09:45 – 11:30
Sissejuhatus
- Sotsiaalmeedia hetkeseis ja võimalused
- Turundus läbi isikliku brändi
- Kommunikatsiooni viisid ja sõnumi roll
- Sotsiaalmeedia strateegia, kui osa suuremast pildist
Kasutatavad meetodid: Lühike, loeng ja diskussioon.
Kestus:
8 akadeemilist tundi
Toimumiskoht:
Äripäeva Akadeemia
Koolitus „Turundamine Facebookis ja Instagramis“ annab tugeva teadmiste vundamendi kõikidele, kes soovivad sotsiaalmeedias turundamisega algust teha. Loogilise jätkuna saab osaleda koolitusel "Kõige värskem ja praktilisem Facebooki ja Instagrami koolitus,“ mis annab põhjalikud teadmised ja oskused Facebookis ja Instagramis kampaaniate ja makstud tegevuste kohta ning aitab kasvatada oma toodete/teenuste tuntust ja müüki.
Sihtgrupp
Koolitus on mõeldud inimestele, kes alles plaanivad esimesi turundustegevusi sotsiaalmeedias ja soovivad kohe alguses oma tegevustele tugeva ja kindla vundamendi ehitada.
Eesmärk
Koolituse eesmärk on omandada baasteadmised Facebookis ja Instagramis turundamise tulemuslikuks alustamiseks.
Koolituse tulemusena osaleja
Koolitusele palume kaasa võtta sülearvuti, et õpitud teadmisi kohapeal praktiseerida.
Enne koolitusele tulemist palume osalejal mõtiskleda eesmärkidele, mille suunas soovitakse koolituse tulemusena jõuda ning palume täita küsimustiku koolitusele püstitatud eesmärkide kohta.
Koolituse läbinutele väljastatakse tunnistus. Tunnistuse väljastamise eelduseks on täis mahus koolitusel osalemine. Tulemuste saavutamist hinnatakse arutelude ja praktiliste tööde käigus.
Täpsem ülevaade koolituse teemadest on saadaval ajakavas.
Koolitus toimub vastavalt valitsuse poolt kehtestatud nõuetele ja lähtudes parimast võimalikust korraldusest – auditooriumis, kus on kasutusel ohutust tagavad meetmed ja/või reaalajas veebis Zoom keskkonnas. Veebis osalejatele saadetakse enne koolitust link ja ligipääsuinfo.
Äripäeva Akadeemia on Eesti Töötukassa koolituskaardi partner.
Tutvu ka meie koolitajaga SIIN.
Koolitusel osalenute tagasiside:
✔️ "Väga huvitav, mõnes kohas oli väga palju uut infot."
✔️ "Õppisin looma konkreetseid ja kasu toovaid postitusi, reklaame."
✔️ "Tugev oma ala spetsialist ja praktik, kes selgelt naudib oma valdkonda."
✔️ "Väga arusaadavalt kirjeldatud ja lahtimõtestatud teemad. Väga põhjalik!"
✔️ "Väga hea tempoga koolitus ja päriselt kasulikud nipid, mida ka praktikas ette näidati."
Loe koolitaja artikleid:
Turundus aastal 2020 – trendid, fookus ja ootused
Kuidas mõjutab Facebooki uudisvoo uuendamine turundajaid?
Tähelepanu on uus valuuta, millega me kaupleme
3 võimalust, kuidas muuta Facebooki postituse pilti ja tekste
Kas ettevõtted peavad olema Instagramis ja Facebookis?
Kasuta aega efektiivselt: ühenda Facebooki leht ja Instagrami konto
Ära lase Facebooki reklaamihalduri numbritel ennast petta
Facebookis reklaamimine, aktsia hind ja koroonaviiruse pandeemia
Miks on turundamine oluline? 7 põhjust, miks iga ettevõte peaks turundama
Andrus on Eestis oma valdkonna vaieldamatu tipp-praktik. Ta on aktiivselt sees kõige värskemates digiturunduse trendides ja praktikates. Avalikke koolitusi viib ta läbi vaid mõned korrad aastas. Andrus on ainus koolitaja, kes on tänu oma igapäevatööle Facebooki suurklient. Sellest tulenevalt on tal ligipääs kõige värskemale infole ja praktikatele ning ka piiramatule toetusele ja nõule Facebooki spetsialistide poolt.
Andrus on viimase viie aasta jooksul ainuüksi Facebookis suunanud, vastutanud ja hallanud kampaaniaid rohkem kui 3 000 000 euro eest. Ta on teinud turundust kõigile: väikestele ettevõtetele, kus turunduseelarve on mõnisada eurot kuus kui ka suurettevõtetele, kus eelarved küündivad sadade tuhandete eurodeni. Lisaks on Andrus üksühele konsulteerinud väga erinevaid ettevõtteid, et anda nende senistele tegevustele tagasisidet ning aidata leida õige suund edaspidiseks. Andruse fookus on olnud kampaaniatel Eestis, Soomes ja Rootsis, kuid tema edulood ei piirdu meie lähinaabritega, vaid küündivad Hong Kongist Iirimaani.
Andrus peab enesearengut väga oluliseks ning käib ise koolitustel tunduvalt rohkem, kui teisi koolitab. Ainuüksi viimase viie aasta jooksul on ta osalenud 100+ koolitusel, seminaril ja konverentsil – Google’i kinnistest konverentsidest suurte tehnoloogia- ja turunduskonverentsideni Euroopas.
Andrus on tippspetsialistina valitud üheks Google’i “Õpi koos Google’iga” programmi koolitajaks.
Andrus on Eestis oma valdkonna vaieldamatu tipp-praktik. Ta on aktiivselt sees kõige värskemates digiturunduse trendides ja praktikates. Avalikke koolitusi viib ta läbi vaid mõned korrad aastas. Andrus on ainus koolitaja, kes on tänu oma igapäevatööle Facebooki suurklient. Sellest tulenevalt on tal ligipääs kõige värskemale infole ja praktikatele ning ka piiramatule toetusele ja nõule Facebooki spetsialistide poolt.
Andrus on viimase viie aasta jooksul ainuüksi Facebookis suunanud, vastutanud ja hallanud kampaaniaid rohkem kui 3 000 000 euro eest. Ta on teinud turundust kõigile: väikestele ettevõtetele, kus turunduseelarve on mõnisada eurot kuus kui ka suurettevõtetele, kus eelarved küündivad sadade tuhandete eurodeni. Lisaks on Andrus üksühele konsulteerinud väga erinevaid ettevõtteid, et anda nende senistele tegevustele tagasisidet ning aidata leida õige suund edaspidiseks. Andruse fookus on olnud kampaaniatel Eestis, Soomes ja Rootsis, kuid tema edulood ei piirdu meie lähinaabritega, vaid küündivad Hong Kongist Iirimaani.
Andrus peab enesearengut väga oluliseks ning käib ise koolitustel tunduvalt rohkem, kui teisi koolitab. Ainuüksi viimase viie aasta jooksul on ta osalenud 100+ koolitusel, seminaril ja konverentsil – Google’i kinnistest konverentsidest suurte tehnoloogia- ja turunduskonverentsideni Euroopas.
Andrus on tippspetsialistina valitud üheks Google’i “Õpi koos Google’iga” programmi koolitajaks.
09:45 – 11:30
Sissejuhatus
Kasutatavad meetodid: Lühike, loeng ja diskussioon.
11:30 – 11:45
Kohvipaus
11:45 – 13:15
Sotsiaalmeedia kontode loomine
Sotsiaalmeedia kontode loomine
Kasutatavad meetodid: Lühike loeng, näidete analüüs, individuaalne töö, arutelu.
13:15 – 14:00
Lõuna
14:00 – 15:30
Postituste ja reklaamide formaadid
Postituste ja reklaamide formaadid
Kasutatavad meetodid: Lühike loeng, näidete analüüs, paaris töö, arutelu.
15:30 – 15:45
Kohvipaus
15:45 – 17:00
Kuidas edasi, näited elust, praktiline analüüs ja pilk tulevikku
Kasutatavad meetodid: Loeng, näidete analüüs, grupitöö, arutelu.
Kestus:
8 akadeemilist tundi
Toimumiskoht:
Äripäeva Akadeemia
Koolitus „Turundamine Facebookis ja Instagramis“ annab tugeva teadmiste vundamendi kõikidele, kes soovivad sotsiaalmeedias turundamisega algust teha. Loogilise jätkuna saab osaleda koolitusel "Kõige värskem ja praktilisem Facebooki ja Instagrami koolitus,“ mis annab põhjalikud teadmised ja oskused Facebookis ja Instagramis kampaaniate ja makstud tegevuste kohta ning aitab kasvatada oma toodete/teenuste tuntust ja müüki.
Sihtgrupp
Koolitus on mõeldud inimestele, kes alles plaanivad esimesi turundustegevusi sotsiaalmeedias ja soovivad kohe alguses oma tegevustele tugeva ja kindla vundamendi ehitada.
Eesmärk
Koolituse eesmärk on omandada baasteadmised Facebookis ja Instagramis turundamise tulemuslikuks alustamiseks.
Koolituse tulemusena osaleja
Koolitusele palume kaasa võtta sülearvuti, et õpitud teadmisi kohapeal praktiseerida.
Enne koolitusele tulemist palume osalejal mõtiskleda eesmärkidele, mille suunas soovitakse koolituse tulemusena jõuda ning palume täita küsimustiku koolitusele püstitatud eesmärkide kohta.
Koolituse läbinutele väljastatakse tunnistus. Tunnistuse väljastamise eelduseks on täis mahus koolitusel osalemine. Tulemuste saavutamist hinnatakse arutelude ja praktiliste tööde käigus.
Täpsem ülevaade koolituse teemadest on saadaval ajakavas.
Koolitus toimub vastavalt valitsuse poolt kehtestatud nõuetele ja lähtudes parimast võimalikust korraldusest – auditooriumis, kus on kasutusel ohutust tagavad meetmed ja/või reaalajas veebis Zoom keskkonnas. Veebis osalejatele saadetakse enne koolitust link ja ligipääsuinfo.
Äripäeva Akadeemia on Eesti Töötukassa koolituskaardi partner.
Tutvu ka meie koolitajaga SIIN.
Koolitusel osalenute tagasiside:
✔️ "Väga huvitav, mõnes kohas oli väga palju uut infot."
✔️ "Õppisin looma konkreetseid ja kasu toovaid postitusi, reklaame."
✔️ "Tugev oma ala spetsialist ja praktik, kes selgelt naudib oma valdkonda."
✔️ "Väga arusaadavalt kirjeldatud ja lahtimõtestatud teemad. Väga põhjalik!"
✔️ "Väga hea tempoga koolitus ja päriselt kasulikud nipid, mida ka praktikas ette näidati."
Loe koolitaja artikleid:
Turundus aastal 2020 – trendid, fookus ja ootused
Kuidas mõjutab Facebooki uudisvoo uuendamine turundajaid?
Tähelepanu on uus valuuta, millega me kaupleme
3 võimalust, kuidas muuta Facebooki postituse pilti ja tekste
Kas ettevõtted peavad olema Instagramis ja Facebookis?
Kasuta aega efektiivselt: ühenda Facebooki leht ja Instagrami konto
Ära lase Facebooki reklaamihalduri numbritel ennast petta
Facebookis reklaamimine, aktsia hind ja koroonaviiruse pandeemia
Miks on turundamine oluline? 7 põhjust, miks iga ettevõte peaks turundama
Andrus on Eestis oma valdkonna vaieldamatu tipp-praktik. Ta on aktiivselt sees kõige värskemates digiturunduse trendides ja praktikates. Avalikke koolitusi viib ta läbi vaid mõned korrad aastas. Andrus on ainus koolitaja, kes on tänu oma igapäevatööle Facebooki suurklient. Sellest tulenevalt on tal ligipääs kõige värskemale infole ja praktikatele ning ka piiramatule toetusele ja nõule Facebooki spetsialistide poolt.
Andrus on viimase viie aasta jooksul ainuüksi Facebookis suunanud, vastutanud ja hallanud kampaaniaid rohkem kui 3 000 000 euro eest. Ta on teinud turundust kõigile: väikestele ettevõtetele, kus turunduseelarve on mõnisada eurot kuus kui ka suurettevõtetele, kus eelarved küündivad sadade tuhandete eurodeni. Lisaks on Andrus üksühele konsulteerinud väga erinevaid ettevõtteid, et anda nende senistele tegevustele tagasisidet ning aidata leida õige suund edaspidiseks. Andruse fookus on olnud kampaaniatel Eestis, Soomes ja Rootsis, kuid tema edulood ei piirdu meie lähinaabritega, vaid küündivad Hong Kongist Iirimaani.
Andrus peab enesearengut väga oluliseks ning käib ise koolitustel tunduvalt rohkem, kui teisi koolitab. Ainuüksi viimase viie aasta jooksul on ta osalenud 100+ koolitusel, seminaril ja konverentsil – Google’i kinnistest konverentsidest suurte tehnoloogia- ja turunduskonverentsideni Euroopas.
Andrus on tippspetsialistina valitud üheks Google’i “Õpi koos Google’iga” programmi koolitajaks.
Andrus on Eestis oma valdkonna vaieldamatu tipp-praktik. Ta on aktiivselt sees kõige värskemates digiturunduse trendides ja praktikates. Avalikke koolitusi viib ta läbi vaid mõned korrad aastas. Andrus on ainus koolitaja, kes on tänu oma igapäevatööle Facebooki suurklient. Sellest tulenevalt on tal ligipääs kõige värskemale infole ja praktikatele ning ka piiramatule toetusele ja nõule Facebooki spetsialistide poolt.
Andrus on viimase viie aasta jooksul ainuüksi Facebookis suunanud, vastutanud ja hallanud kampaaniaid rohkem kui 3 000 000 euro eest. Ta on teinud turundust kõigile: väikestele ettevõtetele, kus turunduseelarve on mõnisada eurot kuus kui ka suurettevõtetele, kus eelarved küündivad sadade tuhandete eurodeni. Lisaks on Andrus üksühele konsulteerinud väga erinevaid ettevõtteid, et anda nende senistele tegevustele tagasisidet ning aidata leida õige suund edaspidiseks. Andruse fookus on olnud kampaaniatel Eestis, Soomes ja Rootsis, kuid tema edulood ei piirdu meie lähinaabritega, vaid küündivad Hong Kongist Iirimaani.
Andrus peab enesearengut väga oluliseks ning käib ise koolitustel tunduvalt rohkem, kui teisi koolitab. Ainuüksi viimase viie aasta jooksul on ta osalenud 100+ koolitusel, seminaril ja konverentsil – Google’i kinnistest konverentsidest suurte tehnoloogia- ja turunduskonverentsideni Euroopas.
Andrus on tippspetsialistina valitud üheks Google’i “Õpi koos Google’iga” programmi koolitajaks.
09:45 – 11:30
Sissejuhatus
Kasutatavad meetodid: Lühike, loeng ja diskussioon.
11:30 – 11:45
Kohvipaus
11:45 – 13:15
Sotsiaalmeedia kontode loomine
Sotsiaalmeedia kontode loomine
Kasutatavad meetodid: Lühike loeng, näidete analüüs, individuaalne töö, arutelu.
13:15 – 14:00
Lõuna
14:00 – 15:30
Postituste ja reklaamide formaadid
Postituste ja reklaamide formaadid
Kasutatavad meetodid: Lühike loeng, näidete analüüs, paaris töö, arutelu.
15:30 – 15:45
Kohvipaus
15:45 – 17:00
Kuidas edasi, näited elust, praktiline analüüs ja pilk tulevikku
Kasutatavad meetodid: Loeng, näidete analüüs, grupitöö, arutelu.
Registreerudes e-poe, e-kirja või telefoni teel, saadame Teile arve ja täpsema info osalemise kohta.
Üks nädal enne igat koolituspäeva saadame Teile e-kirjaga meenutuse osalemise infoga.
Koolitusel osalemine on nimeline, kuid saate osalejat tasuta muuta kuni koolitusprogrammi alguseni.
Kui te ei saa mingil põhjusel koolitusel osaleda, palun andke sellest teada e-posti aadressil [email protected]. Kui teatate mitteosalemisest vähemalt 10 tööpäeva ette, lepime Teiega kokku uue aja või tagastame 100% koolituse maksumusest. Tagastame koolituse osalustasu täismahus juhul, kui pole tehtud koolituse korraldamisega seotud kulutusi (ostetud õppematerjale jms).
Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne koolitust, kuulub tasumisele 50% arvest.
Hilisemal teavitamisel, koolitusele mitteilmumisel, sellest mitteteatamisel või koolituse poolelijätmisel õppetasu ei tagastata.
Aadress
Vana-Lõuna 39/1, TallinnÄripäeva Akadeemia | Vana-Lõuna 39/1, Tallinn | 667 0439 | [email protected]