Müügijuhtimine 2024

Müügijuhtimine 2024

Toimumisaeg:

19.09.2024

Alguseni:

141p 17t 48m

Toimumiskoht:

Filmimuuseum Maarjamäel

Meil pole võimalik vastutuult eirata ega tõusulaineid tekitada. Aga müügivaldkonna otsustajad saavad valida, kuidas turul laineid püüda ja vastutuult enda kasuks tööle panna.

Äripäeva konverents Müügijuhtimine 2024 "Tõusulainel vastutuules" aitab sul:

  • panna müügimeeskond tõusulainel tõhusamalt toimima (I sessioon);
  • toime tulla tagasilöökidega vastutuules, mis vahel müügiisu nulli viivad (II sessioon);
  • müügi kiirabi toel juba homme mõnest jamast üle saada (III sessioon);
  • õppida ja edasi õpetada tehnikaid, mis tulemuse koju toovad (IV sessioon);
  • võtta kaasa teiste parimad kogemused ja luua uusi müügikontakte.

Ootame osalema Eesti müügivaldkonna otsustajaid ja müügiinimesi, kelle (juhi)potentsiaali sa kõige enam usud.

Programm

09:00 – 09:30

Tervitame hommikukohviga

09:30 – 11:00

I sessioon: müügimeeskond tõusulainel

09:40 – 10:10

Suure saavutusvõimega müügimeeskonna arendamine ja tulevikutöö

Ester Eomois EBSi juhtimisvaldkonna õppejõud

Juhina peame eristama meeskonna tulemuslikkust ja pikaajalist saavutusvõimet. Suur saavutusvõime tähendab ühtlaselt heade tulemuste saavutamist pikemal perioodil. Selleks, et meeskond oleks tugev ja saavutused märkimisväärsed, peaksime juhtidena vaatama meeskonna tegemistele kui maratonile, mitte sprindile. Kuulete värskete rahvusvaheliste uuringute tulemusi ja lugusid päris elust.

10:10 – 10:40

Mida hoida, millest loobuda, mida on juurde vaja?

Marge Vellesalu koolitaja ja kliendikogemuse juht

Juhid on silmitsi tööturul mitmesuguste väljakutsetega - inimeste arendamine, aga kuidas ja mida? Väärtuspakkumised - kas ikka motiveerib ja kasutatakse?

Müügijuhi roll järjepidevuse saavutamisel on kasvu mõtteviis ja optimism. Kuidas fookust hoida ja õpitut igapäevatöös järjepidevalt kasutada. Ettevõtete praktilised näited ja tegevused.

Saate kasuliku tööriista, kuidas analüüsida oma meeskonna ootusi ja vajadusi - mida peame hoidma ja mida juurde tekitama, millest loobuma.

10:40 – 11:00

Kogemuslugu: müügimeeskond, keda ühendab missioon

Asso Soosalu Solaride'i tegevjuht

Solaride ärikontseptsioon ei ole suunatud kasumi teenimisele. Nemad ehitavad päikeseautot, et arendada ambitsioonikaid noori. Fookuses on missioon ja idee müük, ka uue generatsiooni talendid. Samas tegelevad kümmekond inimest igapäevaselt just müügitööga. Mida saab traditsiooniline äri neilt õppida?  

11:00 – 11:25

Energiapaus

11:25 – 12:30

II sessioon: müügimeeskond vastutuules

11:30 – 12:00

Varjud müügis

Maria Baydar koolitaja ja kirjanik

Millist rolli mängivad mitteteadvustatud ja allasurutud tunded müügiprotsessis, nii kliendis kui müügiinimeses endas? Millised on inimese sisemised varjutüübid ja kuidas müüa kliendile tema varjutüübist lähtuvalt?

12:00 – 12:30

Läbikukkumine

Andero Teras psühholoog, meeskonna- ja juhtimiskoolitaja

Mida tähendavad läbikukkumine ja ebaõnnestumine psühholoogi vaatest? Mis inimesega toimub? Kuidas saaks ennast paremini ette valmistada ja teisalt kiiremini möödunu seljataha jätta? Miks mõnele inimesele ebaõnnestumised kohe väga mõju avaldavad ja teisele jälle mitte eriti? Kas rolli mängivad isiksuse omadused või elukogemus?      

12:30 – 13:25

Sööme lõunat

13:25 – 14:50

III sessioon: müügi kiirabi

13:30 – 13:50

AI müügis, nipid, mida juba homme rakendada

Sandra Reivik tehisintellekti koolitaja/koolitusstrateeg @AIPowerment

Praktiline ettekanne AI kasutamisest müügis, mida saad kohe rakendada. Juttu tuleb andmemahtude töötlemisest, müügitekstide koostamisest, sektoripõhise info kaevamisest ja paljust muust kasulikust.

13:50 – 14:10

Kas ka sinu e-kirjades leidub neid tüüpvigu?

Helen Roots keeleteadlane ja -toimetaja

Vahel võivad head kavatsused päädida sellega, et su müügikiri teeb lihtsalt lugeja silmadele haiget. Seda vältida on aga imelihtne, kui järgida mõnd lihtsat keelereeglit. Helen toob keeleteadlase vaatest välja mõned põhjuseid, miks sinu Eriti Ahvatlev Pakkumine lõpetab lõpuni lugemata prügikastis. Võib-olla ei olegi tegu kehva toote või kõrge hinnaga, nagu kipud kahtlustama, võib-olla on asi hoopis keelevigades.

14:10 – 14:30

Kogemuslugu: mida teha, kui müügiliide juurde vaja?

Karl-Martin Kruse Sunluna müügijuht

Kuulete lugu Eestis vähem kasutatud viisist, kuidas müügiliide hankida. Karl-Martin võttis kätte ja koputas potentsiaalsete klientide koduustele. Siiski põhjusega. Kuuleme, kuidas eestlased sellesse suhtusid ja milline oli reaalne tulemus.

14:30 – 14:50

Kogemuslugu: otsime esinejat!

Kui sul on mõni päevakajaline kogemuslugu, mis tegi müügitöö päriselt tõhusamaks, siis anna meile teada! Müügivaldkonna otsustajad kuulavad sind konverentsil hea meelega.

14:50 – 15:15

Energiapaus

15:15 – 16:50

IV sessioon: õpi ise ja jaga edasi!

15:20 – 15:50

Lugude rääkimise kunst

Urmas Vaino Meta Advisory vanemkonsultant

Lugude rääkimine on üks kolmest müügiargumendi tüübist, sealjuures ülitõhus, aga praktikas kõige keerulisem. Kuidas kliendile rääkida lugusid, mis päriselt töötaksid, oleksid huvitavad kuulata ja lõpuks toetaksid ka müüki?

15:50 – 16:20

Kuidas kuulaja elu võimalikult lihtsaks muuta?

Mart Koldits Eesti Muusika- ja Teatriakadeemia lavakunsti osakonna juht

Näitlejaõppe keskne psühholoogiline võte, mis on mind kõige rohkem teistega suhtlemisel aidanud. Teksti ülesehituse peamine muster, mis on mind kõige rohkem aidanud inimeste veenmisel ja õpetamisel.

Mart on Anonymous Presenters kaasasutaja ja koolitaja. 

16:20 – 16:50

Kui klient jääbki otsustama…

Silver Rooger Dominate Sales tegevjuht

Müügiprofessionaalide suurim konkurent ei ole mitte teiste toodete või teenuste eelistamine, vaid klientide loomulik kalduvus otsustamatusse jääda. Silveri ettekanne põhineb raamatul „JOLT effect: how high performers overcome customer indecision“ ning on vürtsitatud isiklike kogemuste ja praktiliste näidetega.

Ettekanne tugineb ulatuslikule andmeanalüüsile ja psühholoogilistele uuringutele, et pakkuda välja uuenduslikke lähenemisi kliendi otsustusprotsessi mõistmiseks ja mõjutamiseks, suurendades nii kliendirahulolu kui ka müügitulemusi.

Müügijuhtimine 2024

Toimumisaeg:

19.09.2024

Alguseni:

141p 17t 48m

Toimumiskoht:

Filmimuuseum Maarjamäel

Meil pole võimalik vastutuult eirata ega tõusulaineid tekitada. Aga müügivaldkonna otsustajad saavad valida, kuidas turul laineid püüda ja vastutuult enda kasuks tööle panna.

Äripäeva konverents Müügijuhtimine 2024 "Tõusulainel vastutuules" aitab sul:

  • panna müügimeeskond tõusulainel tõhusamalt toimima (I sessioon);
  • toime tulla tagasilöökidega vastutuules, mis vahel müügiisu nulli viivad (II sessioon);
  • müügi kiirabi toel juba homme mõnest jamast üle saada (III sessioon);
  • õppida ja edasi õpetada tehnikaid, mis tulemuse koju toovad (IV sessioon);
  • võtta kaasa teiste parimad kogemused ja luua uusi müügikontakte.

Ootame osalema Eesti müügivaldkonna otsustajaid ja müügiinimesi, kelle (juhi)potentsiaali sa kõige enam usud.

Programm

09:00 – 09:30

Tervitame hommikukohviga

09:30 – 11:00

I sessioon: müügimeeskond tõusulainel

09:40 – 10:10

Suure saavutusvõimega müügimeeskonna arendamine ja tulevikutöö

Ester Eomois EBSi juhtimisvaldkonna õppejõud

Juhina peame eristama meeskonna tulemuslikkust ja pikaajalist saavutusvõimet. Suur saavutusvõime tähendab ühtlaselt heade tulemuste saavutamist pikemal perioodil. Selleks, et meeskond oleks tugev ja saavutused märkimisväärsed, peaksime juhtidena vaatama meeskonna tegemistele kui maratonile, mitte sprindile. Kuulete värskete rahvusvaheliste uuringute tulemusi ja lugusid päris elust.

10:10 – 10:40

Mida hoida, millest loobuda, mida on juurde vaja?

Marge Vellesalu koolitaja ja kliendikogemuse juht

Juhid on silmitsi tööturul mitmesuguste väljakutsetega - inimeste arendamine, aga kuidas ja mida? Väärtuspakkumised - kas ikka motiveerib ja kasutatakse?

Müügijuhi roll järjepidevuse saavutamisel on kasvu mõtteviis ja optimism. Kuidas fookust hoida ja õpitut igapäevatöös järjepidevalt kasutada. Ettevõtete praktilised näited ja tegevused.

Saate kasuliku tööriista, kuidas analüüsida oma meeskonna ootusi ja vajadusi - mida peame hoidma ja mida juurde tekitama, millest loobuma.

10:40 – 11:00

Kogemuslugu: müügimeeskond, keda ühendab missioon

Asso Soosalu Solaride'i tegevjuht

Solaride ärikontseptsioon ei ole suunatud kasumi teenimisele. Nemad ehitavad päikeseautot, et arendada ambitsioonikaid noori. Fookuses on missioon ja idee müük, ka uue generatsiooni talendid. Samas tegelevad kümmekond inimest igapäevaselt just müügitööga. Mida saab traditsiooniline äri neilt õppida?  

11:00 – 11:25

Energiapaus

11:25 – 12:30

II sessioon: müügimeeskond vastutuules

11:30 – 12:00

Varjud müügis

Maria Baydar koolitaja ja kirjanik

Millist rolli mängivad mitteteadvustatud ja allasurutud tunded müügiprotsessis, nii kliendis kui müügiinimeses endas? Millised on inimese sisemised varjutüübid ja kuidas müüa kliendile tema varjutüübist lähtuvalt?

12:00 – 12:30

Läbikukkumine

Andero Teras psühholoog, meeskonna- ja juhtimiskoolitaja

Mida tähendavad läbikukkumine ja ebaõnnestumine psühholoogi vaatest? Mis inimesega toimub? Kuidas saaks ennast paremini ette valmistada ja teisalt kiiremini möödunu seljataha jätta? Miks mõnele inimesele ebaõnnestumised kohe väga mõju avaldavad ja teisele jälle mitte eriti? Kas rolli mängivad isiksuse omadused või elukogemus?      

12:30 – 13:25

Sööme lõunat

13:25 – 14:50

III sessioon: müügi kiirabi

13:30 – 13:50

AI müügis, nipid, mida juba homme rakendada

Sandra Reivik tehisintellekti koolitaja/koolitusstrateeg @AIPowerment

Praktiline ettekanne AI kasutamisest müügis, mida saad kohe rakendada. Juttu tuleb andmemahtude töötlemisest, müügitekstide koostamisest, sektoripõhise info kaevamisest ja paljust muust kasulikust.

13:50 – 14:10

Kas ka sinu e-kirjades leidub neid tüüpvigu?

Helen Roots keeleteadlane ja -toimetaja

Vahel võivad head kavatsused päädida sellega, et su müügikiri teeb lihtsalt lugeja silmadele haiget. Seda vältida on aga imelihtne, kui järgida mõnd lihtsat keelereeglit. Helen toob keeleteadlase vaatest välja mõned põhjuseid, miks sinu Eriti Ahvatlev Pakkumine lõpetab lõpuni lugemata prügikastis. Võib-olla ei olegi tegu kehva toote või kõrge hinnaga, nagu kipud kahtlustama, võib-olla on asi hoopis keelevigades.

14:10 – 14:30

Kogemuslugu: mida teha, kui müügiliide juurde vaja?

Karl-Martin Kruse Sunluna müügijuht

Kuulete lugu Eestis vähem kasutatud viisist, kuidas müügiliide hankida. Karl-Martin võttis kätte ja koputas potentsiaalsete klientide koduustele. Siiski põhjusega. Kuuleme, kuidas eestlased sellesse suhtusid ja milline oli reaalne tulemus.

14:30 – 14:50

Kogemuslugu: otsime esinejat!

Kui sul on mõni päevakajaline kogemuslugu, mis tegi müügitöö päriselt tõhusamaks, siis anna meile teada! Müügivaldkonna otsustajad kuulavad sind konverentsil hea meelega.

14:50 – 15:15

Energiapaus

15:15 – 16:50

IV sessioon: õpi ise ja jaga edasi!

15:20 – 15:50

Lugude rääkimise kunst

Urmas Vaino Meta Advisory vanemkonsultant

Lugude rääkimine on üks kolmest müügiargumendi tüübist, sealjuures ülitõhus, aga praktikas kõige keerulisem. Kuidas kliendile rääkida lugusid, mis päriselt töötaksid, oleksid huvitavad kuulata ja lõpuks toetaksid ka müüki?

15:50 – 16:20

Kuidas kuulaja elu võimalikult lihtsaks muuta?

Mart Koldits Eesti Muusika- ja Teatriakadeemia lavakunsti osakonna juht

Näitlejaõppe keskne psühholoogiline võte, mis on mind kõige rohkem teistega suhtlemisel aidanud. Teksti ülesehituse peamine muster, mis on mind kõige rohkem aidanud inimeste veenmisel ja õpetamisel.

Mart on Anonymous Presenters kaasasutaja ja koolitaja. 

16:20 – 16:50

Kui klient jääbki otsustama…

Silver Rooger Dominate Sales tegevjuht

Müügiprofessionaalide suurim konkurent ei ole mitte teiste toodete või teenuste eelistamine, vaid klientide loomulik kalduvus otsustamatusse jääda. Silveri ettekanne põhineb raamatul „JOLT effect: how high performers overcome customer indecision“ ning on vürtsitatud isiklike kogemuste ja praktiliste näidetega.

Ettekanne tugineb ulatuslikule andmeanalüüsile ja psühholoogilistele uuringutele, et pakkuda välja uuenduslikke lähenemisi kliendi otsustusprotsessi mõistmiseks ja mõjutamiseks, suurendades nii kliendirahulolu kui ka müügitulemusi.

Registreerimine

HindSoodushind kuni 30.04.2024
Osalejaid

Müügijuhtimine 2024 saalipilet

399,00 €

486,78 € km-ga

399,00 €

279,00 €

340,38 € km-ga

279,00 €

340,38 € km-ga

Müügijuhtimine 2024 saalipilet al 3 osalejat

399,00 €

486,78 € km-ga

399,00 €

259,00 €

315,98 € km-ga

259,00 €

315,98 € km-ga

Müügijuhtimine 2024 saalipilet al 5 osalejat

399,00 €

486,78 € km-ga

399,00 €

229,00 €

279,38 € km-ga

229,00 €

279,38 € km-ga

Müügijuhtimine 2024 saalipilet

OsalejaidHind

399,00 €

486,78 € km-ga

399,00 €

279,00 €

340,38 € km-ga

279,00 €

340,38 € km-ga

Müügijuhtimine 2024 saalipilet al 3 osalejat

OsalejaidHind

399,00 €

486,78 € km-ga

399,00 €

259,00 €

315,98 € km-ga

259,00 €

315,98 € km-ga

Müügijuhtimine 2024 saalipilet al 5 osalejat

OsalejaidHind

399,00 €

486,78 € km-ga

399,00 €

229,00 €

279,38 € km-ga

229,00 €

279,38 € km-ga

Toetajad

Kuldtoetaja

Toetaja

Lisainfo

Konverentsi materjalide ja sisu kopeerimine, salvestamine, reprodutseerimine või levitamine on ilma AS Äripäeva kirjaliku nõusolekuta keelatud.

Korraldaja võib üritusel teha pilte, videoid ja helisalvestisi ning jagada neid nii osalejatega kui ka avalikes meediakanalites, samuti kasutada sarnaste ürituste turundamiseks.
Täpsemat teavet andmete kasutamise kohta leiab Äripäeva Privaatsustingimustest.

Reklaam
Kui soovite tutvustada oma ettevõtet konverentsil, siis võtke ühendust [email protected]  või 667 0105.

 

Tühistamisinfo

Palume teatada mitteosalemisest kirjalikult vähemalt 10 tööpäeva enne ürituse toimumist aadressil [email protected] .
Sellisel juhul tagastame laekunud osalustasu või tühistame veel tasumata arve.

Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne konverentsi kuulub tasumisele 50% arvest.
Kui teatate mitteosalemisest hiljem või unustate teatada, osalustasu ei tagastata ja tasumisele kuulub 100% arvest.

Asukoht ja kontaktid

Aadress

Filmimuuseum Pirita tee 56,Tallinn

Programmijuht: Aira Tammemäe tel 5025548, [email protected]

© AS Äripäev 2000-2024
  • Aadress: Vana Lõuna 39/1, 19094 Tallinn
  • Klienditugi: 667 0099 (8:15-17:00)
  • E-post: [email protected]