Google Tag Manager koolitus

GTM-i eelised veebianalüütikasse ja turunduskanalitesse saadetava info haldamisel ning peamiste analüütika ja turunduskanalite pikslite loomine/korrigeerimine.

Google Tag Manager koolitus

Kestus:

4 akadeemilist tundi

Kuna varasemalt on kõik veebilehel tehtavad seadistused nõudnud IT osakonna tööd, siis Google Tag Manager võimaldab seda tööd teha turundusspetsialistidel / veebianalüütikutel ja kiiremini.

Lisaks annab Google Tag Manager oluliselt parema ülevaate kõigist tehtud seadistustest ning muudab nende korrigeerimise ja täiendamise kiiremaks ja mugavamaks.

Kui oled varasemalt olnud olukorras, kus soovitud veebianalüütika või turunduskanalitesse saadetava info muudatused ootavad teiste IT osakonna prioriteetide taga, siis see koolitus on just sinule!

 

Koolituse eesmärgid:

  1. anda ülevaade Google Tag Manager eelistest võrreldes otse veebilehe koodis tehtavate seadistusega;
  2. anda ülevaade Google Tag Manager tööpõhimõtetest ja parimatest praktikatest (Workspaces, Variables, Triggers, Tags, Folders);
  3. leida vajalik info korrektsete seadistuste tegemiseks;
  4. seadistada Google Analytics baaskood ja täiendavad event’id;
  5. seadistada Google Ads retargeting ja konversioonide koodid;
  6. seadistada Facebook Ads retargeting ja eventide koodid. 

Koolituse lühikokkuvõte:

Google Tag Manager koolitus valmistab osalejad ette tööks Google Tag Manageriga ning annab praktilised oskused ja vajaliku taustainfo kasulike seadistuste tegemiseks. Lisaks annab koolitus ülevaate turunduskanalitesse ja veebianalüütikasse saadetava info headest tavadest. 

Sihtgrupp:

Koolitus on mõeldud peamiselt turundusspetsialistidele ja veebianalüütikutele, kuid on kasulik kõigile kes sõltuvad enda töös veebilehelt turunduskanalitesse ja veebianalüütikasse saadetavast infost. 

Koolituse tulemusena osaleja:

  • teab mis on Google Tag Manager eelised;
  • teab Google Tag Manager keskkonna ülehitust ja loogikat;
  • oskab seadistada Google Analytics baaskoodi ja vajalikud event’id;
  • oskab seadistada Google Ads retargeting ja konversioonide koodid; 
  • oskab seadistada Facebook Ads ja teiste turunduskanalite retargeting ja eventide koodid.

Koolitusel osalemise eeldused (soovitavalt):

  1. Kaasas isiklik/ töö sülearvuti.
  2. Ettevõtte veebilehele on seadistatud Google Tag Manager. 
  3. Edit/Publish/Admin ligipääsud ettevõtte Google Tag Manager ja Google Analytics kontodele. 
  4. Admin ligipääsud ettevõtte teiste turunduskanalite kontodele. 
  5. Omab ülevaadet ettevõtte tänasest klienditeekonnast ja selle olulisematest sammudest.
  6. Kasuks tuleb varasem kogemus Google Analytics-i ja turunduskanalitega.

Koolituse läbiviimise põhimõtted: 

Koolitusel kasutatakse esitluse formaati olulise taustainfo ja parimate praktikate tutvustamiseks ning töötoa formaati olulisemate seadistuste teostamiseks. 

Osalejad teevad kõik sammud juhendamisega läbi, saavad jooksvalt küsimusi küsida ning täidavad koolituse lõpus küsimustiku omandatud teadmiste kohta.  

Tunnistuse väljastamise eelduseks on koolitusel osalemine terves mahus.

Maht: 4 akadeemilist tundi 

Täienduskoolituse õppekavarühm: 0612 Andmebaaside ja võrgu disaini ning halduse õppekavarühm 

Koolitushind sisaldab lisaks:

  • õppematerjale;
  • koolitaja konsultatsiooni õpitud teemade kohta e-posti teel pärast koolitust;
  • tunnistust.

Lisaväärtusena pakume:

  • sooje jooke koos küpsistega;
  • värskeid puuvilju.

Koolitusel saab osaleda Töötukassa koolituskaardiga. 

Näeme koolitusel! 

Koolitajad

  • Harlis Velk

    Harlis Velk on Eesti suurima digiagentuuri MBD tiimijuht, koolitaja ja spetsialist. Tema töö sisuks on otsingukampaaniate, veebianalüütika ja dashboard’ ide tiimide juhtimine ja nõustamine. Harlisel on 10+ aastane kogemus digiturunduse, veebianalüütika ja ettevõtete tulemuste kasvatamisega. 

    Selle aja jooksul on tema käe alt läbi käinud üle 2000 Google Ads ja Google Analytics konto. Ta on läbi viinud üle 200 koolituse nii algajatele kui edasijõudnutele järgmistel teemadel: Google Analytics, Google Ads, Google Tag Manager ja Google Data Studio. 

    Google Ads ja Google Analytics koolitusi on Harlis teinud Eestis ka Google Certified Trainer programmi raames. 

    Harlis Velk

    Harlis Velk on Eesti suurima digiagentuuri MBD tiimijuht, koolitaja ja spetsialist. Tema töö sisuks on otsingukampaaniate, veebianalüütika ja dashboard’ ide tiimide juhtimine ja nõustamine. Harlisel on 10+ aastane kogemus digiturunduse, veebianalüütika ja ettevõtete tulemuste kasvatamisega. 

    Selle aja jooksul on tema käe alt läbi käinud üle 2000 Google Ads ja Google Analytics konto. Ta on läbi viinud üle 200 koolituse nii algajatele kui edasijõudnutele järgmistel teemadel: Google Analytics, Google Ads, Google Tag Manager ja Google Data Studio. 

    Google Ads ja Google Analytics koolitusi on Harlis teinud Eestis ka Google Certified Trainer programmi raames. 

Ajakava

09:15 – 09:30

Kogunemine

Koolitus toimub aadressil Vana-Lõuna 39/1, Tallinn, IT Koolituse ruumides. Parkida saab Europarki parklas Veerenni 36, EP63. 

09:30 – 11:00

1.Google Tag Manager ülevaade

  • Google Tag Manager eelised.
  • Google Tag Manager loogika ülevaade (Workspaces, Variables, Triggers, Tags, Folders).
  • Google Tag Manager head tavad. 
  • Google Tag Manager seadistuste sisendi kogumine (Click/Form submit listeners, Preview mode). 

Kasutatavad meetodid: loeng, töötuba, juhendamine

11:00 – 11:15

Kohvipaus

11:15 – 12:45

2.Google Tag Manager seadistused

  • Google Analytics baaskoodi ja event'ide lisamine. 
  •  Google Ads retargeting ja conversion koodide lisamine.
  • Facebook Ads retargeting ja event koodide lisamine (laiendatav teistele turunduskanalitele). 

Kasutatavad meetodid: töötuba, juhendamine

Google Tag Manager koolitus

Kestus:

4 akadeemilist tundi

Kuna varasemalt on kõik veebilehel tehtavad seadistused nõudnud IT osakonna tööd, siis Google Tag Manager võimaldab seda tööd teha turundusspetsialistidel / veebianalüütikutel ja kiiremini.

Lisaks annab Google Tag Manager oluliselt parema ülevaate kõigist tehtud seadistustest ning muudab nende korrigeerimise ja täiendamise kiiremaks ja mugavamaks.

Kui oled varasemalt olnud olukorras, kus soovitud veebianalüütika või turunduskanalitesse saadetava info muudatused ootavad teiste IT osakonna prioriteetide taga, siis see koolitus on just sinule!

 

Koolituse eesmärgid:

  1. anda ülevaade Google Tag Manager eelistest võrreldes otse veebilehe koodis tehtavate seadistusega;
  2. anda ülevaade Google Tag Manager tööpõhimõtetest ja parimatest praktikatest (Workspaces, Variables, Triggers, Tags, Folders);
  3. leida vajalik info korrektsete seadistuste tegemiseks;
  4. seadistada Google Analytics baaskood ja täiendavad event’id;
  5. seadistada Google Ads retargeting ja konversioonide koodid;
  6. seadistada Facebook Ads retargeting ja eventide koodid. 

Koolituse lühikokkuvõte:

Google Tag Manager koolitus valmistab osalejad ette tööks Google Tag Manageriga ning annab praktilised oskused ja vajaliku taustainfo kasulike seadistuste tegemiseks. Lisaks annab koolitus ülevaate turunduskanalitesse ja veebianalüütikasse saadetava info headest tavadest. 

Sihtgrupp:

Koolitus on mõeldud peamiselt turundusspetsialistidele ja veebianalüütikutele, kuid on kasulik kõigile kes sõltuvad enda töös veebilehelt turunduskanalitesse ja veebianalüütikasse saadetavast infost. 

Koolituse tulemusena osaleja:

  • teab mis on Google Tag Manager eelised;
  • teab Google Tag Manager keskkonna ülehitust ja loogikat;
  • oskab seadistada Google Analytics baaskoodi ja vajalikud event’id;
  • oskab seadistada Google Ads retargeting ja konversioonide koodid; 
  • oskab seadistada Facebook Ads ja teiste turunduskanalite retargeting ja eventide koodid.

Koolitusel osalemise eeldused (soovitavalt):

  1. Kaasas isiklik/ töö sülearvuti.
  2. Ettevõtte veebilehele on seadistatud Google Tag Manager. 
  3. Edit/Publish/Admin ligipääsud ettevõtte Google Tag Manager ja Google Analytics kontodele. 
  4. Admin ligipääsud ettevõtte teiste turunduskanalite kontodele. 
  5. Omab ülevaadet ettevõtte tänasest klienditeekonnast ja selle olulisematest sammudest.
  6. Kasuks tuleb varasem kogemus Google Analytics-i ja turunduskanalitega.

Koolituse läbiviimise põhimõtted: 

Koolitusel kasutatakse esitluse formaati olulise taustainfo ja parimate praktikate tutvustamiseks ning töötoa formaati olulisemate seadistuste teostamiseks. 

Osalejad teevad kõik sammud juhendamisega läbi, saavad jooksvalt küsimusi küsida ning täidavad koolituse lõpus küsimustiku omandatud teadmiste kohta.  

Tunnistuse väljastamise eelduseks on koolitusel osalemine terves mahus.

Maht: 4 akadeemilist tundi 

Täienduskoolituse õppekavarühm: 0612 Andmebaaside ja võrgu disaini ning halduse õppekavarühm 

Koolitushind sisaldab lisaks:

  • õppematerjale;
  • koolitaja konsultatsiooni õpitud teemade kohta e-posti teel pärast koolitust;
  • tunnistust.

Lisaväärtusena pakume:

  • sooje jooke koos küpsistega;
  • värskeid puuvilju.

Koolitusel saab osaleda Töötukassa koolituskaardiga. 

Näeme koolitusel! 

Koolitajad

  • Harlis Velk

    Harlis Velk on Eesti suurima digiagentuuri MBD tiimijuht, koolitaja ja spetsialist. Tema töö sisuks on otsingukampaaniate, veebianalüütika ja dashboard’ ide tiimide juhtimine ja nõustamine. Harlisel on 10+ aastane kogemus digiturunduse, veebianalüütika ja ettevõtete tulemuste kasvatamisega. 

    Selle aja jooksul on tema käe alt läbi käinud üle 2000 Google Ads ja Google Analytics konto. Ta on läbi viinud üle 200 koolituse nii algajatele kui edasijõudnutele järgmistel teemadel: Google Analytics, Google Ads, Google Tag Manager ja Google Data Studio. 

    Google Ads ja Google Analytics koolitusi on Harlis teinud Eestis ka Google Certified Trainer programmi raames. 

    Harlis Velk

    Harlis Velk on Eesti suurima digiagentuuri MBD tiimijuht, koolitaja ja spetsialist. Tema töö sisuks on otsingukampaaniate, veebianalüütika ja dashboard’ ide tiimide juhtimine ja nõustamine. Harlisel on 10+ aastane kogemus digiturunduse, veebianalüütika ja ettevõtete tulemuste kasvatamisega. 

    Selle aja jooksul on tema käe alt läbi käinud üle 2000 Google Ads ja Google Analytics konto. Ta on läbi viinud üle 200 koolituse nii algajatele kui edasijõudnutele järgmistel teemadel: Google Analytics, Google Ads, Google Tag Manager ja Google Data Studio. 

    Google Ads ja Google Analytics koolitusi on Harlis teinud Eestis ka Google Certified Trainer programmi raames. 

Ajakava

09:15 – 09:30

Kogunemine

Koolitus toimub aadressil Vana-Lõuna 39/1, Tallinn, IT Koolituse ruumides. Parkida saab Europarki parklas Veerenni 36, EP63. 

09:30 – 11:00

1.Google Tag Manager ülevaade

  • Google Tag Manager eelised.
  • Google Tag Manager loogika ülevaade (Workspaces, Variables, Triggers, Tags, Folders).
  • Google Tag Manager head tavad. 
  • Google Tag Manager seadistuste sisendi kogumine (Click/Form submit listeners, Preview mode). 

Kasutatavad meetodid: loeng, töötuba, juhendamine

11:00 – 11:15

Kohvipaus

11:15 – 12:45

2.Google Tag Manager seadistused

  • Google Analytics baaskoodi ja event'ide lisamine. 
  •  Google Ads retargeting ja conversion koodide lisamine.
  • Facebook Ads retargeting ja event koodide lisamine (laiendatav teistele turunduskanalitele). 

Kasutatavad meetodid: töötuba, juhendamine

Registreerimine

Hind
Osalejaid

29.11.2022 Google Tag Manager koolitus

269,00 €

322,80 € km-ga

0

14.03.2023 Google Tag Manager koolitus

269,00 €

322,80 € km-ga

0

06.06.2023 Google Tag Manager koolitus

269,00 €

322,80 € km-ga

0
  • Registreeri Töötukassa kaudu

29.11.2022 Google Tag Manager koolitus

OsalejaidHind
0

269,00 €

322,80 € km-ga

14.03.2023 Google Tag Manager koolitus

OsalejaidHind
0

269,00 €

322,80 € km-ga

06.06.2023 Google Tag Manager koolitus

OsalejaidHind
0

269,00 €

322,80 € km-ga

  • Registreeri Töötukassa kaudu

Lisainfo

Osalemise tingimused

Registreerudes e-poe, e-kirja või telefoni teel, saadame Teile arve ja täpsema info osalemise kohta.
Üksteist päeva enne koolitust saadame Teile e-kirjaga meenutuse osalemise infoga.

Koolitusel osalemine on nimeline, kuid saate osalejat tasuta muuta kuni koolituse alguseni.

Koolituse eest tasumine toimub arvel viidatud arveldusarvele. Arve saadetakse maksja aadressile e-postiga. Arve tuleb tasuda enne koolituse algust arvel märgitud maksetähtajaks.

Kui Te ei saa mingil põhjusel osaleda, palun andke sellest kindlasti teada e-posti aadressil [email protected] või telefonil 618 1727 . Kui teatate koolitusel mitteosalemisest kuni 10 tööpäeva enne algust, pakume mõnd muud samaväärset koolitust või tagastame 100% tasutud koolituse maksumusest. Mitteosalemisest vähemalt 5 tööpäeva varem teatades, tagastame 50%. Muul juhul kuulub arve tasumisele. Raha tagastame ette antud summas juhul, kui pole tehtud koolituse korraldamisega seotud kulutusi (ostetud õppematerjale jms). Koolitusele mitteilmumisel, sellest mitteteatamisel või koolituse poolelijätmisel õppetasu ei tagastata.

IT Koolitusel on õigus koolitusgrupi mitte täitumisel koolituse toimumine edasi lükata või koolitus ära jätta. Koolitusele registreerunuid teavitatakse kursuse edasi lükkumisest või ära jätmisest telefoni või e-posti teel. Koolituse ära jäämisel korraldajatest tulenevatel põhjustel makstakse õppetasu tagasi. .

IT Koolitus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner. Tutvuge koolituskaardi infoga SIIN.
Täpsema info saamiseks võtke meiega ühendust telefonil 618 1727 või [email protected].

© AS Äripäev 2000-2022
  • Aadress: Vana Lõuna 39/1, 19094 Tallinn
  • Klienditugi: 667 0099 (8:15-17:00)
  • E-post: [email protected]