08:45 – 09:30
Tervitame hommikukohviga
Saad soovi korral valida isikliku kohtumise superviisoriga just sinu teema lahti (h)arutamiseks.
Toimumisaeg:
16.10.2024
Alguseni:
12p 9t 15m
Toimumiskoht:
Tallinna loomaaia konverentsikeskus
Miks mõne inimesega tööjutud toimivad, aga teiste puhul seisaks justkui paigal? On olukordi, kus tööalane suhtlus muutub pingeliseks, vestlus ei anna tulemust ja neelab kogu jõu. Raisatud aja asemel tahaks asjalikku arutelu, et töö saaks tulemuslikult tehtud.
Probleemid, mida seminar lahendab: möödarääkimine, vastupanu, liigne ajakulu, konflikt.
Seminar on eriti kasulik juhtidele ja nendele töötajatele, kelle igapäevases töös on palju suhtlemist erinevate osakondadega, koostööpartnerite ja klientidega.
Seminaril saad superviisoritelt teada, kuidas:
Seminari programm on valminud koostöös:
Mis on supervisioon?
Tööalane süsteemne nõustamisprotsess, kus fookuses on inimese, tema tööalaste ülesannete ja tööandja vastastikune mõju ning koostoime.
Supervisiooni eesmärk on:
Supervisiooni kohta saab lähemalt lugeda: https://supervisioon.ee/supervisioonist/
08:45 – 09:30
Tervitame hommikukohviga
Saad soovi korral valida isikliku kohtumise superviisoriga just sinu teema lahti (h)arutamiseks.
09:30 – 09:40
START: tööalase suhtlemisega seotud probleemid, mida seminar lahendab
Sirle Roots superviisor ja coach, ESCÜ juhatuse liige
Kristi Põldma superviisor ja coach, ESCÜ juhatuse liige
09:40 – 09:50
Soojendusharjutus: suhtlemiseks häälestumine
Allan Kaljakin superviisor ja coach, Tallinna Majanduskooli õppejuht
Et suhtlemiseks päriselt valmis olla, tuleb ennast eelnevalt häälestada. Teeme harjutuse suhtluslihase soojendamiseks.
09:50 – 10:20
Kuidas suhelda kolleegiga, kes vastu töötab?
Katrin Aava, PhD TLÜ õppejõuarenduse ekspert
Kui töötaja ei tunne ennast väärtustatuna, asub ta enesekaitseks kolleege või töökeskkonda süüdistama ja kõigele vastu töötama. Väärtustav vestlus juhtimistööriistana suurendab töötaja võimestatust, potentsiaali rakendamist ja tööheaolu ning ehitab üles inimeste vahelist ühisosa. Praktiseerime seminaril tööriista, mis võimaldab väärtustavalt üksteist kuulata ja ausalt ootusi väljendada. Eesmärk on jõuda olukorrani, kus esitatakse küsimusi tuleviku kohta ja otsustatakse, kas ja kuidas koos edasi liikuda.
10:20 – 10:50
Mida teha, kui suhtlus on ummikusse jooksnud ja lahendusteni ei jõuta?
Valter Kungla superviisor ja coach, pikaaegse kogemusega tarkvarainsener ja juht
Tööriistad ja tehnikad, mida juhid, eriti keskastmejuhid, saavad kasutada meeskondade suhtlustakistuste lahendamiseks: probleemide analüüs ja mõju töötulemustele, usalduse loomine, aktiivne kuulamine, konstruktiivne tagasiside. Kuidas seda päris elus kasutada?
10:50 – 11:20
Kogemuslugu: suhtlemise pimenurgad
Kadri Tuisk founder/ CEO @Wundamental & @Clanbeat
Kadri tiimi, AI ja neuroteadlaste koostöös valminud Wundamental AI analüüsib juhtide coachingu ning mentorluse vestlusi. Aidates parema suhtlemise kaudu jõuda efektiivsemalt tulemusteni. Kadri jagab oma taipamisi potentsiaali võimestamise võimalustest.
11:20 – 11:30
Harjutus: emotsioonide ohjamine
Eve Lukk superviisor ja coach
Töösuhtluses lahvatas ebamugav emotsioon, inimene on selgelt ummikus, ärev, stressis või liialt emotsionaalne. Häälele võimu andes harjutame, kuidas emotsiooni ohjata kiire ümberlülitusega.
11:30 – 12:10
Energiapaus
Saad soovi korral valida isikliku kohtumise superviisoriga just sinu teema lahti (h)arutamiseks.
12:10 – 12:20
Harjutus: energia juhtimine
Allan Kaljakin superviisor ja coach, Tallinna Majanduskooli õppejuht
Kui töisest suhtlusest kaob vajalik energia, on kasulik see uuesti aktiveerida. Praktilise meetodiga panemegi energia taas liikuma.
12:20 – 12:50
Kui vestluspartner ei avane ja teda on raske mõista
Taimi Elenurm psühholoog-nõustaja, koolitaja ja superviisor
Allan Kaunis IMG Numeri teenustejuht
Kas oled vahel tundnud, et vestlused töötajaga on liiga pealiskaudsed ega aita sul juhina teda täielikult mõista? Kui töötaja ei tunne end oma juhiga vesteldes piisavalt turvaliselt, võib ta jätta ütlemata, mis on oluline ja mida ta tegelikult tunneb. Pakume praktilisi lähenemisviise, mis aitavad tööalast suhtlust juhtida nii, et töötaja tunneb end toetatuna ning julgeb avatumalt jagada oma arvamusi ja mõtteid. Käsitleme tehnikaid, mis aitavad häälestuda töötaja eripärale, uurida eri vaatenurki ja neid väärtustada.
12:50 – 13:00
Harjutus: emotsionaalse tasakaalu taastamine
Eve Lukk superviisor ja coach
Emotsionaalselt laetud suhtlusolukorras on vaja intensiivne emotsioon kuidagi maandada. Häälele võimu andes harjutame kehapõhist lähenemist emotsiooniga toimetulekuks ja sisuka vestluse taastamiseks.
13:00 – 13:30
Kui lahkarvamuste tõttu on suhtlus hapuks läinud
Jane Väli Eesti Töötukassa Tartumaa osakonna juhataja, superviisor ja coach
Mõni vestlus võib jõuda punkti, kust edasi minekuks pole ainsatki head mõtet ega ka soovi ja tahet. Uurime, miks mõni inimene teeb nii, nagu talle öeldakse, omamata isiklikku arvamust või suhtumist. Miks mõni inimene ei suuda lahkarvamuse korral kuidagi oma seisukohta väljendada, aga selga keerates kirub kõike taga? Kuidas liikuda hapuks läinud töösuhtluses edasi nii, et asjad päriselt tehtud saaks? Isiklikule praktikale toetudes jagab Jane kogemusi, teadmisi ja tööriistu, mis teda juhina selliste olukordade lahendamisel on aidanud. Ikka selleks, et saaksime olla ehedad, erilised ja toimekad.
13:30 – 13:40
Harjutus: emotsioonide juhtimine
Eve Lukk superviisor ja coach
Tõhusa vestluse juhtimiseks on vestluspartneritel vaja ennast hästi tunda. Häälele võimu andes harjutame, kuidas taastada hea enesetunne ja kohalolu, et taaskäivitada ratsionaalne mõtlemine suhtlemisel.
13:40 – 14:00
Refleksioon paneb väärika punkti ja aitab samme seada
Sirle Roots superviisor ja coach, ESCÜ juhatuse liige
Kristi Põldma superviisor ja coach, ESCÜ juhatuse liige
Et igast vestlusest maksimaalset kasu saada, tuleb oma kogemust reflekteerida ehk analüüsida. Seminari näitel teevad päevajuhid Sirle Roots ja Kristi Põldma toimunule refleksiooni: mõtestame lahti oma kogemuse ja võtame välja olulise taipamise, mida päriselt tegevusse suunata.
14:15
Seminari lõpp
Saad soovi korral valida isikliku kohtumise superviisoriga just sinu teema lahti (h)arutamiseks.
Toimumisaeg:
16.10.2024
Alguseni:
12p 9t 15m
Toimumiskoht:
Tallinna loomaaia konverentsikeskus
Miks mõne inimesega tööjutud toimivad, aga teiste puhul seisaks justkui paigal? On olukordi, kus tööalane suhtlus muutub pingeliseks, vestlus ei anna tulemust ja neelab kogu jõu. Raisatud aja asemel tahaks asjalikku arutelu, et töö saaks tulemuslikult tehtud.
Probleemid, mida seminar lahendab: möödarääkimine, vastupanu, liigne ajakulu, konflikt.
Seminar on eriti kasulik juhtidele ja nendele töötajatele, kelle igapäevases töös on palju suhtlemist erinevate osakondadega, koostööpartnerite ja klientidega.
Seminaril saad superviisoritelt teada, kuidas:
Seminari programm on valminud koostöös:
Mis on supervisioon?
Tööalane süsteemne nõustamisprotsess, kus fookuses on inimese, tema tööalaste ülesannete ja tööandja vastastikune mõju ning koostoime.
Supervisiooni eesmärk on:
Supervisiooni kohta saab lähemalt lugeda: https://supervisioon.ee/supervisioonist/
08:45 – 09:30
Tervitame hommikukohviga
Saad soovi korral valida isikliku kohtumise superviisoriga just sinu teema lahti (h)arutamiseks.
09:30 – 09:40
START: tööalase suhtlemisega seotud probleemid, mida seminar lahendab
Sirle Roots superviisor ja coach, ESCÜ juhatuse liige
Kristi Põldma superviisor ja coach, ESCÜ juhatuse liige
09:40 – 09:50
Soojendusharjutus: suhtlemiseks häälestumine
Allan Kaljakin superviisor ja coach, Tallinna Majanduskooli õppejuht
Et suhtlemiseks päriselt valmis olla, tuleb ennast eelnevalt häälestada. Teeme harjutuse suhtluslihase soojendamiseks.
09:50 – 10:20
Kuidas suhelda kolleegiga, kes vastu töötab?
Katrin Aava, PhD TLÜ õppejõuarenduse ekspert
Kui töötaja ei tunne ennast väärtustatuna, asub ta enesekaitseks kolleege või töökeskkonda süüdistama ja kõigele vastu töötama. Väärtustav vestlus juhtimistööriistana suurendab töötaja võimestatust, potentsiaali rakendamist ja tööheaolu ning ehitab üles inimeste vahelist ühisosa. Praktiseerime seminaril tööriista, mis võimaldab väärtustavalt üksteist kuulata ja ausalt ootusi väljendada. Eesmärk on jõuda olukorrani, kus esitatakse küsimusi tuleviku kohta ja otsustatakse, kas ja kuidas koos edasi liikuda.
10:20 – 10:50
Mida teha, kui suhtlus on ummikusse jooksnud ja lahendusteni ei jõuta?
Valter Kungla superviisor ja coach, pikaaegse kogemusega tarkvarainsener ja juht
Tööriistad ja tehnikad, mida juhid, eriti keskastmejuhid, saavad kasutada meeskondade suhtlustakistuste lahendamiseks: probleemide analüüs ja mõju töötulemustele, usalduse loomine, aktiivne kuulamine, konstruktiivne tagasiside. Kuidas seda päris elus kasutada?
10:50 – 11:20
Kogemuslugu: suhtlemise pimenurgad
Kadri Tuisk founder/ CEO @Wundamental & @Clanbeat
Kadri tiimi, AI ja neuroteadlaste koostöös valminud Wundamental AI analüüsib juhtide coachingu ning mentorluse vestlusi. Aidates parema suhtlemise kaudu jõuda efektiivsemalt tulemusteni. Kadri jagab oma taipamisi potentsiaali võimestamise võimalustest.
11:20 – 11:30
Harjutus: emotsioonide ohjamine
Eve Lukk superviisor ja coach
Töösuhtluses lahvatas ebamugav emotsioon, inimene on selgelt ummikus, ärev, stressis või liialt emotsionaalne. Häälele võimu andes harjutame, kuidas emotsiooni ohjata kiire ümberlülitusega.
11:30 – 12:10
Energiapaus
Saad soovi korral valida isikliku kohtumise superviisoriga just sinu teema lahti (h)arutamiseks.
12:10 – 12:20
Harjutus: energia juhtimine
Allan Kaljakin superviisor ja coach, Tallinna Majanduskooli õppejuht
Kui töisest suhtlusest kaob vajalik energia, on kasulik see uuesti aktiveerida. Praktilise meetodiga panemegi energia taas liikuma.
12:20 – 12:50
Kui vestluspartner ei avane ja teda on raske mõista
Taimi Elenurm psühholoog-nõustaja, koolitaja ja superviisor
Allan Kaunis IMG Numeri teenustejuht
Kas oled vahel tundnud, et vestlused töötajaga on liiga pealiskaudsed ega aita sul juhina teda täielikult mõista? Kui töötaja ei tunne end oma juhiga vesteldes piisavalt turvaliselt, võib ta jätta ütlemata, mis on oluline ja mida ta tegelikult tunneb. Pakume praktilisi lähenemisviise, mis aitavad tööalast suhtlust juhtida nii, et töötaja tunneb end toetatuna ning julgeb avatumalt jagada oma arvamusi ja mõtteid. Käsitleme tehnikaid, mis aitavad häälestuda töötaja eripärale, uurida eri vaatenurki ja neid väärtustada.
12:50 – 13:00
Harjutus: emotsionaalse tasakaalu taastamine
Eve Lukk superviisor ja coach
Emotsionaalselt laetud suhtlusolukorras on vaja intensiivne emotsioon kuidagi maandada. Häälele võimu andes harjutame kehapõhist lähenemist emotsiooniga toimetulekuks ja sisuka vestluse taastamiseks.
13:00 – 13:30
Kui lahkarvamuste tõttu on suhtlus hapuks läinud
Jane Väli Eesti Töötukassa Tartumaa osakonna juhataja, superviisor ja coach
Mõni vestlus võib jõuda punkti, kust edasi minekuks pole ainsatki head mõtet ega ka soovi ja tahet. Uurime, miks mõni inimene teeb nii, nagu talle öeldakse, omamata isiklikku arvamust või suhtumist. Miks mõni inimene ei suuda lahkarvamuse korral kuidagi oma seisukohta väljendada, aga selga keerates kirub kõike taga? Kuidas liikuda hapuks läinud töösuhtluses edasi nii, et asjad päriselt tehtud saaks? Isiklikule praktikale toetudes jagab Jane kogemusi, teadmisi ja tööriistu, mis teda juhina selliste olukordade lahendamisel on aidanud. Ikka selleks, et saaksime olla ehedad, erilised ja toimekad.
13:30 – 13:40
Harjutus: emotsioonide juhtimine
Eve Lukk superviisor ja coach
Tõhusa vestluse juhtimiseks on vestluspartneritel vaja ennast hästi tunda. Häälele võimu andes harjutame, kuidas taastada hea enesetunne ja kohalolu, et taaskäivitada ratsionaalne mõtlemine suhtlemisel.
13:40 – 14:00
Refleksioon paneb väärika punkti ja aitab samme seada
Sirle Roots superviisor ja coach, ESCÜ juhatuse liige
Kristi Põldma superviisor ja coach, ESCÜ juhatuse liige
Et igast vestlusest maksimaalset kasu saada, tuleb oma kogemust reflekteerida ehk analüüsida. Seminari näitel teevad päevajuhid Sirle Roots ja Kristi Põldma toimunule refleksiooni: mõtestame lahti oma kogemuse ja võtame välja olulise taipamise, mida päriselt tegevusse suunata.
14:15
Seminari lõpp
Saad soovi korral valida isikliku kohtumise superviisoriga just sinu teema lahti (h)arutamiseks.
Hind | Osalejaid | |
---|---|---|
Saalipilet | 259,00 € 315,98 € km-ga | |
Saalipilet 3+ osalejat | 239,00 € 291,58 € km-ga | |
Saalipilet 5+ osalejat | 219,00 € 267,18 € km-ga |
Saalipilet OsalejaidHind 259,00 € 315,98 € km-ga |
Saalipilet 3+ osalejat OsalejaidHind 239,00 € 291,58 € km-ga |
Saalipilet 5+ osalejat OsalejaidHind 219,00 € 267,18 € km-ga |
Konverentsi materjalide ja sisu kopeerimine, salvestamine, reprodutseerimine või levitamine on ilma AS Äripäeva kirjaliku nõusolekuta keelatud.
Korraldaja võib üritusel teha pilte, videoid ja helisalvestisi ning jagada neid nii osalejatega kui ka avalikes meediakanalites, samuti kasutada sarnaste ürituste turundamiseks.
Täpsemat teavet andmete kasutamise kohta leiab Äripäeva Privaatsustingimustest.
Reklaam
Kui soovite tutvustada oma ettevõtet konverentsil, siis võtke ühendust [email protected] või 667 0105.
Palume teatada mitteosalemisest kirjalikult vähemalt 10 tööpäeva enne ürituse toimumist aadressil [email protected] .
Sellisel juhul tagastame laekunud osalustasu või tühistame veel tasumata arve.
Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne konverentsi kuulub tasumisele 50% arvest.
Kui teatate mitteosalemisest hiljem või unustate teatada, osalustasu ei tagastata ja tasumisele kuulub 100% arvest.
Aadress
Tallinna loomaaia konverentsikeskus (Läänevärav, Ehitajate tee 150, Tallinn)Projektijuht Aira Tammemäe, [email protected], tel 5025548