Õigel lainel

Äritõed, mis eristavad turuliidreid ebaõnnestujatest

Õigel lainel
Craig Stull
Lehekülgi: 200
Kirjastus: Äripäev

Uus aeg vajab uutmoodi lähenemist. Raamatu autorid heidavad üle parda tavapärased tootmis- ja turundusotsuste tegemise alused. Nad tutvustavad lahendusi, mis aitavad üles leida ja ära kasutada võimalused: inimesed, kes sinu ettevõtte kliendid veel ei ole.

Sa õpid häälestuma õigele lainele: määratlema turuvajadused ja looma läbilööv toode või teenus, mille ostmise peale on inimesed nõus raha kulutama.

Autorid on kindlaks teinud edu ja ebaedu mudelid. Nad esitlevad kümneid tooteid ja teenuseid, mis oma turuga resoneerivad ning kirjeldavad tooteid ja teenuseid, mis seda ei tee, selgitades ka selle põhjuseid. See on üks nendest raamatutest, mida tuleks lugeda pigem varem kui hiljem, sest ikka enam ja enam ettevõtteid on asutanud end õigele lainele häälestama, ja need, kes seda veel ei ole teinud, on järjest suuremad kaotajad.

Toode, mis turuga resoneerib:

• täiuslik lahendus konkreetsele probleemile;

• toode või teenus, mida inimesed osta tahavad;

• pakkumine, mis loob tegeliku ja otsese sideme sellega, mida turg kõige enam väärtustab;

• idee, mille väärtuslikkust inimesed enda jaoks kohe mõistavad, isegi kui nad pole sinu ettevõttest ega selle toodetest ja teenustest kunagi varem kuulnud.

Arvustused

Valdo KalmEesti Telekom juhatuse esimees

Eesti firmadel on arenemisruumi. Kuna turundusressurssi on vähe, püütakse ühtede toodete ja ühe lähenemisega lüüa kõiki segmente.

Väiksemad ärid on oma nišis ja neil on kindlam kliendibaas, kuid ka neil tuleb hakata tegelema klassikalise turundusega või ehk lausa strateegilise turundusega: aeg on hakata tegelema uute klientidega. Neile tuleb aga uutmoodi läheneda ning uusi tootelahendusi pakkuda. Loo läbi selle endale uut turgu.

Turunduskulude kokkuhoiuks soovitan väikeettevõtetel erialaliidus seljad kokku panna, et ühiselt turgu uurida, selleks raha taotleda või ise väiksemamahuline turu-uuring korraldada.

Raamatuklubi

Äripäeva raamatuklubion Eesti peamine äriraamatute kirjastaja. Avaldame maailma parimaid
psühholoogia-, juhtimis- ja turundusteoseid.

Oleme tegutsenud juba 15 aastat. Pikaajalisele kogemusele tuginedes teeme maailma uusimast juhtimiskirjandusest hoolika valiku. Klubi liikmena võite kindel olla, et maailma tunnustatud autorite populaarsed teosed jõuavad teieni ja te ei pea vaeva nägema võõrkeelse kirjanduse laviinis tee leidmisega.

  • Klubi liige saab iga kuu värskelt ilmunud klubiraamatud 21% soodsamalt.
  • Raamatud saadame Omniva pakiautomaati tasuta.
  • Klubi liige saab raamatud tellida ka e-raamatuna.
  • Klubiraamatute eest saate mugavalt tasuda ka e-arve püsimaksega.
  • Kui ostate aasta jooksul 6 raamatut, võite valida kingiks ühe varem ilmunud raamatu.

Klubi liikmele saadame iga kuu (v.a juulis) 1-2 uut raamatut. Raamatute ostmisest saab loobuda klubi kodulehe kaudu, telefonitsi või e-posti teel.

Tellimine
Õigel lainelOtsas
Õigel lainel

Õigel lainel

Craig Stull
Äritõed, mis eristavad turuliidreid ebaõnnestujatest
Tellimine
Õigel lainelOtsas

Kirjeldus

Uus aeg vajab uutmoodi lähenemist. Raamatu autorid heidavad üle parda tavapärased tootmis- ja turundusotsuste tegemise alused. Nad tutvustavad lahendusi, mis aitavad üles leida ja ära kasutada võimalused: inimesed, kes sinu ettevõtte kliendid veel ei ole.

Sa õpid häälestuma õigele lainele: määratlema turuvajadused ja looma läbilööv toode või teenus, mille ostmise peale on inimesed nõus raha kulutama.

Autorid on kindlaks teinud edu ja ebaedu mudelid. Nad esitlevad kümneid tooteid ja teenuseid, mis oma turuga resoneerivad ning kirjeldavad tooteid ja teenuseid, mis seda ei tee, selgitades ka selle põhjuseid. See on üks nendest raamatutest, mida tuleks lugeda pigem varem kui hiljem, sest ikka enam ja enam ettevõtteid on asutanud end õigele lainele häälestama, ja need, kes seda veel ei ole teinud, on järjest suuremad kaotajad.

Toode, mis turuga resoneerib:

• täiuslik lahendus konkreetsele probleemile;

• toode või teenus, mida inimesed osta tahavad;

• pakkumine, mis loob tegeliku ja otsese sideme sellega, mida turg kõige enam väärtustab;

• idee, mille väärtuslikkust inimesed enda jaoks kohe mõistavad, isegi kui nad pole sinu ettevõttest ega selle toodetest ja teenustest kunagi varem kuulnud.

Lisainfo

Craig Stull
Lehekülgi: 200
Kirjastus: Äripäev

Arvustused (1)

Valdo KalmEesti Telekom juhatuse esimees

Eesti firmadel on arenemisruumi. Kuna turundusressurssi on vähe, püütakse ühtede toodete ja ühe lähenemisega lüüa kõiki segmente.

Väiksemad ärid on oma nišis ja neil on kindlam kliendibaas, kuid ka neil tuleb hakata tegelema klassikalise turundusega või ehk lausa strateegilise turundusega: aeg on hakata tegelema uute klientidega. Neile tuleb aga uutmoodi läheneda ning uusi tootelahendusi pakkuda. Loo läbi selle endale uut turgu.

Turunduskulude kokkuhoiuks soovitan väikeettevõtetel erialaliidus seljad kokku panna, et ühiselt turgu uurida, selleks raha taotleda või ise väiksemamahuline turu-uuring korraldada.

Raamatuklubi

Äripäeva raamatuklubion Eesti peamine äriraamatute kirjastaja. Avaldame maailma parimaid
psühholoogia-, juhtimis- ja turundusteoseid.

Oleme tegutsenud juba 15 aastat. Pikaajalisele kogemusele tuginedes teeme maailma uusimast juhtimiskirjandusest hoolika valiku. Klubi liikmena võite kindel olla, et maailma tunnustatud autorite populaarsed teosed jõuavad teieni ja te ei pea vaeva nägema võõrkeelse kirjanduse laviinis tee leidmisega.

  • Klubi liige saab iga kuu värskelt ilmunud klubiraamatud 21% soodsamalt.
  • Raamatud saadame Omniva pakiautomaati tasuta.
  • Klubi liige saab raamatud tellida ka e-raamatuna.
  • Klubiraamatute eest saate mugavalt tasuda ka e-arve püsimaksega.
  • Kui ostate aasta jooksul 6 raamatut, võite valida kingiks ühe varem ilmunud raamatu.

Klubi liikmele saadame iga kuu (v.a juulis) 1-2 uut raamatut. Raamatute ostmisest saab loobuda klubi kodulehe kaudu, telefonitsi või e-posti teel.

© AS Äripäev 2000-2022
  • Aadress: Vana Lõuna 39/1, 19094 Tallinn
  • Klienditugi: 667 0099 (8:15-17:00)
  • E-post: [email protected]