Looker Studio koolitus ehk kuidas luua automatiseeritud dashboarde

Koolitus turundusspetsialistidele ja veebianalüütikutele - kuidas säästa aega andmete kogumiselt, kokkuvõtete tegemiselt ja optimeerimiselt?

Looker Studio koolitus ehk kuidas luua automatiseeritud dashboarde

Kestus:

4 akadeemilist tundi

Turunduses on väga oluline andmete kogumine ja tõlgendamine. Google Analyticsis on olemas palju erinevaid numbreid, kuid mida nendega peale hakata ning mis lugu kogutud numbrid jutustavad? Lisaks võtab vajalikke turundusandmete regulaarne koondamine raporteerimiseks väga palju aega.

Nende probleemide lahendamiseks on olemas Google enda tööriist Looker Studio, kus saab luua erinevaid automaatseid aruandeid ja töölaudu – ikka selleks, et saaksid oma turundustegevusi kiirelt analüüsida.

Looker Studioga saad andmeid ägedalt ja isikupäraselt visualiseerida, aruannetest on võimalik kiiresti oluline välja tuua ning neid on võimalik jagada kõikidega, kellega vaja. Ehita endale automatiseeritud dashboard ning koonda vajalik info erinevatest kanalitest ühte kohta kokku ja säästa enda kallist tööaega!

Koolituse eesmärk on anda ülevaade Looker Studio dashboard’ide võimalustest. Koolitajaga koos ehitatakse Looker Studio´s dashboard turundustegevuste ja veebilehe analüütika jälgimiseks. 

Koolituse lühikokkuvõte:

Looker Studio dashboard`ide koolitus aitab võita aega neil, kes tegelevad regulaarselt turundustegevuste ja/või veebilehe optimeerimisega ning sellega seotud andmete töötlemise ning raporteerimisega. Koolituse jooksul seadistavad osalejad enda turundustegevuste ja veebianalüütika jälgimiseks dashboard`i ning omandavad selle jooksul oskused luua ja kohendada dashboard`e, andmeallikaid ja -filtreid, graafikuid ning andmetabeleid vastavalt vajadustele.  

Sihtgrupp: turundusspetsialistid ja veebianalüütikud, kelle töö osaks on andmepõhine otsuste tegemine ning sellega seotud andmete koondamine ja raporteerimine

Koolituse tulemusena osaleja:

  • oskab luua Looker Studio dashboard`i;
  • oskab lisada dashboard`ile vajalikud andmeallikad;
  • oskab lisada dashboard`ile vajalikud andmed, tabelid ja graafikud;
  • oskab muuta dashboard`i seadeid ja mõõtmeid;
  • oskab lisada dashboard`ile ja andmeallikatele vajalikud filtrid;
  • teab, kuidas muuta dashboard`i valikuperioodi ning võrdlusmomenti;
  • teab, kuidas muuta muutujate nimetusi ning raporti, tabelite ja graafikute disaini.

Koolitusel osalemise eeldused (soovitavalt):

Koolitusest maksimumi saamiseks on oluline, et osalejal oleks: 

  1. kaasas isiklik/töö sülearvuti;
  2. ligipääs ettevõtte kontodele: Google Analytics, Google Ads;
  3. arusaam ettevõtte veebianalüütika nüanssidest ja olulisematest mõõdikutest; 
  4. nägemus, mis turundustegevuste ja veebilehe andmed ning mis kujul aitavad paremaid otsuseid teha;
  5. kasuks tuleb ka ligipääs ettevõtte Facebook Ads, Facebook Page jt kontodele. 

Metoodika: 

Koolitusel kasutatakse loengu formaati olulise taustainfo tutvustamiseks ning töötoa formaati raportite loomiseks ja täiendamiseks. Osalejad teevad kõik sammud juhendamisega läbi, saavad jooksvalt küsimusi küsida ning õpiväljundite saavutamise hindamiseks täidavad koolituse lõpus küsimustiku omandatud teadmiste kohta.  

Maht: 4 akadeemilist tundi 

Täienduskoolituse õppekavarühm: 0612 Andmebaaside ja võrgu disaini ning halduse õppekavarühm 

Loe 5 põhjust, miks peaks turundajana Looker Studio kasutusele võtma >

 

Koolitust viib läbi Harlis Velk.

Harlis Velk on Eesti suurima digiagentuuri MBD tiimijuht, koolitaja ja spetsialist. Tema töö sisuks on otsingukampaaniate, veebianalüütika ja dashboard’ide tiimide juhtimine ja nõustamine. Harlisel on üle 10-aastane kogemus digiturunduse, veebianalüütika ja ettevõtete tulemuste kasvatamisega. 

Selle aja jooksul on tema käe alt läbi käinud üle 2000 Google Ads ja Google Analytics konto. Ta on läbi viinud üle 200 koolituse nii algajatele kui edasijõudnutele järgmistel teemadel: Google Analytics, Google Ads, Google Tag Manager ja Looker Studio ehk endine Google Data Studio. 

 

Osalenute tagasiside: 

⭐⭐⭐⭐⭐

Liis Eiser, digiturunduse spetsialist

"Koolitaja on vaieldamatult oma ala ekspert.

Kuna GA3 lõpetab varsti andmete kogumise ning muutub GA4-ks, siis koolitusel saime luua nii GA3 kui ka GA4 andmetega Looker Studio dashboardi, mis oli kindlasti üks vajalikumaid osasid. Koolitaja aitas väga pädevalt muutuvate (Google Analytics 3 - Google Analytics 4) andmeallikate nimetustega ning võrdlesime mõlema Google Analyticsi andmeid. Kuna ma ise ei ole GA4-ga kõige rohkem sina-peal, siis koolitaja leidis aja, et tulla ja seletada täpselt, mida ja miks me teeme.

Koolitaja suhtumine oli väga meeldiv - abistas ja seletas, kui keegi hätta jäi, samuti peale koolituse ametlikku lõppu vastas ta veel küsimustele ning aitas individuaalselt dashboarde kohandada.

Arvasin, et dashboardi kujundusest tean ma juba kõike, kuid koolitusel õppisin kordades lihtsamalt ja kiiremini visualiseerima ning sain mitmeid erinevaid ideid, kuidas vastavalt organisatsioonile neid luua."

Koolitajad

  • Harlis Velk

    Eesti suurima digiagentuuri MBD tiimijuht, koolitaja ja spetsialist

    Harlis Velk

    Eesti suurima digiagentuuri MBD tiimijuht, koolitaja ja spetsialist

Ajakava

09:15 – 09:30

Kogunemine

09:30 – 11:00

1. Looker Studio raportite loomine

  • Looker Studio lühiülevaade ja eelised
  • Ettevõtte andmete lisamine raporti põhjadele
  • Andmefiltrite loomine ja seadistamine.

Kasutatavad meetodid: esitlus, praktiline töö, juhendamine

11:00 – 11:15

Kohvipaus

11:15 – 12:45

2. Looker Studio raportite kohendamine

  • Raporti visuaalne korrigeerimine - võtmemõõdikud, tabelid, graafikud, kommentaarid, mõõdikute ümbernimetamine, andmete korrigeerimine
  • Uute muutujate loomine (andmete tingimuslik ja automatiseeritud grupeerimine)
  • Võimalused turundusinfo koondamiseks teistest kanalitest

Kasutatavad meetodid: esitlus, praktiline töö, juhendamine

Looker Studio koolitus ehk kuidas luua automatiseeritud dashboarde

Kestus:

4 akadeemilist tundi

Turunduses on väga oluline andmete kogumine ja tõlgendamine. Google Analyticsis on olemas palju erinevaid numbreid, kuid mida nendega peale hakata ning mis lugu kogutud numbrid jutustavad? Lisaks võtab vajalikke turundusandmete regulaarne koondamine raporteerimiseks väga palju aega.

Nende probleemide lahendamiseks on olemas Google enda tööriist Looker Studio, kus saab luua erinevaid automaatseid aruandeid ja töölaudu – ikka selleks, et saaksid oma turundustegevusi kiirelt analüüsida.

Looker Studioga saad andmeid ägedalt ja isikupäraselt visualiseerida, aruannetest on võimalik kiiresti oluline välja tuua ning neid on võimalik jagada kõikidega, kellega vaja. Ehita endale automatiseeritud dashboard ning koonda vajalik info erinevatest kanalitest ühte kohta kokku ja säästa enda kallist tööaega!

Koolituse eesmärk on anda ülevaade Looker Studio dashboard’ide võimalustest. Koolitajaga koos ehitatakse Looker Studio´s dashboard turundustegevuste ja veebilehe analüütika jälgimiseks. 

Koolituse lühikokkuvõte:

Looker Studio dashboard`ide koolitus aitab võita aega neil, kes tegelevad regulaarselt turundustegevuste ja/või veebilehe optimeerimisega ning sellega seotud andmete töötlemise ning raporteerimisega. Koolituse jooksul seadistavad osalejad enda turundustegevuste ja veebianalüütika jälgimiseks dashboard`i ning omandavad selle jooksul oskused luua ja kohendada dashboard`e, andmeallikaid ja -filtreid, graafikuid ning andmetabeleid vastavalt vajadustele.  

Sihtgrupp: turundusspetsialistid ja veebianalüütikud, kelle töö osaks on andmepõhine otsuste tegemine ning sellega seotud andmete koondamine ja raporteerimine

Koolituse tulemusena osaleja:

  • oskab luua Looker Studio dashboard`i;
  • oskab lisada dashboard`ile vajalikud andmeallikad;
  • oskab lisada dashboard`ile vajalikud andmed, tabelid ja graafikud;
  • oskab muuta dashboard`i seadeid ja mõõtmeid;
  • oskab lisada dashboard`ile ja andmeallikatele vajalikud filtrid;
  • teab, kuidas muuta dashboard`i valikuperioodi ning võrdlusmomenti;
  • teab, kuidas muuta muutujate nimetusi ning raporti, tabelite ja graafikute disaini.

Koolitusel osalemise eeldused (soovitavalt):

Koolitusest maksimumi saamiseks on oluline, et osalejal oleks: 

  1. kaasas isiklik/töö sülearvuti;
  2. ligipääs ettevõtte kontodele: Google Analytics, Google Ads;
  3. arusaam ettevõtte veebianalüütika nüanssidest ja olulisematest mõõdikutest; 
  4. nägemus, mis turundustegevuste ja veebilehe andmed ning mis kujul aitavad paremaid otsuseid teha;
  5. kasuks tuleb ka ligipääs ettevõtte Facebook Ads, Facebook Page jt kontodele. 

Metoodika: 

Koolitusel kasutatakse loengu formaati olulise taustainfo tutvustamiseks ning töötoa formaati raportite loomiseks ja täiendamiseks. Osalejad teevad kõik sammud juhendamisega läbi, saavad jooksvalt küsimusi küsida ning õpiväljundite saavutamise hindamiseks täidavad koolituse lõpus küsimustiku omandatud teadmiste kohta.  

Maht: 4 akadeemilist tundi 

Täienduskoolituse õppekavarühm: 0612 Andmebaaside ja võrgu disaini ning halduse õppekavarühm 

Loe 5 põhjust, miks peaks turundajana Looker Studio kasutusele võtma >

 

Koolitust viib läbi Harlis Velk.

Harlis Velk on Eesti suurima digiagentuuri MBD tiimijuht, koolitaja ja spetsialist. Tema töö sisuks on otsingukampaaniate, veebianalüütika ja dashboard’ide tiimide juhtimine ja nõustamine. Harlisel on üle 10-aastane kogemus digiturunduse, veebianalüütika ja ettevõtete tulemuste kasvatamisega. 

Selle aja jooksul on tema käe alt läbi käinud üle 2000 Google Ads ja Google Analytics konto. Ta on läbi viinud üle 200 koolituse nii algajatele kui edasijõudnutele järgmistel teemadel: Google Analytics, Google Ads, Google Tag Manager ja Looker Studio ehk endine Google Data Studio. 

 

Osalenute tagasiside: 

⭐⭐⭐⭐⭐

Liis Eiser, digiturunduse spetsialist

"Koolitaja on vaieldamatult oma ala ekspert.

Kuna GA3 lõpetab varsti andmete kogumise ning muutub GA4-ks, siis koolitusel saime luua nii GA3 kui ka GA4 andmetega Looker Studio dashboardi, mis oli kindlasti üks vajalikumaid osasid. Koolitaja aitas väga pädevalt muutuvate (Google Analytics 3 - Google Analytics 4) andmeallikate nimetustega ning võrdlesime mõlema Google Analyticsi andmeid. Kuna ma ise ei ole GA4-ga kõige rohkem sina-peal, siis koolitaja leidis aja, et tulla ja seletada täpselt, mida ja miks me teeme.

Koolitaja suhtumine oli väga meeldiv - abistas ja seletas, kui keegi hätta jäi, samuti peale koolituse ametlikku lõppu vastas ta veel küsimustele ning aitas individuaalselt dashboarde kohandada.

Arvasin, et dashboardi kujundusest tean ma juba kõike, kuid koolitusel õppisin kordades lihtsamalt ja kiiremini visualiseerima ning sain mitmeid erinevaid ideid, kuidas vastavalt organisatsioonile neid luua."

Koolitajad

  • Harlis Velk

    Eesti suurima digiagentuuri MBD tiimijuht, koolitaja ja spetsialist

    Harlis Velk

    Eesti suurima digiagentuuri MBD tiimijuht, koolitaja ja spetsialist

Ajakava

09:15 – 09:30

Kogunemine

09:30 – 11:00

1. Looker Studio raportite loomine

  • Looker Studio lühiülevaade ja eelised
  • Ettevõtte andmete lisamine raporti põhjadele
  • Andmefiltrite loomine ja seadistamine.

Kasutatavad meetodid: esitlus, praktiline töö, juhendamine

11:00 – 11:15

Kohvipaus

11:15 – 12:45

2. Looker Studio raportite kohendamine

  • Raporti visuaalne korrigeerimine - võtmemõõdikud, tabelid, graafikud, kommentaarid, mõõdikute ümbernimetamine, andmete korrigeerimine
  • Uute muutujate loomine (andmete tingimuslik ja automatiseeritud grupeerimine)
  • Võimalused turundusinfo koondamiseks teistest kanalitest

Kasutatavad meetodid: esitlus, praktiline töö, juhendamine

Lisainfo

Registreerudes e-poe, e-kirja või telefoni teel, saadame Teile arve ja täpsema info osalemise kohta. Enne koolituse toimumist saadame Teile e-kirjaga meeldetuletuse osalemise infoga. Koolitusel osalemine on nimeline, kuid saate osalejat tasuta muuta kuni koolitusprogrammi alguseni.  

Koolituse läbinutele väljastatakse tunnistus. Tunnistuse väljastamise eelduseks on terves mahus koolitusel osalemine ja õpiväljundite saavutamine. Õpiväljundite saavutamist hinnatakse praktiliste tööde käigus. Osalejale, kes õpiväljundeid saavutanud ei ole, väljastatakse soovi korral koolitusel osalemise kohta tõend.

Koolitus toimub hästi valgustatud ning metoodikat toetavas ruumis. Ratastooliga ligipääs on tagatud.  

Tühistamisinfo

Kui te ei saa mingil põhjusel koolitusel osaleda, palun andke sellest teada e-posti aadressil [email protected]. Kui teatate mitteosalemisest vähemalt 10 tööpäeva ette, lepime Teiega kokku uue aja või tagastame 100% koolituse maksumusest. Tagastame koolituse osalustasu täismahus juhul, kui pole tehtud koolituse korraldamisega seotud kulutusi (ostetud õppematerjale jms). 

Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne koolitust, kuulub tasumisele 50% arvest.

Hilisemal teavitamisel, koolitusele mitteilmumisel, sellest mitteteatamisel või koolituse poolelijätmisel õppetasu ei tagastata.

Asukoht ja kontaktid

Aadress

IT Koolitus | Vana-Lõuna 39/1, Tallinn | 6181727 | [email protected]
© AS Äripäev 2000-2024
  • Aadress: Vana Lõuna 39/1, 19094 Tallinn
  • Klienditugi: 667 0099 (8:15-17:00)
  • E-post: [email protected]