Turundamine Facebookis ja Instagramis edasijõudnule

Kuidas sotsiaalmeedia müras oma tegevustest maksimum võtta?

Kestus: 8 akadeemilist tundi

Vana-Lõuna 39/1, Tallinn

Koolitus annab põhjalikud teadmised ja oskused Facebookis ja Instagramis kampaaniate ja makstud tegevuste tegemiseks ning läbi selle kasvatada oma toodete/teenuste tuntust ja müüki.

 

Turundajate suurim väljakutse on meeletus infomüras silma paista ja sihtgrupini jõuda, väärtust pakkuda ja saadud tähelepanu reaalseteks tehinguteks pöörata. Sotsiaalmeedias pakuvad hetkel enim võimalusi Facebook ja Instagram. Seda nii tänu auditooriumi suurusele kui ka tehnilistele võimalustele, mis aitavad jõuda oma sihtgrupini. 

 

Koolitusele on oodatud kõik, kes on juba mõnda aega iseseisvalt Facebookis ja Instagramis turundanud ja soovivad oma tegevused uuele tasemele viia, koos uute ideede ja teadmistega.

 

Koolituse eesmärk on anda ülevaade Facebookis ja Instagramis turundamisest, koos praktiliste tegevuste ja näidetega, kuidas atraktiivselt oma lugu rääkida, luua edukaid kampaaniaid ja läbi selle kasvatada oma toodete/teenuste tuntust ja müüki.

 

Koolituse tulemusena osaleja

  • omandab uued teadmised läbi praktilise tegevuse, kuidas Facebookis ja Instagramis paremini oma sihtgruppideni jõuda;
  • saab värske arusaamise erinevatest võimalustest ja trendidest;
  • teab, kuidas luua erinevaid Facebooki ja Instagrami postitusi ja kampaaniaid, mis jõuavad suurema sihtgrupini;
  • oskab luua täpseid sihtgruppe erinevate algandmete põhjal;
  • oskab jälgida ja analüüsida orgaanilise ja makstud sisu tulemuslikkust.

 

Enne koolitusele tulemist palume osalejal mõtiskleda eesmärkidele, mille suunas soovitakse koolituse tulemusena jõuda ning palume täita küsimustiku koolitusele püstitatud eesmärkide kohta. Koolitusele palume kaasa võtta sülearvuti, et õpitud teadmisi kohapeal praktiseerida.

Koolitus toimub väikses grupis, osalejate arv on ca 8-15 inimest, mis annab võimaluse leida vastused oma valdkonnaspetsiifilistele küsimustele.

Koolituse läbinutele väljastatakse tunnistus. Tunnistuse väljastamise eelduseks on täis mahus koolitusel osalemine. Tulemuste saavutamist hinnatakse arutelude ja praktiliste tööde käigus. 

Täpsem ülevaade koolituse teemadest on saadaval ajakavas.

Koolitus toimub vastavalt valitsuse poolt kehtestatud nõuetele – auditooriumis, kus on kasutusel kõik ohutust tagavad meetmed ja/või veebis Zoom keskkonnas. Veebis osalejatele saadetakse enne koolitust link ja ligipääsuinfo.

Äripäeva Akadeemia on Eesti Töötukassa koolituskaardi partner. Loe lähemalt SIIT.

Tutvu ka meie koolitajaga SIIN. 

 

 

Loe koolitaja artikleid:

Turundus aastal 2020 – trendid, fookus ja ootused

Kuidas mõjutab Facebooki uudisvoo uuendamine turundajaid?

Tähelepanu on uus valuuta, millega me kaupleme

3 võimalust, kuidas muuta Facebooki postituse pilti ja tekste

Kas ettevõtted peavad olema Instagramis ja Facebookis?

Kasuta aega efektiivselt: ühenda Facebooki leht ja Instagrami konto

Ära lase Facebooki reklaamihalduri numbritel ennast petta

Facebookis reklaamimine, aktsia hind ja koroonaviiruse pandeemia

Miks on turundamine oluline? 7 põhjust, miks iga ettevõte peaks turundama

 

 

Osaleja tagasiside:

Triin Guljavin

Projektijuht reklaamiagentuuris Must Muna OÜ

Ma sain Facebooki ahjusoojade muudatustega end kurssi viia, miljon nippi ja tähelepanekut, põhimõtteid, võimalusi, praktikat, vastuseid küsimustele miks, mida, kui palju, millal, kellele jne. Paljud kliendid tahavad ettevõtte sotsiaalmeediat ise planeerida ja hallata. Mis seal siis ära ei ole? Postitad iga päev midagi. Teed mõne kampaania – valid vanusegrupi ja ongi BOOST – mida rohkem inimesi reklaami näeb, seda tulemuslikum. Aga ei ole nii! Mida täpsemalt ja kitsamalt määratled oma targetgrupi, seda suurem on võimalus saavutada eesmärk. Loomulikult peab see eesmärk ka varasemalt püstitatud olema. Seda kõike tehakse Business Facebooki alt, millest paljudel, kes ettevõtte sotsiaalmeediat haldavad, ilmselt aimugi ei ole. Seal on meeletult vajalikke tööriistu, mida ära kasutada, et püstitatud eesmärke täita.„

KOOLITAJA

Andrus Kiisküla

Andrus tegi oma esimese suurema kampaania Facebookis turundajana 2009. aastal. Selle aja jooksul on platvorm palju muutunud, pakkudes järjest paremaid võimalusi oma sõnumit vormistada, seda täpselt sihtida ning hiljem mõõta iga tegevuse tasuvust.

Praktikuna on ta loonud keerukaid täpselt sihitud kampaaniaid, koolitanud gruppe ja üks- ühele konsulteerinud eri suurusega organisatsioone.

Tema teadmised on oma strateegias töösse pannud nii väikesed MTÜd kui ka Euroopa Komisjoni Eesti esindus, mitmed e-poed, turismiettevõtted, avaliku sektori asutused, kinnisvaraarendajad, tööstuslikud droonitootjad, suure telekomini välja.

Andrus on töötanud ligi 5 aastat Äripäevas digiturunduse juhina. Praegu töötab ta Tallink Grupis, kus üks tema ülesanne on strateegiline koostöö Facebookiga, et erinevad turud kasutaksid kõige värskemaid võimalusi, parimaid praktikaid ja oleks koolitatud otse oma ala tippudelt Facebookis.
AJAKAVA

09:30 - 09:45

09:30 - 09:45

Kogunemine

09:45 - 11:30

09:45 - 11:30

Sissejuhatus, strateegia loomine, kommunikatsioon

11:30 - 11:45

11:30 - 11:45

Kohvipaus

11:45 - 13:15

11:45 - 13:15

Formaadid ja parimad loovlahenduste praktikad

13:15 - 14:00

13:15 - 14:00

Lõuna

14:00 - 15:30

14:00 - 15:30

Sihtgruppide loomine ja reklaamihaldur

15:30 - 15:45

15:30 - 15:45

Kohvipaus

15:45 - 17:00

15:45 - 17:00

Mida ja kuidas mõõta, kokkuvõte koos pilguga tulevikku

REGISTREERIMINE
15.10.2021 Turundamine Facebookis ja Instagramis edasijõudnule
Hind:
399 €
478,80 € km-ga
Osalejate arv:
10.02.2022 Turundamine Facebookis ja Instagramis edasijõudnule
Hind:
399 €
478,80 € km-ga
Osalejate arv:

Lisainfo:
Äripäeva Akadeemia | Vana - Lõuna 39/1, Tallinn
667 0439 | [email protected]

Lisainfo
Osalemise tingimused

Registreerudes e-poe, e-kirja või telefoni teel, saadame Teile arve ja täpsema info osalemise kohta.
Üks nädal enne igat koolituspäeva saadame Teile e-kirjaga meenutuse osalemise infoga.

Koolitusel osalemine on nimeline, kuid saate osalejat tasuta muuta kuni koolitusprogrammi alguseni. Kui Te ei saa mingil põhjusel osaleda, palun andke sellest kindlasti teada e-posti aadressil [email protected] või telefonil 667 0439. Kui teatate oma mitteosalemisest kuni nädal enne kogu koolitusprogrammi algust, pakume mõnd muud samaväärset koolitust samal hooajal või tagastame 100% tasutud koolituse maksumusest; kui teatate vähemalt 3 tööpäeva varem, tagastame 50%. Muul juhul kuulub arve tasumisele.

Äripäeva Akadeemia on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner. Tutvuge koolituskaardi infoga SIIN.
Täpsema info saamiseks võtke meiega ühendust telefonil 667 0439 või [email protected].