Kõige värskem ja praktilisem Facebooki ja Instagrami koolitus

Sisutihe sotsiaalmeediaturunduse koolitus Eesti parimalt tipp-praktikult

Kõige värskem ja praktilisem Facebooki ja Instagrami koolitus

Kestus:

8 akadeemilist tundi

Toimumiskoht:

Äripäeva Akadeemia

Koolitus annab põhjalikud teadmised ja oskused Facebookis ja Instagramis kampaaniate ja makstud tegevuste tegemiseks ning läbi selle kasvatada oma toodete/teenuste tuntust ja müüki.

Turundajate suurim väljakutse on meeletus infomüras silma paista ja sihtgrupini jõuda, väärtust pakkuda ja saadud tähelepanu reaalseteks tehinguteks pöörata. Sotsiaalmeedias pakuvad hetkel enim võimalusi Facebook ja Instagram. Seda nii tänu auditooriumi suurusele kui ka tehnilistele võimalustele, mis aitavad jõuda oma sihtgrupini. 

Koolitusele on oodatud kõik, kes on juba mõnda aega iseseisvalt Facebookis ja Instagramis turundanud ja soovivad oma tegevused uuele tasemele viia, koos uute ideede ja teadmistega.

Koolituse eesmärk on anda ülevaade Facebookis ja Instagramis turundamisest, koos praktiliste tegevuste ja näidetega, kuidas atraktiivselt oma lugu rääkida, luua edukaid kampaaniaid ja läbi selle kasvatada oma toodete/teenuste tuntust ja müüki.

Koolituse tulemusena osaleja

  • omandab uued teadmised läbi praktilise tegevuse, kuidas Facebookis ja Instagramis paremini oma sihtgruppideni jõuda;
  • saab värske arusaamise erinevatest võimalustest ja trendidest;
  • teab, kuidas luua erinevaid Facebooki ja Instagrami postitusi ja kampaaniaid, mis jõuavad suurema sihtgrupini;
  • oskab luua täpseid sihtgruppe erinevate algandmete põhjal;
  • oskab jälgida ja analüüsida orgaanilise ja makstud sisu tulemuslikkust.

Koolitusel käsitletavad teemad

  • Strateegia elemendid ja klienditeekond;
  • Visuaalne identiteet ja kommunikatsioon;
  • Loovlahenduste formaadid ja parimad praktikad: 100+ näidet erinevatest valdkondadest;
  • Facebook Creative Hub kasutamine (muudab reklaamihalduris töötamise palju lihtsamaks);
  • Facebooki sisene suurklientidele mõeldud reklaamide hindamise mudel;
  • Sihtgruppide loomine erinevate algandmete pealt (sinu videoid vaadanud inimestest e-maili mitte avanud klientideni);
  • Facebooki Pixeli parimad praktikad ja mis peaks olema seadistatud, et kõnetada õigesti neid inimesi, kes on sinu veebis käinud;
  • Facebook Conversion API - rohkem ja paremad andmed läbi serveripoolse andmete saatmise;
  • IOS 14 muudatused ja kuidas nende pärast üldse mitte muretseda;
  • Kõige paremini töötavad taasturunduse mudelid arvestades klienditeekonda ja pakkumist;
  • Offline andmete kasutamine sihtgruppide loomiseks (nii manuaalne kui automaatne);
  • Business Manageri vähe kasutatud trikid ja nipid;
  • Reklaamihalduri kampaaniate struktuur ja optimeerimine;
  • Reklaamihalduri vähe kasutatud nipid ja trikid;
  • Facebooki reklaamide reeglid ja parimad praktikad, et su reklaam seisma ei jääks ega kontot kinni ei pandaks;
  • Erinevate reeglite kasutamine aja kokkuhoiuks;
  • Campaign Budget Optimization või Ad Set tasemel eelarvestamine;
  • Kuidas reklaamihalduris tulemusi analüüsida ja neid ka välja eksportida;
  • Erinevate mõõdikute roll klienditeekonnas;
  • UTMide kasutamise mudelid ja erinevad võimalused (näited, kuidas kasutada ja kuidas mitte kasutada);
  • Valdkonna viimased trendid otse Facebookilt;
  • Soovitused erinevate tööriistade kasutamiseks nii sisuloomes kui ka analüütikas.

Enne koolitusele tulemist palume osalejal mõtiskleda eesmärkidele, mille suunas soovitakse koolituse tulemusena jõuda ning palume täita küsimustiku koolitusele püstitatud eesmärkide kohta. Koolitusele palume kaasa võtta sülearvuti, et õpitud teadmisi kohapeal praktiseerida.

Koolitus toimub väikses grupis, osalejate arv on ca 8-15 inimest, mis annab võimaluse leida vastused oma valdkonnaspetsiifilistele küsimustele.

Koolituse läbinutele väljastatakse tunnistus. Tunnistuse väljastamise eelduseks on täis mahus koolitusel osalemine. Tulemuste saavutamist hinnatakse arutelude ja praktiliste tööde käigus. 

 

📌 Registreerides 2 või enam osalejat on koolituse hind Teile 410€ (km-ga 492€) / osaleja kohta.

 

Kontaktõpe toimub hästi valgustatud, hubases, piisava suurusega ruumis, mille laudade ja toolide asetust on võimalik muuta vastavalt vajadusele. Ratastooliga ligipääs on tagatud. Koolitus toimub eesti keeles.

Äripäeva Akadeemia on Eesti Töötukassa koolituskaardi partner. 

Tutvu ka meie koolitajaga SIIN. 

 

Loe koolitaja artikleid:

Turundus aastal 2020 – trendid, fookus ja ootused

Kuidas mõjutab Facebooki uudisvoo uuendamine turundajaid?

Tähelepanu on uus valuuta, millega me kaupleme

3 võimalust, kuidas muuta Facebooki postituse pilti ja tekste

Kas ettevõtted peavad olema Instagramis ja Facebookis?

Kasuta aega efektiivselt: ühenda Facebooki leht ja Instagrami konto

Ära lase Facebooki reklaamihalduri numbritel ennast petta

Facebookis reklaamimine, aktsia hind ja koroonaviiruse pandeemia

Miks on turundamine oluline? 7 põhjust, miks iga ettevõte peaks turundama

Facebooki uus atributsiooni mudel toob paremad numbrid ja…

UTM parameetrite kasutamine ja Google Analytics 4

Osaleja tagasiside:

Circle Cropped (4)

TriIn Guljavin

Projektijuht reklaamiagentuuris Must Muna OÜ

Ma sain Facebooki ahjusoojade muudatustega end kurssi viia, miljon nippi ja tähelepanekut, põhimõtteid, võimalusi, praktikat, vastuseid küsimustele miks, mida, kui palju, millal, kellele jne. Paljud kliendid tahavad ettevõtte sotsiaalmeediat ise planeerida ja hallata. Mis seal siis ära ei ole? Postitad iga päev midagi. Teed mõne kampaania – valid vanusegrupi ja ongi BOOST – mida rohkem inimesi reklaami näeb, seda tulemuslikum. Aga ei ole nii! Mida täpsemalt ja kitsamalt määratled oma targetgrupi, seda suurem on võimalus saavutada eesmärk. Loomulikult peab see eesmärk ka varasemalt püstitatud olema. Seda kõike tehakse Business Facebooki alt, millest paljudel, kes ettevõtte sotsiaalmeediat haldavad, ilmselt aimugi ei ole. Seal on meeletult vajalikke tööriistu, mida ära kasutada, et püstitatud eesmärke täita.„

Picture1

Maarja Treufeldt
Turundusjuht
Äripäev AS

"Kuna Äripäevas on kombeks ennast pidevalt täiendada ja arendada ning ilmselgelt on parimad koolitused just meie juures, siis ei olnud küsimustki, mis ma teen, kui oli võimalus osaleda Andrus Kiisküla „Kõige värskemal ja praktilisemal Facebooki ja Instagrami koolitusel“. Koolitus toimus kahes osas. Alguses oli loovlahendustele keskenduv osa ja pärast läks asi tehniliseks. Me tegeleme oma töös tehnilise poolega iga päev – sain sealt enesekindlust juurde, et teeme asju õigesti. Lisaks õppisin tundma minu jaoks uut Facebook Creative Hub’i ja sain selle kohta mõned põnevad nipid. Andrus valdas teemat suurepäraselt ja leidis igale küsimusele ja probleemile kiirelt vastuse. Kuna päevast päeva tehnilise turundamise poolega tegeledes kipub pigem just loomingulisus kaduma, siis minu jaoks oli see värske sõõm ja raputus, mida hädasti vaja oli. Julgen koolitust soovitada igale turundajale, kes Facebookis ja Instagramis turundamisega kokku puutub, sest usun, et sealt saab igaüks midagi uut ja kohe rakendatavat."

Koolitajad

  • Andrus Kiisküla

    Andrus on Eestis oma valdkonna vaieldamatu tipp-praktik. Ta on aktiivselt sees kõige värskemates digiturunduse trendides ja praktikates. Avalikke koolitusi viib ta läbi vaid mõned korrad aastas. Andrus on ainus koolitaja, kes on tänu oma igapäevatööle Facebooki suurklient. Sellest tulenevalt on tal ligipääs kõige värskemale infole ja praktikatele ning ka piiramatule toetusele ja nõule Facebooki spetsialistide poolt.

    Andrus on viimase viie aasta jooksul ainuüksi Facebookis suunanud, vastutanud ja hallanud kampaaniaid rohkem kui 3 000 000 euro eest. Ta on teinud turundust kõigile: väikestele ettevõtetele, kus turunduseelarve on mõnisada eurot kuus kui ka suurettevõtetele, kus eelarved küündivad sadade tuhandete eurodeni. Lisaks on Andrus üksühele konsulteerinud väga erinevaid ettevõtteid, et anda nende senistele tegevustele tagasisidet ning aidata leida õige suund edaspidiseks. Andruse fookus on olnud kampaaniatel Eestis, Soomes ja Rootsis, kuid tema edulood ei piirdu meie lähinaabritega, vaid küündivad Hong Kongist Iirimaani.

    Andrus peab enesearengut väga oluliseks ning käib ise koolitustel tunduvalt rohkem, kui teisi koolitab. Ainuüksi viimase viie aasta jooksul on ta osalenud 100+ koolitusel, seminaril ja konverentsil – Google’i kinnistest konverentsidest suurte tehnoloogia- ja turunduskonverentsideni Euroopas.

    Andrus on tippspetsialistina valitud üheks Google’i “Õpi koos Google’iga” programmi koolitajaks.

    Andrus Kiisküla

    Andrus on Eestis oma valdkonna vaieldamatu tipp-praktik. Ta on aktiivselt sees kõige värskemates digiturunduse trendides ja praktikates. Avalikke koolitusi viib ta läbi vaid mõned korrad aastas. Andrus on ainus koolitaja, kes on tänu oma igapäevatööle Facebooki suurklient. Sellest tulenevalt on tal ligipääs kõige värskemale infole ja praktikatele ning ka piiramatule toetusele ja nõule Facebooki spetsialistide poolt.

    Andrus on viimase viie aasta jooksul ainuüksi Facebookis suunanud, vastutanud ja hallanud kampaaniaid rohkem kui 3 000 000 euro eest. Ta on teinud turundust kõigile: väikestele ettevõtetele, kus turunduseelarve on mõnisada eurot kuus kui ka suurettevõtetele, kus eelarved küündivad sadade tuhandete eurodeni. Lisaks on Andrus üksühele konsulteerinud väga erinevaid ettevõtteid, et anda nende senistele tegevustele tagasisidet ning aidata leida õige suund edaspidiseks. Andruse fookus on olnud kampaaniatel Eestis, Soomes ja Rootsis, kuid tema edulood ei piirdu meie lähinaabritega, vaid küündivad Hong Kongist Iirimaani.

    Andrus peab enesearengut väga oluliseks ning käib ise koolitustel tunduvalt rohkem, kui teisi koolitab. Ainuüksi viimase viie aasta jooksul on ta osalenud 100+ koolitusel, seminaril ja konverentsil – Google’i kinnistest konverentsidest suurte tehnoloogia- ja turunduskonverentsideni Euroopas.

    Andrus on tippspetsialistina valitud üheks Google’i “Õpi koos Google’iga” programmi koolitajaks.

Ajakava

09:30 – 09:45

Kogunemine

Koolitus toimub Äripäeva Akadeemias, aadressil Vana-Lõuna 39/1, Tallinn.

09:45 – 11:30

Sissejuhatus, strateegia loomine, kommunikatsioon

  • Sisu strateegia
  • Visuaalne identiteet ja kommunikatsioon
  • Sotsiaalmeedia tegevused osa tervikust
  • Facebook pixel ja analüütika (asset groups) seadistamise ülevaade

Kasutatavad meetodid: Lühike ülevaatlik loeng, diskussioon, näidete analüüs.

11:30 – 11:45

Kohvipaus

11:45 – 13:15

Formaadid ja parimad loovlahenduste praktikad

  • Peamiste formaatide ülevaade koos parimate praktikatega
  • Postituste analüütika
  • Video olulisus ja loo jutustamise erinevad mudelid
  • Näited eri valdkondadest edukaks tähelepanu võitmiseks

Kasutatavad meetodid: Loeng, näidete analüüs, arutelu.

13:15 – 14:00

Lõuna

14:00 – 15:30

Sihtgruppide loomine ja reklaamihaldur

  • Sihtgruppide loomine ja analüüs erinevate tööriistade ja algandmete (käitumispõhine, demograafiline & huvid) põhjal
  • Facebooki ja Instagrami kampaaniate loomine ja monitoorimine
  • Orgaaniliste postituste võimendamine
  • Taasturunduse (remarketing) erinevad mudelid ja parimad praktikad
  • Reklaamihalduri vähe teada nipid ja lahendused

Kasutatavad meetodid: Näidete analüüs, praktiline töö Facebook Business Manager keskkonnas, arutelu.

15:30 – 15:45

Kohvipaus

15:45 – 17:00

Mida ja kuidas mõõta, kokkuvõte koos pilguga tulevikku

  • Kuidas mõõta kampaaniate efektiivsust ja millistel mõõdikutel tasub silma peal hoida
  • Google Analytics vs Facebooki numbrid
  • Püsi kursis valdkonna viimaste trendidega
  • Erinevad näited koos avatud diskussiooniga ja pilguga tulevikku.

Kasutatavad meetodid: Näidete analüüs, arutelu, kokkuvõte.

Kõige värskem ja praktilisem Facebooki ja Instagrami koolitus

Kestus:

8 akadeemilist tundi

Toimumiskoht:

Äripäeva Akadeemia

Koolitus annab põhjalikud teadmised ja oskused Facebookis ja Instagramis kampaaniate ja makstud tegevuste tegemiseks ning läbi selle kasvatada oma toodete/teenuste tuntust ja müüki.

Turundajate suurim väljakutse on meeletus infomüras silma paista ja sihtgrupini jõuda, väärtust pakkuda ja saadud tähelepanu reaalseteks tehinguteks pöörata. Sotsiaalmeedias pakuvad hetkel enim võimalusi Facebook ja Instagram. Seda nii tänu auditooriumi suurusele kui ka tehnilistele võimalustele, mis aitavad jõuda oma sihtgrupini. 

Koolitusele on oodatud kõik, kes on juba mõnda aega iseseisvalt Facebookis ja Instagramis turundanud ja soovivad oma tegevused uuele tasemele viia, koos uute ideede ja teadmistega.

Koolituse eesmärk on anda ülevaade Facebookis ja Instagramis turundamisest, koos praktiliste tegevuste ja näidetega, kuidas atraktiivselt oma lugu rääkida, luua edukaid kampaaniaid ja läbi selle kasvatada oma toodete/teenuste tuntust ja müüki.

Koolituse tulemusena osaleja

  • omandab uued teadmised läbi praktilise tegevuse, kuidas Facebookis ja Instagramis paremini oma sihtgruppideni jõuda;
  • saab värske arusaamise erinevatest võimalustest ja trendidest;
  • teab, kuidas luua erinevaid Facebooki ja Instagrami postitusi ja kampaaniaid, mis jõuavad suurema sihtgrupini;
  • oskab luua täpseid sihtgruppe erinevate algandmete põhjal;
  • oskab jälgida ja analüüsida orgaanilise ja makstud sisu tulemuslikkust.

Koolitusel käsitletavad teemad

  • Strateegia elemendid ja klienditeekond;
  • Visuaalne identiteet ja kommunikatsioon;
  • Loovlahenduste formaadid ja parimad praktikad: 100+ näidet erinevatest valdkondadest;
  • Facebook Creative Hub kasutamine (muudab reklaamihalduris töötamise palju lihtsamaks);
  • Facebooki sisene suurklientidele mõeldud reklaamide hindamise mudel;
  • Sihtgruppide loomine erinevate algandmete pealt (sinu videoid vaadanud inimestest e-maili mitte avanud klientideni);
  • Facebooki Pixeli parimad praktikad ja mis peaks olema seadistatud, et kõnetada õigesti neid inimesi, kes on sinu veebis käinud;
  • Facebook Conversion API - rohkem ja paremad andmed läbi serveripoolse andmete saatmise;
  • IOS 14 muudatused ja kuidas nende pärast üldse mitte muretseda;
  • Kõige paremini töötavad taasturunduse mudelid arvestades klienditeekonda ja pakkumist;
  • Offline andmete kasutamine sihtgruppide loomiseks (nii manuaalne kui automaatne);
  • Business Manageri vähe kasutatud trikid ja nipid;
  • Reklaamihalduri kampaaniate struktuur ja optimeerimine;
  • Reklaamihalduri vähe kasutatud nipid ja trikid;
  • Facebooki reklaamide reeglid ja parimad praktikad, et su reklaam seisma ei jääks ega kontot kinni ei pandaks;
  • Erinevate reeglite kasutamine aja kokkuhoiuks;
  • Campaign Budget Optimization või Ad Set tasemel eelarvestamine;
  • Kuidas reklaamihalduris tulemusi analüüsida ja neid ka välja eksportida;
  • Erinevate mõõdikute roll klienditeekonnas;
  • UTMide kasutamise mudelid ja erinevad võimalused (näited, kuidas kasutada ja kuidas mitte kasutada);
  • Valdkonna viimased trendid otse Facebookilt;
  • Soovitused erinevate tööriistade kasutamiseks nii sisuloomes kui ka analüütikas.

Enne koolitusele tulemist palume osalejal mõtiskleda eesmärkidele, mille suunas soovitakse koolituse tulemusena jõuda ning palume täita küsimustiku koolitusele püstitatud eesmärkide kohta. Koolitusele palume kaasa võtta sülearvuti, et õpitud teadmisi kohapeal praktiseerida.

Koolitus toimub väikses grupis, osalejate arv on ca 8-15 inimest, mis annab võimaluse leida vastused oma valdkonnaspetsiifilistele küsimustele.

Koolituse läbinutele väljastatakse tunnistus. Tunnistuse väljastamise eelduseks on täis mahus koolitusel osalemine. Tulemuste saavutamist hinnatakse arutelude ja praktiliste tööde käigus. 

 

📌 Registreerides 2 või enam osalejat on koolituse hind Teile 410€ (km-ga 492€) / osaleja kohta.

 

Kontaktõpe toimub hästi valgustatud, hubases, piisava suurusega ruumis, mille laudade ja toolide asetust on võimalik muuta vastavalt vajadusele. Ratastooliga ligipääs on tagatud. Koolitus toimub eesti keeles.

Äripäeva Akadeemia on Eesti Töötukassa koolituskaardi partner. 

Tutvu ka meie koolitajaga SIIN. 

 

Loe koolitaja artikleid:

Turundus aastal 2020 – trendid, fookus ja ootused

Kuidas mõjutab Facebooki uudisvoo uuendamine turundajaid?

Tähelepanu on uus valuuta, millega me kaupleme

3 võimalust, kuidas muuta Facebooki postituse pilti ja tekste

Kas ettevõtted peavad olema Instagramis ja Facebookis?

Kasuta aega efektiivselt: ühenda Facebooki leht ja Instagrami konto

Ära lase Facebooki reklaamihalduri numbritel ennast petta

Facebookis reklaamimine, aktsia hind ja koroonaviiruse pandeemia

Miks on turundamine oluline? 7 põhjust, miks iga ettevõte peaks turundama

Facebooki uus atributsiooni mudel toob paremad numbrid ja…

UTM parameetrite kasutamine ja Google Analytics 4

Osaleja tagasiside:

Circle Cropped (4)

TriIn Guljavin

Projektijuht reklaamiagentuuris Must Muna OÜ

Ma sain Facebooki ahjusoojade muudatustega end kurssi viia, miljon nippi ja tähelepanekut, põhimõtteid, võimalusi, praktikat, vastuseid küsimustele miks, mida, kui palju, millal, kellele jne. Paljud kliendid tahavad ettevõtte sotsiaalmeediat ise planeerida ja hallata. Mis seal siis ära ei ole? Postitad iga päev midagi. Teed mõne kampaania – valid vanusegrupi ja ongi BOOST – mida rohkem inimesi reklaami näeb, seda tulemuslikum. Aga ei ole nii! Mida täpsemalt ja kitsamalt määratled oma targetgrupi, seda suurem on võimalus saavutada eesmärk. Loomulikult peab see eesmärk ka varasemalt püstitatud olema. Seda kõike tehakse Business Facebooki alt, millest paljudel, kes ettevõtte sotsiaalmeediat haldavad, ilmselt aimugi ei ole. Seal on meeletult vajalikke tööriistu, mida ära kasutada, et püstitatud eesmärke täita.„

Picture1

Maarja Treufeldt
Turundusjuht
Äripäev AS

"Kuna Äripäevas on kombeks ennast pidevalt täiendada ja arendada ning ilmselgelt on parimad koolitused just meie juures, siis ei olnud küsimustki, mis ma teen, kui oli võimalus osaleda Andrus Kiisküla „Kõige värskemal ja praktilisemal Facebooki ja Instagrami koolitusel“. Koolitus toimus kahes osas. Alguses oli loovlahendustele keskenduv osa ja pärast läks asi tehniliseks. Me tegeleme oma töös tehnilise poolega iga päev – sain sealt enesekindlust juurde, et teeme asju õigesti. Lisaks õppisin tundma minu jaoks uut Facebook Creative Hub’i ja sain selle kohta mõned põnevad nipid. Andrus valdas teemat suurepäraselt ja leidis igale küsimusele ja probleemile kiirelt vastuse. Kuna päevast päeva tehnilise turundamise poolega tegeledes kipub pigem just loomingulisus kaduma, siis minu jaoks oli see värske sõõm ja raputus, mida hädasti vaja oli. Julgen koolitust soovitada igale turundajale, kes Facebookis ja Instagramis turundamisega kokku puutub, sest usun, et sealt saab igaüks midagi uut ja kohe rakendatavat."

Koolitajad

  • Andrus Kiisküla

    Andrus on Eestis oma valdkonna vaieldamatu tipp-praktik. Ta on aktiivselt sees kõige värskemates digiturunduse trendides ja praktikates. Avalikke koolitusi viib ta läbi vaid mõned korrad aastas. Andrus on ainus koolitaja, kes on tänu oma igapäevatööle Facebooki suurklient. Sellest tulenevalt on tal ligipääs kõige värskemale infole ja praktikatele ning ka piiramatule toetusele ja nõule Facebooki spetsialistide poolt.

    Andrus on viimase viie aasta jooksul ainuüksi Facebookis suunanud, vastutanud ja hallanud kampaaniaid rohkem kui 3 000 000 euro eest. Ta on teinud turundust kõigile: väikestele ettevõtetele, kus turunduseelarve on mõnisada eurot kuus kui ka suurettevõtetele, kus eelarved küündivad sadade tuhandete eurodeni. Lisaks on Andrus üksühele konsulteerinud väga erinevaid ettevõtteid, et anda nende senistele tegevustele tagasisidet ning aidata leida õige suund edaspidiseks. Andruse fookus on olnud kampaaniatel Eestis, Soomes ja Rootsis, kuid tema edulood ei piirdu meie lähinaabritega, vaid küündivad Hong Kongist Iirimaani.

    Andrus peab enesearengut väga oluliseks ning käib ise koolitustel tunduvalt rohkem, kui teisi koolitab. Ainuüksi viimase viie aasta jooksul on ta osalenud 100+ koolitusel, seminaril ja konverentsil – Google’i kinnistest konverentsidest suurte tehnoloogia- ja turunduskonverentsideni Euroopas.

    Andrus on tippspetsialistina valitud üheks Google’i “Õpi koos Google’iga” programmi koolitajaks.

    Andrus Kiisküla

    Andrus on Eestis oma valdkonna vaieldamatu tipp-praktik. Ta on aktiivselt sees kõige värskemates digiturunduse trendides ja praktikates. Avalikke koolitusi viib ta läbi vaid mõned korrad aastas. Andrus on ainus koolitaja, kes on tänu oma igapäevatööle Facebooki suurklient. Sellest tulenevalt on tal ligipääs kõige värskemale infole ja praktikatele ning ka piiramatule toetusele ja nõule Facebooki spetsialistide poolt.

    Andrus on viimase viie aasta jooksul ainuüksi Facebookis suunanud, vastutanud ja hallanud kampaaniaid rohkem kui 3 000 000 euro eest. Ta on teinud turundust kõigile: väikestele ettevõtetele, kus turunduseelarve on mõnisada eurot kuus kui ka suurettevõtetele, kus eelarved küündivad sadade tuhandete eurodeni. Lisaks on Andrus üksühele konsulteerinud väga erinevaid ettevõtteid, et anda nende senistele tegevustele tagasisidet ning aidata leida õige suund edaspidiseks. Andruse fookus on olnud kampaaniatel Eestis, Soomes ja Rootsis, kuid tema edulood ei piirdu meie lähinaabritega, vaid küündivad Hong Kongist Iirimaani.

    Andrus peab enesearengut väga oluliseks ning käib ise koolitustel tunduvalt rohkem, kui teisi koolitab. Ainuüksi viimase viie aasta jooksul on ta osalenud 100+ koolitusel, seminaril ja konverentsil – Google’i kinnistest konverentsidest suurte tehnoloogia- ja turunduskonverentsideni Euroopas.

    Andrus on tippspetsialistina valitud üheks Google’i “Õpi koos Google’iga” programmi koolitajaks.

Ajakava

09:30 – 09:45

Kogunemine

Koolitus toimub Äripäeva Akadeemias, aadressil Vana-Lõuna 39/1, Tallinn.

09:45 – 11:30

Sissejuhatus, strateegia loomine, kommunikatsioon

  • Sisu strateegia
  • Visuaalne identiteet ja kommunikatsioon
  • Sotsiaalmeedia tegevused osa tervikust
  • Facebook pixel ja analüütika (asset groups) seadistamise ülevaade

Kasutatavad meetodid: Lühike ülevaatlik loeng, diskussioon, näidete analüüs.

11:30 – 11:45

Kohvipaus

11:45 – 13:15

Formaadid ja parimad loovlahenduste praktikad

  • Peamiste formaatide ülevaade koos parimate praktikatega
  • Postituste analüütika
  • Video olulisus ja loo jutustamise erinevad mudelid
  • Näited eri valdkondadest edukaks tähelepanu võitmiseks

Kasutatavad meetodid: Loeng, näidete analüüs, arutelu.

13:15 – 14:00

Lõuna

14:00 – 15:30

Sihtgruppide loomine ja reklaamihaldur

  • Sihtgruppide loomine ja analüüs erinevate tööriistade ja algandmete (käitumispõhine, demograafiline & huvid) põhjal
  • Facebooki ja Instagrami kampaaniate loomine ja monitoorimine
  • Orgaaniliste postituste võimendamine
  • Taasturunduse (remarketing) erinevad mudelid ja parimad praktikad
  • Reklaamihalduri vähe teada nipid ja lahendused

Kasutatavad meetodid: Näidete analüüs, praktiline töö Facebook Business Manager keskkonnas, arutelu.

15:30 – 15:45

Kohvipaus

15:45 – 17:00

Mida ja kuidas mõõta, kokkuvõte koos pilguga tulevikku

  • Kuidas mõõta kampaaniate efektiivsust ja millistel mõõdikutel tasub silma peal hoida
  • Google Analytics vs Facebooki numbrid
  • Püsi kursis valdkonna viimaste trendidega
  • Erinevad näited koos avatud diskussiooniga ja pilguga tulevikku.

Kasutatavad meetodid: Näidete analüüs, arutelu, kokkuvõte.

Lisainfo

Registreerudes e-poe, e-kirja või telefoni teel, saadame Teile arve ja täpsema info osalemise kohta.
Üks nädal enne igat koolituspäeva saadame Teile e-kirjaga meenutuse osalemise infoga.

Koolitusel osalemine on nimeline, kuid saate osalejat tasuta muuta kuni koolitusprogrammi alguseni. 

Tühistamisinfo

Kui te ei saa mingil põhjusel koolitusel osaleda, palun andke sellest teada e-posti aadressil [email protected]. Kui teatate mitteosalemisest vähemalt 10 tööpäeva ette, lepime Teiega kokku uue aja või tagastame 100% koolituse maksumusest. Tagastame koolituse osalustasu täismahus juhul, kui pole tehtud koolituse korraldamisega seotud kulutusi (ostetud õppematerjale jms). 

Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne koolitust, kuulub tasumisele 50% arvest.

Hilisemal teavitamisel, koolitusele mitteilmumisel, sellest mitteteatamisel või koolituse poolelijätmisel õppetasu ei tagastata.

Asukoht ja kontaktid

Aadress

Vana-Lõuna 39/1, Tallinn

Äripäeva Akadeemia Vana - Lõuna 39/1, Tallinn 667 0439 [email protected]

© AS Äripäev 2000-2024
  • Aadress: Vana Lõuna 39/1, 19094 Tallinn
  • Klienditugi: 667 0099 (8:15-17:00)
  • E-post: [email protected]