09:30 – 09:45
Kogunemine
Koolitus toimub Äripäeva Akadeemias, aadressil Vana-Lõuna 39/1, Tallinn
Kestus:
8 akadeemilist tundi
Toimumiskoht:
Äripäeva Akadeemia
Google Ads on reklaamide platvorm, mis pakub väga palju erinevaid võimalusi. Google’i otsingus ilmuvatele reklaamidele lisaks saab Adsi kaudu reklaamida ka Youtube’is, Gmailis, erinevates portaalides, blogides jm. Tavalise reklaami kõrval on väga oluline roll taasturundusel ehk kampaaniatel, mis on suunatud klientidele, kes on kodulehte külastanud või muul moel toote või teenuse vastu huvi üles näidanud.
Koolitusele on oodatud Google Adsiga esimesi samme tegevad turundajad, Adsiga alustamisele mõtlevad ettevõtjad või ettevõtjad, kes soovivad Google Adsi osas oma agentuuriga paremat dialoogi pidada.
Koolituse tulemusena osaleja:
Koolituse eesmärk on anda osalejale teadmised ja oskused, et luua lihtsaid ja tulemuslikke Adsi kampaaniaid ning mõõta tulemusi, et säästa reklaamikuludelt ning kasvatada käivet.
Koolituse läbiviimise põhimõtted
Enne koolitust on soovitatav luua endale Google Adsi konto (ads.google.com lehel). Konto loomine on lihtne, lehel on suunavad juhised. Pärast konto loomist on soovituslik keskkonnas ka midagi katsetada ja ringi vaadata, et koolitajalt soovi korral abi saada ning küsimusi esitada. Koolituse raames laiendatakse teadmisi, et toimivaid kampaaniaid luua.
Koolitusele palume kaasa võtta sülearvuti, et õpitud teadmisi kohapeal praktiseerida.
Koolituse läbinutele väljastatakse tunnistus. Tunnistuse väljastamise eelduseks on terves mahus koolitusel osalemine ja õpiväljundite saavutamine. Õpiväljundite saavutamist hinnatakse praktiliste tööde käigus.
Osalejale, kes õpiväljundeid saavutanud ei ole, väljastatakse soovi korral koolitusel osalemise kohta tõend.
Koolitus toimub vastavalt valitsuse poolt kehtestatud nõuetele – auditooriumis, kus on kasutusel kõik ohutust tagavad meetmed ja/või veebis Zoom keskkonnas. Veebis osalejatele saadetakse enne koolitust link ja ligipääsuinfo.
Kontaktõpe toimub hästi valgustatud, hubases, piisava suurusega ruumis, mille laudade ja toolide asetust on võimalik muuta vastavalt vajadusele. Ratastooliga ligipääs on tagatud.
Koolitus toimub eesti keeles.
Äripäeva Akadeemia on Eesti Töötukassa koolituskaardi partner.
Tutvu ka meie koolitajaga SIIN.
Loe ka koolitusest artikleid:
Otsingureklaam ei ole ainus võimalus Google’is reklaamimiseks
Kas Google’i reklaamidel ikka klikitakse?
Osaleja tagasiside:
Evelin Mitt
"Koolitusel mõistsin, et minu varasem kokkupuude Google Adsiga oli väga pealiskaudne. Riskantne on teha kampaaniat, kui puuduvad sügavamad teadmised, millele tähelepanu pöörata ja kuidas oma reklaami hallata ja jälgida. Nii võib turundusraha vaid mõttetult tuulde loopida!
Karli koolitusel sain detailsema ülevaate, mida tegelikult saab teha Adsiga. Infot oli väga palju ja seetõttu tuli kasuks, et peale koolitust saime omale ka materjalid, mille abil igapäevaselt Adsis toimetada. Internetist lugeda ja õppida on mugav, aga kohapealne koolitus, kus saad koheselt koolitaja käest küsida, on palju praktilisem ja kasutoovam.
Mina soovitan kindlasti investeerida Adsi koolitusse. See kulu tuleb tagasi selle arvelt, kui tead, mida tegelikult Adsis teha nii, et reklaamiraha toodaks kindlat kasumit!"
Karl oli esimene eestlane, kes asus tööle Google’i Euroopa peakontoris 2008. aastal. Kuni 2013. aastani oli Karli igapäevatöö nii suurte kui väikeste reklaamijate ja agentuuride nõustamine. Selle aja jooksul nägi ta ära pea kõik võimalikud head ja vead, mis AdWordsi kontode haldamisel ette võivad tulla. Hetkel juhib koolitaja Google’i reklaamidele spetsialiseerunud Google Premier Partner agentuuri ePPC, mis haldab Eesti ja Soome suurimaid reklaamijaid ning mille turg ulatub üle 30 eri riigi. ePPC agentuur jõudis Best Internetil Digitegu konkursi finaali projektiga, mis säästis aastas kliendile sadu tuhandeid eurosid. Karl on Google Certified Trainer, mis on Google’i kinnitus tema põhjalikele AdWordsi oskustele ja garanteerib koolituse kõrge kvaliteedi. Karl on õppinud majandust TTÜ-s ja Rooma La Sapienza ülikoolis ning IT-d TTÜ-s ja UC Berkeley ülikoolis Californias.
Karl oli esimene eestlane, kes asus tööle Google’i Euroopa peakontoris 2008. aastal. Kuni 2013. aastani oli Karli igapäevatöö nii suurte kui väikeste reklaamijate ja agentuuride nõustamine. Selle aja jooksul nägi ta ära pea kõik võimalikud head ja vead, mis AdWordsi kontode haldamisel ette võivad tulla. Hetkel juhib koolitaja Google’i reklaamidele spetsialiseerunud Google Premier Partner agentuuri ePPC, mis haldab Eesti ja Soome suurimaid reklaamijaid ning mille turg ulatub üle 30 eri riigi. ePPC agentuur jõudis Best Internetil Digitegu konkursi finaali projektiga, mis säästis aastas kliendile sadu tuhandeid eurosid. Karl on Google Certified Trainer, mis on Google’i kinnitus tema põhjalikele AdWordsi oskustele ja garanteerib koolituse kõrge kvaliteedi. Karl on õppinud majandust TTÜ-s ja Rooma La Sapienza ülikoolis ning IT-d TTÜ-s ja UC Berkeley ülikoolis Californias.
09:30 – 09:45
Kogunemine
Koolitus toimub Äripäeva Akadeemias, aadressil Vana-Lõuna 39/1, Tallinn
09:45 – 11:30
Google Adsi toimimispõhimõtted ning seaded
Kasutatavad meetodid: lühiloeng, praktiline töö arvutiga
11:30 – 11:45
Kohvipaus
11:45 – 13:15
Märksõnade valik ja reklaamide loomine
Kasutatavad meetodid: lühiloeng, praktiline töö arvutiga
13:15 – 14:00
Lõuna
14:00 – 15:30
Täpsem tulemuste mõõtmine ja võimalused väljaspool otsingureklaame
Kasutatavad meetodid: lühiloeng, praktiline töö arvutiga
15:30 – 15:45
Kohvipaus
15:45 – 17:00
Põhjalike kampaaniate tegemine
Kasutatavad meetodid: lühiloeng, praktiline töö arvutiga
Kestus:
8 akadeemilist tundi
Toimumiskoht:
Äripäeva Akadeemia
Google Ads on reklaamide platvorm, mis pakub väga palju erinevaid võimalusi. Google’i otsingus ilmuvatele reklaamidele lisaks saab Adsi kaudu reklaamida ka Youtube’is, Gmailis, erinevates portaalides, blogides jm. Tavalise reklaami kõrval on väga oluline roll taasturundusel ehk kampaaniatel, mis on suunatud klientidele, kes on kodulehte külastanud või muul moel toote või teenuse vastu huvi üles näidanud.
Koolitusele on oodatud Google Adsiga esimesi samme tegevad turundajad, Adsiga alustamisele mõtlevad ettevõtjad või ettevõtjad, kes soovivad Google Adsi osas oma agentuuriga paremat dialoogi pidada.
Koolituse tulemusena osaleja:
Koolituse eesmärk on anda osalejale teadmised ja oskused, et luua lihtsaid ja tulemuslikke Adsi kampaaniaid ning mõõta tulemusi, et säästa reklaamikuludelt ning kasvatada käivet.
Koolituse läbiviimise põhimõtted
Enne koolitust on soovitatav luua endale Google Adsi konto (ads.google.com lehel). Konto loomine on lihtne, lehel on suunavad juhised. Pärast konto loomist on soovituslik keskkonnas ka midagi katsetada ja ringi vaadata, et koolitajalt soovi korral abi saada ning küsimusi esitada. Koolituse raames laiendatakse teadmisi, et toimivaid kampaaniaid luua.
Koolitusele palume kaasa võtta sülearvuti, et õpitud teadmisi kohapeal praktiseerida.
Koolituse läbinutele väljastatakse tunnistus. Tunnistuse väljastamise eelduseks on terves mahus koolitusel osalemine ja õpiväljundite saavutamine. Õpiväljundite saavutamist hinnatakse praktiliste tööde käigus.
Osalejale, kes õpiväljundeid saavutanud ei ole, väljastatakse soovi korral koolitusel osalemise kohta tõend.
Koolitus toimub vastavalt valitsuse poolt kehtestatud nõuetele – auditooriumis, kus on kasutusel kõik ohutust tagavad meetmed ja/või veebis Zoom keskkonnas. Veebis osalejatele saadetakse enne koolitust link ja ligipääsuinfo.
Kontaktõpe toimub hästi valgustatud, hubases, piisava suurusega ruumis, mille laudade ja toolide asetust on võimalik muuta vastavalt vajadusele. Ratastooliga ligipääs on tagatud.
Koolitus toimub eesti keeles.
Äripäeva Akadeemia on Eesti Töötukassa koolituskaardi partner.
Tutvu ka meie koolitajaga SIIN.
Loe ka koolitusest artikleid:
Otsingureklaam ei ole ainus võimalus Google’is reklaamimiseks
Kas Google’i reklaamidel ikka klikitakse?
Osaleja tagasiside:
Evelin Mitt
"Koolitusel mõistsin, et minu varasem kokkupuude Google Adsiga oli väga pealiskaudne. Riskantne on teha kampaaniat, kui puuduvad sügavamad teadmised, millele tähelepanu pöörata ja kuidas oma reklaami hallata ja jälgida. Nii võib turundusraha vaid mõttetult tuulde loopida!
Karli koolitusel sain detailsema ülevaate, mida tegelikult saab teha Adsiga. Infot oli väga palju ja seetõttu tuli kasuks, et peale koolitust saime omale ka materjalid, mille abil igapäevaselt Adsis toimetada. Internetist lugeda ja õppida on mugav, aga kohapealne koolitus, kus saad koheselt koolitaja käest küsida, on palju praktilisem ja kasutoovam.
Mina soovitan kindlasti investeerida Adsi koolitusse. See kulu tuleb tagasi selle arvelt, kui tead, mida tegelikult Adsis teha nii, et reklaamiraha toodaks kindlat kasumit!"
Karl oli esimene eestlane, kes asus tööle Google’i Euroopa peakontoris 2008. aastal. Kuni 2013. aastani oli Karli igapäevatöö nii suurte kui väikeste reklaamijate ja agentuuride nõustamine. Selle aja jooksul nägi ta ära pea kõik võimalikud head ja vead, mis AdWordsi kontode haldamisel ette võivad tulla. Hetkel juhib koolitaja Google’i reklaamidele spetsialiseerunud Google Premier Partner agentuuri ePPC, mis haldab Eesti ja Soome suurimaid reklaamijaid ning mille turg ulatub üle 30 eri riigi. ePPC agentuur jõudis Best Internetil Digitegu konkursi finaali projektiga, mis säästis aastas kliendile sadu tuhandeid eurosid. Karl on Google Certified Trainer, mis on Google’i kinnitus tema põhjalikele AdWordsi oskustele ja garanteerib koolituse kõrge kvaliteedi. Karl on õppinud majandust TTÜ-s ja Rooma La Sapienza ülikoolis ning IT-d TTÜ-s ja UC Berkeley ülikoolis Californias.
Karl oli esimene eestlane, kes asus tööle Google’i Euroopa peakontoris 2008. aastal. Kuni 2013. aastani oli Karli igapäevatöö nii suurte kui väikeste reklaamijate ja agentuuride nõustamine. Selle aja jooksul nägi ta ära pea kõik võimalikud head ja vead, mis AdWordsi kontode haldamisel ette võivad tulla. Hetkel juhib koolitaja Google’i reklaamidele spetsialiseerunud Google Premier Partner agentuuri ePPC, mis haldab Eesti ja Soome suurimaid reklaamijaid ning mille turg ulatub üle 30 eri riigi. ePPC agentuur jõudis Best Internetil Digitegu konkursi finaali projektiga, mis säästis aastas kliendile sadu tuhandeid eurosid. Karl on Google Certified Trainer, mis on Google’i kinnitus tema põhjalikele AdWordsi oskustele ja garanteerib koolituse kõrge kvaliteedi. Karl on õppinud majandust TTÜ-s ja Rooma La Sapienza ülikoolis ning IT-d TTÜ-s ja UC Berkeley ülikoolis Californias.
09:30 – 09:45
Kogunemine
Koolitus toimub Äripäeva Akadeemias, aadressil Vana-Lõuna 39/1, Tallinn
09:45 – 11:30
Google Adsi toimimispõhimõtted ning seaded
Kasutatavad meetodid: lühiloeng, praktiline töö arvutiga
11:30 – 11:45
Kohvipaus
11:45 – 13:15
Märksõnade valik ja reklaamide loomine
Kasutatavad meetodid: lühiloeng, praktiline töö arvutiga
13:15 – 14:00
Lõuna
14:00 – 15:30
Täpsem tulemuste mõõtmine ja võimalused väljaspool otsingureklaame
Kasutatavad meetodid: lühiloeng, praktiline töö arvutiga
15:30 – 15:45
Kohvipaus
15:45 – 17:00
Põhjalike kampaaniate tegemine
Kasutatavad meetodid: lühiloeng, praktiline töö arvutiga
Registreerudes e-poe, e-kirja või telefoni teel, saadame Teile arve ja täpsema info osalemise kohta.
Üks nädal enne igat koolituspäeva saadame Teile e-kirjaga meenutuse osalemise infoga.
Koolitusel osalemine on nimeline, kuid saate osalejat tasuta muuta kuni koolitusprogrammi alguseni.
Äripäeva Akadeemia on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner. Tutvuge koolituskaardi infoga SIIN.
Täpsema info saamiseks võtke meiega ühendust telefonil 667 0439 või [email protected].
Kui Te ei saa mingil põhjusel osaleda, palun andke sellest teada e-posti aadressil [email protected]. Kui teatate oma mitteosalemisest kuni nädal enne kogu koolitusprogrammi algust, pakume mõnd muud samaväärset koolitust samal hooajal või tagastame 100% tasutud koolituse maksumusest; kui teatate vähemalt 3 tööpäeva varem, tagastame 50%. Muul juhul kuulub arve tasumisele.
Aadress
Vana-Lõuna 39/1, TallinnÄripäeva Akadeemia | Vana-Lõuna 39/1, Tallinn | 667 0439 | [email protected]