Google Adsis reklaamimine algajale
Kuidas reklaamid Google’is tõhusalt käima saada?
Kestus:
8 akadeemilist tundi
Google Ads on reklaamide platvorm, mis pakub väga palju erinevaid võimalusi. Google’i otsingus ilmuvatele reklaamidele lisaks saab Adsi kaudu reklaamida ka Youtube’is, Gmailis, erinevates portaalides, blogides jm. Tavalise reklaami kõrval on väga oluline roll taasturundusel ehk kampaaniatel, mis on suunatud klientidele, kes on kodulehte külastanud või muul moel toote või teenuse vastu huvi üles näidanud.
Koolituse eesmärk on anda osalejale teadmised ja oskused, et luua lihtsaid ja tulemuslikke Adsi kampaaniaid ning mõõta tulemusi, et säästa reklaamikuludelt ning kasvatada käivet.
Sihtgrupp: Google Adsiga esimesi samme tegevad turundajad, Adsiga alustamisele mõtlevad ettevõtjad või ettevõtjad, kes soovivad Google Adsi osas oma agentuuriga paremat dialoogi pidada
Koolituse tulemusena osaleja:
- oskab luua lihtsaid ja tulemuslikke turunduskampaaniaid;
- teab nippidest, kuidas kampaaniate loomist lihtsustada ning kuidas lisaks klikkidele reaalseid tulemusi mõõta;
- oskab luua reklaame, mis on Google’i eeskirjadega kooskõlas;
- teab, millised on Google Adsi võimalused väljaspool otsingureklaame (YouTube, Gmail jm).
Koolituse läbiviimise põhimõtted:
Enne koolitust on soovitatav luua endale Google Adsi konto (ads.google.com lehel). Konto loomine on lihtne, lehel on suunavad juhised. Pärast konto loomist on soovituslik keskkonnas ka midagi katsetada ja ringi vaadata, et koolitajalt soovi korral abi saada ning küsimusi esitada. Koolituse raames laiendatakse teadmisi, et toimivaid kampaaniaid luua.
Koolitusele palume kaasa võtta sülearvuti, et õpitud teadmisi kohapeal praktiseerida.
Maht: 8 akadeemilist tundi
Koolitust viib läbi Karl Pae.
Karl oli esimene eestlane, kes asus tööle Google’i Euroopa peakontoris 2008. aastal. Kuni 2013. aastani oli Karli igapäevatöö nii suurte kui väikeste reklaamijate ja agentuuride nõustamine. Selle aja jooksul nägi ta ära kõikvõimalikud head ja vead, mis Google Adsi kontode haldamisel ette võivad tulla.
Hetkel juhib koolitaja Google’i reklaamidele spetsialiseerunud Google Premier Partner agentuuri ePPC, mis haldab Eesti ja Soome suurimaid reklaamijaid ning mille turg ulatub üle 30 eri riigi. ePPC agentuur jõudis Best Internetil Digitegu konkursi finaali projektiga, mis säästis aastas kliendile sadu tuhandeid eurosid.
Karl on Google Certified Trainer, mis on Google’i kinnitus tema põhjalikele Google Adsi oskustele ja garanteerib koolituse kõrge kvaliteedi. Karl on õppinud majandust TTÜ-s ja Rooma La Sapienza ülikoolis ning IT-d TTÜ-s ja UC Berkeley ülikoolis Californias.
Loe koolitusest artikleid:
Otsingureklaam ei ole ainus võimalus Google’is reklaamimiseks
Kas Google’i reklaamidel ikka klikitakse?
Osaleja tagasiside:
Evelin Mitt
"Koolitusel mõistsin, et minu varasem kokkupuude Google Adsiga oli väga pealiskaudne. Riskantne on teha kampaaniat, kui puuduvad sügavamad teadmised, millele tähelepanu pöörata ja kuidas oma reklaami hallata ja jälgida. Nii võib turundusraha vaid mõttetult tuulde loopida!
Karli koolitusel sain detailsema ülevaate, mida tegelikult saab teha Adsiga. Infot oli väga palju ja seetõttu tuli kasuks, et peale koolitust saime omale ka materjalid, mille abil igapäevaselt Adsis toimetada. Internetist lugeda ja õppida on mugav, aga kohapealne koolitus, kus saad koheselt koolitaja käest küsida, on palju praktilisem ja kasutoovam.
Mina soovitan kindlasti investeerida Adsi koolitusse. See kulu tuleb tagasi selle arvelt, kui tead, mida tegelikult Adsis teha nii, et reklaamiraha toodaks kindlat kasumit!"
Koolitajad
Karl Pae
Äripäeva Akadeemia koostööpartner, Google Certified Trainer
Karl Pae
Äripäeva Akadeemia koostööpartner, Google Certified Trainer
Ajakava
09:45 – 11:30
Google Adsi toimimispõhimõtted ning seaded
- Mis on kvaliteediskoor? Kuidas reklaamid asetuvad? Palju maksab?
- Kuidas reklaamid asetuvad - kuidas ja kas saada esimeseks?
- Optimaalsete märksõna kliki hindade ja eelarvete valik
- Konto struktureerimine ja kuidas teha märksõnale vastavat reklaami
Kasutatavad meetodid: lühiloeng, praktiline töö arvutiga
11:30 – 11:45
Kohvipaus
11:45 – 13:15
Märksõnade valik ja reklaamide loomine
- Märksõnade vastetüübid ja negatiivsed märksõnad
- Reklaamide kirjutamine nii Google-i kui kasutaja jaoks
- Google’i eeskirjad ja reeglid – mis on lubatud ja mis mitte?
- Reklaamide täiendamine reklaamilaienditega
Kasutatavad meetodid: lühiloeng, praktiline töö arvutiga
13:15 – 14:00
Lõuna
14:00 – 15:30
Täpsem tulemuste mõõtmine ja võimalused väljaspool otsingureklaame
- Sissejuhatus Google Analyticsisse, eesmärkide seadistamine ja Adsiga ühendamine, et mõõta reaalset käivet või päringuid
- Google display-võrgustiku võimalused
- YouTube-is reklaamimine
- Gmaili reklaamide eripärad
- Tasuturunduse abil klientide tagasi toomine
Kasutatavad meetodid: lühiloeng, praktiline töö arvutiga
15:30 – 15:45
Kohvipaus
15:45 – 17:00
Põhjalike kampaaniate tegemine
- Ads Editori abil keerulisemate kampaaniate tegemine kiirelt
- Oma kampaania loomine ja tagasiside
Kasutatavad meetodid: lühiloeng, praktiline töö arvutiga
Kestus:
8 akadeemilist tundi
Google Ads on reklaamide platvorm, mis pakub väga palju erinevaid võimalusi. Google’i otsingus ilmuvatele reklaamidele lisaks saab Adsi kaudu reklaamida ka Youtube’is, Gmailis, erinevates portaalides, blogides jm. Tavalise reklaami kõrval on väga oluline roll taasturundusel ehk kampaaniatel, mis on suunatud klientidele, kes on kodulehte külastanud või muul moel toote või teenuse vastu huvi üles näidanud.
Koolituse eesmärk on anda osalejale teadmised ja oskused, et luua lihtsaid ja tulemuslikke Adsi kampaaniaid ning mõõta tulemusi, et säästa reklaamikuludelt ning kasvatada käivet.
Sihtgrupp: Google Adsiga esimesi samme tegevad turundajad, Adsiga alustamisele mõtlevad ettevõtjad või ettevõtjad, kes soovivad Google Adsi osas oma agentuuriga paremat dialoogi pidada
Koolituse tulemusena osaleja:
- oskab luua lihtsaid ja tulemuslikke turunduskampaaniaid;
- teab nippidest, kuidas kampaaniate loomist lihtsustada ning kuidas lisaks klikkidele reaalseid tulemusi mõõta;
- oskab luua reklaame, mis on Google’i eeskirjadega kooskõlas;
- teab, millised on Google Adsi võimalused väljaspool otsingureklaame (YouTube, Gmail jm).
Koolituse läbiviimise põhimõtted:
Enne koolitust on soovitatav luua endale Google Adsi konto (ads.google.com lehel). Konto loomine on lihtne, lehel on suunavad juhised. Pärast konto loomist on soovituslik keskkonnas ka midagi katsetada ja ringi vaadata, et koolitajalt soovi korral abi saada ning küsimusi esitada. Koolituse raames laiendatakse teadmisi, et toimivaid kampaaniaid luua.
Koolitusele palume kaasa võtta sülearvuti, et õpitud teadmisi kohapeal praktiseerida.
Maht: 8 akadeemilist tundi
Koolitust viib läbi Karl Pae.
Karl oli esimene eestlane, kes asus tööle Google’i Euroopa peakontoris 2008. aastal. Kuni 2013. aastani oli Karli igapäevatöö nii suurte kui väikeste reklaamijate ja agentuuride nõustamine. Selle aja jooksul nägi ta ära kõikvõimalikud head ja vead, mis Google Adsi kontode haldamisel ette võivad tulla.
Hetkel juhib koolitaja Google’i reklaamidele spetsialiseerunud Google Premier Partner agentuuri ePPC, mis haldab Eesti ja Soome suurimaid reklaamijaid ning mille turg ulatub üle 30 eri riigi. ePPC agentuur jõudis Best Internetil Digitegu konkursi finaali projektiga, mis säästis aastas kliendile sadu tuhandeid eurosid.
Karl on Google Certified Trainer, mis on Google’i kinnitus tema põhjalikele Google Adsi oskustele ja garanteerib koolituse kõrge kvaliteedi. Karl on õppinud majandust TTÜ-s ja Rooma La Sapienza ülikoolis ning IT-d TTÜ-s ja UC Berkeley ülikoolis Californias.
Loe koolitusest artikleid:
Otsingureklaam ei ole ainus võimalus Google’is reklaamimiseks
Kas Google’i reklaamidel ikka klikitakse?
Osaleja tagasiside:
Evelin Mitt
"Koolitusel mõistsin, et minu varasem kokkupuude Google Adsiga oli väga pealiskaudne. Riskantne on teha kampaaniat, kui puuduvad sügavamad teadmised, millele tähelepanu pöörata ja kuidas oma reklaami hallata ja jälgida. Nii võib turundusraha vaid mõttetult tuulde loopida!
Karli koolitusel sain detailsema ülevaate, mida tegelikult saab teha Adsiga. Infot oli väga palju ja seetõttu tuli kasuks, et peale koolitust saime omale ka materjalid, mille abil igapäevaselt Adsis toimetada. Internetist lugeda ja õppida on mugav, aga kohapealne koolitus, kus saad koheselt koolitaja käest küsida, on palju praktilisem ja kasutoovam.
Mina soovitan kindlasti investeerida Adsi koolitusse. See kulu tuleb tagasi selle arvelt, kui tead, mida tegelikult Adsis teha nii, et reklaamiraha toodaks kindlat kasumit!"
Koolitajad
Karl Pae
Äripäeva Akadeemia koostööpartner, Google Certified Trainer
Karl Pae
Äripäeva Akadeemia koostööpartner, Google Certified Trainer
Ajakava
09:45 – 11:30
Google Adsi toimimispõhimõtted ning seaded
- Mis on kvaliteediskoor? Kuidas reklaamid asetuvad? Palju maksab?
- Kuidas reklaamid asetuvad - kuidas ja kas saada esimeseks?
- Optimaalsete märksõna kliki hindade ja eelarvete valik
- Konto struktureerimine ja kuidas teha märksõnale vastavat reklaami
Kasutatavad meetodid: lühiloeng, praktiline töö arvutiga
11:30 – 11:45
Kohvipaus
11:45 – 13:15
Märksõnade valik ja reklaamide loomine
- Märksõnade vastetüübid ja negatiivsed märksõnad
- Reklaamide kirjutamine nii Google-i kui kasutaja jaoks
- Google’i eeskirjad ja reeglid – mis on lubatud ja mis mitte?
- Reklaamide täiendamine reklaamilaienditega
Kasutatavad meetodid: lühiloeng, praktiline töö arvutiga
13:15 – 14:00
Lõuna
14:00 – 15:30
Täpsem tulemuste mõõtmine ja võimalused väljaspool otsingureklaame
- Sissejuhatus Google Analyticsisse, eesmärkide seadistamine ja Adsiga ühendamine, et mõõta reaalset käivet või päringuid
- Google display-võrgustiku võimalused
- YouTube-is reklaamimine
- Gmaili reklaamide eripärad
- Tasuturunduse abil klientide tagasi toomine
Kasutatavad meetodid: lühiloeng, praktiline töö arvutiga
15:30 – 15:45
Kohvipaus
15:45 – 17:00
Põhjalike kampaaniate tegemine
- Ads Editori abil keerulisemate kampaaniate tegemine kiirelt
- Oma kampaania loomine ja tagasiside
Kasutatavad meetodid: lühiloeng, praktiline töö arvutiga
Lisainfo
Registreerudes e-poe, e-kirja või telefoni teel, saadame Teile arve ja täpsema info osalemise kohta. Enne koolituse toimumist saadame Teile e-kirjaga meeldetuletuse osalemise infoga. Koolitusel osalemine on nimeline, kuid saate osalejat tasuta muuta kuni koolitusprogrammi alguseni.
Koolituse läbinutele väljastatakse tunnistus. Tunnistuse väljastamise eelduseks on terves mahus koolitusel osalemine ja õpiväljundite saavutamine. Õpiväljundite saavutamist hinnatakse praktiliste tööde käigus. Osalejale, kes õpiväljundeid saavutanud ei ole, väljastatakse soovi korral koolitusel osalemise kohta tõend.
Koolitus toimub hästi valgustatud ning metoodikat toetavas ruumis. Ratastooliga ligipääs on tagatud.
Tühistamisinfo
Kui te ei saa mingil põhjusel koolitusel osaleda, palun andke sellest teada e-posti aadressil [email protected]. Kui teatate mitteosalemisest vähemalt 10 tööpäeva ette, lepime Teiega kokku uue aja või tagastame 100% koolituse maksumusest. Tagastame koolituse osalustasu täismahus juhul, kui pole tehtud koolituse korraldamisega seotud kulutusi (ostetud õppematerjale jms).
Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne koolitust, kuulub tasumisele 50% arvest.
Hilisemal teavitamisel, koolitusele mitteilmumisel, sellest mitteteatamisel või koolituse poolelijätmisel õppetasu ei tagastata.
Asukoht ja kontaktid
Aadress
Äripäeva Akadeemia | Vana-Lõuna 39/1, Tallinn | 667 0439 | [email protected]