Exceli meistriklass finantsjuhtidele ja juhtidele

Exceli ja selle lisatööriistade PowerQuery ja PivotTable kasutamine

Exceli meistriklass finantsjuhtidele ja juhtidele

Kestus:

6 akadeemilist tundi

Toimumiskoht:

Äripäeva Akadeemia

Excel on kõige laialdasemalt kasutatav tööriist finantside planeerimises ja juhtimises. Exceli ja selle lisatööriistade nagu PowerQuery ja PivotTable oskuslik kasutamine aitab finantsjuhtidel ja juhtidel hoida kokku aega ja energiat. Koolituse käigus õpitud Exceli tööriistade kasutamine annab võimalused teha otsuseid analüüsitulemuste põhjal, hinnata tulemust ja saada raporteid tabelites olevatest andmetest.

 

Praktiline workshop, kellel on vaja:

  • Kirjeldada andmeid graafiliselt, analüüsida tabelis olevate andmete baasil tulemusi ja hetke olukorda
  • Kasutada Exceli funktsioone arvutuste ja kokkuvõtete sooritamiseks
  • Importida andmeid väljastpoolt Excelit, kasutades selleks PowerQuery tööriista
  • Kasutada Liigendtabelit ehk PivotTable raporteid ja aruandeid lõpptulemuste analüüsimiseks

Koolitusele on oodatud:
Exceli kasutajad, kellel on olemas Exceli kasutamise kogemus ja kes soovivad koostada Exceli funktsioonide, analüüsivahenditega andmetabelitest kokkuvõtteid, analüüsida tulemusi, kirjeldada andmeid graafikute abil finantsvajadustest lähtuvalt.

Koolituse eesmärk:
on anda praktilised töövõtted Exceli kasutamiseks finantsvajadustest lähtuvalt.

Koolituse tulemusena osaleja:

  • oskab analüüsida tabeleid Exceli analüüsitööriistadega;
  • teab, kuidas kirjeldada andmeid graafiliselt;
  • oskab kasutada funktsioone vajaduspõhiste arvutuste sooritamiseks.

Koolituse sujuvaks läbiviimiseks palume osalejal arvestada, et:

  • Koolitus viiakse läbi sülearvuteid kasutades.
  • Koolitusel osalemiseks peab arvutisse olema installitud MS Excel 2010 või uuem versioon.
  • Excelisse peab olema installeeritud PowerQuery tööriist. Excel 2016 versioonis on see Excelis olemas. Vanemas versioonis tuleb see eraldi installeerida: https://www.microsoft.com/et-EE/download/details.aspx?id=39379 
  • PowerQuery tööriista veel MAC kasutajatele ei ole, soovitame tulla koolitusele arvutiga, mis kasutab Windows operatsioonisüsteemi.
  • Enne koolitusele tulemist saadetakse osalejatele näidisfailid, mille palume arvutisse salvestada ilma avamata
  • Exceli programm võib olla nii eesti- kui inglise keelne
  • Kaasavõetava arvuti klaviatuuril (sh vene keelsel) on oluline teada, kus asuvad * , . - / + = < > ( ) märgid
  • Koolitusel osalemiseks ei sobi OneDrive veebipõhine Excel, vajalik on arvutisse installitud Exceli versioon.

Koolituse läbinutele väljastatakse tunnistus. Tunnistuse väljastamise eelduseks on täis mahus koolitusel osalemine. Tulemuste saavutamist hinnatakse arutelude ja praktiliste tööde käigus.

Täpsem ülevaade koolituse teemadest on saadaval ajakavas.

Koolitus toimub vastavalt valitsuse poolt kehtestatud nõuetele – auditooriumis, kus on kasutusel kõik ohutust tagavad meetmed ja/või veebis Zoom keskkonnas. Veebis osalejatele saadetakse enne koolitust link ja ligipääsuinfo.

Äripäeva Akadeemia on Eesti Töötukassa koolituskaardi partner. Loe lähemalt SIIT.

Tutvu ka meie koolitajaga SIIN. 

 

Loe koolitaja artikleid:

Miks võtta Excelis kasutusele PowerQuery tööriist?

Exceli komakohad võivad olla petlikud

Suurte andmemahtudega töötamine lihtsamaks

 

Osaleja tagasiside:

Helena Melis

Karto Eesti juhiabi/finantsjuht

“Olen enne osalenud mitmetel sarnastel koolitustel, kuid võin julgelt väita, et antud koolitus oli kõige kasulikum. Tänapäeval oskab peaaegu igaüks excelis toimetada, kuid see koolitus õpetas just spetsiifilisemaid oskusi, mis aitavad oma aega produktiivsemalt kasutada. Kuna aeg on kõige kallim vara, siis töötasime koolitusel läbi hulga valemeid, mis tööd oluliselt lihtsustavad. Koolitaja ise oli tasemel ja seda oli selgelt näha, sest ta valdas teemat imehästi. Koolitusel osalejad olid erinevate taustade ja tasemetega, aga see ei valmistanud koolitajale mingit probleemi. Juhendaja oli kannatlik ja võttis vastutuse, et kõik koolitusel osalejad saaksid kaasa vajaliku teadmistepagasi. Tal oli südikust minna teemadesse süvitsi ja õpetada kõigile just seda, mida antud konkreetne inimene vajas, ei olnud tuima ette lugemist.”

Koolitajad

  • Kristjan Sakk

    Kristjan Sakk on Edunet OÜ juht/asutaja, MS Office tarkvara konsultant/koolitaja. Omab väga head MS Exceli kasutamise õpetamise oskust, oskab vahendada IT-alast suhtlust ka mitte infotehnoloogia spetsialistidele. Viinud läbi organisatsioonipõhiseid koolitusi ca 400 organisatsioonile, koolitusturul olnud tegev üle 15 aasta ja viinud läbi üle 1000 erineva koolituse. Kristjan on keskendunud peamiselt sisekoolituste läbiviimisele MS Office tarkvara (MS Excel, MS Word, MS PowerPoint, MS Outlook), OpenOffice tarkvara, LibreOffice ja Windows tarkvara koolitamiseks. Omandanud seeläbi suure kogemuse Exceli probleemide lahendamisel. Kogemus on saadud erinevate valdkondade organisatsioonide koolitamisel riigi-, kui ka erasektoris. Mõned koolitatud organisatsioonid: Haridusministeerium, Rahandusministeerium, Kultuuriministeerium, Sotsiaalministeerium, Siseministeerium, Kaitseministeerium, Viljandi Linnavalitsus, Põllumajandusministeerium, SEB, BigBank, PohjolaPankki, Nordea Pank, Santa Maria, Kunda Nordic Tsement, Riigiteataja, Tallinna Linnavalitsus, Also Eesti, Eesti Energia, Eesti Gaas, Lennuamet, Tallinna Vangla, Hoolekandekeskus, Tartu Ehitus, Liviko, Eesti Pagar, Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus (EAS), Statistikaamet, RMK, Riigikontroll, Riigikohus, SilberAuto, Nordea Liising, Sorainen advokaadibüroo, APL Eesti, Ruukki, ABC Kaubandus, AS Eesti Kraanatehas, Riigi Kinnisvara, EMTA, Statistikaamet, AS Mecro, Tallinna Sadam, Trimtex Baltic, Puhastusimport, Haigekassa jpt. Osalenud esinejana Äripäeva seminaridel, PARE konverentsidel.

    Kristjan Sakk

    Kristjan Sakk on Edunet OÜ juht/asutaja, MS Office tarkvara konsultant/koolitaja. Omab väga head MS Exceli kasutamise õpetamise oskust, oskab vahendada IT-alast suhtlust ka mitte infotehnoloogia spetsialistidele. Viinud läbi organisatsioonipõhiseid koolitusi ca 400 organisatsioonile, koolitusturul olnud tegev üle 15 aasta ja viinud läbi üle 1000 erineva koolituse. Kristjan on keskendunud peamiselt sisekoolituste läbiviimisele MS Office tarkvara (MS Excel, MS Word, MS PowerPoint, MS Outlook), OpenOffice tarkvara, LibreOffice ja Windows tarkvara koolitamiseks. Omandanud seeläbi suure kogemuse Exceli probleemide lahendamisel. Kogemus on saadud erinevate valdkondade organisatsioonide koolitamisel riigi-, kui ka erasektoris. Mõned koolitatud organisatsioonid: Haridusministeerium, Rahandusministeerium, Kultuuriministeerium, Sotsiaalministeerium, Siseministeerium, Kaitseministeerium, Viljandi Linnavalitsus, Põllumajandusministeerium, SEB, BigBank, PohjolaPankki, Nordea Pank, Santa Maria, Kunda Nordic Tsement, Riigiteataja, Tallinna Linnavalitsus, Also Eesti, Eesti Energia, Eesti Gaas, Lennuamet, Tallinna Vangla, Hoolekandekeskus, Tartu Ehitus, Liviko, Eesti Pagar, Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus (EAS), Statistikaamet, RMK, Riigikontroll, Riigikohus, SilberAuto, Nordea Liising, Sorainen advokaadibüroo, APL Eesti, Ruukki, ABC Kaubandus, AS Eesti Kraanatehas, Riigi Kinnisvara, EMTA, Statistikaamet, AS Mecro, Tallinna Sadam, Trimtex Baltic, Puhastusimport, Haigekassa jpt. Osalenud esinejana Äripäeva seminaridel, PARE konverentsidel.

Ajakava

09:30 – 09:45

Kogunemine

Koolitus toimub Äripäeva Akadeemias, aadressil Vana-Lõuna 39/1, Tallinn. 

09:45 – 11:30

Exceli töövõtted

  • Mis on andmetabel ja kuidas seda kasutada raportite ja aruannete koostamiseks
  • Andmete Importimise võimalused Excelisse. PowerQuery tööriista kasutamine, päringu loomine, sidumine algtabeliga. Erinevate andmetabelite omavaheline kokku ühendamine päringute abil. Miks see on hea ja kus kasutada.

11:30 – 11:45

Kohvipaus

11:45 – 13:15

PowerQuery ja Exceli funktsioonid

  • Tööriistad päringu aknas, mis võimaldavad teatud funktsioonidest loobumist (ümardamine, probleemne tühik, andmete lõikamine)
  • Funktsioonide kasutamine Exceli tabelites (tingimusfunktsioonid, kokkuvõttefunktsioonid tunnuste järgi) IF, DSUM, SUMIF jt
  • Otsingufunktsioonid ja tabelite võrdlemine. VLOOKUP, MATCH
  • Tekstifunktsioonid ja nende abil tabelite korrastamine
  • Kuupäevadega toimingud ja arvutused. Kvartali, kuude, päevade koondid

13:15 – 14:00

Lõuna

14:00 – 15:30

Andmetabelite kasutamine

  • Aruannete koostamine ühiste tunnuste järgi PivotTable. % jt aruanded. Kuutulemuste võrdlused, kumulatiivne koond nt eelarve kasutamisest.
  • Analüüsitööriistad- Sihiotsing (Goal Seek) õige algarvu leidmine tabelisse lõpptulemuse kaudu, Stsenaarium- erinevate tulemuste hindamise tööriist, Data Table – arvutused etteantud väärtustega
  • Andmete esitamine graafiliselt. Diagrammide koostamine, trendijoon, mitme skaalaga diagramm
  • Mis on makro? Toimingud makrode käivitamiseks, makrode lindistamiseks. Lindistatud koodi lisamine nupule ja selle abil makro käivitamine. Teatud rutiinsete tegevuste koondamine ühe nupu alla läbi lindistamise.
Exceli meistriklass finantsjuhtidele ja juhtidele

Kestus:

6 akadeemilist tundi

Toimumiskoht:

Äripäeva Akadeemia

Excel on kõige laialdasemalt kasutatav tööriist finantside planeerimises ja juhtimises. Exceli ja selle lisatööriistade nagu PowerQuery ja PivotTable oskuslik kasutamine aitab finantsjuhtidel ja juhtidel hoida kokku aega ja energiat. Koolituse käigus õpitud Exceli tööriistade kasutamine annab võimalused teha otsuseid analüüsitulemuste põhjal, hinnata tulemust ja saada raporteid tabelites olevatest andmetest.

 

Praktiline workshop, kellel on vaja:

  • Kirjeldada andmeid graafiliselt, analüüsida tabelis olevate andmete baasil tulemusi ja hetke olukorda
  • Kasutada Exceli funktsioone arvutuste ja kokkuvõtete sooritamiseks
  • Importida andmeid väljastpoolt Excelit, kasutades selleks PowerQuery tööriista
  • Kasutada Liigendtabelit ehk PivotTable raporteid ja aruandeid lõpptulemuste analüüsimiseks

Koolitusele on oodatud:
Exceli kasutajad, kellel on olemas Exceli kasutamise kogemus ja kes soovivad koostada Exceli funktsioonide, analüüsivahenditega andmetabelitest kokkuvõtteid, analüüsida tulemusi, kirjeldada andmeid graafikute abil finantsvajadustest lähtuvalt.

Koolituse eesmärk:
on anda praktilised töövõtted Exceli kasutamiseks finantsvajadustest lähtuvalt.

Koolituse tulemusena osaleja:

  • oskab analüüsida tabeleid Exceli analüüsitööriistadega;
  • teab, kuidas kirjeldada andmeid graafiliselt;
  • oskab kasutada funktsioone vajaduspõhiste arvutuste sooritamiseks.

Koolituse sujuvaks läbiviimiseks palume osalejal arvestada, et:

  • Koolitus viiakse läbi sülearvuteid kasutades.
  • Koolitusel osalemiseks peab arvutisse olema installitud MS Excel 2010 või uuem versioon.
  • Excelisse peab olema installeeritud PowerQuery tööriist. Excel 2016 versioonis on see Excelis olemas. Vanemas versioonis tuleb see eraldi installeerida: https://www.microsoft.com/et-EE/download/details.aspx?id=39379 
  • PowerQuery tööriista veel MAC kasutajatele ei ole, soovitame tulla koolitusele arvutiga, mis kasutab Windows operatsioonisüsteemi.
  • Enne koolitusele tulemist saadetakse osalejatele näidisfailid, mille palume arvutisse salvestada ilma avamata
  • Exceli programm võib olla nii eesti- kui inglise keelne
  • Kaasavõetava arvuti klaviatuuril (sh vene keelsel) on oluline teada, kus asuvad * , . - / + = < > ( ) märgid
  • Koolitusel osalemiseks ei sobi OneDrive veebipõhine Excel, vajalik on arvutisse installitud Exceli versioon.

Koolituse läbinutele väljastatakse tunnistus. Tunnistuse väljastamise eelduseks on täis mahus koolitusel osalemine. Tulemuste saavutamist hinnatakse arutelude ja praktiliste tööde käigus.

Täpsem ülevaade koolituse teemadest on saadaval ajakavas.

Koolitus toimub vastavalt valitsuse poolt kehtestatud nõuetele – auditooriumis, kus on kasutusel kõik ohutust tagavad meetmed ja/või veebis Zoom keskkonnas. Veebis osalejatele saadetakse enne koolitust link ja ligipääsuinfo.

Äripäeva Akadeemia on Eesti Töötukassa koolituskaardi partner. Loe lähemalt SIIT.

Tutvu ka meie koolitajaga SIIN. 

 

Loe koolitaja artikleid:

Miks võtta Excelis kasutusele PowerQuery tööriist?

Exceli komakohad võivad olla petlikud

Suurte andmemahtudega töötamine lihtsamaks

 

Osaleja tagasiside:

Helena Melis

Karto Eesti juhiabi/finantsjuht

“Olen enne osalenud mitmetel sarnastel koolitustel, kuid võin julgelt väita, et antud koolitus oli kõige kasulikum. Tänapäeval oskab peaaegu igaüks excelis toimetada, kuid see koolitus õpetas just spetsiifilisemaid oskusi, mis aitavad oma aega produktiivsemalt kasutada. Kuna aeg on kõige kallim vara, siis töötasime koolitusel läbi hulga valemeid, mis tööd oluliselt lihtsustavad. Koolitaja ise oli tasemel ja seda oli selgelt näha, sest ta valdas teemat imehästi. Koolitusel osalejad olid erinevate taustade ja tasemetega, aga see ei valmistanud koolitajale mingit probleemi. Juhendaja oli kannatlik ja võttis vastutuse, et kõik koolitusel osalejad saaksid kaasa vajaliku teadmistepagasi. Tal oli südikust minna teemadesse süvitsi ja õpetada kõigile just seda, mida antud konkreetne inimene vajas, ei olnud tuima ette lugemist.”

Koolitajad

  • Kristjan Sakk

    Kristjan Sakk on Edunet OÜ juht/asutaja, MS Office tarkvara konsultant/koolitaja. Omab väga head MS Exceli kasutamise õpetamise oskust, oskab vahendada IT-alast suhtlust ka mitte infotehnoloogia spetsialistidele. Viinud läbi organisatsioonipõhiseid koolitusi ca 400 organisatsioonile, koolitusturul olnud tegev üle 15 aasta ja viinud läbi üle 1000 erineva koolituse. Kristjan on keskendunud peamiselt sisekoolituste läbiviimisele MS Office tarkvara (MS Excel, MS Word, MS PowerPoint, MS Outlook), OpenOffice tarkvara, LibreOffice ja Windows tarkvara koolitamiseks. Omandanud seeläbi suure kogemuse Exceli probleemide lahendamisel. Kogemus on saadud erinevate valdkondade organisatsioonide koolitamisel riigi-, kui ka erasektoris. Mõned koolitatud organisatsioonid: Haridusministeerium, Rahandusministeerium, Kultuuriministeerium, Sotsiaalministeerium, Siseministeerium, Kaitseministeerium, Viljandi Linnavalitsus, Põllumajandusministeerium, SEB, BigBank, PohjolaPankki, Nordea Pank, Santa Maria, Kunda Nordic Tsement, Riigiteataja, Tallinna Linnavalitsus, Also Eesti, Eesti Energia, Eesti Gaas, Lennuamet, Tallinna Vangla, Hoolekandekeskus, Tartu Ehitus, Liviko, Eesti Pagar, Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus (EAS), Statistikaamet, RMK, Riigikontroll, Riigikohus, SilberAuto, Nordea Liising, Sorainen advokaadibüroo, APL Eesti, Ruukki, ABC Kaubandus, AS Eesti Kraanatehas, Riigi Kinnisvara, EMTA, Statistikaamet, AS Mecro, Tallinna Sadam, Trimtex Baltic, Puhastusimport, Haigekassa jpt. Osalenud esinejana Äripäeva seminaridel, PARE konverentsidel.

    Kristjan Sakk

    Kristjan Sakk on Edunet OÜ juht/asutaja, MS Office tarkvara konsultant/koolitaja. Omab väga head MS Exceli kasutamise õpetamise oskust, oskab vahendada IT-alast suhtlust ka mitte infotehnoloogia spetsialistidele. Viinud läbi organisatsioonipõhiseid koolitusi ca 400 organisatsioonile, koolitusturul olnud tegev üle 15 aasta ja viinud läbi üle 1000 erineva koolituse. Kristjan on keskendunud peamiselt sisekoolituste läbiviimisele MS Office tarkvara (MS Excel, MS Word, MS PowerPoint, MS Outlook), OpenOffice tarkvara, LibreOffice ja Windows tarkvara koolitamiseks. Omandanud seeläbi suure kogemuse Exceli probleemide lahendamisel. Kogemus on saadud erinevate valdkondade organisatsioonide koolitamisel riigi-, kui ka erasektoris. Mõned koolitatud organisatsioonid: Haridusministeerium, Rahandusministeerium, Kultuuriministeerium, Sotsiaalministeerium, Siseministeerium, Kaitseministeerium, Viljandi Linnavalitsus, Põllumajandusministeerium, SEB, BigBank, PohjolaPankki, Nordea Pank, Santa Maria, Kunda Nordic Tsement, Riigiteataja, Tallinna Linnavalitsus, Also Eesti, Eesti Energia, Eesti Gaas, Lennuamet, Tallinna Vangla, Hoolekandekeskus, Tartu Ehitus, Liviko, Eesti Pagar, Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus (EAS), Statistikaamet, RMK, Riigikontroll, Riigikohus, SilberAuto, Nordea Liising, Sorainen advokaadibüroo, APL Eesti, Ruukki, ABC Kaubandus, AS Eesti Kraanatehas, Riigi Kinnisvara, EMTA, Statistikaamet, AS Mecro, Tallinna Sadam, Trimtex Baltic, Puhastusimport, Haigekassa jpt. Osalenud esinejana Äripäeva seminaridel, PARE konverentsidel.

Ajakava

09:30 – 09:45

Kogunemine

Koolitus toimub Äripäeva Akadeemias, aadressil Vana-Lõuna 39/1, Tallinn. 

09:45 – 11:30

Exceli töövõtted

  • Mis on andmetabel ja kuidas seda kasutada raportite ja aruannete koostamiseks
  • Andmete Importimise võimalused Excelisse. PowerQuery tööriista kasutamine, päringu loomine, sidumine algtabeliga. Erinevate andmetabelite omavaheline kokku ühendamine päringute abil. Miks see on hea ja kus kasutada.

11:30 – 11:45

Kohvipaus

11:45 – 13:15

PowerQuery ja Exceli funktsioonid

  • Tööriistad päringu aknas, mis võimaldavad teatud funktsioonidest loobumist (ümardamine, probleemne tühik, andmete lõikamine)
  • Funktsioonide kasutamine Exceli tabelites (tingimusfunktsioonid, kokkuvõttefunktsioonid tunnuste järgi) IF, DSUM, SUMIF jt
  • Otsingufunktsioonid ja tabelite võrdlemine. VLOOKUP, MATCH
  • Tekstifunktsioonid ja nende abil tabelite korrastamine
  • Kuupäevadega toimingud ja arvutused. Kvartali, kuude, päevade koondid

13:15 – 14:00

Lõuna

14:00 – 15:30

Andmetabelite kasutamine

  • Aruannete koostamine ühiste tunnuste järgi PivotTable. % jt aruanded. Kuutulemuste võrdlused, kumulatiivne koond nt eelarve kasutamisest.
  • Analüüsitööriistad- Sihiotsing (Goal Seek) õige algarvu leidmine tabelisse lõpptulemuse kaudu, Stsenaarium- erinevate tulemuste hindamise tööriist, Data Table – arvutused etteantud väärtustega
  • Andmete esitamine graafiliselt. Diagrammide koostamine, trendijoon, mitme skaalaga diagramm
  • Mis on makro? Toimingud makrode käivitamiseks, makrode lindistamiseks. Lindistatud koodi lisamine nupule ja selle abil makro käivitamine. Teatud rutiinsete tegevuste koondamine ühe nupu alla läbi lindistamise.

Registreerimine

Hind
Osalejaid

16.01.2023 Exceli meistriklass finantsjuhtidele ja juhtidele

495,00 €

594,00 € km-ga

0

02.05.2023 Exceli meistriklass finantsjuhtidele ja juhtidele

495,00 €

594,00 € km-ga

0

15.09.2023 Exceli meistriklass finantsjuhtidele ja juhtidele

495,00 €

594,00 € km-ga

0
  • Registreeri Töötukassa kaudu

16.01.2023 Exceli meistriklass finantsjuhtidele ja juhtidele

OsalejaidHind
0

495,00 €

594,00 € km-ga

02.05.2023 Exceli meistriklass finantsjuhtidele ja juhtidele

OsalejaidHind
0

495,00 €

594,00 € km-ga

15.09.2023 Exceli meistriklass finantsjuhtidele ja juhtidele

OsalejaidHind
0

495,00 €

594,00 € km-ga

  • Registreeri Töötukassa kaudu

Lisainfo

Osalemise tingimused

Registreerudes e-poe, e-kirja või telefoni teel, saadame Teile arve ja täpsema info osalemise kohta.
Üks nädal enne igat koolituspäeva saadame Teile e-kirjaga meenutuse osalemise infoga.

Koolitusel osalemine on nimeline, kuid saate osalejat tasuta muuta kuni koolitusprogrammi alguseni. Kui Te ei saa mingil põhjusel osaleda, palun andke sellest kindlasti teada e-posti aadressil [email protected] või telefonil 667 0439. Kui teatate oma mitteosalemisest kuni nädal enne kogu koolitusprogrammi algust, pakume mõnd muud samaväärset koolitust samal hooajal või tagastame 100% tasutud koolituse maksumusest; kui teatate vähemalt 3 tööpäeva varem, tagastame 50%. Muul juhul kuulub arve tasumisele.

Äripäeva Akadeemia on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner. Tutvuge koolituskaardi infoga SIIN.
Täpsema info saamiseks võtke meiega ühendust telefonil 667 0439 või [email protected].

Asukoht ja kontaktid

Aadress

Vana-Lõuna 39/1, Tallinn

 Äripäeva Akadeemia Vana-Lõuna 39/1, Tallinn 667 0439 [email protected]

© AS Äripäev 2000-2022
  • Aadress: Vana Lõuna 39/1, 19094 Tallinn
  • Klienditugi: 667 0099 (8:15-17:00)
  • E-post: [email protected]