Arendav tagasiside

Kuidas pidada arendavaid ja motiveerivaid tagasisidevestlusi?

Arendav tagasiside

Kestus:

8 akadeemilist tundi

Toimumiskoht:

Äripäeva Akadeemia

Kas oled mõnikord kogenud, et tagasisidet andes teine osapool justkui hangub või kivineb ja vestluse lõppedes avastad, et rääkinud olen ainult sina ise?

Või siis hoopis vastupidi – tagasiside saaja vaidleb sinuga, süüdistab olusid ja teisi osapooli ja on veendunud, et midagi ei saa muuta.

Tõepoolest mõlemad olukorrad tulevad ikka ja jälle ette meil kõigil. Tagasiside on vajalik, aga kas ka alati tulemuslik, on sisuline küsimus.

Koolitusel saad teada, millised on erinevad võimalused tagasiside vestluste läbiviimiseks. Eelkõige keskendutakse keerulistele olukordadele ja ka sellele, kuidas tunnustada, väljendada heameelt ning tänu.

Koolitusel ei käsitleta arenguvestluste läbiviimise põhimõtteid. Arenguvestluste kohta loe lähemalt SIIT

Koolituse eesmärk on arendada osalejate tagasisidestamise oskust.

Koolitusele on oodatud kõik, kelle ülesannete hulka kuulub tagasiside andmine. ning kes on huvitatud, et tagasiside saaja areneb, muutub iseseisvamaks ja initsiatiivikamaks.

 

Koolitus sobib Sulle juhul, kui vastad jaatavalt vähemalt ühele järgnevale küsimusele:

  • Tunned ennast ebakindlalt teistele tagasisidet andes?
  • Oled kogenud seda, et Sinust ei saada õigesti aru ja sõnum ei jõua kohale?
  • Oled kogenud olukordi, kus tagasisidestamise asemel lähevad rollid vahetusse või fookus teemalt kõrvale?
  • Soovid teada, kuidas tagasisidevestlust üles ehitada nii, et see oleks osapoolte jaoks konstruktiivne ja arendav?

Koolituse tulemusena osaleja:

  • mõistab paremini nii tagasiside andjat kui ka tagasiside saajat ning omab rohkem valikuvariante tagasiside olukordade lahendamisel;
  • mõistab keerukaid olukordi ja iseenda ja teise osapoole irratsionaalset käitumist (neuropsühholoogilist tausta);
  • oskab vestlust ette valmistada ja läbi viia;
  • teab, kuidas anda tagasisidet keerulises olukorras ning kuidas jääda neutraalseks ja hinnanguvabaks;
  • teab, miks „hea sõna“ on oluline ja kuidas tulemuslikult tunnustada.

Koolitus on intensiivne, tempokas ja vaheldusrikas. Lühikesed teoorialoengud vahelduvad aruteludega ja erinevate harjutustega. Kogu teooria seostatakse isikliku kogemusega. Koolitaja kasutab inspiratsiooniks erinevaid näiteid oma tööst juhina suurtes organisatsioonides.

 

Koolituse läbinutele väljastatakse tunnistus. Tunnistuse väljastamise eelduseks on terves mahus koolitusel osalemine.

Õpiväljundite hindamine toimub rühmatööde, harjutuste ja arutelu käigus.

Maht: 8 akadeemilist tundi

Osalejate arv: 8-12

Äripäeva Akadeemia on Eesti Töötukassa koolituskaardi partner.

 

Loe rohkem Ruti Einpalust >

Kuula Ruti raadiosaadet, kuidas töötajaid innustada või kõik võssa keerata >

Kuula raadiosaadet, kuidas oleks arenguvestlus päriselt arendav >

Koolitajad

  • Ruti Einpalu

    Vaata videotutvustust koolitaja kohta SIIT.

    Ruti on 15 aasta vältel läbi viinud koolitusi ja arenguprogramme, mis on suunatud tulemuslikumale inimeste ja muutuste juhtimisele.

    Ta on sertifitseeritud Professional Coach ja Team Coach (Erickson College International). Nimetatud väljaõpped on rahvusvahelise ICF-i akrediteeringuga. Rutile on omistatud International Coach Federation Associate Certified Coach (ACC) sertifikaat. Samuti on Ruti Gordon Training International väljaõppega suhtlemistreener.

    Rutil on tippjuhi kogemus jaepanganduse direktorina Hansapangas, Draamateatri direktorina ja Rahvusvahelise Arvo Pärdi Keskuse rajajana. Ruti on käivitanud Perekeskuse Sina ja Mina ning on Arvamusfestivali üks algatajaid.

    Ruti Einpalu

    Vaata videotutvustust koolitaja kohta SIIT.

    Ruti on 15 aasta vältel läbi viinud koolitusi ja arenguprogramme, mis on suunatud tulemuslikumale inimeste ja muutuste juhtimisele.

    Ta on sertifitseeritud Professional Coach ja Team Coach (Erickson College International). Nimetatud väljaõpped on rahvusvahelise ICF-i akrediteeringuga. Rutile on omistatud International Coach Federation Associate Certified Coach (ACC) sertifikaat. Samuti on Ruti Gordon Training International väljaõppega suhtlemistreener.

    Rutil on tippjuhi kogemus jaepanganduse direktorina Hansapangas, Draamateatri direktorina ja Rahvusvahelise Arvo Pärdi Keskuse rajajana. Ruti on käivitanud Perekeskuse Sina ja Mina ning on Arvamusfestivali üks algatajaid.

Ajakava

09:30 – 09:45

Kogunemine ja tervituskohv

09:45 – 11:30

1. Mis on tagasiside?

  • Sissejuhatus
    • Mis on tagasiside?
    • Tagasiside andmine või tagasiside vestlus?
    • Miks on raske tagasisidet anda ja saada?
  • Tagasiside andmine ja neuropsühholoogiline kontekst
    • Kuidas anda tagasisidet arvestades inimaju psühholoogilist loomust?
    • Miks inimesed vestluste ajal „kivinevad“, õigustavad ennast või hoopis ründavad ja kuidas neid olukordi juhtida?

11:30 – 11:45

Kohvipaus

11:45 – 13:15

2. Tagasiside mudelid

  • Erinevad tagasiside mudelid, millal mida kasutada
  • Tagasiside kultuuri ja õhkkonna loomine
  • Tagasiside sõnumi

13:15 – 14:00

Lõuna

14:00 – 15:30

3. Vestluse läbiviimiseks vajalikud sotsiaalsed oskused

  • Keeruliste olukordade hinnanguteta kirjeldamine
  • Tagasiside sõnumi koostamine
  • Aktiivne kuulamine

15:30 – 15:45

Kohvipaus

15:45 – 17:00

4. Erinevad tagasiside mudelid ja tunnustamine

  • Erinevad tagasiside mudelid
  • Tunnustamine vs. kiitmine. Kuidas anda positiivset tagasisidet
  • Koolituse kokkuvõte
Arendav tagasiside

Kestus:

8 akadeemilist tundi

Toimumiskoht:

Äripäeva Akadeemia

Kas oled mõnikord kogenud, et tagasisidet andes teine osapool justkui hangub või kivineb ja vestluse lõppedes avastad, et rääkinud olen ainult sina ise?

Või siis hoopis vastupidi – tagasiside saaja vaidleb sinuga, süüdistab olusid ja teisi osapooli ja on veendunud, et midagi ei saa muuta.

Tõepoolest mõlemad olukorrad tulevad ikka ja jälle ette meil kõigil. Tagasiside on vajalik, aga kas ka alati tulemuslik, on sisuline küsimus.

Koolitusel saad teada, millised on erinevad võimalused tagasiside vestluste läbiviimiseks. Eelkõige keskendutakse keerulistele olukordadele ja ka sellele, kuidas tunnustada, väljendada heameelt ning tänu.

Koolitusel ei käsitleta arenguvestluste läbiviimise põhimõtteid. Arenguvestluste kohta loe lähemalt SIIT

Koolituse eesmärk on arendada osalejate tagasisidestamise oskust.

Koolitusele on oodatud kõik, kelle ülesannete hulka kuulub tagasiside andmine. ning kes on huvitatud, et tagasiside saaja areneb, muutub iseseisvamaks ja initsiatiivikamaks.

 

Koolitus sobib Sulle juhul, kui vastad jaatavalt vähemalt ühele järgnevale küsimusele:

  • Tunned ennast ebakindlalt teistele tagasisidet andes?
  • Oled kogenud seda, et Sinust ei saada õigesti aru ja sõnum ei jõua kohale?
  • Oled kogenud olukordi, kus tagasisidestamise asemel lähevad rollid vahetusse või fookus teemalt kõrvale?
  • Soovid teada, kuidas tagasisidevestlust üles ehitada nii, et see oleks osapoolte jaoks konstruktiivne ja arendav?

Koolituse tulemusena osaleja:

  • mõistab paremini nii tagasiside andjat kui ka tagasiside saajat ning omab rohkem valikuvariante tagasiside olukordade lahendamisel;
  • mõistab keerukaid olukordi ja iseenda ja teise osapoole irratsionaalset käitumist (neuropsühholoogilist tausta);
  • oskab vestlust ette valmistada ja läbi viia;
  • teab, kuidas anda tagasisidet keerulises olukorras ning kuidas jääda neutraalseks ja hinnanguvabaks;
  • teab, miks „hea sõna“ on oluline ja kuidas tulemuslikult tunnustada.

Koolitus on intensiivne, tempokas ja vaheldusrikas. Lühikesed teoorialoengud vahelduvad aruteludega ja erinevate harjutustega. Kogu teooria seostatakse isikliku kogemusega. Koolitaja kasutab inspiratsiooniks erinevaid näiteid oma tööst juhina suurtes organisatsioonides.

 

Koolituse läbinutele väljastatakse tunnistus. Tunnistuse väljastamise eelduseks on terves mahus koolitusel osalemine.

Õpiväljundite hindamine toimub rühmatööde, harjutuste ja arutelu käigus.

Maht: 8 akadeemilist tundi

Osalejate arv: 8-12

Äripäeva Akadeemia on Eesti Töötukassa koolituskaardi partner.

 

Loe rohkem Ruti Einpalust >

Kuula Ruti raadiosaadet, kuidas töötajaid innustada või kõik võssa keerata >

Kuula raadiosaadet, kuidas oleks arenguvestlus päriselt arendav >

Koolitajad

  • Ruti Einpalu

    Vaata videotutvustust koolitaja kohta SIIT.

    Ruti on 15 aasta vältel läbi viinud koolitusi ja arenguprogramme, mis on suunatud tulemuslikumale inimeste ja muutuste juhtimisele.

    Ta on sertifitseeritud Professional Coach ja Team Coach (Erickson College International). Nimetatud väljaõpped on rahvusvahelise ICF-i akrediteeringuga. Rutile on omistatud International Coach Federation Associate Certified Coach (ACC) sertifikaat. Samuti on Ruti Gordon Training International väljaõppega suhtlemistreener.

    Rutil on tippjuhi kogemus jaepanganduse direktorina Hansapangas, Draamateatri direktorina ja Rahvusvahelise Arvo Pärdi Keskuse rajajana. Ruti on käivitanud Perekeskuse Sina ja Mina ning on Arvamusfestivali üks algatajaid.

    Ruti Einpalu

    Vaata videotutvustust koolitaja kohta SIIT.

    Ruti on 15 aasta vältel läbi viinud koolitusi ja arenguprogramme, mis on suunatud tulemuslikumale inimeste ja muutuste juhtimisele.

    Ta on sertifitseeritud Professional Coach ja Team Coach (Erickson College International). Nimetatud väljaõpped on rahvusvahelise ICF-i akrediteeringuga. Rutile on omistatud International Coach Federation Associate Certified Coach (ACC) sertifikaat. Samuti on Ruti Gordon Training International väljaõppega suhtlemistreener.

    Rutil on tippjuhi kogemus jaepanganduse direktorina Hansapangas, Draamateatri direktorina ja Rahvusvahelise Arvo Pärdi Keskuse rajajana. Ruti on käivitanud Perekeskuse Sina ja Mina ning on Arvamusfestivali üks algatajaid.

Ajakava

09:30 – 09:45

Kogunemine ja tervituskohv

09:45 – 11:30

1. Mis on tagasiside?

  • Sissejuhatus
    • Mis on tagasiside?
    • Tagasiside andmine või tagasiside vestlus?
    • Miks on raske tagasisidet anda ja saada?
  • Tagasiside andmine ja neuropsühholoogiline kontekst
    • Kuidas anda tagasisidet arvestades inimaju psühholoogilist loomust?
    • Miks inimesed vestluste ajal „kivinevad“, õigustavad ennast või hoopis ründavad ja kuidas neid olukordi juhtida?

11:30 – 11:45

Kohvipaus

11:45 – 13:15

2. Tagasiside mudelid

  • Erinevad tagasiside mudelid, millal mida kasutada
  • Tagasiside kultuuri ja õhkkonna loomine
  • Tagasiside sõnumi

13:15 – 14:00

Lõuna

14:00 – 15:30

3. Vestluse läbiviimiseks vajalikud sotsiaalsed oskused

  • Keeruliste olukordade hinnanguteta kirjeldamine
  • Tagasiside sõnumi koostamine
  • Aktiivne kuulamine

15:30 – 15:45

Kohvipaus

15:45 – 17:00

4. Erinevad tagasiside mudelid ja tunnustamine

  • Erinevad tagasiside mudelid
  • Tunnustamine vs. kiitmine. Kuidas anda positiivset tagasisidet
  • Koolituse kokkuvõte

Registreerimine

Hind
Osalejaid

03.06.2024. Arendav tagasiside

549,00 €

669,78 € km-ga

0
  • Registreeri Töötukassa kaudu

03.06.2024. Arendav tagasiside

OsalejaidHind
0

549,00 €

669,78 € km-ga

  • Registreeri Töötukassa kaudu

Lisainfo

Registreerudes e-poe, e-kirja või telefoni teel, saadame Teile arve ja täpsema info osalemise kohta.
Üks nädal enne igat koolituspäeva saadame Teile e-kirjaga meenutuse osalemise infoga.

Koolitusel osalemine on nimeline, kuid saate osalejat tasuta muuta kuni koolitusprogrammi alguseni. 

Tühistamisinfo

Kui te ei saa mingil põhjusel koolitusel osaleda, palun andke sellest teada e-posti aadressil [email protected]. Kui teatate mitteosalemisest vähemalt 7 kalendripäeva ette, lepime Teiega kokku uue aja või tagastame 100% koolituse maksumusest. Tagastame koolituse osalustasu täismahus juhul, kui pole tehtud koolituse korraldamisega seotud kulutusi (ostetud õppematerjale jms). Koolitusele mitteilmumisel, sellest mitteteatamisel või koolituse poolelijätmisel õppetasu ei tagastata.

Asukoht ja kontaktid

Aadress

Vana-Lõuna 39/1, Tallinn

Äripäeva Akadeemia Vana-Lõuna 39/1, Tallinn 667 0439 [email protected]

© AS Äripäev 2000-2024
  • Aadress: Vana Lõuna 39/1, 19094 Tallinn
  • Klienditugi: 667 0099 (8:15-17:00)
  • E-post: [email protected]