SEO koolitus

Veebide ja e-poodide otsingumootoritele optimeerimine

SEO koolitus

Kestus:

6 akadeemilist tundi

Oled mõelnud, kuidas Google otsingutulemusi reastab? Kuidas seda teadmist ära kasutada?

SEO (search engine optimisation, eesti keeles otsingumootoritele optimeerimine) on parema nähtavuse saavutamine otsingumootorites ning otsingumootoritele veebilehe sisust arusaadavuse parandamine. Lihtsustatult öeldes - hästi optimeeritud lehte kuvatakse otsingumootorites eespool.

Peamiselt räägitakse SEO puhul Google’i otsingumootori jaoks optimeerimisest, aga seda võib käsitleda ka Youtube SEO (Youtube’i otsingutulemuste optimeerimine), Amazon SEO ja teiste platvormide otsingumootorite optimeerimisena. SEO annab võimaluse olla nähtav inimestele just sel hetkel kui nad väga aktiivselt konkreetse toote või teenuse kohta informatsiooni või mingisugusele küsimusele vastust otsivad.

Uuendatud koolituse sisu!

Eesti kogenuim otsingumootoritele optimeerija Raido Tamar tutvustab Google’i otsingumootori optimeerimise aluseid ja õpetab kuidas kasvatada veebilehe külastatavust otsingumootoritest. Koolitusel selgitatakse, mis on Google SEO; kuidas reastab Google otsingutulemusi; mille alusel kuvatakse fotosid Google pildiotsingus ning kuidas antud teadmisi kasutades tõsta veebilehekülje külastatavust.

SEO koolitusel käsitletakse valdkonna näiteid nii Eestist kui ka väljastpoolt. Koolitus käsitleb peamiselt Eesti turul ja eesti keeles optimeerimist.

Sihtgrupp: SEO koolitusele on oodatud kõik, kes soovivad saada teadmisi SEO-st ja Google otsingumootori algoritmi kohta.

Koolituse tulemusena osaleja:

  • omab tervikliku ettekujutust SEO rollist ettevõtte internetiturunduses;
  • tunneb SEO tööriistu;
  • oskab teha märksõnade analüüsi;
  • oskab optimeerida sisu, meta andmeid, pilte ja üldist lehesisu;
  • oskab ehitada linke;
  • oskab kasutada Google Search Console'i.

Koolituse teemad:

Sissejuhatus SEO-sse - tervikliku ettekujutuse loomine SEO olemusest ja selle eesmärgist

  • SEO ehk otsingumootoritele optimeerimine;
  • otsingumootorite eesmärk;
  • mis otsingumootorile keskenduda Eestis, Soomes, Lätis?

Märksõnade analüüs - kuidas tuvastada otsinguid, mida otsijad kasutavad probleemide lahendamiseks või vastuste saamiseks:

  • märksõnade ja analüüsi vajalikkuse tutvustus;
  • mitme kategooria näited ja põhjaliku märksõnade analüüsi näide;
  • hooajalisuse ja otsingute muutumise tuvastamine;
  • kuidas võib märksõnade analüüs abiks äriliste otsuste tegemiseks;
  • märksõnade leidmine;
  • konkurentide ja valdkonna märksõnade kasutuse analüüs;
  • tööriistade tutvustus märksõnade analüüsi teostamiseks;
  • näited projektidest ja märksõnade kasutusest;
  • positsioonide ja valdkondade erinevused;
  • märksõnade konkurentsi hindamine;
  • otsingueesmärgi mõistmine;
  • oma niššide leidmine;
  • Google Search Console’i otsinguandmete ülevaade ja õpetus.

Lehe struktuur - kuidas optimeerida ühte alahinnatumat SEO faktorit

  • kuidas “näeb” Google veebilehte;
  • lehe struktuuri selgitus ja optimeerimise õpetus;
  • ankurtekstide optimeerimine;
  • sisulehed vs blogipostitused;
  • asukohapõhised lehed;
  • milliste märksõnade jaoks teha eraldi lehed?

Lehesisene optimeerimine - põhjalik lehe optimeerimise õpetus koos näidetega

  • otsingu eesmärgile vastava lehe optimeerimine;
  • metapealkirjade ja -kirjelduste optimeerimise õpetus;
  • väärtuspakkumise rõhutamine ja metaandmete näited;
  • lehe ja brändinime kasutamine metaandmetes;
  • keyword cannibalization ja selle vältimine;
  • URL-ide optimeerimine;
  • h1 (headline 1) ning h2 ja h3 optimeerimine;
  • sisu optimeerimine;
  • Wordpressi veebilehe näitel sisu optimeerimine;
  • valdkonnaspetsiifilise sisu loomine;
  • värske sisu ja sisu uuendamise rollid SEO-s;
  • erinevate sisutüüpide näited ja õpetused (esileht, kategooriad, tootelehed, artiklit jt);
  • piltide optimeerimine;
  • lokaalse otsingu faktorid;
  • märksõnade kasutus domeeninimede valikus.

Üldised lehe ja tehnilise SEO faktorid - ülevaade tehnilistest faktoritest ja võimalikest probleemidest

  • negatiivsed faktorid;
  • duplikaatne ehk korduv sisu;
  • mobiilisõbralikkus ja veebilehe kiiruse roll SEO töödes;
  • kasutajakogemuse roll optimeerimistöödes;
  • XML sitemap;
  • Screaming Frog lühitutvustus;
  • tehnilised SEO faktorid;
  • Google Search Console’i põhjalik tutvustus.

Linkide ehitamine - ülevaade, Eesti näited ja strateegiad

  • domeenide väärtuste üldised omadused;
  • Eesti populaarsemad linkide allikad ja näited;
  • linkide omadused ja väärtused;
  • konkurentide linkide analüüs;
  • tähtsamate URL-ide viitamine;
  • Google’i otsingute käsud võimalike linkide leidmiseks;
  • väliste linkide ankurtekstide optimeerimine;
  • 404 ehk katkiste URL-id suunamine ja 301 redirect’id;
  • kasutamata linkide võimaluste tuvastamine;
  • rel=“nofollow” lingid.

Kokkuvõte ja näited

  • kokkuvõte eelnevalt läbitud teemadest;
  • lisamaterjalide tutvustus;
  • SEO tulevik ja võimalikud tulevikutrendid;
  • osalejate näidete vaatamine ja analüüs.

Koolituse läbiviimise põhimõtted:

Koolitus on planeeritud viisil, mis annab osalejatele kasulikke teadmisi, samas on praktiline ja kaasahaarav.

Maht: 6 akadeemilist tundi

Täienduskoolituse õppekavarühm: 0688 Informatsiooni- ja kommunikatsioonitehnoloogia interdistsiplinaarne õppekavarühm

Koolitushind sisaldab lisaks: 

  • sooje jooke koos küpsistega;  
  • värskeid puuvilju; 
  • õppematerjale; 
  • koolitaja konsultatsiooni õpitud teemade kohta e-posti teel pärast koolitust; 
  • tunnistust. 

Koolituse läbinutele väljastatakse tunnistus. Tunnistuse väljastamise eelduseks on terves mahus koolitusel osalemine ja õpiväljundite saavutamine. Õpiväljundite saavutamist hinnatakse praktiliste tööde käigus. 
Osalejale, kes õpiväljundeid saavutanud ei ole, väljastatakse soovi korral koolitusel osalemise kohta tõend. 

 

Koolitust viib läbi Raido Tamar.

Koolitaja tutvustus: Raido on Eesti kõige kogenum SEO ekspert, kelle peamiseks tegevuseks on e-kaubanduse lahenduste otsingumootoritele optimeerimine ja mahukate veebilehtede analüüsimine. Raido klientide nimekiri ulatub suurtest e-kaubanduse ettevõtetest nagu Hansapost, Rahva Raamat, Home4you kuni Telia, IF Kindlustus, Õhtuleht. Raido jagab teadmiseid ja kogemusi, mida usaldavad edukad Eesti ettevõtted.

Loe koolitaja artikleid:

3 sammu, kuidas Google’is paremini leitav olla

7 levinud SEO viga, mida Eesti e-poed teevad

Mis on SEO? Puust ja punaseks koos 9 Eesti näitega

SEO ABC ehk 5 nõuannet SEO-ga nullist alustajale

Google Search Console – SEO alahinnatud abiline (I osa)

Google Search Console – SEO alahinnatud abiline (II osa)

Osalejate tagasiside koolitusele: 

Maikuu koolitus 2021

"VÄGA hea koolitus. Sain palju tagasisidet kodulehe kohta ning kõigile tekkinud küsimustele vastused.
Oskan nüüd kodulehele teadlikumalt sisu luua, Google esilehele jõuda, et ettevõte oleks märgatum ning seda kõike ära kasutada turundustegevustes."

"See on SEO baaskoolitus. Siiski tõenäoliselt tekib lisaküsimusi oma lehe optimeerimisel. Ülevaade aga asjalik. Koolitusel õppisin: märksõnad, lehtede - menüüde pealkirjad, sisutekstid, üldine lehe struktuur."

Koolitajad

  • Raido Tamar

    Raido Tamar on Eesti kõige kogenum SEO ekspert, kelle peamiseks tegevuseks on e-kaubanduse lahenduste otsingumootoritele optimeerimine ja mahukate veebilehtede analüüsimine. Raido klientide nimekiri ulatub suurtest e-kaubanduse ettevõtetest nagu Hansapost, Rahva Raamat, Home4you kuni Telia, IF Kindlustus, Õhtuleht. Raido jagab teadmiseid ja kogemusi, mida usaldavad edukad Eesti ettevõtted.

    Raido Tamar

    Raido Tamar on Eesti kõige kogenum SEO ekspert, kelle peamiseks tegevuseks on e-kaubanduse lahenduste otsingumootoritele optimeerimine ja mahukate veebilehtede analüüsimine. Raido klientide nimekiri ulatub suurtest e-kaubanduse ettevõtetest nagu Hansapost, Rahva Raamat, Home4you kuni Telia, IF Kindlustus, Õhtuleht. Raido jagab teadmiseid ja kogemusi, mida usaldavad edukad Eesti ettevõtted.

Ajakava

09:45 – 10:00

Kogunemine

Koolitus toimub aadressil Vana-Lõuna 39/1, Tallinn, IT Koolituse ruumides. Parkida saab Europarki parklas Veerenni 36, EP63.

10:00 – 11:30

Koolitus

11:30 – 11:45

Paus

11:45 – 13:15

Koolitus

13:15 – 14:00

Lõuna

14:00 – 15:30

Koolitus

SEO koolitus

Kestus:

6 akadeemilist tundi

Oled mõelnud, kuidas Google otsingutulemusi reastab? Kuidas seda teadmist ära kasutada?

SEO (search engine optimisation, eesti keeles otsingumootoritele optimeerimine) on parema nähtavuse saavutamine otsingumootorites ning otsingumootoritele veebilehe sisust arusaadavuse parandamine. Lihtsustatult öeldes - hästi optimeeritud lehte kuvatakse otsingumootorites eespool.

Peamiselt räägitakse SEO puhul Google’i otsingumootori jaoks optimeerimisest, aga seda võib käsitleda ka Youtube SEO (Youtube’i otsingutulemuste optimeerimine), Amazon SEO ja teiste platvormide otsingumootorite optimeerimisena. SEO annab võimaluse olla nähtav inimestele just sel hetkel kui nad väga aktiivselt konkreetse toote või teenuse kohta informatsiooni või mingisugusele küsimusele vastust otsivad.

Uuendatud koolituse sisu!

Eesti kogenuim otsingumootoritele optimeerija Raido Tamar tutvustab Google’i otsingumootori optimeerimise aluseid ja õpetab kuidas kasvatada veebilehe külastatavust otsingumootoritest. Koolitusel selgitatakse, mis on Google SEO; kuidas reastab Google otsingutulemusi; mille alusel kuvatakse fotosid Google pildiotsingus ning kuidas antud teadmisi kasutades tõsta veebilehekülje külastatavust.

SEO koolitusel käsitletakse valdkonna näiteid nii Eestist kui ka väljastpoolt. Koolitus käsitleb peamiselt Eesti turul ja eesti keeles optimeerimist.

Sihtgrupp: SEO koolitusele on oodatud kõik, kes soovivad saada teadmisi SEO-st ja Google otsingumootori algoritmi kohta.

Koolituse tulemusena osaleja:

  • omab tervikliku ettekujutust SEO rollist ettevõtte internetiturunduses;
  • tunneb SEO tööriistu;
  • oskab teha märksõnade analüüsi;
  • oskab optimeerida sisu, meta andmeid, pilte ja üldist lehesisu;
  • oskab ehitada linke;
  • oskab kasutada Google Search Console'i.

Koolituse teemad:

Sissejuhatus SEO-sse - tervikliku ettekujutuse loomine SEO olemusest ja selle eesmärgist

  • SEO ehk otsingumootoritele optimeerimine;
  • otsingumootorite eesmärk;
  • mis otsingumootorile keskenduda Eestis, Soomes, Lätis?

Märksõnade analüüs - kuidas tuvastada otsinguid, mida otsijad kasutavad probleemide lahendamiseks või vastuste saamiseks:

  • märksõnade ja analüüsi vajalikkuse tutvustus;
  • mitme kategooria näited ja põhjaliku märksõnade analüüsi näide;
  • hooajalisuse ja otsingute muutumise tuvastamine;
  • kuidas võib märksõnade analüüs abiks äriliste otsuste tegemiseks;
  • märksõnade leidmine;
  • konkurentide ja valdkonna märksõnade kasutuse analüüs;
  • tööriistade tutvustus märksõnade analüüsi teostamiseks;
  • näited projektidest ja märksõnade kasutusest;
  • positsioonide ja valdkondade erinevused;
  • märksõnade konkurentsi hindamine;
  • otsingueesmärgi mõistmine;
  • oma niššide leidmine;
  • Google Search Console’i otsinguandmete ülevaade ja õpetus.

Lehe struktuur - kuidas optimeerida ühte alahinnatumat SEO faktorit

  • kuidas “näeb” Google veebilehte;
  • lehe struktuuri selgitus ja optimeerimise õpetus;
  • ankurtekstide optimeerimine;
  • sisulehed vs blogipostitused;
  • asukohapõhised lehed;
  • milliste märksõnade jaoks teha eraldi lehed?

Lehesisene optimeerimine - põhjalik lehe optimeerimise õpetus koos näidetega

  • otsingu eesmärgile vastava lehe optimeerimine;
  • metapealkirjade ja -kirjelduste optimeerimise õpetus;
  • väärtuspakkumise rõhutamine ja metaandmete näited;
  • lehe ja brändinime kasutamine metaandmetes;
  • keyword cannibalization ja selle vältimine;
  • URL-ide optimeerimine;
  • h1 (headline 1) ning h2 ja h3 optimeerimine;
  • sisu optimeerimine;
  • Wordpressi veebilehe näitel sisu optimeerimine;
  • valdkonnaspetsiifilise sisu loomine;
  • värske sisu ja sisu uuendamise rollid SEO-s;
  • erinevate sisutüüpide näited ja õpetused (esileht, kategooriad, tootelehed, artiklit jt);
  • piltide optimeerimine;
  • lokaalse otsingu faktorid;
  • märksõnade kasutus domeeninimede valikus.

Üldised lehe ja tehnilise SEO faktorid - ülevaade tehnilistest faktoritest ja võimalikest probleemidest

  • negatiivsed faktorid;
  • duplikaatne ehk korduv sisu;
  • mobiilisõbralikkus ja veebilehe kiiruse roll SEO töödes;
  • kasutajakogemuse roll optimeerimistöödes;
  • XML sitemap;
  • Screaming Frog lühitutvustus;
  • tehnilised SEO faktorid;
  • Google Search Console’i põhjalik tutvustus.

Linkide ehitamine - ülevaade, Eesti näited ja strateegiad

  • domeenide väärtuste üldised omadused;
  • Eesti populaarsemad linkide allikad ja näited;
  • linkide omadused ja väärtused;
  • konkurentide linkide analüüs;
  • tähtsamate URL-ide viitamine;
  • Google’i otsingute käsud võimalike linkide leidmiseks;
  • väliste linkide ankurtekstide optimeerimine;
  • 404 ehk katkiste URL-id suunamine ja 301 redirect’id;
  • kasutamata linkide võimaluste tuvastamine;
  • rel=“nofollow” lingid.

Kokkuvõte ja näited

  • kokkuvõte eelnevalt läbitud teemadest;
  • lisamaterjalide tutvustus;
  • SEO tulevik ja võimalikud tulevikutrendid;
  • osalejate näidete vaatamine ja analüüs.

Koolituse läbiviimise põhimõtted:

Koolitus on planeeritud viisil, mis annab osalejatele kasulikke teadmisi, samas on praktiline ja kaasahaarav.

Maht: 6 akadeemilist tundi

Täienduskoolituse õppekavarühm: 0688 Informatsiooni- ja kommunikatsioonitehnoloogia interdistsiplinaarne õppekavarühm

Koolitushind sisaldab lisaks: 

  • sooje jooke koos küpsistega;  
  • värskeid puuvilju; 
  • õppematerjale; 
  • koolitaja konsultatsiooni õpitud teemade kohta e-posti teel pärast koolitust; 
  • tunnistust. 

Koolituse läbinutele väljastatakse tunnistus. Tunnistuse väljastamise eelduseks on terves mahus koolitusel osalemine ja õpiväljundite saavutamine. Õpiväljundite saavutamist hinnatakse praktiliste tööde käigus. 
Osalejale, kes õpiväljundeid saavutanud ei ole, väljastatakse soovi korral koolitusel osalemise kohta tõend. 

 

Koolitust viib läbi Raido Tamar.

Koolitaja tutvustus: Raido on Eesti kõige kogenum SEO ekspert, kelle peamiseks tegevuseks on e-kaubanduse lahenduste otsingumootoritele optimeerimine ja mahukate veebilehtede analüüsimine. Raido klientide nimekiri ulatub suurtest e-kaubanduse ettevõtetest nagu Hansapost, Rahva Raamat, Home4you kuni Telia, IF Kindlustus, Õhtuleht. Raido jagab teadmiseid ja kogemusi, mida usaldavad edukad Eesti ettevõtted.

Loe koolitaja artikleid:

3 sammu, kuidas Google’is paremini leitav olla

7 levinud SEO viga, mida Eesti e-poed teevad

Mis on SEO? Puust ja punaseks koos 9 Eesti näitega

SEO ABC ehk 5 nõuannet SEO-ga nullist alustajale

Google Search Console – SEO alahinnatud abiline (I osa)

Google Search Console – SEO alahinnatud abiline (II osa)

Osalejate tagasiside koolitusele: 

Maikuu koolitus 2021

"VÄGA hea koolitus. Sain palju tagasisidet kodulehe kohta ning kõigile tekkinud küsimustele vastused.
Oskan nüüd kodulehele teadlikumalt sisu luua, Google esilehele jõuda, et ettevõte oleks märgatum ning seda kõike ära kasutada turundustegevustes."

"See on SEO baaskoolitus. Siiski tõenäoliselt tekib lisaküsimusi oma lehe optimeerimisel. Ülevaade aga asjalik. Koolitusel õppisin: märksõnad, lehtede - menüüde pealkirjad, sisutekstid, üldine lehe struktuur."

Koolitajad

  • Raido Tamar

    Raido Tamar on Eesti kõige kogenum SEO ekspert, kelle peamiseks tegevuseks on e-kaubanduse lahenduste otsingumootoritele optimeerimine ja mahukate veebilehtede analüüsimine. Raido klientide nimekiri ulatub suurtest e-kaubanduse ettevõtetest nagu Hansapost, Rahva Raamat, Home4you kuni Telia, IF Kindlustus, Õhtuleht. Raido jagab teadmiseid ja kogemusi, mida usaldavad edukad Eesti ettevõtted.

    Raido Tamar

    Raido Tamar on Eesti kõige kogenum SEO ekspert, kelle peamiseks tegevuseks on e-kaubanduse lahenduste otsingumootoritele optimeerimine ja mahukate veebilehtede analüüsimine. Raido klientide nimekiri ulatub suurtest e-kaubanduse ettevõtetest nagu Hansapost, Rahva Raamat, Home4you kuni Telia, IF Kindlustus, Õhtuleht. Raido jagab teadmiseid ja kogemusi, mida usaldavad edukad Eesti ettevõtted.

Ajakava

09:45 – 10:00

Kogunemine

Koolitus toimub aadressil Vana-Lõuna 39/1, Tallinn, IT Koolituse ruumides. Parkida saab Europarki parklas Veerenni 36, EP63.

10:00 – 11:30

Koolitus

11:30 – 11:45

Paus

11:45 – 13:15

Koolitus

13:15 – 14:00

Lõuna

14:00 – 15:30

Koolitus

Registreerimine

Hind
Osalejaid

21.05.2024 SEO koolitus

349,00 €

425,78 € km-ga

0

09.09.2024 SEO koolitus

349,00 €

425,78 € km-ga

0

10.12.2024 SEO koolitus

349,00 €

425,78 € km-ga

0
  • Registreeri Töötukassa kaudu

21.05.2024 SEO koolitus

OsalejaidHind
0

349,00 €

425,78 € km-ga

09.09.2024 SEO koolitus

OsalejaidHind
0

349,00 €

425,78 € km-ga

10.12.2024 SEO koolitus

OsalejaidHind
0

349,00 €

425,78 € km-ga

  • Registreeri Töötukassa kaudu

Lisainfo

Registreerudes e-poe, e-kirja või telefoni teel, saadame Teile arve ja täpsema info osalemise kohta.
Üksteist päeva enne koolitust saadame Teile e-kirjaga meenutuse osalemise infoga.

Koolitusel osalemine on nimeline, kuid saate osalejat tasuta muuta kuni koolituse alguseni.

Koolituse eest tasumine toimub arvel viidatud arveldusarvele. Arve saadetakse maksja aadressile e-postiga. Arve tuleb tasuda enne koolituse algust arvel märgitud maksetähtajaks.

IT Koolitus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner. Tutvuge koolituskaardi infoga SIIN.
Täpsema info saamiseks võtke meiega ühendust telefonil 618 1727 või [email protected].

Tühistamisinfo

Kui te ei saa mingil põhjusel koolitusel osaleda, palun andke sellest teada e-posti aadressil [email protected]. Kui teatate mitteosalemisest vähemalt 7 kalendripäeva ette, lepime Teiega kokku uue aja või tagastame 100% koolituse maksumusest. Tagastame koolituse osalustasu täismahus juhul, kui pole tehtud koolituse korraldamisega seotud kulutusi (ostetud õppematerjale jms). Koolitusele mitteilmumisel, sellest mitteteatamisel või koolituse poolelijätmisel õppetasu ei tagastata.

Asukoht ja kontaktid

Aadress

Vana-Lõuna 39/1
© AS Äripäev 2000-2024
  • Aadress: Vana Lõuna 39/1, 19094 Tallinn
  • Klienditugi: 667 0099 (8:15-17:00)
  • E-post: [email protected]