoht:
IT Koolitus
Kui eriolukorrast üldse midagi positiivset tuli, siis on see hüppeliselt kasvanud e-kaubandus. Ettevõtted, kes siiani alles mõlgutasid mõtteid, et peaks oma äri ka e-kanalitesse laiendama, said hea tõuke, et oma plaanid kiiremini teoks teha.
Mis on see, mis paneb inimesed ühest kohast ostma ja sinna tagasi tulema ning teistest jällegi kiirelt ja igaveseks lahkuma?
Mõtle korraks oma viimase e-poe kogemuse peale. Olgu selleks siis toit, riided, mööbel või mõni muu vajalik ese. Kas sa mäletad, milline see pood välja nägi? Tõenäoliselt väga mitte. Aga üsna kindlalt mäletad sa, mis tunde see kogemus sinus tekitas. Võibolla teatavat elevust, rõõmu, enesekindlust, et sain hakkama. Või rahulolu, kui kiirelt ja lihtsalt kõik sujus. Või siis hoopis pettumust, kui midagi ei töötanud ja ost tegemata jäi või polnud selge, millal su toode siis ikkagi kohale jõuab.
Poolepäevane koolitus „E-poe müügi kasvatamine disaini- ja kasutusmugavusega“ aitab mõista, mis vahe on e-poe disaini ja kasutajakogemuse (UX) metoodikatel. Koolituse käigus õpitakse, kuidas disaini abil muuta e-poe kasutamine lihtsaks ja kasutajasõbralikuks ning kuidas anda e-poele visuaalselt hea väljanägemine ja stilistika. Lisaks räägitakse koolitusel, kuidas valmistuda 2025.a suvel jõustuva EL Ligipääsetavuse direktiivi nõuetega oma e-poe aegsasti vastavusse viimiseks.
Koolituse sihtrühmaks e-poodide juhid, tootejuhid ja IT spetsialistid, kes saavad teadmised ning oskused, et oma e-poe müüki kasvatada läbi disaini- ja kasutusmugavuse parendamise.
Koolitus hõlmab erinevaid praktilisi näiteid stilistika ning kasutusmugavuse mõistmiseks, uute disainikontseptsioonide loomiseks prototüüpidena ja lõppkasutajatega testimiseks.
Kursuse eesmärk on anda nii spetsialistile kui ka targale tellijale praktilised teadmised ning oskused, et planeerida ning hallata e-poe müügi kasvatamiseks disaini- ja kasutusmugavusega seotud tegevusi.
Sihtgrupp: E-poe omanikud, e-poe haldajad, tootejuhid, teenusejuhid, IT juhid, digiteenuse valdkonnajuhid, e-poe turundusspetsialistid, juhtiv-/vanemarendajad, äri- ja süsteemianalüütikud ja muud IT spetsialistid.
Koolituse tulemusena osaleja:
Koolitusel osalemise eeldused (soovitavalt):
Osaleja on algtasemel kursis e-poe disaini alustega (võib ka enne koolitust googeldada). Osaleja saab aru inglise kirjakeelest.
Koolituse läbiviimise põhimõtted:
Koolitus on üles ehitatud valdavalt loenguna koos praktiliste näidetega koolitaja poolt. Teemaploki pikkuseks on 1 tund, millest 15-30 minutit on sissejuhatav teooria ja ülejäänud on praktilised näited koolitaja poolt.
Õpiväljundite saavutamist hinnatakse tunnist osavõtu kaudu.
Tunnistuse väljastamise eelduseks on koolitusel osalemine terves mahus.
Maht: 4 ak h
0688 Informatsiooni- ja kommunikatsioonitehnoloogia interdistsiplinaarne õppekavarühm
Koolitushind sisaldab lisaks:
õppematerjale;
koolitaja konsultatsiooni õpitud teemade kohta e-posti teel pärast koolitust;
tunnistust.
Lisaväärtusena pakume:
sooje jooke koos küpsistega;
värskeid puuvilju.
IT koolitus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.
Soovitame tutvuda ka tööandjatele suunatud Töötukassa poolt pakutavate täiendkoolituste toetustega: koolitustoetus tööandjatele ning töötaja koolituskulude hüvitamine tööandjale.
Näeme koolitusel!
Tagasiside koolituselt:
⭐⭐⭐⭐⭐
Keit Ausner - Digiturunduse arendusjuht
"Andres Kostivi koolitus oli täpselt see mida ma vajasin – kiire, ülipraktiline ja rohkete näidetega. Mul on natuke kahju, et ma ei pannud end koolitusele varem kirja. Osalesin siis, kui meie uue e-poe loomine oli juba poole peal, kui tagasi vaatan, siis oleksin hea meelega alustanud kogu protsessi sellel koolitusel osalemisega.Sõltumata sellest, saime siiski teha oma uue e-poe projektis ka peale koolitust rohkelt muudatusi.
Minu jaoks olid kõige kasulikumad Andrese näited. Me käisime läbi väga palju tüüpvigu, mida e-poodides tehakse ning lisaks vaatasime sinna kõrvale hästi tehtud lahendusi. Mulle tohutult meeldis koolituse praktiline osa, kus osalejad katsetasid teineteise e-poode – andsime üksteisele lähteülesande, mida poes teha ning pidime vaikides jälgima kas ja kuidas näidisklient poes navigeerimisega hakkama saab. Soovitan seda koolitust 100%, meie ise viisime kohe peale koolitust ellu umbes 10 muudatust."
UX disainer ja sertifitseeritud Google disainisprintide läbiviija
Andres on Google disainisprintide sertifitseeritud läbiviija, koolitaja ning UX disainer. Läbi inimkesksete ja kasutajasõbralike digitaalsete toodete ja teenuste arendamise on Andres võtnud oma südameasjaks muuta inimese kokkupuute tehnoloogiaga nauditavaks. Andresel on enam kui 20 aastane töökogemus toodete ja teenuste loomisel, millest viimased viis aastat on ta keskendunud UX disainile ja strateegiale.
UX disainer ja sertifitseeritud Google disainisprintide läbiviija
Andres on Google disainisprintide sertifitseeritud läbiviija, koolitaja ning UX disainer. Läbi inimkesksete ja kasutajasõbralike digitaalsete toodete ja teenuste arendamise on Andres võtnud oma südameasjaks muuta inimese kokkupuute tehnoloogiaga nauditavaks. Andresel on enam kui 20 aastane töökogemus toodete ja teenuste loomisel, millest viimased viis aastat on ta keskendunud UX disainile ja strateegiale.
09:15 – 09:30
Kogunemine
09:30 – 10:00
1. Kasutajaliidese (UI) disaini sissejuhatus
Kasutatavad meetodid: loeng ja praktilised näited koolitaja poolt
10:00 – 11:00
2. Kasutajakogemuse (UX) disaini sissejuhatus
Kasutatavad meetodid: loeng ja praktilised näited koolitaja poolt
11:00 – 11:15
Kohvipaus
11:15 – 12:45
3. Lõppkasutajatega testimine
Kasutatavad meetodid: loeng ja harjutus
Kestus:
4 akadeemilist tundi
Toimumiskoht:
IT Koolitus
Kui eriolukorrast üldse midagi positiivset tuli, siis on see hüppeliselt kasvanud e-kaubandus. Ettevõtted, kes siiani alles mõlgutasid mõtteid, et peaks oma äri ka e-kanalitesse laiendama, said hea tõuke, et oma plaanid kiiremini teoks teha.
Mis on see, mis paneb inimesed ühest kohast ostma ja sinna tagasi tulema ning teistest jällegi kiirelt ja igaveseks lahkuma?
Mõtle korraks oma viimase e-poe kogemuse peale. Olgu selleks siis toit, riided, mööbel või mõni muu vajalik ese. Kas sa mäletad, milline see pood välja nägi? Tõenäoliselt väga mitte. Aga üsna kindlalt mäletad sa, mis tunde see kogemus sinus tekitas. Võibolla teatavat elevust, rõõmu, enesekindlust, et sain hakkama. Või rahulolu, kui kiirelt ja lihtsalt kõik sujus. Või siis hoopis pettumust, kui midagi ei töötanud ja ost tegemata jäi või polnud selge, millal su toode siis ikkagi kohale jõuab.
Poolepäevane koolitus „E-poe müügi kasvatamine disaini- ja kasutusmugavusega“ aitab mõista, mis vahe on e-poe disaini ja kasutajakogemuse (UX) metoodikatel. Koolituse käigus õpitakse, kuidas disaini abil muuta e-poe kasutamine lihtsaks ja kasutajasõbralikuks ning kuidas anda e-poele visuaalselt hea väljanägemine ja stilistika. Lisaks räägitakse koolitusel, kuidas valmistuda 2025.a suvel jõustuva EL Ligipääsetavuse direktiivi nõuetega oma e-poe aegsasti vastavusse viimiseks.
Koolituse sihtrühmaks e-poodide juhid, tootejuhid ja IT spetsialistid, kes saavad teadmised ning oskused, et oma e-poe müüki kasvatada läbi disaini- ja kasutusmugavuse parendamise.
Koolitus hõlmab erinevaid praktilisi näiteid stilistika ning kasutusmugavuse mõistmiseks, uute disainikontseptsioonide loomiseks prototüüpidena ja lõppkasutajatega testimiseks.
Kursuse eesmärk on anda nii spetsialistile kui ka targale tellijale praktilised teadmised ning oskused, et planeerida ning hallata e-poe müügi kasvatamiseks disaini- ja kasutusmugavusega seotud tegevusi.
Sihtgrupp: E-poe omanikud, e-poe haldajad, tootejuhid, teenusejuhid, IT juhid, digiteenuse valdkonnajuhid, e-poe turundusspetsialistid, juhtiv-/vanemarendajad, äri- ja süsteemianalüütikud ja muud IT spetsialistid.
Koolituse tulemusena osaleja:
Koolitusel osalemise eeldused (soovitavalt):
Osaleja on algtasemel kursis e-poe disaini alustega (võib ka enne koolitust googeldada). Osaleja saab aru inglise kirjakeelest.
Koolituse läbiviimise põhimõtted:
Koolitus on üles ehitatud valdavalt loenguna koos praktiliste näidetega koolitaja poolt. Teemaploki pikkuseks on 1 tund, millest 15-30 minutit on sissejuhatav teooria ja ülejäänud on praktilised näited koolitaja poolt.
Õpiväljundite saavutamist hinnatakse tunnist osavõtu kaudu.
Tunnistuse väljastamise eelduseks on koolitusel osalemine terves mahus.
Maht: 4 ak h
0688 Informatsiooni- ja kommunikatsioonitehnoloogia interdistsiplinaarne õppekavarühm
Koolitushind sisaldab lisaks:
õppematerjale;
koolitaja konsultatsiooni õpitud teemade kohta e-posti teel pärast koolitust;
tunnistust.
Lisaväärtusena pakume:
sooje jooke koos küpsistega;
värskeid puuvilju.
IT koolitus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.
Soovitame tutvuda ka tööandjatele suunatud Töötukassa poolt pakutavate täiendkoolituste toetustega: koolitustoetus tööandjatele ning töötaja koolituskulude hüvitamine tööandjale.
Näeme koolitusel!
Tagasiside koolituselt:
⭐⭐⭐⭐⭐
Keit Ausner - Digiturunduse arendusjuht
"Andres Kostivi koolitus oli täpselt see mida ma vajasin – kiire, ülipraktiline ja rohkete näidetega. Mul on natuke kahju, et ma ei pannud end koolitusele varem kirja. Osalesin siis, kui meie uue e-poe loomine oli juba poole peal, kui tagasi vaatan, siis oleksin hea meelega alustanud kogu protsessi sellel koolitusel osalemisega.Sõltumata sellest, saime siiski teha oma uue e-poe projektis ka peale koolitust rohkelt muudatusi.
Minu jaoks olid kõige kasulikumad Andrese näited. Me käisime läbi väga palju tüüpvigu, mida e-poodides tehakse ning lisaks vaatasime sinna kõrvale hästi tehtud lahendusi. Mulle tohutult meeldis koolituse praktiline osa, kus osalejad katsetasid teineteise e-poode – andsime üksteisele lähteülesande, mida poes teha ning pidime vaikides jälgima kas ja kuidas näidisklient poes navigeerimisega hakkama saab. Soovitan seda koolitust 100%, meie ise viisime kohe peale koolitust ellu umbes 10 muudatust."
UX disainer ja sertifitseeritud Google disainisprintide läbiviija
Andres on Google disainisprintide sertifitseeritud läbiviija, koolitaja ning UX disainer. Läbi inimkesksete ja kasutajasõbralike digitaalsete toodete ja teenuste arendamise on Andres võtnud oma südameasjaks muuta inimese kokkupuute tehnoloogiaga nauditavaks. Andresel on enam kui 20 aastane töökogemus toodete ja teenuste loomisel, millest viimased viis aastat on ta keskendunud UX disainile ja strateegiale.
UX disainer ja sertifitseeritud Google disainisprintide läbiviija
Andres on Google disainisprintide sertifitseeritud läbiviija, koolitaja ning UX disainer. Läbi inimkesksete ja kasutajasõbralike digitaalsete toodete ja teenuste arendamise on Andres võtnud oma südameasjaks muuta inimese kokkupuute tehnoloogiaga nauditavaks. Andresel on enam kui 20 aastane töökogemus toodete ja teenuste loomisel, millest viimased viis aastat on ta keskendunud UX disainile ja strateegiale.
09:15 – 09:30
Kogunemine
09:30 – 10:00
1. Kasutajaliidese (UI) disaini sissejuhatus
Kasutatavad meetodid: loeng ja praktilised näited koolitaja poolt
10:00 – 11:00
2. Kasutajakogemuse (UX) disaini sissejuhatus
Kasutatavad meetodid: loeng ja praktilised näited koolitaja poolt
11:00 – 11:15
Kohvipaus
11:15 – 12:45
3. Lõppkasutajatega testimine
Kasutatavad meetodid: loeng ja harjutus
Registreerudes e-poe, e-kirja või telefoni teel, saadame Teile arve ja täpsema info osalemise kohta.
Üksteist päeva enne koolitust saadame Teile e-kirjaga meenutuse osalemise infoga.
Koolitusel osalemine on nimeline, kuid saate osalejat tasuta muuta kuni koolituse alguseni.
Koolituse eest tasumine toimub arvel viidatud arveldusarvele. Arve saadetakse maksja aadressile e-postiga. Arve tuleb tasuda enne koolituse algust arvel märgitud maksetähtajaks.
IT Koolitus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner. Tutvuge koolituskaardi infoga SIIN.
Täpsema info saamiseks võtke meiega ühendust telefonil 618 1727 või [email protected].
Kui te ei saa mingil põhjusel koolitusel osaleda, palun andke sellest teada e-posti aadressil [email protected]. Kui teatate mitteosalemisest vähemalt 10 tööpäeva ette, lepime Teiega kokku uue aja või tagastame 100% koolituse maksumusest. Tagastame koolituse osalustasu täismahus juhul, kui pole tehtud koolituse korraldamisega seotud kulutusi (ostetud õppematerjale jms).
Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne koolitust, kuulub tasumisele 50% arvest.
Hilisemal teavitamisel, koolitusele mitteilmumisel, sellest mitteteatamisel või koolituse poolelijätmisel õppetasu ei tagastata.
Aadress
Vana-Lõuna 39/1, TallinnIT Koolitus | Vana-Lõuna 39/1, Tallinn | 6181727 | [email protected]