ITIL 4 Foundation

ITIL 4 Foundation

Kestus:

20 akadeemilist tundi

 ITIL 4 on oluline edasiarendus ja uuendus IT-põhiste teenuste haldamise maailmas, mis käsitleb uusi praktikaid ja töötamise viise, mida firmad ja organisatsioonid võivad tänapäeva digimaailmas kasutada.

 

Need teadmised on vajalikud mitte ainult IT-professionaalidele, vaid laiemale ringkonnale, kes kõik digitaalse muutuste maailmaga kokku puutuvad.

ITIL 4 Foundation on sissejuhatav kursus kogu ITIL 4 sertifikaadikursuste maailma.

Koolituse eesmärk on tekitada osalejas  arusaam kaasaegsest IT teenuste haldusest, mis põhineb teenuse väärtuse süsteemil (Service Value System). Väga oluliseks osaks selles kursuses on seosed selliste teiste lähedaste metoodikatega nagu Lean, Agile ja DevOps.

Koolitus toimub koostöös Meriroos OÜ-ga.

Sihtgrupp:
Koolitus on suunatud inimesele, kes soovib ülevaadet kaasaaegsest IT teenuste haldusest, mis põhineb teenuste väärtuse süsteemil (Service Value System).

Koolituse tulemusena osaleja:

  • Tunneb ITIL 4 seitset juhtpõhimõtet
  • Teab teenuste väärtusahelat (Service Value Chain) ja teenuste halduse nelja mõõdet
  • On tutvunud ITIL- i 34 praktikaga, pöörates eelkõige tähelepanu 18 praktikale
  • Teab Lean IT, Agile, DevOps ja organisatsiooniliste muudatuste juhtimise (Organizational Change Management) põhimõisteid
  • On valmis vastavaks sertifikaadieksamiks.

 

Koolitusel osalemise eeldused (soovitavalt):

Abiks on algteadmised teenuste halduse põhimõistetest.

Koolituse läbiviimise põhimõtted:

Kursuse materjalid on koostanud ITpreneurs. Nii materjalid, kui ka kursus ise ja kursuse lektor on ametlikult akrediteeritud. Iga õpilane saab materjalid e-raamatute kujul. Õppematerjalide nn. Pro Pack sisaldab järgmisi komponente:

  • ITIL 4 Foundation - Pro - eBook
  • Introduction to ITIL 4 Foundation - Pre Reading Guide
  • ITIL 4 Post Reading
  • ITIL 4 Sample Questions
  • ITIL 4 Foundation Quick Reference Cards

Koolituse läbinud kuulajad saavad õiguse teha rahvusvahelise sertifikaadieksami - ITIL 4 Foundation Certificate in IT Service Management.

Eksam koosneb neljakümnest valikvastusega küsimusest. Eksami läbimiseks ja sertifikaadi saamiseks on tuleb koguda vähemalt 65% maksimaalsest punktisummast.

Iga osaleja saab eksamivautšeri, mis kehtib aasta. 

Igaüks valib ise, millal ta peale koolitust on valmis eksamit tegema. Eksam tehakse üle veebi otse PeopleCert eksamikeskuses omaenda arvutist.

Maht: 20 akadeemilist tundi (sh 16 ak h klassis + 4 ak h eksam)

Täienduskoolituse õppekavarühm: 0413 Juhtimise ja halduse õppekavarühm

Tunnistuse väljastamise eelduseks on koolitusel osalemine terves mahus.

30. november - 1. detsember viib koolituse läbi Risto Moor

 

 

IT koolitus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.

Soovitame tutvuda ka tööandjatele suunatud Töötukassa poolt pakutavate täiendkoolituste toetustega: koolitustoetus tööandjatele ning töötaja koolituskulude hüvitamine tööandjale.

Näeme koolitusel!

 

Koolitajad

  • Enely Prei

    ITIL konsultatsioonid ja koolitamine

    Enely Prei

    ITIL konsultatsioonid ja koolitamine

  • Risto Moor

    Mõlemad Eestis juba aastaid väga tuntud ITIL valdkonna professionaalid nii avalikus kui erasektoris – Enely Prei ja Risto Moor. Enely ja Risto ülesandeks on läbi viia ITIL ja DevOps koolitusi ning nad teevad seda eesti ja inglise keeles. Enely ja Risto mõlemad on ITIL v4 Managing Professional sertifikaadiga.

    Risto Moor

    Mõlemad Eestis juba aastaid väga tuntud ITIL valdkonna professionaalid nii avalikus kui erasektoris – Enely Prei ja Risto Moor. Enely ja Risto ülesandeks on läbi viia ITIL ja DevOps koolitusi ning nad teevad seda eesti ja inglise keeles. Enely ja Risto mõlemad on ITIL v4 Managing Professional sertifikaadiga.

Ajakava

1.päev
2.päev

09:00 – 17:00

ITIL 4 Foundation. Asukoht: Tallinn, Lõõtsa 5

  1. Sissejuhatus
  2. Teenuste haldus – põhimõisted
  3. Seitse juhtpõhimõtet
  4. Teenuste halduse neli mõõdet
ITIL 4 Foundation

Kestus:

20 akadeemilist tundi

 ITIL 4 on oluline edasiarendus ja uuendus IT-põhiste teenuste haldamise maailmas, mis käsitleb uusi praktikaid ja töötamise viise, mida firmad ja organisatsioonid võivad tänapäeva digimaailmas kasutada.

 

Need teadmised on vajalikud mitte ainult IT-professionaalidele, vaid laiemale ringkonnale, kes kõik digitaalse muutuste maailmaga kokku puutuvad.

ITIL 4 Foundation on sissejuhatav kursus kogu ITIL 4 sertifikaadikursuste maailma.

Koolituse eesmärk on tekitada osalejas  arusaam kaasaegsest IT teenuste haldusest, mis põhineb teenuse väärtuse süsteemil (Service Value System). Väga oluliseks osaks selles kursuses on seosed selliste teiste lähedaste metoodikatega nagu Lean, Agile ja DevOps.

Koolitus toimub koostöös Meriroos OÜ-ga.

Sihtgrupp:
Koolitus on suunatud inimesele, kes soovib ülevaadet kaasaaegsest IT teenuste haldusest, mis põhineb teenuste väärtuse süsteemil (Service Value System).

Koolituse tulemusena osaleja:

  • Tunneb ITIL 4 seitset juhtpõhimõtet
  • Teab teenuste väärtusahelat (Service Value Chain) ja teenuste halduse nelja mõõdet
  • On tutvunud ITIL- i 34 praktikaga, pöörates eelkõige tähelepanu 18 praktikale
  • Teab Lean IT, Agile, DevOps ja organisatsiooniliste muudatuste juhtimise (Organizational Change Management) põhimõisteid
  • On valmis vastavaks sertifikaadieksamiks.

 

Koolitusel osalemise eeldused (soovitavalt):

Abiks on algteadmised teenuste halduse põhimõistetest.

Koolituse läbiviimise põhimõtted:

Kursuse materjalid on koostanud ITpreneurs. Nii materjalid, kui ka kursus ise ja kursuse lektor on ametlikult akrediteeritud. Iga õpilane saab materjalid e-raamatute kujul. Õppematerjalide nn. Pro Pack sisaldab järgmisi komponente:

  • ITIL 4 Foundation - Pro - eBook
  • Introduction to ITIL 4 Foundation - Pre Reading Guide
  • ITIL 4 Post Reading
  • ITIL 4 Sample Questions
  • ITIL 4 Foundation Quick Reference Cards

Koolituse läbinud kuulajad saavad õiguse teha rahvusvahelise sertifikaadieksami - ITIL 4 Foundation Certificate in IT Service Management.

Eksam koosneb neljakümnest valikvastusega küsimusest. Eksami läbimiseks ja sertifikaadi saamiseks on tuleb koguda vähemalt 65% maksimaalsest punktisummast.

Iga osaleja saab eksamivautšeri, mis kehtib aasta. 

Igaüks valib ise, millal ta peale koolitust on valmis eksamit tegema. Eksam tehakse üle veebi otse PeopleCert eksamikeskuses omaenda arvutist.

Maht: 20 akadeemilist tundi (sh 16 ak h klassis + 4 ak h eksam)

Täienduskoolituse õppekavarühm: 0413 Juhtimise ja halduse õppekavarühm

Tunnistuse väljastamise eelduseks on koolitusel osalemine terves mahus.

30. november - 1. detsember viib koolituse läbi Risto Moor

 

 

IT koolitus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.

Soovitame tutvuda ka tööandjatele suunatud Töötukassa poolt pakutavate täiendkoolituste toetustega: koolitustoetus tööandjatele ning töötaja koolituskulude hüvitamine tööandjale.

Näeme koolitusel!

 

Koolitajad

  • Enely Prei

    ITIL konsultatsioonid ja koolitamine

    Enely Prei

    ITIL konsultatsioonid ja koolitamine

  • Risto Moor

    Mõlemad Eestis juba aastaid väga tuntud ITIL valdkonna professionaalid nii avalikus kui erasektoris – Enely Prei ja Risto Moor. Enely ja Risto ülesandeks on läbi viia ITIL ja DevOps koolitusi ning nad teevad seda eesti ja inglise keeles. Enely ja Risto mõlemad on ITIL v4 Managing Professional sertifikaadiga.

    Risto Moor

    Mõlemad Eestis juba aastaid väga tuntud ITIL valdkonna professionaalid nii avalikus kui erasektoris – Enely Prei ja Risto Moor. Enely ja Risto ülesandeks on läbi viia ITIL ja DevOps koolitusi ning nad teevad seda eesti ja inglise keeles. Enely ja Risto mõlemad on ITIL v4 Managing Professional sertifikaadiga.

Ajakava

1.päev
2.päev

09:00 – 17:00

ITIL 4 Foundation. Asukoht: Tallinn, Lõõtsa 5

  1. Sissejuhatus
  2. Teenuste haldus – põhimõisted
  3. Seitse juhtpõhimõtet
  4. Teenuste halduse neli mõõdet

Lisainfo

Registreerudes e-poe, e-kirja või telefoni teel, saadame Teile arve ja täpsema info osalemise kohta.
Üksteist päeva enne koolitust saadame Teile e-kirjaga meenutuse osalemise infoga.

Koolitusel osalemine on nimeline, kuid saate osalejat tasuta muuta kuni koolituse alguseni.

Koolituse eest tasumine toimub arvel viidatud arveldusarvele. Arve saadetakse maksja aadressile e-postiga. Arve tuleb tasuda enne koolituse algust arvel märgitud maksetähtajaks.

IT Koolitus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner. Tutvuge koolituskaardi infoga SIIN.
Täpsema info saamiseks võtke meiega ühendust telefonil 618 1727 või [email protected].

Tühistamisinfo

Kui te ei saa mingil põhjusel koolitusel osaleda, palun andke sellest teada e-posti aadressil [email protected]. Kui teatate mitteosalemisest vähemalt 7 kalendripäeva ette, lepime Teiega kokku uue aja või tagastame 100% koolituse maksumusest. Tagastame koolituse osalustasu täismahus juhul, kui pole tehtud koolituse korraldamisega seotud kulutusi (ostetud õppematerjale jms). Koolitusele mitteilmumisel, sellest mitteteatamisel või koolituse poolelijätmisel õppetasu ei tagastata.

Asukoht ja kontaktid

Aadress

Toompuiestee 10, Tallinn

IT Koolitus Vana-Lõuna 39/1, Tallinn 6181727 [email protected]

© AS Äripäev 2000-2024
  • Aadress: Vana Lõuna 39/1, 19094 Tallinn
  • Klienditugi: 667 0099 (8:15-17:00)
  • E-post: [email protected]