E-poe müügi kiire kasvatamine disaini- ja kasutusmugavusega

E-poe müügi kiire kasvatamine disaini- ja kasutusmugavusega

Kestus:

4 akadeemilist tundi

Toimumiskoht:

IT Koolitus

E-poodides on disainil ja kasutusmugavusel väga oluline roll. See peab looma erinevate osade vahel terviku ja tekitama kliendis usalduse. Kehvasti ehitatud e-pood või osa sellest võib panna kliendi viimasel hetkel ostust loobuma.

Aasta koolitaja 2020

Kui eriolukorrast üldse midagi positiivset tuli, siis on see hüppeliselt kasvanud e-kaubandus. Ettevõtted, kes siiani alles mõlgutasid mõtteid, et peaks oma äri ka e-kanalitesse laiendama, said hea tõuke, et oma plaanid kiiremini teoks teha.

Mis on see, mis paneb inimesed ühest kohast ostma ja sinna tagasi tulema ning teistest jällegi kiirelt ja igaveseks lahkuma?

Mõtle korraks oma viimase e-poe kogemuse peale. Olgu selleks siis toit, riided, mööbel või mõni muu vajalik ese. Kas sa mäletad, milline see pood välja nägi? Tõenäoliselt väga mitte. Aga üsna kindlalt mäletad sa, mis tunde see kogemus sinus tekitas. Võibolla teatavat elevust, rõõmu, enesekindlust, et sain hakkama. Või rahulolu, kui kiirelt ja lihtsalt kõik sujus. Või siis hoopis pettumust, kui midagi ei töötanud ja ost tegemata jäi või polnud selge, millal su toode siis ikkagi kohale jõuab.

​​​​​​​

​​​​​​​

Poolepäevane koolitus „E-poe müügi kasvatamine disaini- ja kasutusmugavusega“ aitab mõista, mis vahe on e-poe disaini ja kasutajakogemuse (UX) metoodikatel. Koolituse käigus õpitakse, kuidas disaini abil muuta e-poe kasutamine lihtsaks ja kasutajasõbralikuks ning kuidas anda e-poele visuaalselt hea väljanägemine ja stilistika. Lisaks räägitakse koolitusel, kuidas valmistuda 2025.a suvel jõustuva EL Ligipääsetavuse direktiivi nõuetega oma e-poe aegsasti vastavusse viimiseks.

Koolituse sihtrühmaks e-poodide juhid, tootejuhid ja IT spetsialistid, kes saavad teadmised ning oskused, et oma e-poe müüki kasvatada läbi disaini- ja kasutusmugavuse parendamise.

Koolitus hõlmab erinevaid praktilisi näiteid stilistika ning kasutusmugavuse mõistmiseks, uute disainikontseptsioonide loomiseks prototüüpidena ja lõppkasutajatega testimiseks.

Kursuse eesmärk on anda nii spetsialistile kui ka targale tellijale praktilised teadmised ning oskused, et planeerida ning hallata e-poe müügi kasvatamiseks disaini- ja kasutusmugavusega seotud tegevusi.

Sihtgrupp: E-poe omanikud, e-poe haldajad, tootejuhid, teenusejuhid, IT juhid, digiteenuse valdkonnajuhid, e-poe turundusspetsialistid, juhtiv-/vanemarendajad, äri- ja süsteemianalüütikud ja muud IT spetsialistid.

Koolituse tulemusena osaleja:

  • Mõistab e-poe disaini ja stilistika aluseid
  • Mõistab e-poe kasutajaliidese (UI) disaini aluseid (kompositsioon, tasakaal, kontrastid)
  • Mõistab e-poe kasutajakogemuse (UX) disaini alused (prototüüpimine, lõppkasutajatega testimine)
  • Oskab kasutada koodi inspekteerimist Chromes, et hinnata ligipääsetavust
  • Oskab hinnata e-poe tekstide arusaadavust ja tootefotode olulisust
  • Oskab e-poe lõppkasutajatega testimisi korraldada ning läbi viia

Koolitusel osalemise eeldused (soovitavalt): 

Osaleja on algtasemel kursis e-poe disaini alustega (võib ka enne koolitust googeldada). Osaleja saab aru inglise kirjakeelest.

Koolituse läbiviimise põhimõtted: 

Koolitus on üles ehitatud valdavalt loenguna koos praktiliste näidetega koolitaja poolt. Teemaploki pikkuseks on 1 tund, millest 15-30 minutit on sissejuhatav teooria ja ülejäänud on praktilised näited koolitaja poolt.

Õpiväljundite saavutamist hinnatakse tunnist osavõtu kaudu.

Tunnistuse väljastamise eelduseks on koolitusel osalemine terves mahus.

Maht: 4 ak h

 

Koolitushind sisaldab lisaks:
õppematerjale;
koolitaja konsultatsiooni õpitud teemade kohta e-posti teel pärast koolitust;
tunnistust.

Lisaväärtusena pakume:
sooje jooke koos küpsistega;
värskeid puuvilju. 

Koolitusel saab osaleda Töötukassa koolituskaardiga

Soovitame tutvuda ka tööandjatele suunatud Töötukassa poolt pakutavate täiendkoolituste toetustega: koolitustoetus tööandjatele ning töötaja koolituskulude hüvitamine tööandjale.

Näeme koolitusel!

 

Tagasiside koolituselt:

⭐⭐⭐⭐⭐

Keit Ausner - Digiturunduse arendusjuht

"Andres Kostivi koolitus oli täpselt see mida ma vajasin – kiire, ülipraktiline ja rohkete näidetega. Mul on natuke kahju, et ma ei pannud end koolitusele varem kirja. Osalesin siis, kui meie uue e-poe loomine oli juba poole peal, kui tagasi vaatan, siis oleksin hea meelega alustanud kogu protsessi sellel koolitusel osalemisega.Sõltumata sellest, saime siiski teha oma uue e-poe projektis ka peale koolitust rohkelt muudatusi.

Minu jaoks olid kõige kasulikumad Andrese näited. Me käisime läbi väga palju tüüpvigu, mida e-poodides tehakse ning lisaks vaatasime sinna kõrvale hästi tehtud lahendusi. Mulle tohutult meeldis koolituse praktiline osa, kus osalejad katsetasid teineteise e-poode – andsime üksteisele lähteülesande, mida poes teha ning pidime vaikides jälgima kas ja kuidas näidisklient poes navigeerimisega hakkama saab. Soovitan seda koolitust 100%, meie ise viisime kohe peale koolitust ellu umbes 10 muudatust."

Koolitajad

  • Andres Kostiv

    UX disainer ja sertifitseeritud Google disainisprintide läbiviija

    Andres on Google disainisprintide sertifitseeritud läbiviija, koolitaja ning UX disainer. Läbi inimkesksete ja kasutajasõbralike digitaalsete toodete ja teenuste arendamise on Andres võtnud oma südameasjaks muuta inimese kokkupuute tehnoloogiaga nauditavaks. Andresel on enam kui 20 aastane töökogemus toodete ja teenuste loomisel, millest viimased viis aastat on ta keskendunud UX disainile ja strateegiale.

    Andres Kostiv

    UX disainer ja sertifitseeritud Google disainisprintide läbiviija

    Andres on Google disainisprintide sertifitseeritud läbiviija, koolitaja ning UX disainer. Läbi inimkesksete ja kasutajasõbralike digitaalsete toodete ja teenuste arendamise on Andres võtnud oma südameasjaks muuta inimese kokkupuute tehnoloogiaga nauditavaks. Andresel on enam kui 20 aastane töökogemus toodete ja teenuste loomisel, millest viimased viis aastat on ta keskendunud UX disainile ja strateegiale.

Ajakava

09:15 – 09:30

Kogunemine

09:30 – 10:00

1. Kasutajaliidese (UI) disaini sissejuhatus

  • Sissejuhatus kasutajaliidese disaini ja stilistikasse
  • Tootelehe disain ja sisutekstid
  • Erinevate disainide näited

Kasutatavad meetodid: loeng ja praktilised näited koolitaja poolt

10:00 – 11:00

2. Kasutajakogemuse (UX) disaini sissejuhatus

  • Sissejuhatus e- poe kasutajakogemuse disaini
  • Prototüüpide loomise põhimõtted
  • Erinevate kasutajakogemuse mustrite näited ning ligipääsetavus

Kasutatavad meetodid: loeng ja praktilised näited koolitaja poolt

11:00 – 11:15

Kohvipaus

11:15 – 12:45

3. Lõppkasutajatega testimine

  • Lõppkasutajatega testimise põhimõtted ja metoodikad
  • Lõppkasutajatega testimise harjutamine
  • Koolituse kokkuvõte

Kasutatavad meetodid: loeng ja harjutus

E-poe müügi kiire kasvatamine disaini- ja kasutusmugavusega

Kestus:

4 akadeemilist tundi

Toimumiskoht:

IT Koolitus

E-poodides on disainil ja kasutusmugavusel väga oluline roll. See peab looma erinevate osade vahel terviku ja tekitama kliendis usalduse. Kehvasti ehitatud e-pood või osa sellest võib panna kliendi viimasel hetkel ostust loobuma.

Aasta koolitaja 2020

Kui eriolukorrast üldse midagi positiivset tuli, siis on see hüppeliselt kasvanud e-kaubandus. Ettevõtted, kes siiani alles mõlgutasid mõtteid, et peaks oma äri ka e-kanalitesse laiendama, said hea tõuke, et oma plaanid kiiremini teoks teha.

Mis on see, mis paneb inimesed ühest kohast ostma ja sinna tagasi tulema ning teistest jällegi kiirelt ja igaveseks lahkuma?

Mõtle korraks oma viimase e-poe kogemuse peale. Olgu selleks siis toit, riided, mööbel või mõni muu vajalik ese. Kas sa mäletad, milline see pood välja nägi? Tõenäoliselt väga mitte. Aga üsna kindlalt mäletad sa, mis tunde see kogemus sinus tekitas. Võibolla teatavat elevust, rõõmu, enesekindlust, et sain hakkama. Või rahulolu, kui kiirelt ja lihtsalt kõik sujus. Või siis hoopis pettumust, kui midagi ei töötanud ja ost tegemata jäi või polnud selge, millal su toode siis ikkagi kohale jõuab.

​​​​​​​

​​​​​​​

Poolepäevane koolitus „E-poe müügi kasvatamine disaini- ja kasutusmugavusega“ aitab mõista, mis vahe on e-poe disaini ja kasutajakogemuse (UX) metoodikatel. Koolituse käigus õpitakse, kuidas disaini abil muuta e-poe kasutamine lihtsaks ja kasutajasõbralikuks ning kuidas anda e-poele visuaalselt hea väljanägemine ja stilistika. Lisaks räägitakse koolitusel, kuidas valmistuda 2025.a suvel jõustuva EL Ligipääsetavuse direktiivi nõuetega oma e-poe aegsasti vastavusse viimiseks.

Koolituse sihtrühmaks e-poodide juhid, tootejuhid ja IT spetsialistid, kes saavad teadmised ning oskused, et oma e-poe müüki kasvatada läbi disaini- ja kasutusmugavuse parendamise.

Koolitus hõlmab erinevaid praktilisi näiteid stilistika ning kasutusmugavuse mõistmiseks, uute disainikontseptsioonide loomiseks prototüüpidena ja lõppkasutajatega testimiseks.

Kursuse eesmärk on anda nii spetsialistile kui ka targale tellijale praktilised teadmised ning oskused, et planeerida ning hallata e-poe müügi kasvatamiseks disaini- ja kasutusmugavusega seotud tegevusi.

Sihtgrupp: E-poe omanikud, e-poe haldajad, tootejuhid, teenusejuhid, IT juhid, digiteenuse valdkonnajuhid, e-poe turundusspetsialistid, juhtiv-/vanemarendajad, äri- ja süsteemianalüütikud ja muud IT spetsialistid.

Koolituse tulemusena osaleja:

  • Mõistab e-poe disaini ja stilistika aluseid
  • Mõistab e-poe kasutajaliidese (UI) disaini aluseid (kompositsioon, tasakaal, kontrastid)
  • Mõistab e-poe kasutajakogemuse (UX) disaini alused (prototüüpimine, lõppkasutajatega testimine)
  • Oskab kasutada koodi inspekteerimist Chromes, et hinnata ligipääsetavust
  • Oskab hinnata e-poe tekstide arusaadavust ja tootefotode olulisust
  • Oskab e-poe lõppkasutajatega testimisi korraldada ning läbi viia

Koolitusel osalemise eeldused (soovitavalt): 

Osaleja on algtasemel kursis e-poe disaini alustega (võib ka enne koolitust googeldada). Osaleja saab aru inglise kirjakeelest.

Koolituse läbiviimise põhimõtted: 

Koolitus on üles ehitatud valdavalt loenguna koos praktiliste näidetega koolitaja poolt. Teemaploki pikkuseks on 1 tund, millest 15-30 minutit on sissejuhatav teooria ja ülejäänud on praktilised näited koolitaja poolt.

Õpiväljundite saavutamist hinnatakse tunnist osavõtu kaudu.

Tunnistuse väljastamise eelduseks on koolitusel osalemine terves mahus.

Maht: 4 ak h

 

Koolitushind sisaldab lisaks:
õppematerjale;
koolitaja konsultatsiooni õpitud teemade kohta e-posti teel pärast koolitust;
tunnistust.

Lisaväärtusena pakume:
sooje jooke koos küpsistega;
värskeid puuvilju. 

Koolitusel saab osaleda Töötukassa koolituskaardiga

Soovitame tutvuda ka tööandjatele suunatud Töötukassa poolt pakutavate täiendkoolituste toetustega: koolitustoetus tööandjatele ning töötaja koolituskulude hüvitamine tööandjale.

Näeme koolitusel!

 

Tagasiside koolituselt:

⭐⭐⭐⭐⭐

Keit Ausner - Digiturunduse arendusjuht

"Andres Kostivi koolitus oli täpselt see mida ma vajasin – kiire, ülipraktiline ja rohkete näidetega. Mul on natuke kahju, et ma ei pannud end koolitusele varem kirja. Osalesin siis, kui meie uue e-poe loomine oli juba poole peal, kui tagasi vaatan, siis oleksin hea meelega alustanud kogu protsessi sellel koolitusel osalemisega.Sõltumata sellest, saime siiski teha oma uue e-poe projektis ka peale koolitust rohkelt muudatusi.

Minu jaoks olid kõige kasulikumad Andrese näited. Me käisime läbi väga palju tüüpvigu, mida e-poodides tehakse ning lisaks vaatasime sinna kõrvale hästi tehtud lahendusi. Mulle tohutult meeldis koolituse praktiline osa, kus osalejad katsetasid teineteise e-poode – andsime üksteisele lähteülesande, mida poes teha ning pidime vaikides jälgima kas ja kuidas näidisklient poes navigeerimisega hakkama saab. Soovitan seda koolitust 100%, meie ise viisime kohe peale koolitust ellu umbes 10 muudatust."

Koolitajad

  • Andres Kostiv

    UX disainer ja sertifitseeritud Google disainisprintide läbiviija

    Andres on Google disainisprintide sertifitseeritud läbiviija, koolitaja ning UX disainer. Läbi inimkesksete ja kasutajasõbralike digitaalsete toodete ja teenuste arendamise on Andres võtnud oma südameasjaks muuta inimese kokkupuute tehnoloogiaga nauditavaks. Andresel on enam kui 20 aastane töökogemus toodete ja teenuste loomisel, millest viimased viis aastat on ta keskendunud UX disainile ja strateegiale.

    Andres Kostiv

    UX disainer ja sertifitseeritud Google disainisprintide läbiviija

    Andres on Google disainisprintide sertifitseeritud läbiviija, koolitaja ning UX disainer. Läbi inimkesksete ja kasutajasõbralike digitaalsete toodete ja teenuste arendamise on Andres võtnud oma südameasjaks muuta inimese kokkupuute tehnoloogiaga nauditavaks. Andresel on enam kui 20 aastane töökogemus toodete ja teenuste loomisel, millest viimased viis aastat on ta keskendunud UX disainile ja strateegiale.

Ajakava

09:15 – 09:30

Kogunemine

09:30 – 10:00

1. Kasutajaliidese (UI) disaini sissejuhatus

  • Sissejuhatus kasutajaliidese disaini ja stilistikasse
  • Tootelehe disain ja sisutekstid
  • Erinevate disainide näited

Kasutatavad meetodid: loeng ja praktilised näited koolitaja poolt

10:00 – 11:00

2. Kasutajakogemuse (UX) disaini sissejuhatus

  • Sissejuhatus e- poe kasutajakogemuse disaini
  • Prototüüpide loomise põhimõtted
  • Erinevate kasutajakogemuse mustrite näited ning ligipääsetavus

Kasutatavad meetodid: loeng ja praktilised näited koolitaja poolt

11:00 – 11:15

Kohvipaus

11:15 – 12:45

3. Lõppkasutajatega testimine

  • Lõppkasutajatega testimise põhimõtted ja metoodikad
  • Lõppkasutajatega testimise harjutamine
  • Koolituse kokkuvõte

Kasutatavad meetodid: loeng ja harjutus

Registreerimine

Hind
Osalejaid

18.08.2023 E-poe müügi kiire kasvatamine disaini- ja kasutusmugavusega

279,00 €

334,80 € km-ga

0
  • Registreeri Töötukassa kaudu

18.08.2023 E-poe müügi kiire kasvatamine disaini- ja kasutusmugavusega

OsalejaidHind
0

279,00 €

334,80 € km-ga

  • Registreeri Töötukassa kaudu

Lisainfo

Osalemise tingimused

Registreerudes e-poe, e-kirja või telefoni teel, saadame Teile arve ja täpsema info osalemise kohta.
Üksteist päeva enne koolitust saadame Teile e-kirjaga meenutuse osalemise infoga.

Koolitusel osalemine on nimeline, kuid saate osalejat tasuta muuta kuni koolituse alguseni.

Koolituse eest tasumine toimub arvel viidatud arveldusarvele. Arve saadetakse maksja aadressile e-postiga. Arve tuleb tasuda enne koolituse algust arvel märgitud maksetähtajaks.

Kui Te ei saa mingil põhjusel osaleda, palun andke sellest kindlasti teada e-posti aadressil [email protected] või telefonil 618 1727 . Kui teatate koolitusel mitteosalemisest kuni 10 tööpäeva enne algust, pakume mõnd muud samaväärset koolitust või tagastame 100% tasutud koolituse maksumusest. Mitteosalemisest vähemalt 5 tööpäeva varem teatades, tagastame 50%. Muul juhul kuulub arve tasumisele. Raha tagastame ette antud summas juhul, kui pole tehtud koolituse korraldamisega seotud kulutusi (ostetud õppematerjale jms). Koolitusele mitteilmumisel, sellest mitteteatamisel või koolituse poolelijätmisel õppetasu ei tagastata.

IT Koolitusel on õigus koolitusgrupi mitte täitumisel koolituse toimumine edasi lükata või koolitus ära jätta. Koolitusele registreerunuid teavitatakse kursuse edasi lükkumisest või ära jätmisest telefoni või e-posti teel. Koolituse ära jäämisel korraldajatest tulenevatel põhjustel makstakse õppetasu tagasi. .

IT Koolitus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner. Tutvuge koolituskaardi infoga SIIN.
Täpsema info saamiseks võtke meiega ühendust telefonil 618 1727 või [email protected].

Asukoht ja kontaktid

Aadress

Vana-Lõuna 39/1, Tallinn

IT Koolitus Vana-Lõuna 39/1, Tallinn 6181727 [email protected]

© AS Äripäev 2000-2022
  • Aadress: Vana Lõuna 39/1, 19094 Tallinn
  • Klienditugi: 667 0099 (8:15-17:00)
  • E-post: [email protected]