09:45 – 10:00
Kogunemine ja tervituskohv
Koolitus toimub Äripäeva Akadeemias, aadressil Vana-Lõuna 39/1, Tallinn.
Kestus:
6 akadeemilist tundi
Toimumiskoht:
Äripäeva Akadeemia
Keerulised olukorrad tabavad ettevõtet tihti ootamatult ning huvigruppide rahustamiseks ja võimalikult tõhusa töö jätkuvaks tagamiseks tuleb kiiresti tegutseda. Kommunikatsioonis on edukas see organisatsioon, kes teab täpselt millist sihtrühma on vaja kõnetada, millist kanalit selleks kasutada ning kuidas sõnumit mõjuvalt sõnastada.
Sageli peetakse kommunikatsiooniks ainult suhtlust ajakirjanikuga. Kuid kommunikatsioon ümbritseb meid kõikjal. See on sõnumites, mis liiguvad ettevõtte sees ja sealt välja. See on artikkel ajalehes, e-kiri nõukogule, klienditoe vastus telefonikõnele, slaidiesitlus koostööpartnerile ja uue strateegia juurutamine töötajatega.
Praegused pöördelised ajad vajavad eriti selgeid sõnumeid. Energiakriis, kliimamuutused, pandeemia, majanduslangus ning sõjalised konfliktid ja rändekriis on vaid mõned märksõnad, mis mõjutavad organisatsioonide arengut. Need tingivad organisatsioonides muudatusi ning keerulisi ja kiireid otsuseid, mille mõju on vaja selgelt ja mõjusalt, õigetele sihtgruppidele ja õigetes kanalites kommunikeerida. Selgete sõnumite ja läbimõeldud sõnumistrateegia abil on võimalik luua muutust inimeste mõttemustrites.
Koolituse käigus saab osaleja töötoa vormis ise kogeda ning analüüsida erinevaid keerulisi olukordi (koondamised, ärisuuna muudatused, alla ootuste käibe- ja kasumitulemused, teenuse hinnatõus) ning sõnastada selgeid sõnumeid koos läbimõeldud sõnumistrateegiaga.
Koolituse eesmärk on tõsta osalejate kommunikatsioonikompetentsi, et olla valmis oma ettevõtte siht- ja sidusrühmasid keerulistes olukordades kiiresti ja selgelt kõnetama.
Koolitusele on oodatud:
Koolitus sobib sulle juhul, kui vastad jaatavalt vähemalt ühele järgnevale küsimusele:
Koolituse tulemusena osaleja:
Koolituse läbinutele väljastatakse tunnistus. Tunnistuse väljastamise eelduseks on terves mahus koolitusel osalemine. Õpiväljundite saavutamist hinnatakse arutelude ja praktiliste tööde käigus.
Metoodiliselt on koolituspäev üles ehitatud miniloengutele (10-15 minutit), mis vahelduvad aktiivse harjutamisega ning keeruliste olukordade läbimängimisega, mis toimuvad nii individuaalselt, gruppides kui ka suure ringi aruteludes. Sisu on üles ehitatud aktiivse dialoogina osalejate ja koolitaja vahel, milles on oluline osaleja enda näidetel ja küsimustel ning koolitaja tagasisidel, mis aitab osalejatel siduda enda kogemusi ja õpitavaid oskusi.
Tagasiside koolitusele:
Siiri Metsamägi
Hansavest / sisuturundaja
"Koolitusel „Selgete sõnumite kommunikatsoon“ meeldis kõige rohkem see, et koolitaja Kadri Lainase praktiline kogemuspagas hõlmab mitut valdkonda. Koolitaja oli kommunikatsiooni teemad põhjalikult läbitöötanud ja andis neid professionaalselt edasi eluliste näidete toel. Koolituse põhiosa haakus teemadega laial skaalal, nii et iga osaleja leiab endale sobivat. Näiteks teema „Keeruline aeg“ käsitles seda, kuidas inimeste lugemisvõime järjest väheneb ja on vaja olla valmis muutusteks, et edastada selgeid ja täpseid sõnumeid. Üllatavalt jõudsime rühmatöös probleeme lahendades küllaltki sarnaste hoiakuteni, kuigi osalejaid oli väga erinevatest valdkondadest. Sõnumi sihtgrupist lähtuvat tõhusat koolitusmaterjali ilmestasid meeldejäävad slaidid ja hiljemgi oli huvitav materjali läbi töötada.
Sisukas koolitus mahtus ühte päeva. Äripäeva koolitused sellepärast meeldivadki, et aega ei kulu ebaolulisele, vaid materjal on tihe ja hästi liigendatud. Varasemalt olen toetunud Igor Rõtovi koolitusele „Kuidas luua loetav ja veenev sõnum“ ning Aivar Hundimäe koolitusele „Kuidas kirjutada arvamuslugu“. Kadri Lainase koolitus täiendas seniseid teadmisi ja õpetas seadma fookust, kuidas koostada sõnumit lühidalt ja kompaktselt, nii et oluline teave on sihtgrupile täpselt ja osavalt öeldud."
Kuula raadiosaadet koolitajaga:
Muinasjutu jutustamisel ja kriisikommunikatsioonil toimivad samad põhimõtted
Koolitaja Kadri Lainas on sõnumiagentuur Akkadian partner ja hinnatud kommunikatsiooniekspert, kes on koostanud ja ellu viinud kümneid strateegilisi kommunikatsiooniprojekte nii Eestis kui ka rahvusvahelisel tasandil.
Rikkalikule kogemusele tuginedes on Kadri nõustanud äriettevõtteid, vabaühendusi kui ka loonud sõnumistrateegiaid avalikule sektorile. Kadri pädevusteks on äristrateegiad, juhtimisküsimused, äristrateegia integreerimine turundus- ning kommunikatsioonitegevustesse.
Kadri on lõpetanud ühe maailma hinnatuima ärikooli, Rotterdam School of Management MsC korporatiivkommunikatsiooni erialal. Kadri on kommunikatsiooni valdkonnas töötanud enam kui 20 aastat, varasemalt Kalev Chocolate Factory segmendijuhina, kommunikatsioonibüroos JLS ja Prisma Peremarketi juhtkonnas.
Koolitaja Kadri Lainas on sõnumiagentuur Akkadian partner ja hinnatud kommunikatsiooniekspert, kes on koostanud ja ellu viinud kümneid strateegilisi kommunikatsiooniprojekte nii Eestis kui ka rahvusvahelisel tasandil.
Rikkalikule kogemusele tuginedes on Kadri nõustanud äriettevõtteid, vabaühendusi kui ka loonud sõnumistrateegiaid avalikule sektorile. Kadri pädevusteks on äristrateegiad, juhtimisküsimused, äristrateegia integreerimine turundus- ning kommunikatsioonitegevustesse.
Kadri on lõpetanud ühe maailma hinnatuima ärikooli, Rotterdam School of Management MsC korporatiivkommunikatsiooni erialal. Kadri on kommunikatsiooni valdkonnas töötanud enam kui 20 aastat, varasemalt Kalev Chocolate Factory segmendijuhina, kommunikatsioonibüroos JLS ja Prisma Peremarketi juhtkonnas.
09:45 – 10:00
Kogunemine ja tervituskohv
Koolitus toimub Äripäeva Akadeemias, aadressil Vana-Lõuna 39/1, Tallinn.
10:00 – 11:30
Kommunikatsiooni põhitõed
11:30 – 11:45
Kohvipaus
11:45 – 13:15
Juhi mõjusad sõnumid
13:15 – 14:00
Lõuna
14:00 – 15:30
Praktilise tegevusplaani koostamine
Kestus:
6 akadeemilist tundi
Toimumiskoht:
Äripäeva Akadeemia
Keerulised olukorrad tabavad ettevõtet tihti ootamatult ning huvigruppide rahustamiseks ja võimalikult tõhusa töö jätkuvaks tagamiseks tuleb kiiresti tegutseda. Kommunikatsioonis on edukas see organisatsioon, kes teab täpselt millist sihtrühma on vaja kõnetada, millist kanalit selleks kasutada ning kuidas sõnumit mõjuvalt sõnastada.
Sageli peetakse kommunikatsiooniks ainult suhtlust ajakirjanikuga. Kuid kommunikatsioon ümbritseb meid kõikjal. See on sõnumites, mis liiguvad ettevõtte sees ja sealt välja. See on artikkel ajalehes, e-kiri nõukogule, klienditoe vastus telefonikõnele, slaidiesitlus koostööpartnerile ja uue strateegia juurutamine töötajatega.
Praegused pöördelised ajad vajavad eriti selgeid sõnumeid. Energiakriis, kliimamuutused, pandeemia, majanduslangus ning sõjalised konfliktid ja rändekriis on vaid mõned märksõnad, mis mõjutavad organisatsioonide arengut. Need tingivad organisatsioonides muudatusi ning keerulisi ja kiireid otsuseid, mille mõju on vaja selgelt ja mõjusalt, õigetele sihtgruppidele ja õigetes kanalites kommunikeerida. Selgete sõnumite ja läbimõeldud sõnumistrateegia abil on võimalik luua muutust inimeste mõttemustrites.
Koolituse käigus saab osaleja töötoa vormis ise kogeda ning analüüsida erinevaid keerulisi olukordi (koondamised, ärisuuna muudatused, alla ootuste käibe- ja kasumitulemused, teenuse hinnatõus) ning sõnastada selgeid sõnumeid koos läbimõeldud sõnumistrateegiaga.
Koolituse eesmärk on tõsta osalejate kommunikatsioonikompetentsi, et olla valmis oma ettevõtte siht- ja sidusrühmasid keerulistes olukordades kiiresti ja selgelt kõnetama.
Koolitusele on oodatud:
Koolitus sobib sulle juhul, kui vastad jaatavalt vähemalt ühele järgnevale küsimusele:
Koolituse tulemusena osaleja:
Koolituse läbinutele väljastatakse tunnistus. Tunnistuse väljastamise eelduseks on terves mahus koolitusel osalemine. Õpiväljundite saavutamist hinnatakse arutelude ja praktiliste tööde käigus.
Metoodiliselt on koolituspäev üles ehitatud miniloengutele (10-15 minutit), mis vahelduvad aktiivse harjutamisega ning keeruliste olukordade läbimängimisega, mis toimuvad nii individuaalselt, gruppides kui ka suure ringi aruteludes. Sisu on üles ehitatud aktiivse dialoogina osalejate ja koolitaja vahel, milles on oluline osaleja enda näidetel ja küsimustel ning koolitaja tagasisidel, mis aitab osalejatel siduda enda kogemusi ja õpitavaid oskusi.
Tagasiside koolitusele:
Siiri Metsamägi
Hansavest / sisuturundaja
"Koolitusel „Selgete sõnumite kommunikatsoon“ meeldis kõige rohkem see, et koolitaja Kadri Lainase praktiline kogemuspagas hõlmab mitut valdkonda. Koolitaja oli kommunikatsiooni teemad põhjalikult läbitöötanud ja andis neid professionaalselt edasi eluliste näidete toel. Koolituse põhiosa haakus teemadega laial skaalal, nii et iga osaleja leiab endale sobivat. Näiteks teema „Keeruline aeg“ käsitles seda, kuidas inimeste lugemisvõime järjest väheneb ja on vaja olla valmis muutusteks, et edastada selgeid ja täpseid sõnumeid. Üllatavalt jõudsime rühmatöös probleeme lahendades küllaltki sarnaste hoiakuteni, kuigi osalejaid oli väga erinevatest valdkondadest. Sõnumi sihtgrupist lähtuvat tõhusat koolitusmaterjali ilmestasid meeldejäävad slaidid ja hiljemgi oli huvitav materjali läbi töötada.
Sisukas koolitus mahtus ühte päeva. Äripäeva koolitused sellepärast meeldivadki, et aega ei kulu ebaolulisele, vaid materjal on tihe ja hästi liigendatud. Varasemalt olen toetunud Igor Rõtovi koolitusele „Kuidas luua loetav ja veenev sõnum“ ning Aivar Hundimäe koolitusele „Kuidas kirjutada arvamuslugu“. Kadri Lainase koolitus täiendas seniseid teadmisi ja õpetas seadma fookust, kuidas koostada sõnumit lühidalt ja kompaktselt, nii et oluline teave on sihtgrupile täpselt ja osavalt öeldud."
Kuula raadiosaadet koolitajaga:
Muinasjutu jutustamisel ja kriisikommunikatsioonil toimivad samad põhimõtted
Koolitaja Kadri Lainas on sõnumiagentuur Akkadian partner ja hinnatud kommunikatsiooniekspert, kes on koostanud ja ellu viinud kümneid strateegilisi kommunikatsiooniprojekte nii Eestis kui ka rahvusvahelisel tasandil.
Rikkalikule kogemusele tuginedes on Kadri nõustanud äriettevõtteid, vabaühendusi kui ka loonud sõnumistrateegiaid avalikule sektorile. Kadri pädevusteks on äristrateegiad, juhtimisküsimused, äristrateegia integreerimine turundus- ning kommunikatsioonitegevustesse.
Kadri on lõpetanud ühe maailma hinnatuima ärikooli, Rotterdam School of Management MsC korporatiivkommunikatsiooni erialal. Kadri on kommunikatsiooni valdkonnas töötanud enam kui 20 aastat, varasemalt Kalev Chocolate Factory segmendijuhina, kommunikatsioonibüroos JLS ja Prisma Peremarketi juhtkonnas.
Koolitaja Kadri Lainas on sõnumiagentuur Akkadian partner ja hinnatud kommunikatsiooniekspert, kes on koostanud ja ellu viinud kümneid strateegilisi kommunikatsiooniprojekte nii Eestis kui ka rahvusvahelisel tasandil.
Rikkalikule kogemusele tuginedes on Kadri nõustanud äriettevõtteid, vabaühendusi kui ka loonud sõnumistrateegiaid avalikule sektorile. Kadri pädevusteks on äristrateegiad, juhtimisküsimused, äristrateegia integreerimine turundus- ning kommunikatsioonitegevustesse.
Kadri on lõpetanud ühe maailma hinnatuima ärikooli, Rotterdam School of Management MsC korporatiivkommunikatsiooni erialal. Kadri on kommunikatsiooni valdkonnas töötanud enam kui 20 aastat, varasemalt Kalev Chocolate Factory segmendijuhina, kommunikatsioonibüroos JLS ja Prisma Peremarketi juhtkonnas.
09:45 – 10:00
Kogunemine ja tervituskohv
Koolitus toimub Äripäeva Akadeemias, aadressil Vana-Lõuna 39/1, Tallinn.
10:00 – 11:30
Kommunikatsiooni põhitõed
11:30 – 11:45
Kohvipaus
11:45 – 13:15
Juhi mõjusad sõnumid
13:15 – 14:00
Lõuna
14:00 – 15:30
Praktilise tegevusplaani koostamine
Hind | Osalejaid | |
---|---|---|
02.11.2023 Selgete sõnumite kommunikatsioon | 495,00 € 594,00 € km-ga | 0 |
02.11.2023 Selgete sõnumite kommunikatsioon OsalejaidHind 0 495,00 € 594,00 € km-ga |
Registreerudes e-poe, e-kirja või telefoni teel, saadame Teile arve ja täpsema info osalemise kohta.
Üks nädal enne igat koolituspäeva saadame Teile e-kirjaga meenutuse osalemise infoga.
Koolitusel osalemine on nimeline, kuid saate osalejat tasuta muuta kuni koolitusprogrammi alguseni.
Äripäeva Akadeemia on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner. Tutvuge koolituskaardi infoga SIIN.
Täpsema info saamiseks võtke meiega ühendust telefonil 667 0439 või [email protected].
Kui Te ei saa mingil põhjusel osaleda, palun andke sellest teada e-posti aadressil [email protected]. Kui teatate oma mitteosalemisest kuni nädal enne kogu koolitusprogrammi algust, pakume mõnd muud samaväärset koolitust samal hooajal või tagastame 100% tasutud koolituse maksumusest; kui teatate vähemalt 3 tööpäeva varem, tagastame 50%. Muul juhul kuulub arve tasumisele.
Aadress
Vana-Lõuna 39/1, TallinnÄripäeva Akadeemia | Vana-Lõuna 39/1, Tallinn | 667 0439 | [email protected]