Eduka müügijuhtimise praktikum

Kuidas olla õiglane ja motiveeriv juht oma müügitiimile?

Eduka müügijuhtimise praktikum

Kestus:

8 akadeemilist tundi

Kuidas tagada, et iga müügitiimi liige tunneks end väärtustatuna ja motiveerituna, saavutades parimaid võimalikke tulemusi ka keerulistel aegadel? Koolitus annab sulle vajalikud tööriistad ja teadmised, et olla õiglane ja inspireeriv juht, kes suudab tõhusalt juhtida nii müügitegevusi kui ka tulemusi, pakkudes igale meeskonnaliikmele personaalset lähenemist.

Muutuvad olud majanduses seavad müügitiimile suuremad väljakutsed, nõudes rohkem pingutusi ja läbimõeldud tegevusi. Kasutades õigeid meetodeid ja juhtimisvõtteid, on võimalik saavutada suurepäraseid tulemusi isegi rasketes majandustingimustes. 

Koolituse eesmärk on pakkuda tuge ja töövahendeid müügis ja teeninduses tegutsevatele  tiimi- või müügijuhtidele, et kujundada oma meeskonnast isetoimiv, motiveeritud ning häid tulemusi toov üksus.

Sihtgrupp: tiimijuhid, kes on tõusnud müügimeeskonna seest juhipositsioonile; alustavad müügijuhid; müügijuhid, kelle meeskonnas on hiljuti toimunud märkimisväärseid muudatusi. Koolitus on sobilik ka juhtidele, kelle ettevõtte fookus on lähiajal muutunud müügikesksemaks.

Koolituse tulemusena osaleja:

  • oskab seada personaalseid ja õiglasi tegevuseesmärke tulemuste saavutamiseks;
  • suudab teha ärieesmärkidest lähtuvaid ratsionaalseid otsuseid ning neid ka põhjendada;
  • oskab läheneda igale tiimiliikmele vastavalt tema vajadustele ning motivatsiooni üleval hoida; 
  • suudab luua selged ja arusaadavad tiimireeglid;
  • mõistab, et juhtimine on järjepidev töö ning tiimiliikme vahetumisel on vaja seda tööd teha püsiva järjekindlusega.

Metoodika:

Koolitus on praktilises töötoa formaadis, mis annab võimaluse jagada oma kogemust ning õppida teiste omast. Toimuvad aktiivsed arutelud grupis, mille käigus leitakse lahendused konkreetsetele olukordadele ja küsimustele. Kahe koolituspäeva vahele jääb aeg, mille jooksul saavad osalejad tööolukordades uusi võtteid katsetada ning teisel kohtumiskorral oma kogemusi jagada ja reflekteerida.                      

Koolitusgrupi suurus: maksimaalselt 12 osalejat

Maht: 8 akadeemilist tundi              

 

Koolitust viib läbi Rait Videvik.

Rait Videvikul on üle 20 aasta kogemust müügi ja teeninduse valdkonnas, töötades suurettevõtetes nagu Telia Eesti ja Eesti Energia. Ta on kuus aastat tegelenud aktiivse müügiga era- ja äriklientidele ning 13 aastat juhtinud teenindus- ja müügitiime, mille suurused varieerusid 10 ja 130 liikme vahel.

Lisaks ulatuslikule praktilisele kogemusele on Rait omandanud kõrghariduse Estonian Business Schoolis ettevõtluse erialal, spetsialiseerudes müügile. Täna töötab ta konsultandina, aidates ettevõtetel parendada müügijuhtimist, treenida müügioskusi ja kujundada tulemuslikku mõtteviisi.

Raidu eesmärk on tõsta Eesti müügitaseme kvaliteeti, muutes samal ajal suhtumist müügitöösse. Selle tulemuseks on rahulolev klient, õnnelik müügiinimene ning kasumlik ettevõte.

 

Loe lisaks:

Hoia koolitaja tegemistel silma peal sotsiaalmeedias: https://www.instagram.com/raitvidevik

Koolitajad

  • Rait Videvik

    Äripäeva Akadeemia koostööpartner, müügiekspert ja koolitaja

    Rait Videvik

    Äripäeva Akadeemia koostööpartner, müügiekspert ja koolitaja

Ajakava

Päev 1
Päev 2

09:45 – 10:00

Kogunemine ja tervituskohv

10:00 – 11:30

1. Kokkulepped meeskonnas

Rollikirjeldus

  • Müügijuhi roll ja tema rolli mõju teistele (tiim, klient jt); müügijuhi vastutus ja selle mõju meeskonnale ja klientidele. 
  • Kuidas juhtimine ja juhid saavad oluliselt mõjutada meeskonna dünaamikat ja tulemuslikkust?

Ootused

  • Millised on tiimijuhi ootused oma meeskonnale ja kuidas neid efektiivselt kommunikeerida?
  • Ootuste taus ja nende mõju meeskonna motivatsioonile ja tulemuste saavutamisele.

Kasutatavad meetodid: loeng, arutelu

11:30 – 12:00

Kohvipaus/lõuna

12:00 – 13:30

2. Meeskonna eesmärgid

  • Eesmärkide seadmine meeskonnas vastavalt inimeste tasemele ja rollile.
  • Praktilised näpunäited ja tehnikad, kuidas igale meeskonnaliikmele seada realistlikud ja motiveerivad eesmärgid.
  • Kuidas mõõta seatud eesmärke? Mida mõõta?
  • Millised mõõdikud on olulised ja kuidas eesmärkide täitmist tõhusalt jälgida?

Kasutatavad meetodid: loeng, arutelu

Eduka müügijuhtimise praktikum

Kestus:

8 akadeemilist tundi

Kuidas tagada, et iga müügitiimi liige tunneks end väärtustatuna ja motiveerituna, saavutades parimaid võimalikke tulemusi ka keerulistel aegadel? Koolitus annab sulle vajalikud tööriistad ja teadmised, et olla õiglane ja inspireeriv juht, kes suudab tõhusalt juhtida nii müügitegevusi kui ka tulemusi, pakkudes igale meeskonnaliikmele personaalset lähenemist.

Muutuvad olud majanduses seavad müügitiimile suuremad väljakutsed, nõudes rohkem pingutusi ja läbimõeldud tegevusi. Kasutades õigeid meetodeid ja juhtimisvõtteid, on võimalik saavutada suurepäraseid tulemusi isegi rasketes majandustingimustes. 

Koolituse eesmärk on pakkuda tuge ja töövahendeid müügis ja teeninduses tegutsevatele  tiimi- või müügijuhtidele, et kujundada oma meeskonnast isetoimiv, motiveeritud ning häid tulemusi toov üksus.

Sihtgrupp: tiimijuhid, kes on tõusnud müügimeeskonna seest juhipositsioonile; alustavad müügijuhid; müügijuhid, kelle meeskonnas on hiljuti toimunud märkimisväärseid muudatusi. Koolitus on sobilik ka juhtidele, kelle ettevõtte fookus on lähiajal muutunud müügikesksemaks.

Koolituse tulemusena osaleja:

  • oskab seada personaalseid ja õiglasi tegevuseesmärke tulemuste saavutamiseks;
  • suudab teha ärieesmärkidest lähtuvaid ratsionaalseid otsuseid ning neid ka põhjendada;
  • oskab läheneda igale tiimiliikmele vastavalt tema vajadustele ning motivatsiooni üleval hoida; 
  • suudab luua selged ja arusaadavad tiimireeglid;
  • mõistab, et juhtimine on järjepidev töö ning tiimiliikme vahetumisel on vaja seda tööd teha püsiva järjekindlusega.

Metoodika:

Koolitus on praktilises töötoa formaadis, mis annab võimaluse jagada oma kogemust ning õppida teiste omast. Toimuvad aktiivsed arutelud grupis, mille käigus leitakse lahendused konkreetsetele olukordadele ja küsimustele. Kahe koolituspäeva vahele jääb aeg, mille jooksul saavad osalejad tööolukordades uusi võtteid katsetada ning teisel kohtumiskorral oma kogemusi jagada ja reflekteerida.                      

Koolitusgrupi suurus: maksimaalselt 12 osalejat

Maht: 8 akadeemilist tundi              

 

Koolitust viib läbi Rait Videvik.

Rait Videvikul on üle 20 aasta kogemust müügi ja teeninduse valdkonnas, töötades suurettevõtetes nagu Telia Eesti ja Eesti Energia. Ta on kuus aastat tegelenud aktiivse müügiga era- ja äriklientidele ning 13 aastat juhtinud teenindus- ja müügitiime, mille suurused varieerusid 10 ja 130 liikme vahel.

Lisaks ulatuslikule praktilisele kogemusele on Rait omandanud kõrghariduse Estonian Business Schoolis ettevõtluse erialal, spetsialiseerudes müügile. Täna töötab ta konsultandina, aidates ettevõtetel parendada müügijuhtimist, treenida müügioskusi ja kujundada tulemuslikku mõtteviisi.

Raidu eesmärk on tõsta Eesti müügitaseme kvaliteeti, muutes samal ajal suhtumist müügitöösse. Selle tulemuseks on rahulolev klient, õnnelik müügiinimene ning kasumlik ettevõte.

 

Loe lisaks:

Hoia koolitaja tegemistel silma peal sotsiaalmeedias: https://www.instagram.com/raitvidevik

Koolitajad

  • Rait Videvik

    Äripäeva Akadeemia koostööpartner, müügiekspert ja koolitaja

    Rait Videvik

    Äripäeva Akadeemia koostööpartner, müügiekspert ja koolitaja

Ajakava

Päev 1
Päev 2

09:45 – 10:00

Kogunemine ja tervituskohv

10:00 – 11:30

1. Kokkulepped meeskonnas

Rollikirjeldus

  • Müügijuhi roll ja tema rolli mõju teistele (tiim, klient jt); müügijuhi vastutus ja selle mõju meeskonnale ja klientidele. 
  • Kuidas juhtimine ja juhid saavad oluliselt mõjutada meeskonna dünaamikat ja tulemuslikkust?

Ootused

  • Millised on tiimijuhi ootused oma meeskonnale ja kuidas neid efektiivselt kommunikeerida?
  • Ootuste taus ja nende mõju meeskonna motivatsioonile ja tulemuste saavutamisele.

Kasutatavad meetodid: loeng, arutelu

11:30 – 12:00

Kohvipaus/lõuna

12:00 – 13:30

2. Meeskonna eesmärgid

  • Eesmärkide seadmine meeskonnas vastavalt inimeste tasemele ja rollile.
  • Praktilised näpunäited ja tehnikad, kuidas igale meeskonnaliikmele seada realistlikud ja motiveerivad eesmärgid.
  • Kuidas mõõta seatud eesmärke? Mida mõõta?
  • Millised mõõdikud on olulised ja kuidas eesmärkide täitmist tõhusalt jälgida?

Kasutatavad meetodid: loeng, arutelu

Lisainfo

Registreerudes e-poe, e-kirja või telefoni teel, saadame Teile arve ja täpsema info osalemise kohta. Enne koolituse toimumist saadame Teile e-kirjaga meeldetuletuse osalemise infoga. Koolitusel osalemine on nimeline, kuid saate osalejat tasuta muuta kuni koolitusprogrammi alguseni.  

Koolituse läbinutele väljastatakse tunnistus. Tunnistuse väljastamise eelduseks on terves mahus koolitusel osalemine ja õpiväljundite saavutamine. Õpiväljundite saavutamist hinnatakse harjutamise, arutelude ja praktiliste ülesannete käigus. Osalejale, kes õpiväljundeid saavutanud ei ole, väljastatakse soovi korral koolitusel osalemise kohta tõend.

Koolitus toimub hästi valgustatud ning metoodikat toetavas ruumis. Ratastooliga ligipääs on tagatud.

Tühistamisinfo

Kui te ei saa mingil põhjusel koolitusel osaleda, palun andke sellest teada e-posti aadressil [email protected]. Kui teatate mitteosalemisest vähemalt 10 tööpäeva ette, lepime Teiega kokku uue aja või tagastame 100% koolituse maksumusest. Tagastame koolituse osalustasu täismahus juhul, kui pole tehtud koolituse korraldamisega seotud kulutusi (ostetud õppematerjale jms). 

Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne koolitust, kuulub tasumisele 50% arvest.

Hilisemal teavitamisel, koolitusele mitteilmumisel, sellest mitteteatamisel või koolituse poolelijätmisel õppetasu ei tagastata.

Asukoht ja kontaktid

Aadress

Äripäeva Akadeemia | Vana-Lõuna 39/1, Tallinn | 667 0439 | [email protected]
© AS Äripäev 2000-2024
  • Aadress: Vana Lõuna 39/1, 19094 Tallinn
  • Klienditugi: 667 0099 (8:15-17:00)
  • E-post: [email protected]