09:00 – 09:30
Tervitame hommikukohviga
Toimumiskoht:
Filmimuuseum Maarjamäel
Meil pole võimalik vastutuult eirata ega tõusulaineid tekitada. Aga müügivaldkonna otsustajad saavad valida, kuidas turul laineid püüda ja vastutuult enda kasuks tööle panna.
Äripäeva konverents Müügijuhtimine 2024 "Tõusulainel vastutuules" aitab sul:
Ootame osalema Eesti müügivaldkonna otsustajaid ja müügiinimesi, kelle (juhi)potentsiaali sa kõige enam usud.
SAADAVAL ON VIIMASED KOHAD!
09:00 – 09:30
Tervitame hommikukohviga
09:30 – 11:00
I sessioon: müügimeeskond tõusulainel
Jana Tõkman moderaator, Äripäeva turunduslahenduste osakonna juht ja strateeg
09:40 – 10:10
Suure saavutusvõimega müügimeeskonna arendamine ja tulevikutöö
Ester Eomois EBSi juhtimisvaldkonna õppejõud
Juhina peame eristama meeskonna tulemuslikkust ja pikaajalist saavutusvõimet. Suur saavutusvõime tähendab ühtlaselt heade tulemuste saavutamist pikemal perioodil. Selleks, et meeskond oleks tugev ja saavutused märkimisväärsed, peaksime juhtidena vaatama meeskonna tegemistele kui maratonile, mitte sprindile. Kuulete värskete rahvusvaheliste uuringute tulemusi ja lugusid päris elust.
10:10 – 10:40
Mida hoida, millest loobuda, mida on juurde vaja?
Marge Vellesalu koolitaja ja kliendikogemuse juht
Juhid on silmitsi tööturul mitmesuguste väljakutsetega - inimeste arendamine, aga kuidas ja mida? Väärtuspakkumised - kas ikka motiveerib ja kasutatakse?
Müügijuhi roll järjepidevuse saavutamisel on kasvu mõtteviis ja optimism. Kuidas fookust hoida ja õpitut igapäevatöös järjepidevalt kasutada. Ettevõtete praktilised näited ja tegevused.
Saate kasuliku tööriista, kuidas analüüsida oma meeskonna ootusi ja vajadusi - mida peame hoidma ja mida juurde tekitama, millest loobuma.
10:40 – 11:00
Kogemuslugu: müügimeeskond, keda ühendab missioon
Asso Soosalu Solaride'i tegevjuht
Solaride ärikontseptsioon ei ole suunatud kasumi teenimisele. Nemad ehitavad päikeseautot, et arendada ambitsioonikaid noori. Fookuses on missioon ja idee müük, ka uue generatsiooni talendid. Samas tegelevad kümmekond inimest igapäevaselt just müügitööga. Mida saab traditsiooniline äri neilt õppida?
11:00 – 11:25
Energiapaus
11:25 – 12:30
II sessioon: müügimeeskond vastutuules
Jana Tõkman moderaator, Äripäeva turunduslahenduste osakonna juht ja strateeg
11:30 – 12:00
Varjud müügis
Maria Baydar koolitaja ja kirjanik
Millist rolli mängivad mitteteadvustatud ja allasurutud tunded müügiprotsessis, nii kliendis kui müügiinimeses endas? Millised on inimese sisemised varjutüübid ja kuidas müüa kliendile tema varjutüübist lähtuvalt?
12:00 – 12:30
Läbikukkumine
Andero Teras psühholoog, meeskonna- ja juhtimiskoolitaja
Mida tähendavad läbikukkumine ja ebaõnnestumine psühholoogi vaatest? Mis inimesega toimub? Kuidas saaks ennast paremini ette valmistada ja teisalt kiiremini möödunu seljataha jätta? Miks mõnele inimesele ebaõnnestumised kohe väga mõju avaldavad ja teisele jälle mitte eriti? Kas rolli mängivad isiksuse omadused või elukogemus?
12:30 – 13:30
Sööme lõunat
13:30 – 14:40
III sessioon: müügi kiirabi
Jana Tõkman moderaator, Äripäeva turunduslahenduste osakonna juht ja strateeg
13:35 – 13:55
AI müügis, nipid, mida juba homme rakendada
Sandra Reivik tehisintellekti koolitaja/koolitusstrateeg @AIPowerment
Praktiline ettekanne AI kasutamisest müügis, mida saad kohe rakendada. Juttu tuleb andmemahtude töötlemisest, müügitekstide koostamisest, sektoripõhise info kaevamisest ja paljust muust kasulikust.
13:55 – 14:15
Kas ka sinu e-kirjades leidub neid tüüpvigu?
Helen Roots keeleteadlane ja -toimetaja
Vahel võivad head kavatsused päädida sellega, et su müügikiri teeb lihtsalt lugeja silmadele haiget. Seda vältida on aga imelihtne, kui järgida mõnd lihtsat keelereeglit. Helen toob keeleteadlase vaatest välja mõned põhjuseid, miks sinu Eriti Ahvatlev Pakkumine lõpetab lõpuni lugemata prügikastis. Võib-olla ei olegi tegu kehva toote või kõrge hinnaga, nagu kipud kahtlustama, võib-olla on asi hoopis keelevigades.
14:15 – 14:35
Kogemuslugu: mida teha, kui müügiliide juurde vaja?
Karl-Martin Kruse Sunluna müügijuht
Kuulete lugu Eestis vähem kasutatud viisist, kuidas müügiliide hankida. Karl-Martin võttis kätte ja koputas potentsiaalsete klientide koduustele. Siiski põhjusega. Kuuleme, kuidas eestlased sellesse suhtusid ja milline oli reaalne tulemus.
14:40 – 15:10
Energiapaus
15:10 – 16:50
IV sessioon: õpi ise ja jaga edasi!
Jana Tõkman moderaator, Äripäeva turunduslahenduste osakonna juht ja strateeg
15:15 – 15:45
Lugude rääkimise kunst
Urmas Vaino Meta Advisory vanemkonsultant
Lugude rääkimine on üks kolmest müügiargumendi tüübist, sealjuures ülitõhus, aga praktikas kõige keerulisem. Kuidas kliendile rääkida lugusid, mis päriselt töötaksid, oleksid huvitavad kuulata ja lõpuks toetaksid ka müüki?
15:45 – 16:15
Kuidas kuulaja elu võimalikult lihtsaks muuta?
Mart Koldits Eesti Muusika- ja Teatriakadeemia lavakunsti osakonna juht
Näitlejaõppe keskne psühholoogiline võte, mis on mind kõige rohkem teistega suhtlemisel aidanud. Teksti ülesehituse peamine muster, mis on mind kõige rohkem aidanud inimeste veenmisel ja õpetamisel.
Mart on Anonymous Presenters kaasasutaja ja koolitaja.
16:15 – 16:45
Kui klient jääbki otsustama…
Silver Rooger Dominate Sales tegevjuht
Müügiprofessionaalide suurim konkurent ei ole mitte teiste toodete või teenuste eelistamine, vaid klientide loomulik kalduvus otsustamatusse jääda. Silveri ettekanne põhineb raamatul „JOLT effect: how high performers overcome customer indecision“ ning on vürtsitatud isiklike kogemuste ja praktiliste näidetega.
Ettekanne tugineb ulatuslikule andmeanalüüsile ja psühholoogilistele uuringutele, et pakkuda välja uuenduslikke lähenemisi kliendi otsustusprotsessi mõistmiseks ja mõjutamiseks, suurendades nii kliendirahulolu kui ka müügitulemusi.
16:45 – 16:50
Finaal
Jana Tõkman moderaator, Äripäeva turunduslahenduste osakonna juht ja strateeg
Toimumiskoht:
Filmimuuseum Maarjamäel
Meil pole võimalik vastutuult eirata ega tõusulaineid tekitada. Aga müügivaldkonna otsustajad saavad valida, kuidas turul laineid püüda ja vastutuult enda kasuks tööle panna.
Äripäeva konverents Müügijuhtimine 2024 "Tõusulainel vastutuules" aitab sul:
Ootame osalema Eesti müügivaldkonna otsustajaid ja müügiinimesi, kelle (juhi)potentsiaali sa kõige enam usud.
SAADAVAL ON VIIMASED KOHAD!
09:00 – 09:30
Tervitame hommikukohviga
09:30 – 11:00
I sessioon: müügimeeskond tõusulainel
Jana Tõkman moderaator, Äripäeva turunduslahenduste osakonna juht ja strateeg
09:40 – 10:10
Suure saavutusvõimega müügimeeskonna arendamine ja tulevikutöö
Ester Eomois EBSi juhtimisvaldkonna õppejõud
Juhina peame eristama meeskonna tulemuslikkust ja pikaajalist saavutusvõimet. Suur saavutusvõime tähendab ühtlaselt heade tulemuste saavutamist pikemal perioodil. Selleks, et meeskond oleks tugev ja saavutused märkimisväärsed, peaksime juhtidena vaatama meeskonna tegemistele kui maratonile, mitte sprindile. Kuulete värskete rahvusvaheliste uuringute tulemusi ja lugusid päris elust.
10:10 – 10:40
Mida hoida, millest loobuda, mida on juurde vaja?
Marge Vellesalu koolitaja ja kliendikogemuse juht
Juhid on silmitsi tööturul mitmesuguste väljakutsetega - inimeste arendamine, aga kuidas ja mida? Väärtuspakkumised - kas ikka motiveerib ja kasutatakse?
Müügijuhi roll järjepidevuse saavutamisel on kasvu mõtteviis ja optimism. Kuidas fookust hoida ja õpitut igapäevatöös järjepidevalt kasutada. Ettevõtete praktilised näited ja tegevused.
Saate kasuliku tööriista, kuidas analüüsida oma meeskonna ootusi ja vajadusi - mida peame hoidma ja mida juurde tekitama, millest loobuma.
10:40 – 11:00
Kogemuslugu: müügimeeskond, keda ühendab missioon
Asso Soosalu Solaride'i tegevjuht
Solaride ärikontseptsioon ei ole suunatud kasumi teenimisele. Nemad ehitavad päikeseautot, et arendada ambitsioonikaid noori. Fookuses on missioon ja idee müük, ka uue generatsiooni talendid. Samas tegelevad kümmekond inimest igapäevaselt just müügitööga. Mida saab traditsiooniline äri neilt õppida?
11:00 – 11:25
Energiapaus
11:25 – 12:30
II sessioon: müügimeeskond vastutuules
Jana Tõkman moderaator, Äripäeva turunduslahenduste osakonna juht ja strateeg
11:30 – 12:00
Varjud müügis
Maria Baydar koolitaja ja kirjanik
Millist rolli mängivad mitteteadvustatud ja allasurutud tunded müügiprotsessis, nii kliendis kui müügiinimeses endas? Millised on inimese sisemised varjutüübid ja kuidas müüa kliendile tema varjutüübist lähtuvalt?
12:00 – 12:30
Läbikukkumine
Andero Teras psühholoog, meeskonna- ja juhtimiskoolitaja
Mida tähendavad läbikukkumine ja ebaõnnestumine psühholoogi vaatest? Mis inimesega toimub? Kuidas saaks ennast paremini ette valmistada ja teisalt kiiremini möödunu seljataha jätta? Miks mõnele inimesele ebaõnnestumised kohe väga mõju avaldavad ja teisele jälle mitte eriti? Kas rolli mängivad isiksuse omadused või elukogemus?
12:30 – 13:30
Sööme lõunat
13:30 – 14:40
III sessioon: müügi kiirabi
Jana Tõkman moderaator, Äripäeva turunduslahenduste osakonna juht ja strateeg
13:35 – 13:55
AI müügis, nipid, mida juba homme rakendada
Sandra Reivik tehisintellekti koolitaja/koolitusstrateeg @AIPowerment
Praktiline ettekanne AI kasutamisest müügis, mida saad kohe rakendada. Juttu tuleb andmemahtude töötlemisest, müügitekstide koostamisest, sektoripõhise info kaevamisest ja paljust muust kasulikust.
13:55 – 14:15
Kas ka sinu e-kirjades leidub neid tüüpvigu?
Helen Roots keeleteadlane ja -toimetaja
Vahel võivad head kavatsused päädida sellega, et su müügikiri teeb lihtsalt lugeja silmadele haiget. Seda vältida on aga imelihtne, kui järgida mõnd lihtsat keelereeglit. Helen toob keeleteadlase vaatest välja mõned põhjuseid, miks sinu Eriti Ahvatlev Pakkumine lõpetab lõpuni lugemata prügikastis. Võib-olla ei olegi tegu kehva toote või kõrge hinnaga, nagu kipud kahtlustama, võib-olla on asi hoopis keelevigades.
14:15 – 14:35
Kogemuslugu: mida teha, kui müügiliide juurde vaja?
Karl-Martin Kruse Sunluna müügijuht
Kuulete lugu Eestis vähem kasutatud viisist, kuidas müügiliide hankida. Karl-Martin võttis kätte ja koputas potentsiaalsete klientide koduustele. Siiski põhjusega. Kuuleme, kuidas eestlased sellesse suhtusid ja milline oli reaalne tulemus.
14:40 – 15:10
Energiapaus
15:10 – 16:50
IV sessioon: õpi ise ja jaga edasi!
Jana Tõkman moderaator, Äripäeva turunduslahenduste osakonna juht ja strateeg
15:15 – 15:45
Lugude rääkimise kunst
Urmas Vaino Meta Advisory vanemkonsultant
Lugude rääkimine on üks kolmest müügiargumendi tüübist, sealjuures ülitõhus, aga praktikas kõige keerulisem. Kuidas kliendile rääkida lugusid, mis päriselt töötaksid, oleksid huvitavad kuulata ja lõpuks toetaksid ka müüki?
15:45 – 16:15
Kuidas kuulaja elu võimalikult lihtsaks muuta?
Mart Koldits Eesti Muusika- ja Teatriakadeemia lavakunsti osakonna juht
Näitlejaõppe keskne psühholoogiline võte, mis on mind kõige rohkem teistega suhtlemisel aidanud. Teksti ülesehituse peamine muster, mis on mind kõige rohkem aidanud inimeste veenmisel ja õpetamisel.
Mart on Anonymous Presenters kaasasutaja ja koolitaja.
16:15 – 16:45
Kui klient jääbki otsustama…
Silver Rooger Dominate Sales tegevjuht
Müügiprofessionaalide suurim konkurent ei ole mitte teiste toodete või teenuste eelistamine, vaid klientide loomulik kalduvus otsustamatusse jääda. Silveri ettekanne põhineb raamatul „JOLT effect: how high performers overcome customer indecision“ ning on vürtsitatud isiklike kogemuste ja praktiliste näidetega.
Ettekanne tugineb ulatuslikule andmeanalüüsile ja psühholoogilistele uuringutele, et pakkuda välja uuenduslikke lähenemisi kliendi otsustusprotsessi mõistmiseks ja mõjutamiseks, suurendades nii kliendirahulolu kui ka müügitulemusi.
16:45 – 16:50
Finaal
Jana Tõkman moderaator, Äripäeva turunduslahenduste osakonna juht ja strateeg
Konverentsi materjalide ja sisu kopeerimine, salvestamine, reprodutseerimine või levitamine on ilma AS Äripäeva kirjaliku nõusolekuta keelatud.
Korraldaja võib üritusel teha pilte, videoid ja helisalvestisi ning jagada neid nii osalejatega kui ka avalikes meediakanalites, samuti kasutada sarnaste ürituste turundamiseks.
Täpsemat teavet andmete kasutamise kohta leiab Äripäeva Privaatsustingimustest.
Reklaam
Kui soovite tutvustada oma ettevõtet konverentsil, siis võtke ühendust [email protected] või 667 0105.
Palume teatada mitteosalemisest kirjalikult vähemalt 10 tööpäeva enne ürituse toimumist aadressil [email protected] .
Sellisel juhul tagastame laekunud osalustasu või tühistame veel tasumata arve.
Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne konverentsi kuulub tasumisele 50% arvest.
Kui teatate mitteosalemisest hiljem või unustate teatada, osalustasu ei tagastata ja tasumisele kuulub 100% arvest.
Aadress
Filmimuuseum Pirita tee 56,TallinnProgrammijuht: Aira Tammemäe tel 5025548, [email protected]