Turundamine Facebookis ja Instagramis

Kuidas sotsiaalmeedias turundamine käima saada?

Turundamine Facebookis ja Instagramis

Kestus:

8 akadeemilist tundi

Toimumiskoht:

Äripäeva Akadeemia

Sotsiaalmeedia roll turunduses on pidevas kasvus ja suurim väljakutse ettevõtjatele ja turundajatele on meeletus infomüras silma paista ja sihtgrupini jõuda, väärtust pakkuda ja saadud tähelepanu reaalseteks tehinguteks pöörata.Facebook ja Instagram on Eestis kõige populaarsemad sotsiaalmeedia platvormid nii kasutajate kui turundajate seas. Hästi koostatud ettevõtte profiil ja planeeritud tegevused aitavad kiiremini leida üles klientuuri ning seeläbi tulu teenida.

 

Koolitus „Turundamine Facebookis ja Instagramis“ annab tugeva teadmiste vundamendi kõikidele, kes soovivad sotsiaalmeedias turundamisega algust teha. Loogilise jätkuna saab osaleda koolitusel "Kõige värskem ja praktilisem Facebooki ja Instagrami koolitus,“ mis annab põhjalikud teadmised ja oskused Facebookis ja Instagramis kampaaniate ja makstud tegevuste kohta ning aitab kasvatada oma toodete/teenuste tuntust ja müüki.

Sihtgrupp
Koolitus on mõeldud inimestele, kes alles plaanivad esimesi turundustegevusi sotsiaalmeedias ja soovivad kohe alguses oma tegevustele tugeva ja kindla vundamendi ehitada.

Eesmärk
Koolituse eesmärk on omandada baasteadmised Facebookis ja Instagramis turundamise tulemuslikuks alustamiseks.

Koolituse tulemusena osaleja

  • teab sotsiaalmeedia põhimõtteid ja võimalusi;
  • oskab luua tulemusliku sotsiaalmeedia konto ja seeläbi kasvatada fännibaasi;
  • oskab luua orgaanilist (maksmata) sisu ja postitusi.

Koolitusele palume kaasa võtta sülearvuti, et õpitud teadmisi kohapeal praktiseerida.
Enne koolitusele tulemist palume osalejal mõtiskleda eesmärkidele, mille suunas soovitakse koolituse tulemusena jõuda ning palume täita küsimustiku koolitusele püstitatud eesmärkide kohta.

Koolituse läbinutele väljastatakse tunnistus. Tunnistuse väljastamise eelduseks on täis mahus koolitusel osalemine. Tulemuste saavutamist hinnatakse arutelude ja praktiliste tööde käigus.

Täpsem ülevaade koolituse teemadest on saadaval ajakavas.

Koolitus toimub vastavalt valitsuse poolt kehtestatud nõuetele ja lähtudes parimast võimalikust korraldusest – auditooriumis, kus on kasutusel ohutust tagavad meetmed ja/või reaalajas veebis Zoom keskkonnas. Veebis osalejatele saadetakse enne koolitust link ja ligipääsuinfo.

Äripäeva Akadeemia on Eesti Töötukassa koolituskaardi partner. 

Tutvu ka meie koolitajaga SIIN. 

 

Koolitusel osalenute tagasiside:

✔️ "Väga huvitav, mõnes kohas oli väga palju uut infot."
✔️ "Õppisin looma konkreetseid ja kasu toovaid postitusi, reklaame."
✔️ "Tugev oma ala spetsialist ja praktik, kes selgelt naudib oma valdkonda."
✔️ "Väga arusaadavalt kirjeldatud ja lahtimõtestatud teemad. Väga põhjalik!"
✔️ "Väga hea tempoga koolitus ja päriselt kasulikud nipid, mida ka praktikas ette näidati."

 

Loe koolitaja artikleid:

Turundus aastal 2020 – trendid, fookus ja ootused

Kuidas mõjutab Facebooki uudisvoo uuendamine turundajaid?

Tähelepanu on uus valuuta, millega me kaupleme

3 võimalust, kuidas muuta Facebooki postituse pilti ja tekste

Kas ettevõtted peavad olema Instagramis ja Facebookis?

Kasuta aega efektiivselt: ühenda Facebooki leht ja Instagrami konto

Ära lase Facebooki reklaamihalduri numbritel ennast petta

Facebookis reklaamimine, aktsia hind ja koroonaviiruse pandeemia

Miks on turundamine oluline? 7 põhjust, miks iga ettevõte peaks turundama

Koolitajad

  • Andrus Kiisküla

    Andrus on Eestis oma valdkonna vaieldamatu tipp-praktik. Ta on aktiivselt sees kõige värskemates digiturunduse trendides ja praktikates. Avalikke koolitusi viib ta läbi vaid mõned korrad aastas. Andrus on ainus koolitaja, kes on tänu oma igapäevatööle Facebooki suurklient. Sellest tulenevalt on tal ligipääs kõige värskemale infole ja praktikatele ning ka piiramatule toetusele ja nõule Facebooki spetsialistide poolt.

    Andrus on viimase viie aasta jooksul ainuüksi Facebookis suunanud, vastutanud ja hallanud kampaaniaid rohkem kui 3 000 000 euro eest. Ta on teinud turundust kõigile: väikestele ettevõtetele, kus turunduseelarve on mõnisada eurot kuus kui ka suurettevõtetele, kus eelarved küündivad sadade tuhandete eurodeni. Lisaks on Andrus üksühele konsulteerinud väga erinevaid ettevõtteid, et anda nende senistele tegevustele tagasisidet ning aidata leida õige suund edaspidiseks. Andruse fookus on olnud kampaaniatel Eestis, Soomes ja Rootsis, kuid tema edulood ei piirdu meie lähinaabritega, vaid küündivad Hong Kongist Iirimaani.

    Andrus peab enesearengut väga oluliseks ning käib ise koolitustel tunduvalt rohkem, kui teisi koolitab. Ainuüksi viimase viie aasta jooksul on ta osalenud 100+ koolitusel, seminaril ja konverentsil – Google’i kinnistest konverentsidest suurte tehnoloogia- ja turunduskonverentsideni Euroopas.

    Andrus on tippspetsialistina valitud üheks Google’i “Õpi koos Google’iga” programmi koolitajaks.

    Andrus Kiisküla

    Andrus on Eestis oma valdkonna vaieldamatu tipp-praktik. Ta on aktiivselt sees kõige värskemates digiturunduse trendides ja praktikates. Avalikke koolitusi viib ta läbi vaid mõned korrad aastas. Andrus on ainus koolitaja, kes on tänu oma igapäevatööle Facebooki suurklient. Sellest tulenevalt on tal ligipääs kõige värskemale infole ja praktikatele ning ka piiramatule toetusele ja nõule Facebooki spetsialistide poolt.

    Andrus on viimase viie aasta jooksul ainuüksi Facebookis suunanud, vastutanud ja hallanud kampaaniaid rohkem kui 3 000 000 euro eest. Ta on teinud turundust kõigile: väikestele ettevõtetele, kus turunduseelarve on mõnisada eurot kuus kui ka suurettevõtetele, kus eelarved küündivad sadade tuhandete eurodeni. Lisaks on Andrus üksühele konsulteerinud väga erinevaid ettevõtteid, et anda nende senistele tegevustele tagasisidet ning aidata leida õige suund edaspidiseks. Andruse fookus on olnud kampaaniatel Eestis, Soomes ja Rootsis, kuid tema edulood ei piirdu meie lähinaabritega, vaid küündivad Hong Kongist Iirimaani.

    Andrus peab enesearengut väga oluliseks ning käib ise koolitustel tunduvalt rohkem, kui teisi koolitab. Ainuüksi viimase viie aasta jooksul on ta osalenud 100+ koolitusel, seminaril ja konverentsil – Google’i kinnistest konverentsidest suurte tehnoloogia- ja turunduskonverentsideni Euroopas.

    Andrus on tippspetsialistina valitud üheks Google’i “Õpi koos Google’iga” programmi koolitajaks.

Ajakava

09:45 – 11:30

Sissejuhatus

  • Sotsiaalmeedia hetkeseis ja võimalused
  • Turundus läbi isikliku brändi
  • Kommunikatsiooni viisid ja sõnumi roll
  • Sotsiaalmeedia strateegia, kui osa suuremast pildist

Kasutatavad meetodid: Lühike, loeng ja diskussioon.

11:30 – 11:45

Kohvipaus

11:45 – 13:15

Sotsiaalmeedia kontode loomine

Sotsiaalmeedia kontode loomine

  • Atraktiivse sotsiaalmeedia konto alustalad ja loomine
  • Fännibaasi kasvatamine
  • Kontode integreerimine teiste kanalitega
  • Kontode statistika

Kasutatavad meetodid: Lühike loeng, näidete analüüs, individuaalne töö, arutelu.

13:15 – 14:00

Lõuna

14:00 – 15:30

Postituste ja reklaamide formaadid

Postituste ja reklaamide formaadid

  • Sisu strateegia ja ideede genereerimine
  • Sisu loomine ja postituste erinevad formaadid
  • Orgaanilised postitused ja statistika
  • Vaatame, mis töötab ja millal võiks postitusi rahaliselt võimendada

Kasutatavad meetodid: Lühike loeng, näidete analüüs, paaris töö, arutelu.

15:30 – 15:45

Kohvipaus

15:45 – 17:00

Kuidas edasi, näited elust, praktiline analüüs ja pilk tulevikku

  • Facebook Business Manageri ja reklaamihalduri ülevaade
  • Kaardistame erinevad võimalused sihtgruppide loomiseks
  • Mida ja kuidas mõõta
  • Erinevad tööriistad sisu loomeks
  • Näited elust ja pilk tulevikku

Kasutatavad meetodid: Loeng, näidete analüüs, grupitöö, arutelu.

Turundamine Facebookis ja Instagramis

Kestus:

8 akadeemilist tundi

Toimumiskoht:

Äripäeva Akadeemia

Sotsiaalmeedia roll turunduses on pidevas kasvus ja suurim väljakutse ettevõtjatele ja turundajatele on meeletus infomüras silma paista ja sihtgrupini jõuda, väärtust pakkuda ja saadud tähelepanu reaalseteks tehinguteks pöörata.Facebook ja Instagram on Eestis kõige populaarsemad sotsiaalmeedia platvormid nii kasutajate kui turundajate seas. Hästi koostatud ettevõtte profiil ja planeeritud tegevused aitavad kiiremini leida üles klientuuri ning seeläbi tulu teenida.

 

Koolitus „Turundamine Facebookis ja Instagramis“ annab tugeva teadmiste vundamendi kõikidele, kes soovivad sotsiaalmeedias turundamisega algust teha. Loogilise jätkuna saab osaleda koolitusel "Kõige värskem ja praktilisem Facebooki ja Instagrami koolitus,“ mis annab põhjalikud teadmised ja oskused Facebookis ja Instagramis kampaaniate ja makstud tegevuste kohta ning aitab kasvatada oma toodete/teenuste tuntust ja müüki.

Sihtgrupp
Koolitus on mõeldud inimestele, kes alles plaanivad esimesi turundustegevusi sotsiaalmeedias ja soovivad kohe alguses oma tegevustele tugeva ja kindla vundamendi ehitada.

Eesmärk
Koolituse eesmärk on omandada baasteadmised Facebookis ja Instagramis turundamise tulemuslikuks alustamiseks.

Koolituse tulemusena osaleja

  • teab sotsiaalmeedia põhimõtteid ja võimalusi;
  • oskab luua tulemusliku sotsiaalmeedia konto ja seeläbi kasvatada fännibaasi;
  • oskab luua orgaanilist (maksmata) sisu ja postitusi.

Koolitusele palume kaasa võtta sülearvuti, et õpitud teadmisi kohapeal praktiseerida.
Enne koolitusele tulemist palume osalejal mõtiskleda eesmärkidele, mille suunas soovitakse koolituse tulemusena jõuda ning palume täita küsimustiku koolitusele püstitatud eesmärkide kohta.

Koolituse läbinutele väljastatakse tunnistus. Tunnistuse väljastamise eelduseks on täis mahus koolitusel osalemine. Tulemuste saavutamist hinnatakse arutelude ja praktiliste tööde käigus.

Täpsem ülevaade koolituse teemadest on saadaval ajakavas.

Koolitus toimub vastavalt valitsuse poolt kehtestatud nõuetele ja lähtudes parimast võimalikust korraldusest – auditooriumis, kus on kasutusel ohutust tagavad meetmed ja/või reaalajas veebis Zoom keskkonnas. Veebis osalejatele saadetakse enne koolitust link ja ligipääsuinfo.

Äripäeva Akadeemia on Eesti Töötukassa koolituskaardi partner. 

Tutvu ka meie koolitajaga SIIN. 

 

Koolitusel osalenute tagasiside:

✔️ "Väga huvitav, mõnes kohas oli väga palju uut infot."
✔️ "Õppisin looma konkreetseid ja kasu toovaid postitusi, reklaame."
✔️ "Tugev oma ala spetsialist ja praktik, kes selgelt naudib oma valdkonda."
✔️ "Väga arusaadavalt kirjeldatud ja lahtimõtestatud teemad. Väga põhjalik!"
✔️ "Väga hea tempoga koolitus ja päriselt kasulikud nipid, mida ka praktikas ette näidati."

 

Loe koolitaja artikleid:

Turundus aastal 2020 – trendid, fookus ja ootused

Kuidas mõjutab Facebooki uudisvoo uuendamine turundajaid?

Tähelepanu on uus valuuta, millega me kaupleme

3 võimalust, kuidas muuta Facebooki postituse pilti ja tekste

Kas ettevõtted peavad olema Instagramis ja Facebookis?

Kasuta aega efektiivselt: ühenda Facebooki leht ja Instagrami konto

Ära lase Facebooki reklaamihalduri numbritel ennast petta

Facebookis reklaamimine, aktsia hind ja koroonaviiruse pandeemia

Miks on turundamine oluline? 7 põhjust, miks iga ettevõte peaks turundama

Koolitajad

  • Andrus Kiisküla

    Andrus on Eestis oma valdkonna vaieldamatu tipp-praktik. Ta on aktiivselt sees kõige värskemates digiturunduse trendides ja praktikates. Avalikke koolitusi viib ta läbi vaid mõned korrad aastas. Andrus on ainus koolitaja, kes on tänu oma igapäevatööle Facebooki suurklient. Sellest tulenevalt on tal ligipääs kõige värskemale infole ja praktikatele ning ka piiramatule toetusele ja nõule Facebooki spetsialistide poolt.

    Andrus on viimase viie aasta jooksul ainuüksi Facebookis suunanud, vastutanud ja hallanud kampaaniaid rohkem kui 3 000 000 euro eest. Ta on teinud turundust kõigile: väikestele ettevõtetele, kus turunduseelarve on mõnisada eurot kuus kui ka suurettevõtetele, kus eelarved küündivad sadade tuhandete eurodeni. Lisaks on Andrus üksühele konsulteerinud väga erinevaid ettevõtteid, et anda nende senistele tegevustele tagasisidet ning aidata leida õige suund edaspidiseks. Andruse fookus on olnud kampaaniatel Eestis, Soomes ja Rootsis, kuid tema edulood ei piirdu meie lähinaabritega, vaid küündivad Hong Kongist Iirimaani.

    Andrus peab enesearengut väga oluliseks ning käib ise koolitustel tunduvalt rohkem, kui teisi koolitab. Ainuüksi viimase viie aasta jooksul on ta osalenud 100+ koolitusel, seminaril ja konverentsil – Google’i kinnistest konverentsidest suurte tehnoloogia- ja turunduskonverentsideni Euroopas.

    Andrus on tippspetsialistina valitud üheks Google’i “Õpi koos Google’iga” programmi koolitajaks.

    Andrus Kiisküla

    Andrus on Eestis oma valdkonna vaieldamatu tipp-praktik. Ta on aktiivselt sees kõige värskemates digiturunduse trendides ja praktikates. Avalikke koolitusi viib ta läbi vaid mõned korrad aastas. Andrus on ainus koolitaja, kes on tänu oma igapäevatööle Facebooki suurklient. Sellest tulenevalt on tal ligipääs kõige värskemale infole ja praktikatele ning ka piiramatule toetusele ja nõule Facebooki spetsialistide poolt.

    Andrus on viimase viie aasta jooksul ainuüksi Facebookis suunanud, vastutanud ja hallanud kampaaniaid rohkem kui 3 000 000 euro eest. Ta on teinud turundust kõigile: väikestele ettevõtetele, kus turunduseelarve on mõnisada eurot kuus kui ka suurettevõtetele, kus eelarved küündivad sadade tuhandete eurodeni. Lisaks on Andrus üksühele konsulteerinud väga erinevaid ettevõtteid, et anda nende senistele tegevustele tagasisidet ning aidata leida õige suund edaspidiseks. Andruse fookus on olnud kampaaniatel Eestis, Soomes ja Rootsis, kuid tema edulood ei piirdu meie lähinaabritega, vaid küündivad Hong Kongist Iirimaani.

    Andrus peab enesearengut väga oluliseks ning käib ise koolitustel tunduvalt rohkem, kui teisi koolitab. Ainuüksi viimase viie aasta jooksul on ta osalenud 100+ koolitusel, seminaril ja konverentsil – Google’i kinnistest konverentsidest suurte tehnoloogia- ja turunduskonverentsideni Euroopas.

    Andrus on tippspetsialistina valitud üheks Google’i “Õpi koos Google’iga” programmi koolitajaks.

Ajakava

09:45 – 11:30

Sissejuhatus

  • Sotsiaalmeedia hetkeseis ja võimalused
  • Turundus läbi isikliku brändi
  • Kommunikatsiooni viisid ja sõnumi roll
  • Sotsiaalmeedia strateegia, kui osa suuremast pildist

Kasutatavad meetodid: Lühike, loeng ja diskussioon.

11:30 – 11:45

Kohvipaus

11:45 – 13:15

Sotsiaalmeedia kontode loomine

Sotsiaalmeedia kontode loomine

  • Atraktiivse sotsiaalmeedia konto alustalad ja loomine
  • Fännibaasi kasvatamine
  • Kontode integreerimine teiste kanalitega
  • Kontode statistika

Kasutatavad meetodid: Lühike loeng, näidete analüüs, individuaalne töö, arutelu.

13:15 – 14:00

Lõuna

14:00 – 15:30

Postituste ja reklaamide formaadid

Postituste ja reklaamide formaadid

  • Sisu strateegia ja ideede genereerimine
  • Sisu loomine ja postituste erinevad formaadid
  • Orgaanilised postitused ja statistika
  • Vaatame, mis töötab ja millal võiks postitusi rahaliselt võimendada

Kasutatavad meetodid: Lühike loeng, näidete analüüs, paaris töö, arutelu.

15:30 – 15:45

Kohvipaus

15:45 – 17:00

Kuidas edasi, näited elust, praktiline analüüs ja pilk tulevikku

  • Facebook Business Manageri ja reklaamihalduri ülevaade
  • Kaardistame erinevad võimalused sihtgruppide loomiseks
  • Mida ja kuidas mõõta
  • Erinevad tööriistad sisu loomeks
  • Näited elust ja pilk tulevikku

Kasutatavad meetodid: Loeng, näidete analüüs, grupitöö, arutelu.

Lisainfo

Registreerudes e-poe, e-kirja või telefoni teel, saadame Teile arve ja täpsema info osalemise kohta.
Üks nädal enne igat koolituspäeva saadame Teile e-kirjaga meenutuse osalemise infoga.

Koolitusel osalemine on nimeline, kuid saate osalejat tasuta muuta kuni koolitusprogrammi alguseni. 

Tühistamisinfo

Kui te ei saa mingil põhjusel koolitusel osaleda, palun andke sellest teada e-posti aadressil [email protected]. Kui teatate mitteosalemisest vähemalt 10 tööpäeva ette, lepime Teiega kokku uue aja või tagastame 100% koolituse maksumusest. Tagastame koolituse osalustasu täismahus juhul, kui pole tehtud koolituse korraldamisega seotud kulutusi (ostetud õppematerjale jms). 

Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne koolitust, kuulub tasumisele 50% arvest.

Hilisemal teavitamisel, koolitusele mitteilmumisel, sellest mitteteatamisel või koolituse poolelijätmisel õppetasu ei tagastata.

Asukoht ja kontaktid

Aadress

Vana-Lõuna 39/1, Tallinn

Äripäeva Akadeemia Vana-Lõuna 39/1, Tallinn 667 0439 [email protected]

© AS Äripäev 2000-2024
  • Aadress: Vana Lõuna 39/1, 19094 Tallinn
  • Klienditugi: 667 0099 (8:15-17:00)
  • E-post: [email protected]