09:45 – 11:30
Sissejuhatus
- Sotsiaalmeedia hetkeseis ja võimalused
- Turundus läbi isikliku brändi
- Kommunikatsiooni viisid ja sõnumi roll
- Sotsiaalmeedia strateegia, kui osa suuremast pildist
Kasutatavad meetodid: Lühike, loeng ja diskussioon.
Kestus:
8 akadeemilist tundi
Toimumiskoht:
Äripäeva Akadeemia
Koolitus „Turundamine Facebookis ja Instagramis“ annab tugeva teadmiste vundamendi kõikidele, kes soovivad sotsiaalmeedias turundamisega algust teha. Loogilise jätkuna saab osaleda koolitusel "Kõige värskem ja praktilisem Facebooki ja Instagrami koolitus,“ mis annab põhjalikud teadmised ja oskused Facebookis ja Instagramis kampaaniate ja makstud tegevuste kohta ning aitab kasvatada oma toodete/teenuste tuntust ja müüki.
Sihtgrupp
Koolitus on mõeldud inimestele, kes alles plaanivad esimesi turundustegevusi sotsiaalmeedias ja soovivad kohe alguses oma tegevustele tugeva ja kindla vundamendi ehitada.
Eesmärk
Koolituse eesmärk on omandada baasteadmised Facebookis ja Instagramis turundamise tulemuslikuks alustamiseks.
Koolituse tulemusena osaleja
Koolitusele palume kaasa võtta sülearvuti, et õpitud teadmisi kohapeal praktiseerida.
Enne koolitusele tulemist palume osalejal mõtiskleda eesmärkidele, mille suunas soovitakse koolituse tulemusena jõuda ning palume täita küsimustiku koolitusele püstitatud eesmärkide kohta.
Koolituse läbinutele väljastatakse tunnistus. Tunnistuse väljastamise eelduseks on täis mahus koolitusel osalemine. Tulemuste saavutamist hinnatakse arutelude ja praktiliste tööde käigus.
Täpsem ülevaade koolituse teemadest on saadaval ajakavas.
Koolitus toimub vastavalt valitsuse poolt kehtestatud nõuetele ja lähtudes parimast võimalikust korraldusest – auditooriumis, kus on kasutusel ohutust tagavad meetmed ja/või reaalajas veebis Zoom keskkonnas. Veebis osalejatele saadetakse enne koolitust link ja ligipääsuinfo.
Äripäeva Akadeemia on Eesti Töötukassa koolituskaardi partner. Loe lähemalt SIIT.
Tutvu ka meie koolitajaga SIIN.
Koolitusel osalenute tagasiside:
✔️ "Väga huvitav, mõnes kohas oli väga palju uut infot."
✔️ "Õppisin looma konkreetseid ja kasu toovaid postitusi, reklaame."
✔️ "Tugev oma ala spetsialist ja praktik, kes selgelt naudib oma valdkonda."
✔️ "Väga arusaadavalt kirjeldatud ja lahtimõtestatud teemad. Väga põhjalik!"
✔️ "Väga hea tempoga koolitus ja päriselt kasulikud nipid, mida ka praktikas ette näidati."
Loe koolitaja artikleid:
Turundus aastal 2020 – trendid, fookus ja ootused
Kuidas mõjutab Facebooki uudisvoo uuendamine turundajaid?
Tähelepanu on uus valuuta, millega me kaupleme
3 võimalust, kuidas muuta Facebooki postituse pilti ja tekste
Kas ettevõtted peavad olema Instagramis ja Facebookis?
Kasuta aega efektiivselt: ühenda Facebooki leht ja Instagrami konto
Ära lase Facebooki reklaamihalduri numbritel ennast petta
Facebookis reklaamimine, aktsia hind ja koroonaviiruse pandeemia
Miks on turundamine oluline? 7 põhjust, miks iga ettevõte peaks turundama
Andrus tegi oma esimese suurema kampaania Facebookis turundajana 2009. aastal. Selle aja jooksul on platvorm palju muutunud, pakkudes järjest paremaid võimalusi oma sõnumit vormistada, seda täpselt sihtida ning hiljem mõõta iga tegevuse tasuvust.
Praktikuna on ta loonud keerukaid täpselt sihitud kampaaniaid, koolitanud gruppe ja üks ühele konsulteerinud eri suurusega organisatsioone.
Tema teadmised on oma strateegias töösse pannud nii väikesed MTÜd kui ka Euroopa Komisjoni Eesti esindus, mitmed e-poed, turismiettevõtted, avaliku sektori asutused, kinnisvaraarendajad, tööstuslikud droonitootjad, suure telekomini välja.
Andrus on töötanud ligi 5 aastat Äripäevas digiturunduse juhina. Praegu töötab ta Tallink Grupis, kus üks tema ülesanne on strateegiline koostöö Facebookiga, et erinevad turud kasutaksid kõige värskemaid võimalusi, parimaid praktikaid ja oleks koolitatud otse oma ala tippudelt Facebookis.
Andrus tegi oma esimese suurema kampaania Facebookis turundajana 2009. aastal. Selle aja jooksul on platvorm palju muutunud, pakkudes järjest paremaid võimalusi oma sõnumit vormistada, seda täpselt sihtida ning hiljem mõõta iga tegevuse tasuvust.
Praktikuna on ta loonud keerukaid täpselt sihitud kampaaniaid, koolitanud gruppe ja üks ühele konsulteerinud eri suurusega organisatsioone.
Tema teadmised on oma strateegias töösse pannud nii väikesed MTÜd kui ka Euroopa Komisjoni Eesti esindus, mitmed e-poed, turismiettevõtted, avaliku sektori asutused, kinnisvaraarendajad, tööstuslikud droonitootjad, suure telekomini välja.
Andrus on töötanud ligi 5 aastat Äripäevas digiturunduse juhina. Praegu töötab ta Tallink Grupis, kus üks tema ülesanne on strateegiline koostöö Facebookiga, et erinevad turud kasutaksid kõige värskemaid võimalusi, parimaid praktikaid ja oleks koolitatud otse oma ala tippudelt Facebookis.
09:45 – 11:30
Sissejuhatus
Kasutatavad meetodid: Lühike, loeng ja diskussioon.
11:30 – 11:45
Kohvipaus
11:45 – 13:15
Sotsiaalmeedia kontode loomine
Sotsiaalmeedia kontode loomine
Kasutatavad meetodid: Lühike loeng, näidete analüüs, individuaalne töö, arutelu.
13:15 – 14:00
Lõuna
14:00 – 15:30
Postituste ja reklaamide formaadid
Postituste ja reklaamide formaadid
Kasutatavad meetodid: Lühike loeng, näidete analüüs, paaris töö, arutelu.
15:30 – 15:45
Kohvipaus
15:45 – 17:00
Kuidas edasi, näited elust, praktiline analüüs ja pilk tulevikku
Kasutatavad meetodid: Loeng, näidete analüüs, grupitöö, arutelu.
Kestus:
8 akadeemilist tundi
Toimumiskoht:
Äripäeva Akadeemia
Koolitus „Turundamine Facebookis ja Instagramis“ annab tugeva teadmiste vundamendi kõikidele, kes soovivad sotsiaalmeedias turundamisega algust teha. Loogilise jätkuna saab osaleda koolitusel "Kõige värskem ja praktilisem Facebooki ja Instagrami koolitus,“ mis annab põhjalikud teadmised ja oskused Facebookis ja Instagramis kampaaniate ja makstud tegevuste kohta ning aitab kasvatada oma toodete/teenuste tuntust ja müüki.
Sihtgrupp
Koolitus on mõeldud inimestele, kes alles plaanivad esimesi turundustegevusi sotsiaalmeedias ja soovivad kohe alguses oma tegevustele tugeva ja kindla vundamendi ehitada.
Eesmärk
Koolituse eesmärk on omandada baasteadmised Facebookis ja Instagramis turundamise tulemuslikuks alustamiseks.
Koolituse tulemusena osaleja
Koolitusele palume kaasa võtta sülearvuti, et õpitud teadmisi kohapeal praktiseerida.
Enne koolitusele tulemist palume osalejal mõtiskleda eesmärkidele, mille suunas soovitakse koolituse tulemusena jõuda ning palume täita küsimustiku koolitusele püstitatud eesmärkide kohta.
Koolituse läbinutele väljastatakse tunnistus. Tunnistuse väljastamise eelduseks on täis mahus koolitusel osalemine. Tulemuste saavutamist hinnatakse arutelude ja praktiliste tööde käigus.
Täpsem ülevaade koolituse teemadest on saadaval ajakavas.
Koolitus toimub vastavalt valitsuse poolt kehtestatud nõuetele ja lähtudes parimast võimalikust korraldusest – auditooriumis, kus on kasutusel ohutust tagavad meetmed ja/või reaalajas veebis Zoom keskkonnas. Veebis osalejatele saadetakse enne koolitust link ja ligipääsuinfo.
Äripäeva Akadeemia on Eesti Töötukassa koolituskaardi partner. Loe lähemalt SIIT.
Tutvu ka meie koolitajaga SIIN.
Koolitusel osalenute tagasiside:
✔️ "Väga huvitav, mõnes kohas oli väga palju uut infot."
✔️ "Õppisin looma konkreetseid ja kasu toovaid postitusi, reklaame."
✔️ "Tugev oma ala spetsialist ja praktik, kes selgelt naudib oma valdkonda."
✔️ "Väga arusaadavalt kirjeldatud ja lahtimõtestatud teemad. Väga põhjalik!"
✔️ "Väga hea tempoga koolitus ja päriselt kasulikud nipid, mida ka praktikas ette näidati."
Loe koolitaja artikleid:
Turundus aastal 2020 – trendid, fookus ja ootused
Kuidas mõjutab Facebooki uudisvoo uuendamine turundajaid?
Tähelepanu on uus valuuta, millega me kaupleme
3 võimalust, kuidas muuta Facebooki postituse pilti ja tekste
Kas ettevõtted peavad olema Instagramis ja Facebookis?
Kasuta aega efektiivselt: ühenda Facebooki leht ja Instagrami konto
Ära lase Facebooki reklaamihalduri numbritel ennast petta
Facebookis reklaamimine, aktsia hind ja koroonaviiruse pandeemia
Miks on turundamine oluline? 7 põhjust, miks iga ettevõte peaks turundama
Andrus tegi oma esimese suurema kampaania Facebookis turundajana 2009. aastal. Selle aja jooksul on platvorm palju muutunud, pakkudes järjest paremaid võimalusi oma sõnumit vormistada, seda täpselt sihtida ning hiljem mõõta iga tegevuse tasuvust.
Praktikuna on ta loonud keerukaid täpselt sihitud kampaaniaid, koolitanud gruppe ja üks ühele konsulteerinud eri suurusega organisatsioone.
Tema teadmised on oma strateegias töösse pannud nii väikesed MTÜd kui ka Euroopa Komisjoni Eesti esindus, mitmed e-poed, turismiettevõtted, avaliku sektori asutused, kinnisvaraarendajad, tööstuslikud droonitootjad, suure telekomini välja.
Andrus on töötanud ligi 5 aastat Äripäevas digiturunduse juhina. Praegu töötab ta Tallink Grupis, kus üks tema ülesanne on strateegiline koostöö Facebookiga, et erinevad turud kasutaksid kõige värskemaid võimalusi, parimaid praktikaid ja oleks koolitatud otse oma ala tippudelt Facebookis.
Andrus tegi oma esimese suurema kampaania Facebookis turundajana 2009. aastal. Selle aja jooksul on platvorm palju muutunud, pakkudes järjest paremaid võimalusi oma sõnumit vormistada, seda täpselt sihtida ning hiljem mõõta iga tegevuse tasuvust.
Praktikuna on ta loonud keerukaid täpselt sihitud kampaaniaid, koolitanud gruppe ja üks ühele konsulteerinud eri suurusega organisatsioone.
Tema teadmised on oma strateegias töösse pannud nii väikesed MTÜd kui ka Euroopa Komisjoni Eesti esindus, mitmed e-poed, turismiettevõtted, avaliku sektori asutused, kinnisvaraarendajad, tööstuslikud droonitootjad, suure telekomini välja.
Andrus on töötanud ligi 5 aastat Äripäevas digiturunduse juhina. Praegu töötab ta Tallink Grupis, kus üks tema ülesanne on strateegiline koostöö Facebookiga, et erinevad turud kasutaksid kõige värskemaid võimalusi, parimaid praktikaid ja oleks koolitatud otse oma ala tippudelt Facebookis.
09:45 – 11:30
Sissejuhatus
Kasutatavad meetodid: Lühike, loeng ja diskussioon.
11:30 – 11:45
Kohvipaus
11:45 – 13:15
Sotsiaalmeedia kontode loomine
Sotsiaalmeedia kontode loomine
Kasutatavad meetodid: Lühike loeng, näidete analüüs, individuaalne töö, arutelu.
13:15 – 14:00
Lõuna
14:00 – 15:30
Postituste ja reklaamide formaadid
Postituste ja reklaamide formaadid
Kasutatavad meetodid: Lühike loeng, näidete analüüs, paaris töö, arutelu.
15:30 – 15:45
Kohvipaus
15:45 – 17:00
Kuidas edasi, näited elust, praktiline analüüs ja pilk tulevikku
Kasutatavad meetodid: Loeng, näidete analüüs, grupitöö, arutelu.
Registreerudes e-poe, e-kirja või telefoni teel, saadame Teile arve ja täpsema info osalemise kohta.
Üks nädal enne igat koolituspäeva saadame Teile e-kirjaga meenutuse osalemise infoga.
Koolitusel osalemine on nimeline, kuid saate osalejat tasuta muuta kuni koolitusprogrammi alguseni. Kui Te ei saa mingil põhjusel osaleda, palun andke sellest kindlasti teada e-posti aadressil [email protected] või telefonil 667 0439. Kui teatate oma mitteosalemisest kuni nädal enne kogu koolitusprogrammi algust, pakume mõnd muud samaväärset koolitust samal hooajal või tagastame 100% tasutud koolituse maksumusest; kui teatate vähemalt 3 tööpäeva varem, tagastame 50%. Muul juhul kuulub arve tasumisele.
Äripäeva Akadeemia on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner. Tutvuge koolituskaardi infoga SIIN.
Täpsema info saamiseks võtke meiega ühendust telefonil 667 0439 või [email protected].
Aadress
Vana-Lõuna 39/1, TallinnÄripäeva Akadeemia | Vana-Lõuna 39/1, Tallinn | 667 0439 | [email protected]