Edukas müük Amazonis

Kuidas alustada Amazonis ning vältida kulukaid eksimusi?

Kestus: 8 akadeemilist tundi

Vana-Lõuna 39/1

Amazon on üks võimalusi online müügi kasvatamiseks - lisaks näiteks oma e-poele, sotsiaalmeediale jms-le. Amazonil on olemas juba kümned miljonid kliendid, kes otsivad endale sobilikke tooteid. Igal aastal liitub Amazoniga üle 700 000 uue müüja. Ometigi nendest 70% ei suuda ühtegi müüki teha. Probleem pole nende toodetes, vaid nende lähenemises ja/või müügistrateegias.

Amazoni näol on tegu väga suure, võimsa ja suuresti automatiseeritud lisamüügikanaliga, kui osata seda õigesti ära kasutada. Amazoni eksimused on aga reeglina vähemalt neljakohalise hinnasildiga. Lihtne on katsetades ja valesid asju tehes (kümneid) tuhandeid eurosid ja sadu tunde tuulde lasta. See koolitus pakub võimalust õppida kelleltki, kes ise on juba vigu läbi teinud ja näinud teisi neid tegemas.

 

Sihtgrupp

  • Ettevõtjad, kelle jaoks on Amazon lisamüügikanal
  • E-kaubandusega seotud ettevõtted, kes soovivad Amazoni minna ja seda ära kasutada
  • Ettevõtted, kes juba on Amazonis, kuid pole tulemusega rahul või näevad, et see on keerulisem kui esialgselt arvati
  • Ettevõtted, kes soovivad ära kasutada Amazoni brändi ja logistikasüsteemi

Koolituse tulemusena

  • Tead 7 meetodit, kuidas luua eristumist Amazonis, mis ka kliendile korda läheb.
  • Saad aru, kuidas toimib Amazoni algoritm ja mõtleb ostleja - millele panna rõhku ja mis tulemust ei too?
  • Saad aru, mis on Amazoni 80/20 printsiip - mis järjekorras peaks erinevaid tegevusi tegema? Millised on efektiivsemad ja vähem efektiivsemad tegevused?
  • Tead, kuidas kasutada Amazoni brändi ja logistikasüsteemi oma e-poe müükide kasvatamiseks USAs, Kanadas ja Euroopas.
  • Tead, mis on kõige levinumad ja kulukamad vead, mida Amazonis tehakse.
  • Oskad teha esmast turu- ja kasumlikkuse uuringut oma toodetele ja ideedele.

Eesmärgid 

Koolituse eesmärk on anda ettevõtjale hea arusaam sellest, kuidas toimib müük Amazonis. Kuidas lihtsaid reegleid silmas pidades on võimalik Amazoni platvormi maksimeerida ja eduka tootega välja tulla? Kuidas teha õigeid asju õiges järjekorras, et mitte tühja kulutada aega ja raha?

Koolituse läbiviimise põhimõtted

Koolitus viiakse läbi lähtudes sellest, mis on praktikas järjepidevalt töötanud. Suurem osa infost internetis Amazoni kohta on kas aegunud või ei tööta enamus toodete puhul. Koolitaja ettevõte, Digital Merchant, töötab koos kümnete eri brändidega ning koolituse käigus tuuakse välja just need meetodid ja mõtted, mis töötavad universaalselt.

Koolitusel kasutame materjale ja meetodeid, mille koolitaja on ise välja töötanud ja eri töödega täiuslikuks lihvinud. Kõik osalejad saavad kontrollnimekirja, mille alusel iseseisvalt Amazoni turu-uuringut teha.

Koolituse tulemusi hinnatakse arutelude ja oma ettevõtte toodete esmase turu-uuringu teostamise käigus. Tunnistuse väljastamise eelduseks on koolitusel osalemine terves mahus.

Pärast koolitust saab 1 nädala jooksul küsida koolitajalt lisaküsimusi.

Loe koolitaja artiklit:

4 asja, mis kindlustavad edu Amazonis

KOOLITAJA

Mihkel Moosel

Mihkel Moosel on Eesti üks edukamaid amazonimüüjaid ja Eesti amazonimüüjate kogukonna üks eestvedaja. Ta on teinud e-kaubandust maailma suurimas e-kaubamajas, Amazonis, praeguseks kokku üle 4 aasta.

Selle aja jooksul on ta:
- Amazonis ehitanud 3 miljonikontot;
- edukalt lansseerinud enam kui 100 erinevat toodet;
- müünud kaupa enam kui 10 miljoni euro eest;
- aidanud mitmel kliendil oma amazonikäibeid 5- kuni 10- kordistada.

Lisaks oma edukale amazoniärile on ta Amazoni teenuste agentuuri Digital Merchant asutaja, mis aitab Eesti ettevõtetel läbi Amazoni välisturgudele laieneda. Mihkli edukaim klient jõudis kõigest 11 kuuga nullist 145 370 eurose kuu käibeni ning vähem kui kolme aasta 420 000 eurose kuu käibeni. Tuntumad kliendid on Wendre, Click & Grow, Photopoint, Berrichi, Elisa, Breden Kids.
AJAKAVA

09:45 - 10:00

09:45 - 10:00

Kogunemine

10:00 - 11:30

10:00 - 11:30

1. Kuhu liigub Amazon ja kuidas töötab Amazoni algoritm?

11:30 - 11:45

11:30 - 11:45

Kohvipaus

11:45 - 13:15

11:45 - 13:15

2. Kuidas teha oma tooteideedele turu-uuring, mis toimib?

13:15 - 14:00

13:15 - 14:00

Lõuna

14:00 - 15:30

14:00 - 15:30

3. Kuidas maksimeerida Amazoni süsteemi kasumlikkust oma ettevõttele?

15:30 - 15:45

15:30 - 15:45

Kohvipaus

15:45 - 17:00

15:45 - 17:00

4. Kuidas luua tooteleht, mis müüb Amazonis keskmisest 3x paremini?

REGISTREERIMINE
26.01.2021 Edukas müük Amazonis
Hind:
439 €
526,80 € km-ga
Osalejate arv:

Lisainfo:
Äripäeva Akadeemia | Vana-Lõuna 39/1, Tallinn
667 0439 | akadeemia@aripaev.ee

Lisainfo
Osalemise tingimused

Registreerudes e-poe, e-kirja või telefoni teel, saadame Teile arve ja täpsema info osalemise kohta.
Üks nädal enne igat koolituspäeva saadame Teile e-kirjaga meenutuse osalemise infoga.

Koolitusel osalemine on nimeline, kuid saate osalejat tasuta muuta kuni koolitusprogrammi alguseni. Kui Te ei saa mingil põhjusel osaleda, palun andke sellest kindlasti teada e-posti aadressil akadeemia@aripaev.ee või telefonil 667 0439. Kui teatate oma mitteosalemisest kuni nädal enne kogu koolitusprogrammi algust, pakume mõnd muud samaväärset koolitust samal hooajal või tagastame 100% tasutud koolituse maksumusest; kui teatate vähemalt 3 tööpäeva varem, tagastame 50%. Muul juhul kuulub arve tasumisele.

Äripäeva Akadeemia on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner. Tutvuge koolituskaardi infoga SIIN.
Täpsema info saamiseks võtke meiega ühendust telefonil 667 0439 või Liis.Lehtmets@aripaev.ee.

Korraldaja võib koolitusel teha pilte ja jagada neid osalejatega, samuti kasutada neid sarnaste koolituste turundamiseks.