09:45 – 10:00
Kogunemine ja hommikukohv
Kestus:
8 akadeemilist tundi
Toimumiskoht:
Äripäeva Akadeemia
Oma loo või sõnumiga mõjule pääsemiseks ei piisa vaid selle avaldamisest. See peab olema kirjutatud või esitatud nii, et suur hulk sihtgrupist seda märkaks, loeks ja tegutseks. Eesti ajakirjanduse tunnustatud eksperdid Igor Rõtov ja Aivar Hundimägi jagavad koolitusel oma ajakirjanikutarkust ja pikaajalist kogemust, mis annab igale osalejale oskuse ärgitada arutelusid ning esitada oma seisukohti argumenteeritult ja mõjusalt.
Koolitusele on oodatud ettevõtjad, juhid, turundus- ja kommunikatsioonijuhid ja -spetsialistid, mõjuisikud ja influencerid – kõik, kes soovivad õppida, kuidas kirjutada või rääkida veenvalt ja mõjusalt.
Koolituse eesmärk on anda teadmised moodsa massikommunikatsiooni toimimisest ning praktilised teadmised, kuidas lugu nii kirjas kui ka kõnes meeldejäävalt esitada.
Koolitus sobib teile juhul, kui vastate jaatavalt vähemalt ühele järgnevale küsimusele.
Koolituse tulemusena osaleja:
Koolituse läbinutele väljastatakse tunnistus. Tunnistuse väljastamise eelduseks on täismahus koolitusel osalemine. Tulemuste saavutamist hinnatakse arutelude ja praktiliste tööde käigus.
Koolituse läbiviimise põhimõtted
Koolitusel vaheldub teooria praktiliste harjutustega. Teooria annab teadmised ajakirjanduse ja sotsiaalmeedia toimimisest. Kohapeal valmivad uudislugu ning harjutatakse argumenteerimist, mille tulemusena valmib arvamusartikli struktuur. Osalejad saavad koolituselt kaasa õppematerjalid, mis on abiks ka pärast koolitust. Koolituse materjal sisaldab ka soovituslikku lisalugemist.
Soovi korral on osalejatel võimalik enne koolituse toimumist saata koolitajatele enda kirjutatud arvamusartikleid või sotsiaalmeedia postitusi, mida koolitusel osalejatega koos analüüsida.
Äripäeva Akadeemia on Eesti Töötukassa koolituskaardi partner.
Tutvu ka meie koolitajatega Igor Rõtov ja Aivar Hundimägi.
Koolitusel osalenute tagasiside:
Martin Järv
"Minu jaoks oli koolitus peamine meeldetuletus, et inimesed otsustavad emotsioonide toel aga põhjendavad oma otsuseid loogikaga. Koolitus andis kiire ja konkreetse ülevaate meedia toimimisest ning infomüras silma paistmisest. Koolituse tulemusena tean ma tehnikaid veenvate argumentide koostamiseks ning vastaspoole argumentide ümber lükkamiseks. Õppisime kellele ja kuidas suunata oma sõnumit, et inimesed selle peale ka tegutsema hakkaksid. Käisime läbi milliseid kanaleid pidi milliste sihtgruppideni jõuda ning saime teada millisest meediakanalist tarbivad inimesed uudiseid kõige rohkem."
✔️ "Soovitan koolitust kõikidele ettevõtte kõneisikutele."
✔️ "Tore oli koolitajate enda suhtumine ja uhkus Äripäeva üle."
✔️ "Koolitajad on nii karismaatilised, et neid võib alati kuulata."
✔️ "Koolitajad on oma valdkonna spetsialistid, kes oma mõtteid ladusalt edasi annavad."
✔️ "Oli huvitav kuulata, kuna toodi palju näiteid. Ei olnud liiga pinnapealne ega ka liiga detailne."
✔️ "Koolitus oli väga huvitav ja sisukas. Info toodi kuulajateni arusaadavalt ja põhjalikult, väga positiivne kogemus!"
Äripäeva peatoimetaja asetäitja, kolumnist ja arvamusliider.
Aivar on pikaajalise ajakirjandus- ja juhtimiskogemusega. Töötab Äripäevas alates 1993. aastast. On lisaks ajakirjanikutööle juhtinud Äripäeva arvamustoimetust, uudistetoimetust, börsitoimetust, uurivat toimetust. Aivar on raamatute „Eesti turunduse kuningad ja narrid“ ning „Et valvekoer ei hammustaks“ autor ning raamatute „Raha ja vabadus“ ning „Võitlusse majanduslangusega“ üks autoritest. Kahel aastal on Aivari kirjutatud kolumnid valitud Eesti Ajalehtede Liidu korraldatud pressipreemia konkursil aasta parimaks arvamuslooks. Aivar on viinud läbi ka ajakirjanikele ning ettevõtete tipp- ja keskastme juhtidele suunatud koolitusi. Aivar on üks Vikerraadio saate „Rahva teenrid“ osalejatest ning kuulub Vikerraadio kommentaatorite ringi.
Äripäeva peatoimetaja asetäitja, kolumnist ja arvamusliider.
Aivar on pikaajalise ajakirjandus- ja juhtimiskogemusega. Töötab Äripäevas alates 1993. aastast. On lisaks ajakirjanikutööle juhtinud Äripäeva arvamustoimetust, uudistetoimetust, börsitoimetust, uurivat toimetust. Aivar on raamatute „Eesti turunduse kuningad ja narrid“ ning „Et valvekoer ei hammustaks“ autor ning raamatute „Raha ja vabadus“ ning „Võitlusse majanduslangusega“ üks autoritest. Kahel aastal on Aivari kirjutatud kolumnid valitud Eesti Ajalehtede Liidu korraldatud pressipreemia konkursil aasta parimaks arvamuslooks. Aivar on viinud läbi ka ajakirjanikele ning ettevõtete tipp- ja keskastme juhtidele suunatud koolitusi. Aivar on üks Vikerraadio saate „Rahva teenrid“ osalejatest ning kuulub Vikerraadio kommentaatorite ringi.
Äripäeva peadirektor ja kolumnist
Äripäeva peadirektor ja kolumnist
09:45 – 10:00
Kogunemine ja hommikukohv
10:00 – 11:30
1. Massikommunikatsiooni teooria
Kasutatavad meetodid: loeng, arutelu
11:30 – 11:45
Kohvipaus
11:45 – 13:15
2. Uudise kirjutamine
Kasutatavad meetodid: loeng, arutelu, praktiline töö
13:15 – 14:00
Lõuna
14:00 – 15:30
3. Arvamusartikli kirjutamine
Kasutatavad meetodid: loeng, arutelu, praktiline töö
15:30 – 15:45
Kohvipaus
15:45 – 17:00
4. Kuidas muuta kehv tekst loetavaks?
Kasutatavad meetodid: loeng, arutelu, praktiline töö
Kestus:
8 akadeemilist tundi
Toimumiskoht:
Äripäeva Akadeemia
Oma loo või sõnumiga mõjule pääsemiseks ei piisa vaid selle avaldamisest. See peab olema kirjutatud või esitatud nii, et suur hulk sihtgrupist seda märkaks, loeks ja tegutseks. Eesti ajakirjanduse tunnustatud eksperdid Igor Rõtov ja Aivar Hundimägi jagavad koolitusel oma ajakirjanikutarkust ja pikaajalist kogemust, mis annab igale osalejale oskuse ärgitada arutelusid ning esitada oma seisukohti argumenteeritult ja mõjusalt.
Koolitusele on oodatud ettevõtjad, juhid, turundus- ja kommunikatsioonijuhid ja -spetsialistid, mõjuisikud ja influencerid – kõik, kes soovivad õppida, kuidas kirjutada või rääkida veenvalt ja mõjusalt.
Koolituse eesmärk on anda teadmised moodsa massikommunikatsiooni toimimisest ning praktilised teadmised, kuidas lugu nii kirjas kui ka kõnes meeldejäävalt esitada.
Koolitus sobib teile juhul, kui vastate jaatavalt vähemalt ühele järgnevale küsimusele.
Koolituse tulemusena osaleja:
Koolituse läbinutele väljastatakse tunnistus. Tunnistuse väljastamise eelduseks on täismahus koolitusel osalemine. Tulemuste saavutamist hinnatakse arutelude ja praktiliste tööde käigus.
Koolituse läbiviimise põhimõtted
Koolitusel vaheldub teooria praktiliste harjutustega. Teooria annab teadmised ajakirjanduse ja sotsiaalmeedia toimimisest. Kohapeal valmivad uudislugu ning harjutatakse argumenteerimist, mille tulemusena valmib arvamusartikli struktuur. Osalejad saavad koolituselt kaasa õppematerjalid, mis on abiks ka pärast koolitust. Koolituse materjal sisaldab ka soovituslikku lisalugemist.
Soovi korral on osalejatel võimalik enne koolituse toimumist saata koolitajatele enda kirjutatud arvamusartikleid või sotsiaalmeedia postitusi, mida koolitusel osalejatega koos analüüsida.
Äripäeva Akadeemia on Eesti Töötukassa koolituskaardi partner.
Tutvu ka meie koolitajatega Igor Rõtov ja Aivar Hundimägi.
Koolitusel osalenute tagasiside:
Martin Järv
"Minu jaoks oli koolitus peamine meeldetuletus, et inimesed otsustavad emotsioonide toel aga põhjendavad oma otsuseid loogikaga. Koolitus andis kiire ja konkreetse ülevaate meedia toimimisest ning infomüras silma paistmisest. Koolituse tulemusena tean ma tehnikaid veenvate argumentide koostamiseks ning vastaspoole argumentide ümber lükkamiseks. Õppisime kellele ja kuidas suunata oma sõnumit, et inimesed selle peale ka tegutsema hakkaksid. Käisime läbi milliseid kanaleid pidi milliste sihtgruppideni jõuda ning saime teada millisest meediakanalist tarbivad inimesed uudiseid kõige rohkem."
✔️ "Soovitan koolitust kõikidele ettevõtte kõneisikutele."
✔️ "Tore oli koolitajate enda suhtumine ja uhkus Äripäeva üle."
✔️ "Koolitajad on nii karismaatilised, et neid võib alati kuulata."
✔️ "Koolitajad on oma valdkonna spetsialistid, kes oma mõtteid ladusalt edasi annavad."
✔️ "Oli huvitav kuulata, kuna toodi palju näiteid. Ei olnud liiga pinnapealne ega ka liiga detailne."
✔️ "Koolitus oli väga huvitav ja sisukas. Info toodi kuulajateni arusaadavalt ja põhjalikult, väga positiivne kogemus!"
Äripäeva peatoimetaja asetäitja, kolumnist ja arvamusliider.
Aivar on pikaajalise ajakirjandus- ja juhtimiskogemusega. Töötab Äripäevas alates 1993. aastast. On lisaks ajakirjanikutööle juhtinud Äripäeva arvamustoimetust, uudistetoimetust, börsitoimetust, uurivat toimetust. Aivar on raamatute „Eesti turunduse kuningad ja narrid“ ning „Et valvekoer ei hammustaks“ autor ning raamatute „Raha ja vabadus“ ning „Võitlusse majanduslangusega“ üks autoritest. Kahel aastal on Aivari kirjutatud kolumnid valitud Eesti Ajalehtede Liidu korraldatud pressipreemia konkursil aasta parimaks arvamuslooks. Aivar on viinud läbi ka ajakirjanikele ning ettevõtete tipp- ja keskastme juhtidele suunatud koolitusi. Aivar on üks Vikerraadio saate „Rahva teenrid“ osalejatest ning kuulub Vikerraadio kommentaatorite ringi.
Äripäeva peatoimetaja asetäitja, kolumnist ja arvamusliider.
Aivar on pikaajalise ajakirjandus- ja juhtimiskogemusega. Töötab Äripäevas alates 1993. aastast. On lisaks ajakirjanikutööle juhtinud Äripäeva arvamustoimetust, uudistetoimetust, börsitoimetust, uurivat toimetust. Aivar on raamatute „Eesti turunduse kuningad ja narrid“ ning „Et valvekoer ei hammustaks“ autor ning raamatute „Raha ja vabadus“ ning „Võitlusse majanduslangusega“ üks autoritest. Kahel aastal on Aivari kirjutatud kolumnid valitud Eesti Ajalehtede Liidu korraldatud pressipreemia konkursil aasta parimaks arvamuslooks. Aivar on viinud läbi ka ajakirjanikele ning ettevõtete tipp- ja keskastme juhtidele suunatud koolitusi. Aivar on üks Vikerraadio saate „Rahva teenrid“ osalejatest ning kuulub Vikerraadio kommentaatorite ringi.
Äripäeva peadirektor ja kolumnist
Äripäeva peadirektor ja kolumnist
09:45 – 10:00
Kogunemine ja hommikukohv
10:00 – 11:30
1. Massikommunikatsiooni teooria
Kasutatavad meetodid: loeng, arutelu
11:30 – 11:45
Kohvipaus
11:45 – 13:15
2. Uudise kirjutamine
Kasutatavad meetodid: loeng, arutelu, praktiline töö
13:15 – 14:00
Lõuna
14:00 – 15:30
3. Arvamusartikli kirjutamine
Kasutatavad meetodid: loeng, arutelu, praktiline töö
15:30 – 15:45
Kohvipaus
15:45 – 17:00
4. Kuidas muuta kehv tekst loetavaks?
Kasutatavad meetodid: loeng, arutelu, praktiline töö
Hind | Osalejaid | |
---|---|---|
27.02.2024 Kuidas luua loetav ja veenev sõnum | 465,00 € 558,00 € km-ga | 0 |
19.09.2024 Kuidas luua loetav ja veenev sõnum | 465,00 € 558,00 € km-ga | 0 |
27.02.2024 Kuidas luua loetav ja veenev sõnum OsalejaidHind 0 465,00 € 558,00 € km-ga |
19.09.2024 Kuidas luua loetav ja veenev sõnum OsalejaidHind 0 465,00 € 558,00 € km-ga |
Registreerudes e-poe, e-kirja või telefoni teel, saadame Teile arve ja täpsema info osalemise kohta.
Üks nädal enne igat koolituspäeva saadame Teile e-kirjaga meenutuse osalemise infoga.
Koolitusel osalemine on nimeline, kuid saate osalejat tasuta muuta kuni koolitusprogrammi alguseni.
Äripäeva Akadeemia on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner. Tutvuge koolituskaardi infoga SIIN.
Täpsema info saamiseks võtke meiega ühendust telefonil 667 0439 või [email protected].
Kui te ei saa mingil põhjusel koolitusel osaleda, palun andke sellest teada e-posti aadressil [email protected]. Kui teatate mitteosalemisest vähemalt 7 kalendripäeva ette, lepime Teiega kokku uue aja või tagastame 100% koolituse maksumusest. Tagastame koolituse osalustasu täismahus juhul, kui pole tehtud koolituse korraldamisega seotud kulutusi (ostetud õppematerjale jms). Koolitusele mitteilmumisel, sellest mitteteatamisel või koolituse poolelijätmisel õppetasu ei tagastata.
Aadress
Vana-Lõuna 39/1, TallinnÄripäeva Akadeemia | Vana-Lõuna 39/1, Tallinn | 667 0439 | [email protected]