No Logo

Sihikule on võetud brändihiiglased

No Logo
Naomi Klein
Lehekülgi: 462
Kirjastus: Äripäev, Tänapäev

Skandaalne raamat, milles brändiskeptikuks nimetatud kanadalanna Naomi Klein paljastab ja dokumenteerib ülemaailmse korporatiivse kultuuri tagamaid ja mõjusid. Seni tõlgitud 30 keelde.

Raamat toob massiliselt värvikaid näiteid brändide pealetungist ja sellest, kuidas brändid tarbija eest valikud ära teevad. Et brändistamine on äärmiselt kulukas ettevõtmine - inimestele peab ju iga hetk teadvustama, et Nike ei ole mitte tossud, vaid võimalust "lihtsalt seda teha" ja et Nokia ei ole mitte mobiiltelefon, vaid "inimeste ühendaja" - tuleb kuskilt kokku hoida. Ja kui bränd on vaimne väärtus, mitte toode, siis on enesestmõistetav kokkuhoiukoht on tootmine ehk kalli Lääne tööjõu asemel arengumaade odava tööjõu kasutamine. Sel on aga kaks palet: samal ajal kui arengumaades vilistatakse kõikvõimalikele reeglitele ning sõna otseses mõttes sandikopikate eest töölisi rängalt kurnatakse, kasvab Läänes sisuline töötus, mida varjatakse sõnapaari "osaline tööaeg" taha.

“No Logo” oli ilmumise järel 2000. aastal nii Suurbritannias kui Kanadas pool aastat esikoharaamat, seevastu USAs kaua aega samahästi kui põranda all.

Pärast 1960ndaid pole teada teist teost, mis oleks vallandanud nii massilisi protestimiitinguid ja ülesastumisi. The Times on nimetanud Naomi Kleini “ilmselt kõige mõjukamaks alla 35-aastaseks inimeseks maailmas”.

Tellimine
No LogoOtsas
No Logo

No Logo

Naomi Klein
Sihikule on võetud brändihiiglased
Tellimine
No LogoOtsas

Kirjeldus

Skandaalne raamat, milles brändiskeptikuks nimetatud kanadalanna Naomi Klein paljastab ja dokumenteerib ülemaailmse korporatiivse kultuuri tagamaid ja mõjusid. Seni tõlgitud 30 keelde.

Raamat toob massiliselt värvikaid näiteid brändide pealetungist ja sellest, kuidas brändid tarbija eest valikud ära teevad. Et brändistamine on äärmiselt kulukas ettevõtmine - inimestele peab ju iga hetk teadvustama, et Nike ei ole mitte tossud, vaid võimalust "lihtsalt seda teha" ja et Nokia ei ole mitte mobiiltelefon, vaid "inimeste ühendaja" - tuleb kuskilt kokku hoida. Ja kui bränd on vaimne väärtus, mitte toode, siis on enesestmõistetav kokkuhoiukoht on tootmine ehk kalli Lääne tööjõu asemel arengumaade odava tööjõu kasutamine. Sel on aga kaks palet: samal ajal kui arengumaades vilistatakse kõikvõimalikele reeglitele ning sõna otseses mõttes sandikopikate eest töölisi rängalt kurnatakse, kasvab Läänes sisuline töötus, mida varjatakse sõnapaari "osaline tööaeg" taha.

“No Logo” oli ilmumise järel 2000. aastal nii Suurbritannias kui Kanadas pool aastat esikoharaamat, seevastu USAs kaua aega samahästi kui põranda all.

Pärast 1960ndaid pole teada teist teost, mis oleks vallandanud nii massilisi protestimiitinguid ja ülesastumisi. The Times on nimetanud Naomi Kleini “ilmselt kõige mõjukamaks alla 35-aastaseks inimeseks maailmas”.

Lisainfo

Naomi Klein
Lehekülgi: 462
Kirjastus: Äripäev, Tänapäev
© AS Äripäev 2000-2024
  • Aadress: Vana Lõuna 39/1, 19094 Tallinn
  • Klienditugi: 667 0099 (8:15-17:00)
  • E-post: [email protected]