Tooteomanik – põhialuste koolitus
Kestus:
12 akadeemilist tundi
Laialdasem agiilsete praktikate ja meetodite kasutamine töö korraldamisel on muutumas üha populaarsemaks.
Agiilsed organisatsioonid ja tiimid on tõestanud, et nad vastavad kliendi ootustele ja loovad eelarve ja ajakava piires väärtust ning üks peamisi võtmerolle selles protsessis on tooteomanikul.
Koolituse eesmärk on anda ülevaade tooteomaniku rollist ning vajalikest tööriistadest ja praktikatest, mis aitavad tooteomanikuna õnnestuda.
Koolitus aitab osalejatel aru saada, milleks on vaja toote visiooni, kuidas hallata ja prioriseerida toote tööjärge, kuidas kirjutada tiimile kasutuslugusid ja hinnata tehtavat tööd ning kuidas eelarvestada toote arendust.
Sihtgrupp: hetkel tarkvara arenduses töötavad või alustavad tooteomanikud ning teised tarkvaraarendusega seotud isikud, kes soovivad saada paremat ülevaadet tooteomaniku tööst. Kursus annab vajalikud teadmised ka juhtidele, kes kaaluvad oma organisatsioonis agiilsete tööviiside juurutust.
Koolitusel osalemise eeldus (soovitavalt): teadmised agiilsuse põhitõdedest ja rollidest
Koolituse tulemusena osaleja:
- teab, kes on tooteomanik ja millised on erinevad tooteomandi kontekstid;
- saab aru, mis on toote visioon, miks seda on vaja ja kuidas seda kasutada;
- teab, kuidas kirjutada kasutuslugusid ja hallata toote tööjärge;
- teab, kuidas planeerida reliise;
- teab, mida tooteomanikuna oma töös vältida;
- teab, kuidas tagada kõrge kvaliteediga toode.
Koolitusel on kolm teemaplokki:
- moodul 1: Tootejuhtimine
- moodul 2: Kasutuslugude kirjutamine
- moodul 3: Toote tööjärje haldamine ja toote reliisimine
Metoodika:
Koolitus viiakse läbi loengu vormis kombineerituna töötubadega – loengute käigus kuuldut saavad osalejad töötubades praktiseerida ja luua seoseid, et omandatut paremini kinnistada. "Tooteomanik - põhialuste koolitus" on heaks ettevalmistuseks Professional Scrum Product Owner I eksamiks.
Maht: 12 akadeemilist tundi
Täienduskoolituse õppekavarühm: 0413 Juhtimise ja halduse õppekavarühm
Koolitust on võimalik tellida ka inglise ja vene keeles!
Koolitust viib läbi Andri Vanem
Andri Vanem on tarkvaraarenduses tegutsenud 2010. aastast. Karjääri alustas ta tarkvaraarendajana, kuid liikus edasi tooteomaniku rolli, et pakkuda tarkvaraarendajatele paremat sisendit. Tänaseks juhib Andri tootearenduse tiime. Ta on töötanud erinevates riikides paljude klientidega, nii agiilsete kui ka mitte-agiilsete meetoditega, mis on andnud talle põhjalikud teadmised kvaliteetsete tarkvaratoodete tarnimisest.
Loe koolitusest ka artiklit:
"Kolm viisi, kuidas tooteomaniku rolli vääralt kasutada"
Osalejate tagasiside:
⭐⭐⭐⭐⭐
Maria Tamm, Tartu Ülikooli analüütik-testija
„Jäin koolitusega väga rahule. Alustasin täiesti puhta lehena. Sain väga palju uusi teadmisi nii tooteomaniku rollist ja selle rolliga kaasnevatest ülesannetest, kui ka tööprotsessist, kuidas sprinte ja reliise planeerida.
Lisaks sain veel palju praktilisi näpunäiteid ning vihjeid, milliseid töövahendeid kasutada.
Oskan nüüd täpsemalt kasutuslugusid kirja panna, mis annab võimaluse arendajatel paremini aru saada neile suunatud taskidest/bugidest.
Koolitajad olid väga toredad ja asjalikud. Teooria ja praktika on sujuvalt ühendatud, toodud on nii positiivseid kui ka negatiivseid kogemusi."
⭐⭐⭐⭐⭐
"Jäin väga rahule, sest koolitus oli väga sisukas ning kaasahaarav."
⭐⭐⭐⭐⭐
"Praktiline, piisavalt palju elulisi näiteid. Küsimused said alati ammendava vastuse.
Õppisin koolituselt 1. Kasutuslugude kirjutamist, 2. Töö jagamine väiksemateks osadeks, 3. Ülesannete delegeerimist. "
Koolitajad
Andri Vanem
IT Koolituse koostööpartner, tarkvaraarendaja ja tooteomanik
Andri Vanem
IT Koolituse koostööpartner, tarkvaraarendaja ja tooteomanik
Ajakava
09:30 – 11:00
1. Kes on tooteomanik?
- tooteomaniku rolli peamised ülesanded;
- mida tooteomanikuna vältida;
- tooteomaniku erinevad töövormid/kontekstid.
Kasutatavad meetodid: auditoorne õpe, arutelud
11:00 – 11:15
Kohvipaus
11:15 – 12:45
2. Toode
- toode ja selle defineerimine;
- toote visioon;
- toote elukaar;
- toote arengu teekaart.
Kasutatavad meetodid: auditoorne õpe, arutelud
Kestus:
12 akadeemilist tundi
Laialdasem agiilsete praktikate ja meetodite kasutamine töö korraldamisel on muutumas üha populaarsemaks.
Agiilsed organisatsioonid ja tiimid on tõestanud, et nad vastavad kliendi ootustele ja loovad eelarve ja ajakava piires väärtust ning üks peamisi võtmerolle selles protsessis on tooteomanikul.
Koolituse eesmärk on anda ülevaade tooteomaniku rollist ning vajalikest tööriistadest ja praktikatest, mis aitavad tooteomanikuna õnnestuda.
Koolitus aitab osalejatel aru saada, milleks on vaja toote visiooni, kuidas hallata ja prioriseerida toote tööjärge, kuidas kirjutada tiimile kasutuslugusid ja hinnata tehtavat tööd ning kuidas eelarvestada toote arendust.
Sihtgrupp: hetkel tarkvara arenduses töötavad või alustavad tooteomanikud ning teised tarkvaraarendusega seotud isikud, kes soovivad saada paremat ülevaadet tooteomaniku tööst. Kursus annab vajalikud teadmised ka juhtidele, kes kaaluvad oma organisatsioonis agiilsete tööviiside juurutust.
Koolitusel osalemise eeldus (soovitavalt): teadmised agiilsuse põhitõdedest ja rollidest
Koolituse tulemusena osaleja:
- teab, kes on tooteomanik ja millised on erinevad tooteomandi kontekstid;
- saab aru, mis on toote visioon, miks seda on vaja ja kuidas seda kasutada;
- teab, kuidas kirjutada kasutuslugusid ja hallata toote tööjärge;
- teab, kuidas planeerida reliise;
- teab, mida tooteomanikuna oma töös vältida;
- teab, kuidas tagada kõrge kvaliteediga toode.
Koolitusel on kolm teemaplokki:
- moodul 1: Tootejuhtimine
- moodul 2: Kasutuslugude kirjutamine
- moodul 3: Toote tööjärje haldamine ja toote reliisimine
Metoodika:
Koolitus viiakse läbi loengu vormis kombineerituna töötubadega – loengute käigus kuuldut saavad osalejad töötubades praktiseerida ja luua seoseid, et omandatut paremini kinnistada. "Tooteomanik - põhialuste koolitus" on heaks ettevalmistuseks Professional Scrum Product Owner I eksamiks.
Maht: 12 akadeemilist tundi
Täienduskoolituse õppekavarühm: 0413 Juhtimise ja halduse õppekavarühm
Koolitust on võimalik tellida ka inglise ja vene keeles!
Koolitust viib läbi Andri Vanem
Andri Vanem on tarkvaraarenduses tegutsenud 2010. aastast. Karjääri alustas ta tarkvaraarendajana, kuid liikus edasi tooteomaniku rolli, et pakkuda tarkvaraarendajatele paremat sisendit. Tänaseks juhib Andri tootearenduse tiime. Ta on töötanud erinevates riikides paljude klientidega, nii agiilsete kui ka mitte-agiilsete meetoditega, mis on andnud talle põhjalikud teadmised kvaliteetsete tarkvaratoodete tarnimisest.
Loe koolitusest ka artiklit:
"Kolm viisi, kuidas tooteomaniku rolli vääralt kasutada"
Osalejate tagasiside:
⭐⭐⭐⭐⭐
Maria Tamm, Tartu Ülikooli analüütik-testija
„Jäin koolitusega väga rahule. Alustasin täiesti puhta lehena. Sain väga palju uusi teadmisi nii tooteomaniku rollist ja selle rolliga kaasnevatest ülesannetest, kui ka tööprotsessist, kuidas sprinte ja reliise planeerida.
Lisaks sain veel palju praktilisi näpunäiteid ning vihjeid, milliseid töövahendeid kasutada.
Oskan nüüd täpsemalt kasutuslugusid kirja panna, mis annab võimaluse arendajatel paremini aru saada neile suunatud taskidest/bugidest.
Koolitajad olid väga toredad ja asjalikud. Teooria ja praktika on sujuvalt ühendatud, toodud on nii positiivseid kui ka negatiivseid kogemusi."
⭐⭐⭐⭐⭐
"Jäin väga rahule, sest koolitus oli väga sisukas ning kaasahaarav."
⭐⭐⭐⭐⭐
"Praktiline, piisavalt palju elulisi näiteid. Küsimused said alati ammendava vastuse.
Õppisin koolituselt 1. Kasutuslugude kirjutamist, 2. Töö jagamine väiksemateks osadeks, 3. Ülesannete delegeerimist. "
Koolitajad
Andri Vanem
IT Koolituse koostööpartner, tarkvaraarendaja ja tooteomanik
Andri Vanem
IT Koolituse koostööpartner, tarkvaraarendaja ja tooteomanik
Ajakava
09:30 – 11:00
1. Kes on tooteomanik?
- tooteomaniku rolli peamised ülesanded;
- mida tooteomanikuna vältida;
- tooteomaniku erinevad töövormid/kontekstid.
Kasutatavad meetodid: auditoorne õpe, arutelud
11:00 – 11:15
Kohvipaus
11:15 – 12:45
2. Toode
- toode ja selle defineerimine;
- toote visioon;
- toote elukaar;
- toote arengu teekaart.
Kasutatavad meetodid: auditoorne õpe, arutelud
Registreerimine
Hind | Osalejaid | |
---|---|---|
11.-13.03.2025 Tooteomanik – põhialuste koolitus | 1199,00 € 1462,78 € km-ga | |
23.-25.09.2025 Tooteomanik – põhialuste koolitus | 1199,00 € 1462,78 € km-ga |
11.-13.03.2025 Tooteomanik – põhialuste koolitus OsalejaidHind 1199,00 € 1462,78 € km-ga |
23.-25.09.2025 Tooteomanik – põhialuste koolitus OsalejaidHind 1199,00 € 1462,78 € km-ga |
Lisainfo
Registreerudes e-poe, e-kirja või telefoni teel, saadame Teile arve ja täpsema info osalemise kohta. Enne koolituse toimumist saadame Teile e-kirjaga meeldetuletuse osalemise infoga. Koolitusel osalemine on nimeline, kuid saate osalejat tasuta muuta kuni koolitusprogrammi alguseni.
Koolituse läbinutele väljastatakse tunnistus. Tunnistuse väljastamise eelduseks on terves mahus koolitusel osalemine ja õpiväljundite saavutamine. Õpiväljundite saavutamist hinnatakse praktiliste tööde ja arutelude käigus. Osalejale, kes õpiväljundeid saavutanud ei ole, väljastatakse soovi korral koolitusel osalemise kohta tõend.
Koolitus toimub hästi valgustatud ning metoodikat toetavas ruumis. Ratastooliga ligipääs on tagatud.
Tühistamisinfo
Kui te ei saa mingil põhjusel koolitusel osaleda, palun andke sellest teada e-posti aadressil [email protected]. Kui teatate mitteosalemisest vähemalt 10 tööpäeva ette, lepime Teiega kokku uue aja või tagastame 100% koolituse maksumusest. Tagastame koolituse osalustasu täismahus juhul, kui pole tehtud koolituse korraldamisega seotud kulutusi (ostetud õppematerjale jms).
Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne koolitust, kuulub tasumisele 50% arvest.
Hilisemal teavitamisel, koolitusele mitteilmumisel, sellest mitteteatamisel või koolituse poolelijätmisel õppetasu ei tagastata.