Pinge ja tagasilöökidega toimetulek tööolukorras

Kuidas tulla toime stressi, pinge ja tagasilöökidega ning vältida läbipõlemist?

Kestus: 8 akadeemilist tundi

Vana-Lõuna 39/1, Tallinn

Eesti tippsportlaste coachi Raimo Ülavere abiga õpid spordianaloogiate ja näidete kaudu, kuidas professionaalses keskkonnas pingetega toime tulla ning tagasilöökidele adekvaatselt ja edumeelselt reageerida.

 

Keerulised läbirääkimised, pikad ja intensiivsed tööpäevad, mõjukate otsuste vastuvõtmine, komplitseeritud projektid, soovimatud muutused meeskonnasneed on mõned näited pingelistest olukordadest, mis võivad olla igapäevatöö osa, kuid mis võivad meid ka pikemaks ajaks rivist välja lüüa. Koolitusel räägib Raimo Ülavere ka sellest, kuidas pinge tagajärjel võib tekkida läbipõlemine – kuidas seda ära tunda ja mida ette võtta.

 

Pingelised olukorrad võivad panna meid käituma viisil, millele tagasi vaadates mõtleme: „Miks ma küll nii pidin tegema?Hea ettevalmistuse korral suudame me kõik pingeolukordades käituda nii, et tunneme pärast enda üle uhkust. Kolmandik inimesi tuleb tagasilöökidest hoopis tugevama välja  - kuidas seda teha? 

 

Koolituse eesmärk on aidata osalejatel aru saada, kuidas tagasilöögid ja pinge tekivad, ning anda kätte teadmised ja oskused, kuidas sellistes olukordades toime tulla ja läbipõlemist ennetada. Koolitusel õpitakse, kuidas tippsportlaste töövõtteid kasutades pingeolukordadest võita ja psühholoogiliselt tugevamana välja tulla.

 

Koolitusele on oodatud spetsialistid ja juhid, kelle tööeluga on kaasneb pingeid ning ootamatuid olukordi.   

 

Koolitus sobib sulle juhul, kui vastad jaatavalt vähemalt ühele järgnevale küsimusele:

  • Kas pead oma töös regulaarselt rinda pistma tagasilöökidega?
  • Kas oled kogenud hetki, mil tunned, et sellest tagasilöögist pole küll midagi õppida?
  • Kas tunned, et pea iga kord enne pingelist olukorda tekib füüsiliselt tunnetatav ärevus ja pea läheb tühjaks?
  • Kas oled käitunud pingeolukordades nii, et hiljem sellele tagasi mõeldes on veidi piinlik?
  • Kas oled mõelnud pärast tagasilööki, et miks see minuga pidi juhtuma - see on ebaõiglane!?
  • Kas tahaksid pingeolukordades tunda, et oled ettevalmistunud ja tead, kuidas käituda?

 

Koolituse tulemusena osaleja:

  • mõistab millal ja miks tagasilöögid ja pinge tema tööelus tekivad;
  • teab, kuidas enda pingehetkede ja tagasilöökidega korral neile mõistlikult moel reageerida ning kuidas läbipõlemisest välja tulla;
  • on loonud endale vähemalt 2-3 olukorra jaoks konkreetse plaani: "Mida teen siis kui…”

  

Koolitusel kasutatakse psühholoogiast ja spordipsühholoogiast ning päriselust pärit teooriaid ja näiteid, kohandades neid osalejate endi kogemuse ja näidetega. Koolituse läbinutele väljastatakse tunnistus. Tunnistuse väljastamise eelduseks on terves mahus koolitusel osalemine.

Koolituse maht: 8 akadeemilist tundi

 

Kuula, mida rääkis Raimo Ülavere tagasilöökidest  Äripäeva raadios:

Kui tagasilöögist saab edasilöök ehk tippsportlaste juhendaja jagab nippe

 

Kuula Raimo Ülavere stressijuhtimise teemalist esinemist Äripäeva konverentsil:

Koolitaja: juht saab suurepäraselt töötaja motivatsiooni ära rikkuda

KOOLITAJA

Raimo Ülavere

Coach ja koolitaja
Raimo on mentaalse tugevuse, tagasilöökide, pinge ja vaimse tervise teemadel teinud kümneid koolitusi ja vebinare nii erasektori kui avaliku sektori organisatsioonide inimestele. Raimo on läbinud Edinburghi Ülikooli Barca Innovation Hub’i läbi viidud spordipsühholoogia kursuse. Ta on viis aastat töötanud Eesti tippsportlastega aidates neil toime tulla tagasilöökidega ning saavutada edukaid tulemusi pingeolukordades. Teiste hulgas on ta teinud ja teeb tööd Eesti parima naisratturi olümpialase Janika Lõivuga ja Eesti laskesuusakoondisega.

Raimo teab, et enamikes olukordades takistab edukat toimetulekut eelkõige inimese peas toimuv ning seda kinnitab tema kogemus koolitustelt, coachingutelt kui ka isiklikust elust. Raimo leiab, et oma peaga toimetuleku vahendid on piisavalt lihtsad, et neid saaks kasutada kõik inimesed. See ei tähenda aga, et lihtsaid meetodeid oleks alati kerge rakendada.

Raimo usub, et tulemuseni viib tegevus. Mõtlemine, analüüs ja reflektsioon omavad väärtust eelkõige siis, kui sellele järgneb konkreetne tegevus.
AJAKAVA

09:30 - 09:45

09:30 - 09:45

Kogunemine ja tervituskohv

09:45 - 11:30

09:45 - 11:30

1. Psühholoogiline tugevus

11:30 - 11:45

11:30 - 11:45

Kohvipaus

11:45 - 13:15

11:45 - 13:15

Tagasilöökidega toimetulek

13:15 - 14:00

13:15 - 14:00

Lõuna

14:00 - 15:30

14:00 - 15:30

Pingeolukordades edukas käitumine

15:30 - 15:45

15:30 - 15:45

Kohvipaus

15:45 - 17:00

15:45 - 17:00

Vahendid konkreetseteks olukordadeks ja läbipõlemisest väljatulek

Lisainfo
Osalemise tingimused

Registreerudes e-poe, e-kirja või telefoni teel, saadame Teile arve ja täpsema info osalemise kohta.
Üks nädal enne igat koolituspäeva saadame Teile e-kirjaga meenutuse osalemise infoga.

Koolitusel osalemine on nimeline, kuid saate osalejat tasuta muuta kuni koolitusprogrammi alguseni. Kui Te ei saa mingil põhjusel osaleda, palun andke sellest kindlasti teada e-posti aadressil [email protected] või telefonil 667 0439. Kui teatate oma mitteosalemisest kuni nädal enne kogu koolitusprogrammi algust, pakume mõnd muud samaväärset koolitust samal hooajal või tagastame 100% tasutud koolituse maksumusest; kui teatate vähemalt 3 tööpäeva varem, tagastame 50%. Muul juhul kuulub arve tasumisele.

Äripäeva Akadeemia on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner. Tutvuge koolituskaardi infoga SIIN.
Täpsema info saamiseks võtke meiega ühendust telefonil 667 0439 või [email protected].

Vaata ka neid