Värbamisturundus

Kuidas värbamisturunduse abil konkurentidest eristuda, talente ligi meelitada ja tööandja brändi tugevdada?

Värbamisturundus

Kestus:

8 akadeemilist tundi

Toimumiskoht:

Äripäeva Akadeemia

Eestis on üle 5500 vaba töökoha ning võitlus parimate talentide nimel utsitab tööandjad värbamisele värske nurga alt lähenema. Tööturu muutustega sammu pidamine on iga ettevõtte argipäevane reaalsus ning kandidaatide värbamine üha spetsiifilisemaid teadmisi nõudev protsess. Läbi sisuloome tekstide, värbamiskanalite valiku ning erinevate digiturundustehnikate kaudu, mängib värbamisturundus ettevõtte populaarsuse kasvatamisel ja nähtavamaks tegemisel olulist rolli. Koolitus keskendub värbamisturunduse tehnikatele ning julgustab tööandjaid värbamisele uuemal viisil lähenema. Tööandjad, kes oskavad värbamisele uudselt  läheneda, on tööjõuturul edukamad. Teadliku värbamisturunduse kaudu on võimalik kõnetada Sinu ettevõttele kõige olulisemat sihtrühma ja tuua Sinuni potentsiaalseid töötajaid, kes tööturul aktiivselt tööd ei otsi.

Koolituse  eesmärk on anda osalejatele ülevaade värbamisturunduse strateegiatest, meetoditest ja selle mitmekülgsetest nüanssidest, mille kaudu on võimalik konkurentidest eristuda, suurendada sobivate kandidaatide arvu ning tugevdada tööandja brändi, kasutades kaasaegseid värbamiskanaleid ja sisuloome strateegiaid.

Koolitusele on oodatud värbamisspetsialistid, värbamisassistendid, personalijuhid, HR-valdkonna huvilised, ettevõtete juhid ehk kõik, kes puutuvad  ettevõttes kokku värbamisega.

Koolitus sobib Sulle juhul, kui vastad jaatavalt vähemalt ühele järgnevale küsimusele:

  • Kas soovid ligi meelitada rohkem sobivate oskustega kandidaate?
  • Sul on elementaarsed teadmised turundusest, kuid Sa ei oska neid värbamisel enda kasuks pöörata?
  • Sul on soov omandada uusi innovaatilisi ideid ja kuulda praktilisi näiteid, mis aitavad värbamise strateegilisemaks muuta?
  • Soovid olla värbamises tehniliselt kompetentsem?

Koolitusel käsitletavad teemad:

  • Mis on värbamisturundus ja miks on see tänapäeva konkureerivas töömaailmas oluline;
  • Ülevaade kõige olulisematest ja kaasaegsematest kanalitest, mida värbamisturul sobivate kandiaatide leidmiseks kasutada;
  • Koolitajate kogemuslood ja praktilised näited atraktiivse töökuulutuse kujundamiseks ning sotsiaalmeediast potentsiaalsete, kuid passiivsete kandidaatide leidmiseks;
  • Kuidas luua iseseisvalt atraktiivset sisu, et õiget sihtrühma kõnetada - copywriting;
  • Värbaja tehnilise teadlikkuse suurendamine digiturundusest;
  • Elulised näiteid, mida on ettevõtted rakendanud kandidaatide ligimeelitamiseks;
  • Kuidas säästa hea värbamisturundusega aega ja raha. Erinevad mõõdikud, millega hinnata värbamiskampaania edukust;
  • Strateegiline ja praktiline ülevaade värbamisturundusest, mida saab peale koolitust koheselt rakendada. Lisaks saab iga osaleja kaasa praktilise „To Do“ listi, mille abil on kergem edaspidi orienteeruda.

 Koolituse tulemusel osaleja:

  • omab laiemat pilti värbamisturundusest;
  • oskab rakendada vähemalt 3-4 praktilist tehnikat, mis aitavad elavdada ettevõtte värbamistegevusi ja muuta ettevõte potentsiaalsete kandidaatide jaoks nähtavamaks;
  • teeb vahet tööandja turundusel ja värbamisturundusel;
  • omandab esmased copywriting oskused;
  • oskab disainida atraktiivset töökuulutust;
  • on värbamistrunduses tehniliselt pädevam.

Koolitus koosneb nii teoreetilisest, kui praktilisest osast, mis tagab tervikliku õpikogemuse.

Koolitusele tulles tuleks osalejatel kaasa võtta sülearvuti, et koolituse käigus õpitu praktiliselt läbi harjutada ning kinnistada. Kindlasti ära unusta ka sülearvuti laadijat!

Koolitajal on õigus lähtuvalt koolitusgrupi vajadustest programmi kohandada.

Koolituse läbinutele väljastatakse tunnistus. Tunnistuse väljastamise eelduseks on terves mahus koolitusel osalemine ja õpiväljundite saavutamine. Õpiväljundite saavutamist hinnatakse arutelude, reflektsiooni ning praktiliste tööde käigus. Osalejale, kes õpiväljundeid saavutanud ei ole, väljastatakse soovi korral koolitusel osalemise kohta tõend.

Koolitusgrupi suurus: 6-16 osalejat
Maht: 8 akadeemilist tundi

Kontaktõpe toimub hästi valgustatud, hubases, piisava suurusega ruumis, mille laudade ja toolide asetust on võimalik muuta vastavalt vajadusele. Ratastooliga ligipääs on tagatud. Koolitus toimub eesti keeles.

Äripäeva Akadeemia on Eesti Töötukassa koolituskaardi partner.

Koolitajad

  • Inge-Helene Pello

    Tööandja turundus- ja värbamisagentuuri Brandem värbamiskonsultant

    Tal on pikaajaline töökogemus nii karjäärispetsialisti, kui värbajana. Igapäevaselt töötab ta värbamiskonsultandina ettevõttes Brandem Baltic OÜ. Varasemalt töötas Inge-Helene Eesti Töötukassas, kus viis läbi arvukalt koolitusi tööotsijatele ja nõustas tööandjaid.

    Tänases töös värbajana puutub Inge-Helene kokku kandidaatide ootuste ja tööandjate soovidega, aidates neil üksteist leida.

    Hariduselt on Inge-Helene omandanud magistrikraadid rahvusvahelises ajakirjanduses kui ka muusika produtseerimises ja helitehnikas, Suurbritannias, Walesis (Cardiff University ja University of South Wales). Saadud kogemusi rakendab Inge-Helene nii töös kui hobitegevustes, milleks on kirjutamine, kunst ja videotöötlus. Lisaks omandas Inge-Helene 2019. aastal ka “Karjääriinfo spetsialist - tase 6” kutsetunnistuse.

    Inge-Helene Pello

    Tööandja turundus- ja värbamisagentuuri Brandem värbamiskonsultant

    Tal on pikaajaline töökogemus nii karjäärispetsialisti, kui värbajana. Igapäevaselt töötab ta värbamiskonsultandina ettevõttes Brandem Baltic OÜ. Varasemalt töötas Inge-Helene Eesti Töötukassas, kus viis läbi arvukalt koolitusi tööotsijatele ja nõustas tööandjaid.

    Tänases töös värbajana puutub Inge-Helene kokku kandidaatide ootuste ja tööandjate soovidega, aidates neil üksteist leida.

    Hariduselt on Inge-Helene omandanud magistrikraadid rahvusvahelises ajakirjanduses kui ka muusika produtseerimises ja helitehnikas, Suurbritannias, Walesis (Cardiff University ja University of South Wales). Saadud kogemusi rakendab Inge-Helene nii töös kui hobitegevustes, milleks on kirjutamine, kunst ja videotöötlus. Lisaks omandas Inge-Helene 2019. aastal ka “Karjääriinfo spetsialist - tase 6” kutsetunnistuse.

  • Minna-Maria Lõbus

    Tööandja turundus- ja värbamisagentuuri Brandem tegevjuht ja partner

    Tal on värbamise ja tööandja brändingu valdkonnas kogemust üle 11 aasta. Minna-Maria on töötanud värbamiskonsultandina CV Keskuses, hetkel juhib värbamis- ja tööandja turunduse agentuuri Brandem Baltic OÜ.

    Tema igapäevatöö hõlmab värbamise ja tööandjate mainekujundamisega tegelemist, andes talle praktilise ülevaate tööturul toimuvast, tööturu ootustest ning võimalustest, kuidas tööandjad saavad keerulises olukorras eristuda.

    Minna-Maria on oma karjääri jooksul koolitanud üle mitmesaja värbamise ja tööandja turunduse valdkonna spetsialisti nii avalikus- kui ka erasektoris. Lisaks on ta andnud loenguid ülikoolides ja esinenud Värbamiskonverentsil. Ta on omandanud magistrikraadi avalikus halduses Tallinna Tehnikaülikoolis.

    Minna-Maria Lõbus

    Tööandja turundus- ja värbamisagentuuri Brandem tegevjuht ja partner

    Tal on värbamise ja tööandja brändingu valdkonnas kogemust üle 11 aasta. Minna-Maria on töötanud värbamiskonsultandina CV Keskuses, hetkel juhib värbamis- ja tööandja turunduse agentuuri Brandem Baltic OÜ.

    Tema igapäevatöö hõlmab värbamise ja tööandjate mainekujundamisega tegelemist, andes talle praktilise ülevaate tööturul toimuvast, tööturu ootustest ning võimalustest, kuidas tööandjad saavad keerulises olukorras eristuda.

    Minna-Maria on oma karjääri jooksul koolitanud üle mitmesaja värbamise ja tööandja turunduse valdkonna spetsialisti nii avalikus- kui ka erasektoris. Lisaks on ta andnud loenguid ülikoolides ja esinenud Värbamiskonverentsil. Ta on omandanud magistrikraadi avalikus halduses Tallinna Tehnikaülikoolis.

Ajakava

09:30 – 09:45

Kogunemine ja tervituskohv

09:45 – 11:30

VÄRBAMINE = TURUNDUS + MÜÜK

  • Mis on värbamisturundus ning miks oleme täna sellest rääkimas?
  • Mida ootavad kandidaadid tänapäeva tööturul?
  • Tööandja bränding värbamises ning selle osatähtsus.
  • Praktilised näited värbamisturundusest.

11:30 – 11:45

Kohvipaus

11:45 – 13:15

SISENDI KOGUMINE ja ETTEVALMISTUS

  • Kandidaadi persoona kaardistamine ja sihtühmade valik.
  • Kuidas valida sobivad turunduskanalid?
  • Kuidas luua atraktiivsed värbamismaterjalid? (töökuulutus, maandumisleht, reklaamid, videod)
  • Copywriting – mis on copywriting, miks on seda vaja, kuidas omandada esmased oskused ning kuidas saadud oskusi värbamises rakendada?

Praktiline kirjalik harjutus persoonade loomiseks ja sihtrühma kaardistamiseks; grupitöö copywriting ülesande sooritamiseks.

13:15 – 14:00

Lõuna

14:00 – 15:30

VÄRBAMISKAMPAANIA LÄBIVIIMINE 1/2

  • Digiturunduse nipid – praktilised ja tehnilised näpunäited
  • Tasulised ja tasuta võimalused kampaania läbiviimiseks - millised on peamised erinevused?
  • Kampaaniate seadistamine – kuidas värbamiskampaaniat seadistada ja milliseid teadmisi on selleks vaja?
  • Tarkvara kasutamine, automatiseerimine (videointervjuud) - kuidas aitab automatiseerimine värbamisprotsesse lihtsustada?

15:30 – 15:45

Kohvipaus

15:45 – 17:00

VÄRBAMISKAMPAANIA LÄBIVIIMINE 2/2

  • Kuidas tulemusi mõõta? - kuidas hinnata, kas kampaania oli edukas?
  • Kandidaadikogemus ja brändisaadikud värbamises - kandidaatide ootused ning ettevõttesisese potentsiaali rakendamine – ole oma ettevõtte brändisaadik
  • Päeva kokkuvõte ja reflektsioon
Värbamisturundus

Kestus:

8 akadeemilist tundi

Toimumiskoht:

Äripäeva Akadeemia

Eestis on üle 5500 vaba töökoha ning võitlus parimate talentide nimel utsitab tööandjad värbamisele värske nurga alt lähenema. Tööturu muutustega sammu pidamine on iga ettevõtte argipäevane reaalsus ning kandidaatide värbamine üha spetsiifilisemaid teadmisi nõudev protsess. Läbi sisuloome tekstide, värbamiskanalite valiku ning erinevate digiturundustehnikate kaudu, mängib värbamisturundus ettevõtte populaarsuse kasvatamisel ja nähtavamaks tegemisel olulist rolli. Koolitus keskendub värbamisturunduse tehnikatele ning julgustab tööandjaid värbamisele uuemal viisil lähenema. Tööandjad, kes oskavad värbamisele uudselt  läheneda, on tööjõuturul edukamad. Teadliku värbamisturunduse kaudu on võimalik kõnetada Sinu ettevõttele kõige olulisemat sihtrühma ja tuua Sinuni potentsiaalseid töötajaid, kes tööturul aktiivselt tööd ei otsi.

Koolituse  eesmärk on anda osalejatele ülevaade värbamisturunduse strateegiatest, meetoditest ja selle mitmekülgsetest nüanssidest, mille kaudu on võimalik konkurentidest eristuda, suurendada sobivate kandidaatide arvu ning tugevdada tööandja brändi, kasutades kaasaegseid värbamiskanaleid ja sisuloome strateegiaid.

Koolitusele on oodatud värbamisspetsialistid, värbamisassistendid, personalijuhid, HR-valdkonna huvilised, ettevõtete juhid ehk kõik, kes puutuvad  ettevõttes kokku värbamisega.

Koolitus sobib Sulle juhul, kui vastad jaatavalt vähemalt ühele järgnevale küsimusele:

  • Kas soovid ligi meelitada rohkem sobivate oskustega kandidaate?
  • Sul on elementaarsed teadmised turundusest, kuid Sa ei oska neid värbamisel enda kasuks pöörata?
  • Sul on soov omandada uusi innovaatilisi ideid ja kuulda praktilisi näiteid, mis aitavad värbamise strateegilisemaks muuta?
  • Soovid olla värbamises tehniliselt kompetentsem?

Koolitusel käsitletavad teemad:

  • Mis on värbamisturundus ja miks on see tänapäeva konkureerivas töömaailmas oluline;
  • Ülevaade kõige olulisematest ja kaasaegsematest kanalitest, mida värbamisturul sobivate kandiaatide leidmiseks kasutada;
  • Koolitajate kogemuslood ja praktilised näited atraktiivse töökuulutuse kujundamiseks ning sotsiaalmeediast potentsiaalsete, kuid passiivsete kandidaatide leidmiseks;
  • Kuidas luua iseseisvalt atraktiivset sisu, et õiget sihtrühma kõnetada - copywriting;
  • Värbaja tehnilise teadlikkuse suurendamine digiturundusest;
  • Elulised näiteid, mida on ettevõtted rakendanud kandidaatide ligimeelitamiseks;
  • Kuidas säästa hea värbamisturundusega aega ja raha. Erinevad mõõdikud, millega hinnata värbamiskampaania edukust;
  • Strateegiline ja praktiline ülevaade värbamisturundusest, mida saab peale koolitust koheselt rakendada. Lisaks saab iga osaleja kaasa praktilise „To Do“ listi, mille abil on kergem edaspidi orienteeruda.

 Koolituse tulemusel osaleja:

  • omab laiemat pilti värbamisturundusest;
  • oskab rakendada vähemalt 3-4 praktilist tehnikat, mis aitavad elavdada ettevõtte värbamistegevusi ja muuta ettevõte potentsiaalsete kandidaatide jaoks nähtavamaks;
  • teeb vahet tööandja turundusel ja värbamisturundusel;
  • omandab esmased copywriting oskused;
  • oskab disainida atraktiivset töökuulutust;
  • on värbamistrunduses tehniliselt pädevam.

Koolitus koosneb nii teoreetilisest, kui praktilisest osast, mis tagab tervikliku õpikogemuse.

Koolitusele tulles tuleks osalejatel kaasa võtta sülearvuti, et koolituse käigus õpitu praktiliselt läbi harjutada ning kinnistada. Kindlasti ära unusta ka sülearvuti laadijat!

Koolitajal on õigus lähtuvalt koolitusgrupi vajadustest programmi kohandada.

Koolituse läbinutele väljastatakse tunnistus. Tunnistuse väljastamise eelduseks on terves mahus koolitusel osalemine ja õpiväljundite saavutamine. Õpiväljundite saavutamist hinnatakse arutelude, reflektsiooni ning praktiliste tööde käigus. Osalejale, kes õpiväljundeid saavutanud ei ole, väljastatakse soovi korral koolitusel osalemise kohta tõend.

Koolitusgrupi suurus: 6-16 osalejat
Maht: 8 akadeemilist tundi

Kontaktõpe toimub hästi valgustatud, hubases, piisava suurusega ruumis, mille laudade ja toolide asetust on võimalik muuta vastavalt vajadusele. Ratastooliga ligipääs on tagatud. Koolitus toimub eesti keeles.

Äripäeva Akadeemia on Eesti Töötukassa koolituskaardi partner.

Koolitajad

  • Inge-Helene Pello

    Tööandja turundus- ja värbamisagentuuri Brandem värbamiskonsultant

    Tal on pikaajaline töökogemus nii karjäärispetsialisti, kui värbajana. Igapäevaselt töötab ta värbamiskonsultandina ettevõttes Brandem Baltic OÜ. Varasemalt töötas Inge-Helene Eesti Töötukassas, kus viis läbi arvukalt koolitusi tööotsijatele ja nõustas tööandjaid.

    Tänases töös värbajana puutub Inge-Helene kokku kandidaatide ootuste ja tööandjate soovidega, aidates neil üksteist leida.

    Hariduselt on Inge-Helene omandanud magistrikraadid rahvusvahelises ajakirjanduses kui ka muusika produtseerimises ja helitehnikas, Suurbritannias, Walesis (Cardiff University ja University of South Wales). Saadud kogemusi rakendab Inge-Helene nii töös kui hobitegevustes, milleks on kirjutamine, kunst ja videotöötlus. Lisaks omandas Inge-Helene 2019. aastal ka “Karjääriinfo spetsialist - tase 6” kutsetunnistuse.

    Inge-Helene Pello

    Tööandja turundus- ja värbamisagentuuri Brandem värbamiskonsultant

    Tal on pikaajaline töökogemus nii karjäärispetsialisti, kui värbajana. Igapäevaselt töötab ta värbamiskonsultandina ettevõttes Brandem Baltic OÜ. Varasemalt töötas Inge-Helene Eesti Töötukassas, kus viis läbi arvukalt koolitusi tööotsijatele ja nõustas tööandjaid.

    Tänases töös värbajana puutub Inge-Helene kokku kandidaatide ootuste ja tööandjate soovidega, aidates neil üksteist leida.

    Hariduselt on Inge-Helene omandanud magistrikraadid rahvusvahelises ajakirjanduses kui ka muusika produtseerimises ja helitehnikas, Suurbritannias, Walesis (Cardiff University ja University of South Wales). Saadud kogemusi rakendab Inge-Helene nii töös kui hobitegevustes, milleks on kirjutamine, kunst ja videotöötlus. Lisaks omandas Inge-Helene 2019. aastal ka “Karjääriinfo spetsialist - tase 6” kutsetunnistuse.

  • Minna-Maria Lõbus

    Tööandja turundus- ja värbamisagentuuri Brandem tegevjuht ja partner

    Tal on värbamise ja tööandja brändingu valdkonnas kogemust üle 11 aasta. Minna-Maria on töötanud värbamiskonsultandina CV Keskuses, hetkel juhib värbamis- ja tööandja turunduse agentuuri Brandem Baltic OÜ.

    Tema igapäevatöö hõlmab värbamise ja tööandjate mainekujundamisega tegelemist, andes talle praktilise ülevaate tööturul toimuvast, tööturu ootustest ning võimalustest, kuidas tööandjad saavad keerulises olukorras eristuda.

    Minna-Maria on oma karjääri jooksul koolitanud üle mitmesaja värbamise ja tööandja turunduse valdkonna spetsialisti nii avalikus- kui ka erasektoris. Lisaks on ta andnud loenguid ülikoolides ja esinenud Värbamiskonverentsil. Ta on omandanud magistrikraadi avalikus halduses Tallinna Tehnikaülikoolis.

    Minna-Maria Lõbus

    Tööandja turundus- ja värbamisagentuuri Brandem tegevjuht ja partner

    Tal on värbamise ja tööandja brändingu valdkonnas kogemust üle 11 aasta. Minna-Maria on töötanud värbamiskonsultandina CV Keskuses, hetkel juhib värbamis- ja tööandja turunduse agentuuri Brandem Baltic OÜ.

    Tema igapäevatöö hõlmab värbamise ja tööandjate mainekujundamisega tegelemist, andes talle praktilise ülevaate tööturul toimuvast, tööturu ootustest ning võimalustest, kuidas tööandjad saavad keerulises olukorras eristuda.

    Minna-Maria on oma karjääri jooksul koolitanud üle mitmesaja värbamise ja tööandja turunduse valdkonna spetsialisti nii avalikus- kui ka erasektoris. Lisaks on ta andnud loenguid ülikoolides ja esinenud Värbamiskonverentsil. Ta on omandanud magistrikraadi avalikus halduses Tallinna Tehnikaülikoolis.

Ajakava

09:30 – 09:45

Kogunemine ja tervituskohv

09:45 – 11:30

VÄRBAMINE = TURUNDUS + MÜÜK

  • Mis on värbamisturundus ning miks oleme täna sellest rääkimas?
  • Mida ootavad kandidaadid tänapäeva tööturul?
  • Tööandja bränding värbamises ning selle osatähtsus.
  • Praktilised näited värbamisturundusest.

11:30 – 11:45

Kohvipaus

11:45 – 13:15

SISENDI KOGUMINE ja ETTEVALMISTUS

  • Kandidaadi persoona kaardistamine ja sihtühmade valik.
  • Kuidas valida sobivad turunduskanalid?
  • Kuidas luua atraktiivsed värbamismaterjalid? (töökuulutus, maandumisleht, reklaamid, videod)
  • Copywriting – mis on copywriting, miks on seda vaja, kuidas omandada esmased oskused ning kuidas saadud oskusi värbamises rakendada?

Praktiline kirjalik harjutus persoonade loomiseks ja sihtrühma kaardistamiseks; grupitöö copywriting ülesande sooritamiseks.

13:15 – 14:00

Lõuna

14:00 – 15:30

VÄRBAMISKAMPAANIA LÄBIVIIMINE 1/2

  • Digiturunduse nipid – praktilised ja tehnilised näpunäited
  • Tasulised ja tasuta võimalused kampaania läbiviimiseks - millised on peamised erinevused?
  • Kampaaniate seadistamine – kuidas värbamiskampaaniat seadistada ja milliseid teadmisi on selleks vaja?
  • Tarkvara kasutamine, automatiseerimine (videointervjuud) - kuidas aitab automatiseerimine värbamisprotsesse lihtsustada?

15:30 – 15:45

Kohvipaus

15:45 – 17:00

VÄRBAMISKAMPAANIA LÄBIVIIMINE 2/2

  • Kuidas tulemusi mõõta? - kuidas hinnata, kas kampaania oli edukas?
  • Kandidaadikogemus ja brändisaadikud värbamises - kandidaatide ootused ning ettevõttesisese potentsiaali rakendamine – ole oma ettevõtte brändisaadik
  • Päeva kokkuvõte ja reflektsioon

Lisainfo

Registreerudes e-poe, e-kirja või telefoni teel, saadame Teile arve ja täpsema info osalemise kohta.
Üks nädal enne igat koolituspäeva saadame Teile e-kirjaga meenutuse osalemise infoga.

Koolitusel osalemine on nimeline, kuid saate osalejat tasuta muuta kuni koolitusprogrammi alguseni. 

Tühistamisinfo

Kui te ei saa mingil põhjusel koolitusel osaleda, palun andke sellest teada e-posti aadressil [email protected]. Kui teatate mitteosalemisest vähemalt 7 kalendripäeva ette, lepime Teiega kokku uue aja või tagastame 100% koolituse maksumusest. Tagastame koolituse osalustasu täismahus juhul, kui pole tehtud koolituse korraldamisega seotud kulutusi (ostetud õppematerjale jms). Koolitusele mitteilmumisel, sellest mitteteatamisel või koolituse poolelijätmisel õppetasu ei tagastata.

Asukoht ja kontaktid

Aadress

Vana-Lõuna 39/1, Tallinn
© AS Äripäev 2000-2024
  • Aadress: Vana Lõuna 39/1, 19094 Tallinn
  • Klienditugi: 667 0099 (8:15-17:00)
  • E-post: [email protected]