Tootetutvustuste kirjutamine

Kuidas panna tootetekst müüma?

Tootetutvustuste kirjutamine

Kestus:

8 akadeemilist tundi

Toimumiskoht:

Äripäeva Akadeemia

Tootetutvustuste kirjutamine võib olla paras peavalu, kuid ometi on just tootetekstid tihti igasuguse e-äri keskpunktis. Pelgalt toote spetsifikatsiooni väljatoomine või toortõlge tootja materjalidest ei õhuta klienti ostule. Kuidas kirjeldada toodet nii, et klient tunneks – jah, just seda ma tahan! Head tootetekstid suurendavad müüki, toovad su e-poe internetiotsingus paremini välja ning tugevdavad su kaubamärki.

Koolituse eesmärk on anda teadmised ja oskused kirjutamaks tootetutvustusi, mis kõnetavad klienti ja suurendavad ostusoovi.

Koolitusele on oodatud kõik, kelle tööülesannete hulka kuulub tootetutvustuste kirjutamine, samuti ettevõtete müügi- ja turundustöötajad, kommunikatsioonitöötajad, projektijuhid, sekretärid jt.

Koolitus sobib sulle juhul, kui vastad jaatavalt vähemalt ühele järgnevale küsimusele:

  • Kas sinu tööülesannete hulka kuulub tootetutvustuste kirjutamine?
  • Kas oled plaaninud oma e-poe tootetekstid üle vaadata, aga ei tea, kust alustada?
  • Kas soovid suurendada oma e-poe müüki?
  • Kas soovid parandada oma oskust tootetutvustusi kirjutada?

Koolituse tulemusena osaleja teab, kuidas:

  • analüüsida klienti ja mõista tema soove;
  • näha oma toodet kliendi vaatepunktist;
  • kirjeldada toote omadusi lähtuvalt kliendi kasust;
  • struktureerida tootetutvustust läbimõeldult;
  • sõnastada teksti nii, et see kõnetab lugejat.

Koolituse läbiviimise põhimõtted

Koolitusel analüüsitakse nii klienti kui toodet ning kirjutatakse valmis 4-5 tootekirjeldust. Koolitusel osaleja võib kirjutada paberile või kasutada isiklikku sülearvutit. Hea on eelnevalt valida välja 4-5 toodet, millega koolitusel tööle hakata.

Koolituse läbinutele väljastatakse tunnistus. Tunnistuse väljastamise eelduseks on täis mahus koolitusel osalemine. Tulemuste saavutamist hinnatakse arutelude ja praktiliste tööde käigus.

Maht: 8 akadeemilist tundi 

Koolitus toimub vastavalt valitsuse poolt kehtestatud nõuetele – auditooriumis, kus on kasutusel kõik ohutust tagavad meetmed ja/või veebis Zoom keskkonnas. Veebis osalejatele saadetakse enne koolitust link ja ligipääsuinfo.

Äripäeva Akadeemia on Eesti Töötukassa koolituskaardi partner. 

Tutvu ka meie koolitajaga SIIN. 

 

Koolitusel osalenute tagasiside:

✔️  "Oli parajalt nii teooriat kui praktilisi ülesandeid."
✔️  "Hea esineja, näited elust eneses - tegutsema panev ja innustav."
✔️ "Koolitaja rääkis selgelt ja huvitavalt, aeg läks väga kiirelt."
✔️  "Koolitaja on innustav, toetav, jätab mulje, et saad kõigega hakkama."

 

Loe koolitaja artikleid:

7 nõuannet tootetutvustuse kirjutamiseks

3 põhjust, miks panustada e-poe tootetutvustustesse

Kuidas e-poe tooteteksti tõhusamaks tuunida?

6 sõna, mis panevad e-poest toodet ostma

Koolitajad

  • Marianne Liiv

    Marianne Liiv on loovkirjutaja, koolitaja ja ettevõtja. Tema ettevõte Kerge Sulg pakub tekstide kirjutamise teenust, konsultatsiooni ning kirjutamisteemalisi koolitusi. Marianne professionaalses taustas põimuvad 3 valdkonda: turundus, kommunikatsioon ja eesti keel. Eesti filoloogi haridus Tartu Ülikoolist pani tema karjäärile tugeva aluse ning 10 aastat Swedbankis andis suurepärase kogemuse turunduse vallas. Pangas vastutas Marianne ettevõtetele suunatud turunduskommunikatsiooni eest. Magistrikraadi kommunikatsioonis sai ta Tallinna Ülikoolist, kus õppis prof Kaja Tampere käe all. Marianne kommunikatsioonialane magistritöö tugines sidusgrupiteooriale ja kommunikatsioonimudelitele. Kirjutamine iseloomustab tema erialase karjääri iga etappi. „Kirjutamine on mu loomulik olek,“ ütleb ta ise. Samuti on kirjutamine just see teema, millest Marianne väga rääkida armastab.

    Marianne Liiv

    Marianne Liiv on loovkirjutaja, koolitaja ja ettevõtja. Tema ettevõte Kerge Sulg pakub tekstide kirjutamise teenust, konsultatsiooni ning kirjutamisteemalisi koolitusi. Marianne professionaalses taustas põimuvad 3 valdkonda: turundus, kommunikatsioon ja eesti keel. Eesti filoloogi haridus Tartu Ülikoolist pani tema karjäärile tugeva aluse ning 10 aastat Swedbankis andis suurepärase kogemuse turunduse vallas. Pangas vastutas Marianne ettevõtetele suunatud turunduskommunikatsiooni eest. Magistrikraadi kommunikatsioonis sai ta Tallinna Ülikoolist, kus õppis prof Kaja Tampere käe all. Marianne kommunikatsioonialane magistritöö tugines sidusgrupiteooriale ja kommunikatsioonimudelitele. Kirjutamine iseloomustab tema erialase karjääri iga etappi. „Kirjutamine on mu loomulik olek,“ ütleb ta ise. Samuti on kirjutamine just see teema, millest Marianne väga rääkida armastab.

Ajakava

09:30 – 09:45

Kogunemine

Koolitus toimub Äripäeva Akadeemias, aadressil Vana-Lõuna 39/1, Tallinn. 

09:45 – 11:30

1. Tunne oma klienti

  • Kellele sa kirjutad?
  • Kliendi vajadused, mured ja soovid
  • Kuidas siduda tootetutvustus kliendiga vajadustega?
  • Praktiline harjutus: kliendi profiili koostamine

Kasutatavad meetodid: lühiloeng, arutelu, praktiline harjutus, tulemuste esitlemine

11:30 – 11:45

Kohvipaus

11:45 – 13:15

2. Toote kirjeldamine – toote omadused ja kliendi kasu

  • Kuidas eristada toote omadusi ja kliendi kasu?
  • Toote kirjeldamine kombineerides toote omadusi ja kliendi kasu
  • Näidete analüüs
  • Praktiline harjutus: toote kirjeldamine lähtudes kliendi kasust

Kasutatavad meetodid: lühiloeng, arutelu, praktiline harjutus, tulemuste esitlemine

13:15 – 14:00

Lõuna

14:00 – 15:30

3. Tootetutvustuse ülesehitus ja sõnastamine

  • Struktuur aitab kirjutajat ja lugejat
  • Sõnad, mis müüvad
  • Teksti lühidus, selgus ja arusaadavus
  • Praktiline harjutus: tootetutvustuse tervikteksti koostamine

Kasutatavad meetodid: lühiloeng, arutelu, praktiline harjutus, tulemuste esitlemine

15:30 – 15:45

Kohvipaus

15:45 – 17:00

4. Tootetutvustuse teksti toimetamine ja õpitu praktiseerimine

  • Teksti toimetamise põhimõtted
  • Õigekirjavigade vältimine
  • Tootetutvustuste kirjutamise kontroll-nimekiri
  • Praktilised harjutused – tootetutvustuste kirjutamine ja toimetamine

Kasutatavad meetodid: lühiloeng, arutelu, praktilised harjutused individuaalselt ja grupis, tulemuste esitlemine

Tootetutvustuste kirjutamine

Kestus:

8 akadeemilist tundi

Toimumiskoht:

Äripäeva Akadeemia

Tootetutvustuste kirjutamine võib olla paras peavalu, kuid ometi on just tootetekstid tihti igasuguse e-äri keskpunktis. Pelgalt toote spetsifikatsiooni väljatoomine või toortõlge tootja materjalidest ei õhuta klienti ostule. Kuidas kirjeldada toodet nii, et klient tunneks – jah, just seda ma tahan! Head tootetekstid suurendavad müüki, toovad su e-poe internetiotsingus paremini välja ning tugevdavad su kaubamärki.

Koolituse eesmärk on anda teadmised ja oskused kirjutamaks tootetutvustusi, mis kõnetavad klienti ja suurendavad ostusoovi.

Koolitusele on oodatud kõik, kelle tööülesannete hulka kuulub tootetutvustuste kirjutamine, samuti ettevõtete müügi- ja turundustöötajad, kommunikatsioonitöötajad, projektijuhid, sekretärid jt.

Koolitus sobib sulle juhul, kui vastad jaatavalt vähemalt ühele järgnevale küsimusele:

  • Kas sinu tööülesannete hulka kuulub tootetutvustuste kirjutamine?
  • Kas oled plaaninud oma e-poe tootetekstid üle vaadata, aga ei tea, kust alustada?
  • Kas soovid suurendada oma e-poe müüki?
  • Kas soovid parandada oma oskust tootetutvustusi kirjutada?

Koolituse tulemusena osaleja teab, kuidas:

  • analüüsida klienti ja mõista tema soove;
  • näha oma toodet kliendi vaatepunktist;
  • kirjeldada toote omadusi lähtuvalt kliendi kasust;
  • struktureerida tootetutvustust läbimõeldult;
  • sõnastada teksti nii, et see kõnetab lugejat.

Koolituse läbiviimise põhimõtted

Koolitusel analüüsitakse nii klienti kui toodet ning kirjutatakse valmis 4-5 tootekirjeldust. Koolitusel osaleja võib kirjutada paberile või kasutada isiklikku sülearvutit. Hea on eelnevalt valida välja 4-5 toodet, millega koolitusel tööle hakata.

Koolituse läbinutele väljastatakse tunnistus. Tunnistuse väljastamise eelduseks on täis mahus koolitusel osalemine. Tulemuste saavutamist hinnatakse arutelude ja praktiliste tööde käigus.

Maht: 8 akadeemilist tundi 

Koolitus toimub vastavalt valitsuse poolt kehtestatud nõuetele – auditooriumis, kus on kasutusel kõik ohutust tagavad meetmed ja/või veebis Zoom keskkonnas. Veebis osalejatele saadetakse enne koolitust link ja ligipääsuinfo.

Äripäeva Akadeemia on Eesti Töötukassa koolituskaardi partner. 

Tutvu ka meie koolitajaga SIIN. 

 

Koolitusel osalenute tagasiside:

✔️  "Oli parajalt nii teooriat kui praktilisi ülesandeid."
✔️  "Hea esineja, näited elust eneses - tegutsema panev ja innustav."
✔️ "Koolitaja rääkis selgelt ja huvitavalt, aeg läks väga kiirelt."
✔️  "Koolitaja on innustav, toetav, jätab mulje, et saad kõigega hakkama."

 

Loe koolitaja artikleid:

7 nõuannet tootetutvustuse kirjutamiseks

3 põhjust, miks panustada e-poe tootetutvustustesse

Kuidas e-poe tooteteksti tõhusamaks tuunida?

6 sõna, mis panevad e-poest toodet ostma

Koolitajad

  • Marianne Liiv

    Marianne Liiv on loovkirjutaja, koolitaja ja ettevõtja. Tema ettevõte Kerge Sulg pakub tekstide kirjutamise teenust, konsultatsiooni ning kirjutamisteemalisi koolitusi. Marianne professionaalses taustas põimuvad 3 valdkonda: turundus, kommunikatsioon ja eesti keel. Eesti filoloogi haridus Tartu Ülikoolist pani tema karjäärile tugeva aluse ning 10 aastat Swedbankis andis suurepärase kogemuse turunduse vallas. Pangas vastutas Marianne ettevõtetele suunatud turunduskommunikatsiooni eest. Magistrikraadi kommunikatsioonis sai ta Tallinna Ülikoolist, kus õppis prof Kaja Tampere käe all. Marianne kommunikatsioonialane magistritöö tugines sidusgrupiteooriale ja kommunikatsioonimudelitele. Kirjutamine iseloomustab tema erialase karjääri iga etappi. „Kirjutamine on mu loomulik olek,“ ütleb ta ise. Samuti on kirjutamine just see teema, millest Marianne väga rääkida armastab.

    Marianne Liiv

    Marianne Liiv on loovkirjutaja, koolitaja ja ettevõtja. Tema ettevõte Kerge Sulg pakub tekstide kirjutamise teenust, konsultatsiooni ning kirjutamisteemalisi koolitusi. Marianne professionaalses taustas põimuvad 3 valdkonda: turundus, kommunikatsioon ja eesti keel. Eesti filoloogi haridus Tartu Ülikoolist pani tema karjäärile tugeva aluse ning 10 aastat Swedbankis andis suurepärase kogemuse turunduse vallas. Pangas vastutas Marianne ettevõtetele suunatud turunduskommunikatsiooni eest. Magistrikraadi kommunikatsioonis sai ta Tallinna Ülikoolist, kus õppis prof Kaja Tampere käe all. Marianne kommunikatsioonialane magistritöö tugines sidusgrupiteooriale ja kommunikatsioonimudelitele. Kirjutamine iseloomustab tema erialase karjääri iga etappi. „Kirjutamine on mu loomulik olek,“ ütleb ta ise. Samuti on kirjutamine just see teema, millest Marianne väga rääkida armastab.

Ajakava

09:30 – 09:45

Kogunemine

Koolitus toimub Äripäeva Akadeemias, aadressil Vana-Lõuna 39/1, Tallinn. 

09:45 – 11:30

1. Tunne oma klienti

  • Kellele sa kirjutad?
  • Kliendi vajadused, mured ja soovid
  • Kuidas siduda tootetutvustus kliendiga vajadustega?
  • Praktiline harjutus: kliendi profiili koostamine

Kasutatavad meetodid: lühiloeng, arutelu, praktiline harjutus, tulemuste esitlemine

11:30 – 11:45

Kohvipaus

11:45 – 13:15

2. Toote kirjeldamine – toote omadused ja kliendi kasu

  • Kuidas eristada toote omadusi ja kliendi kasu?
  • Toote kirjeldamine kombineerides toote omadusi ja kliendi kasu
  • Näidete analüüs
  • Praktiline harjutus: toote kirjeldamine lähtudes kliendi kasust

Kasutatavad meetodid: lühiloeng, arutelu, praktiline harjutus, tulemuste esitlemine

13:15 – 14:00

Lõuna

14:00 – 15:30

3. Tootetutvustuse ülesehitus ja sõnastamine

  • Struktuur aitab kirjutajat ja lugejat
  • Sõnad, mis müüvad
  • Teksti lühidus, selgus ja arusaadavus
  • Praktiline harjutus: tootetutvustuse tervikteksti koostamine

Kasutatavad meetodid: lühiloeng, arutelu, praktiline harjutus, tulemuste esitlemine

15:30 – 15:45

Kohvipaus

15:45 – 17:00

4. Tootetutvustuse teksti toimetamine ja õpitu praktiseerimine

  • Teksti toimetamise põhimõtted
  • Õigekirjavigade vältimine
  • Tootetutvustuste kirjutamise kontroll-nimekiri
  • Praktilised harjutused – tootetutvustuste kirjutamine ja toimetamine

Kasutatavad meetodid: lühiloeng, arutelu, praktilised harjutused individuaalselt ja grupis, tulemuste esitlemine

Lisainfo

Registreerudes e-poe, e-kirja või telefoni teel, saadame Teile arve ja täpsema info osalemise kohta.
Üks nädal enne igat koolituspäeva saadame Teile e-kirjaga meenutuse osalemise infoga.

Koolitusel osalemine on nimeline, kuid saate osalejat tasuta muuta kuni koolitusprogrammi alguseni. 

Tühistamisinfo

Kui te ei saa mingil põhjusel koolitusel osaleda, palun andke sellest teada e-posti aadressil [email protected]. Kui teatate mitteosalemisest vähemalt 10 tööpäeva ette, lepime Teiega kokku uue aja või tagastame 100% koolituse maksumusest. Tagastame koolituse osalustasu täismahus juhul, kui pole tehtud koolituse korraldamisega seotud kulutusi (ostetud õppematerjale jms). 

Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne koolitust, kuulub tasumisele 50% arvest.

Hilisemal teavitamisel, koolitusele mitteilmumisel, sellest mitteteatamisel või koolituse poolelijätmisel õppetasu ei tagastata.

Asukoht ja kontaktid

Aadress

Vana-Lõuna 39/1, Tallinn

Äripäeva Akadeemia Vana-Lõuna 39/1, Tallinn 667 0439 [email protected]

© AS Äripäev 2000-2024
  • Aadress: Vana Lõuna 39/1, 19094 Tallinn
  • Klienditugi: 667 0099 (8:15-17:00)
  • E-post: [email protected]