Veebipraktikum: Google Analytics 4

Kuidas muuta veebianalüütika investeeringuks?

Veebipraktikum: Google Analytics 4

Kestus:

4 akadeemilist tundi

Suurenda oma veebilehe müügitulemusi Google Analytics 4 praktikumi abil! Sul on olemas veebilehe andmed, aga Sa tunned, et ei oska neid tõhusalt ära kasutada? Praktikum valmistab osalejad ette tööks veebianalüütikaga, et selle põhjal tõsta turundustegevuste ja veebilehe efektiivsust.

Lisaks annab praktikum ülevaate, kuidas mõjutab 6.03.2024 jõustunud Digital Markets Act (DMA) veebianalüütika andmete kogumist ning kuidas tänaseid seadistusi korrigeerida, et see oleks uuenenud nõuetega vastavuses.

Praktikumi eesmärk on anda osalejatele teadmised Google Analytics 4 peamistest funktsioonidest ja võimalustest, mis aitavad teha paremaid otsuseid ning kasvatada ettevõtte käivet.

Sihtgrupp: veebianalüütikud, digiturundajad, turundusspetsialistid – inimesed, kelle ülesandeks on turundustegevuste ja veebilehe tulemuste kasvatamine

Koolitusest saavad enim kasu osalejad, kellel on paariaastane kogemus veebianalüütika info põhjal otsuste tegemisega.

Praktikumil osalemise soovitatavad eeldused:

  • Edit/Publish/Admin ligipääsud ettevõtte Google Tag Manager ja Google Analytics kontodele;
  • ülevaade ettevõtte tänasest klienditeekonnast, olulistest goal`idest ja event’idest.

Praktikumi tulemusena osaleja:

  • suudab auditeerida ettevõtte veebianalüütika hetkeseisu;
  • leiab veebianalüütikast soovitud andmed ja mõistab nende tähendust;
  • oskab raporteid muuta ja automatiseerida;
  • oskab veebianalüütika põhjal leida võimalused ettevõtte käibe kasvatamiseks;
  • teab, milline on 2024. a toimuvate muudatuste mõju veebianalüütikale ja milliseid muudatusi on ettevõtetel vaja teha.

Metoodika

Praktikumil kasutatakse loengu formaati olulise taustainfo tutvustamiseks, töötoa formaati praktiliste oskuste läbitöötamiseks ning miniteste õpitu omandamiseks. Praktikumil on küsimuste-vastuste plokid, kus osalejad saavad omandatud teadmisi kontrollida ning küsida täiendavat infot.

Maht: 4 akadeemilist tundi

 

Praktikumi viib läbi Harlis Velk.

Harlis Velk on Eesti suurima digiagentuuri MBD tiimijuht, koolitaja ja spetsialist. Tema töö sisuks on otsingukampaaniate, veebianalüütika ja dashboard’ide tiimide juhtimine ja nõustamine. Harlisel on üle 10 aasta kogemusi digiturunduse, veebianalüütika ja ettevõtete tulemuste kasvatamisega.

Selle aja jooksul on tema käe alt läbi käinud üle 2000 Google Ads ja Google Analytics konto. Ta on läbi viinud üle 200 koolituse nii algajatele kui edasijõudnutele järgmistel teemadel: Google Analytics, Google Ads, Google Tag Manager ja Looker Studio (endine Google Data Studio).

Google Ads ja Google Analytics koolitusi on Harlis teinud Eestis ka Google Certified Trainer programmi raames.

Koolitajad

  • Harlis Velk

    Eesti suurima digiagentuuri MBD tiimijuht, koolitaja ja spetsialist

    Harlis Velk

    Eesti suurima digiagentuuri MBD tiimijuht, koolitaja ja spetsialist

Ajakava

09:45 – 10:00

Kogunemine veebikeskkonda ning praktikumi lainele häälestumin

Koolitus toimub Microsoft Teams vahendusel.

10:00 – 11:30

1. teemaplokk

11:30 – 11:45

Sirutuspaus

11:45 – 13:15

2. teemaplokk

Veebipraktikum: Google Analytics 4

Kestus:

4 akadeemilist tundi

Suurenda oma veebilehe müügitulemusi Google Analytics 4 praktikumi abil! Sul on olemas veebilehe andmed, aga Sa tunned, et ei oska neid tõhusalt ära kasutada? Praktikum valmistab osalejad ette tööks veebianalüütikaga, et selle põhjal tõsta turundustegevuste ja veebilehe efektiivsust.

Lisaks annab praktikum ülevaate, kuidas mõjutab 6.03.2024 jõustunud Digital Markets Act (DMA) veebianalüütika andmete kogumist ning kuidas tänaseid seadistusi korrigeerida, et see oleks uuenenud nõuetega vastavuses.

Praktikumi eesmärk on anda osalejatele teadmised Google Analytics 4 peamistest funktsioonidest ja võimalustest, mis aitavad teha paremaid otsuseid ning kasvatada ettevõtte käivet.

Sihtgrupp: veebianalüütikud, digiturundajad, turundusspetsialistid – inimesed, kelle ülesandeks on turundustegevuste ja veebilehe tulemuste kasvatamine

Koolitusest saavad enim kasu osalejad, kellel on paariaastane kogemus veebianalüütika info põhjal otsuste tegemisega.

Praktikumil osalemise soovitatavad eeldused:

  • Edit/Publish/Admin ligipääsud ettevõtte Google Tag Manager ja Google Analytics kontodele;
  • ülevaade ettevõtte tänasest klienditeekonnast, olulistest goal`idest ja event’idest.

Praktikumi tulemusena osaleja:

  • suudab auditeerida ettevõtte veebianalüütika hetkeseisu;
  • leiab veebianalüütikast soovitud andmed ja mõistab nende tähendust;
  • oskab raporteid muuta ja automatiseerida;
  • oskab veebianalüütika põhjal leida võimalused ettevõtte käibe kasvatamiseks;
  • teab, milline on 2024. a toimuvate muudatuste mõju veebianalüütikale ja milliseid muudatusi on ettevõtetel vaja teha.

Metoodika

Praktikumil kasutatakse loengu formaati olulise taustainfo tutvustamiseks, töötoa formaati praktiliste oskuste läbitöötamiseks ning miniteste õpitu omandamiseks. Praktikumil on küsimuste-vastuste plokid, kus osalejad saavad omandatud teadmisi kontrollida ning küsida täiendavat infot.

Maht: 4 akadeemilist tundi

 

Praktikumi viib läbi Harlis Velk.

Harlis Velk on Eesti suurima digiagentuuri MBD tiimijuht, koolitaja ja spetsialist. Tema töö sisuks on otsingukampaaniate, veebianalüütika ja dashboard’ide tiimide juhtimine ja nõustamine. Harlisel on üle 10 aasta kogemusi digiturunduse, veebianalüütika ja ettevõtete tulemuste kasvatamisega.

Selle aja jooksul on tema käe alt läbi käinud üle 2000 Google Ads ja Google Analytics konto. Ta on läbi viinud üle 200 koolituse nii algajatele kui edasijõudnutele järgmistel teemadel: Google Analytics, Google Ads, Google Tag Manager ja Looker Studio (endine Google Data Studio).

Google Ads ja Google Analytics koolitusi on Harlis teinud Eestis ka Google Certified Trainer programmi raames.

Koolitajad

  • Harlis Velk

    Eesti suurima digiagentuuri MBD tiimijuht, koolitaja ja spetsialist

    Harlis Velk

    Eesti suurima digiagentuuri MBD tiimijuht, koolitaja ja spetsialist

Ajakava

09:45 – 10:00

Kogunemine veebikeskkonda ning praktikumi lainele häälestumin

Koolitus toimub Microsoft Teams vahendusel.

10:00 – 11:30

1. teemaplokk

11:30 – 11:45

Sirutuspaus

11:45 – 13:15

2. teemaplokk

Registreerimine

Hind
Osalejaid

06.06.2024 Veebipraktikum: Google Analytics 4

199,00 €

242,78 € km-ga

0

06.06.2024 Veebipraktikum: Google Analytics 4

OsalejaidHind
0

199,00 €

242,78 € km-ga

Lisainfo

Registreerudes e-poe, e-kirja või telefoni teel, saadame Teile arve ja täpsema info osalemise kohta. Enne praktikumi toimumist saadame Teile e-kirjaga meeldetuletuse osalemise infoga. 

Praktikumil osalemine on nimeline, kuid saate osalejat tasuta muuta kuni programmi alguseni.  

Praktikumi läbinutele väljastatakse tunnistus. Tunnistuse väljastamise eelduseks on terves mahus praktikumil osalemine ja õpiväljundite saavutamine. Õpiväljundite saavutamist hinnatakse läbi minitestide, vestluste ja tagasiside. Osalejale, kes õpiväljundeid saavutanud ei ole, väljastatakse soovi korral praktikumil osalemise kohta tõend.

Praktikum toimub Microsoft Teams keskkonnas. Osalejad osalevad veebi teel, kasutades isiklikke arvuteid.

Tühistamisinfo

Kui te ei saa mingil põhjusel koolitusel osaleda, palun andke sellest teada e-posti aadressil [email protected]. Kui teatate mitteosalemisest vähemalt 7 kalendripäeva ette, lepime Teiega kokku uue aja või tagastame 100% koolituse maksumusest. Tagastame koolituse osalustasu täismahus juhul, kui pole tehtud koolituse korraldamisega seotud kulutusi (ostetud õppematerjale jms). Koolitusele mitteilmumisel, sellest mitteteatamisel või koolituse poolelijätmisel õppetasu ei tagastata.

Asukoht ja kontaktid

Aadress

Praktikum toimub veebi teel Microsoft Teams keskkonnas.
© AS Äripäev 2000-2024
  • Aadress: Vana Lõuna 39/1, 19094 Tallinn
  • Klienditugi: 667 0099 (8:15-17:00)
  • E-post: [email protected]