Pärnu Raamatupidamiskonverents 2022

22.09.2022 - 23.09.2022

Pärnu

Pärnu Raamatupidamiskonverents on raamatupidamisvaldkonna uudiste ja parimate kogemuste jagamise kohaks ning raamatupidajate motivatsiooniürituseks.

 

Seoses COVID-19 viiruse leviku ja vabariigi valitsuse poolt kehtestatud piirangutega ürituste korraldamisel, kontrollime sissepääsul COVID-19 vaktsineerimistõendit või läbipõdemise tõendit. Teised seni lubatud dokumendid (kiirtestid, pcr-testid jm) ei kehti ja sissepääsu ei taga. Samuti palume üritusel kanda maski. Palume kohale tulla ajavaruga. Lisainfo on ära toodud ka osalemistingimustes.

REGISTREERIMINE
Pärnu Raamatupidamiskonverents 2022 osaluspakett ilma majutuseta
Hind:
549 €
658,80 € km-ga
Osalejate arv:
Pärnu Raamatupidamiskonverents 2022, majutus Estonias 1-ne standard tuba
Hind:
629 €
754,80 € km-ga
Osalejate arv:
Pärnu Raamatupidamiskonverents 2022, majutus Estonias 1-ne superiortuba
Hind:
639 €
766,80 € km-ga
Osalejate arv:
Pärnu Raamatupidamiskonverents 2022 veebipilet
Hind:
549 €
658,80 € km-ga
Osalejate arv:

Lisainfo:
Mare Timian | Raamatupidajate tooteportfelli juht
| [email protected]

LISAINFO
OSALEMISE TINGIMUSED JA KORRALDUS

Korraldaja jätab endale õiguse teha ajakavas muudatusi.
Konverentsil osalemine on nimeline, kuid saate osalejat tasuta muuta kuni konverentsi alguseni.
Osaleja infokirja saadame nädal enne konverentsi registreerimisel antud e-posti aadressile.
Küsimuste korral võta palun ühendust projektijuhiga e-posti aadressil [email protected] või telefonil 53405426.

Osaluspakett sisaldab:
* 2-päevast saalipiletit
* konverentsivihikut ja ligipääsu konverentsi veebikeskkonda
* slaidide ja salvestuste järelvaatamist 30 päeva jooksul pärast konverentsi
* toitlustust mõlemal konverentsipäeval
* õhtusööki 1.konverentsipäva õhtul

Veebipilet sisaldab:
* 2-päevast ligipääsu konverentsi otseülekandele
* konverentsivihiku faili ja ligipääsu konverentsi veebikeskkonda
* slaidide ja salvestuste järelvaatamist 30 päeva jooksul pärast konverentsi
NB! Konverentsi vaatamise õigus on personaalne ning seda ei ole lubatud jagada teistega.

Saaliosaluse muutmine veebiosaluseks:
Kui Sul ajaliselt ei sobi siiski kohale tulla ja soovid kuulata ettekandeid veebiülekande vahendusel, anna palun sellest teada, et saakisme Sulle saata veebiplatvormi lingi.

Tiimiga osalemine:
Kui oled suurema meeskonnaga tulemas, siis kirjuta projektijuhile (vaata kontakti eespool).
Soodustus alates 3 inimest ettevõttest.

Majutus:
Konverentsi majutuspartner on Estonia Resort Hotel, kus toimub ka õhtusöök. Majutust saab koos osaluspaketiga broneerida kuni tube jätkub. Majutuse tühistamiseks palume teavitada projektijuhti e-posti teel vähemalt 5 tööpäeva enne konverentsi. Kui teavitate tühistamisest hiljem või unustate seda teha, ei ole majutust võimalik tühistada.

Tühistamine:
Arve tähtajaks tasumata jätmine ei tühista automaatselt osalemist. Kui Sa ei saa mingil põhjusel osaleda, palume mitteosalemisest kirjalikult teada anda projektijuhile või e-posti aadressil [email protected] või telefonil 667 0099 vähemalt 10 tööpäeva enne ürituse toimumist. Sellisel juhul tagastame laekunud osalustasu või tühistame veel tasumata arve.
Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne konverentsi kuulub tasumisele 50% arvest.
Kui teatad mitteosalemisest hiljem või unustad teatada, osalustasu ei tagastata ja tasumisele kuulub 100% arvest.

Korraldaja võib üritusel teha pilte, videoid ja helisalvestisi ning jagada neid nii osalejatega kui ka avalikes meediakanalites, samuti kasutada sarnaste ürituste turundamiseks.
Täpsemat teavet andmete kasutamise kohta leiab Äripäeva Privaatsustingimustest.

Veebiseminari materjalide ja sisu kopeerimine, salvestamine, reprodutseerimine või levitamine on ilma AS Äripäeva kirjaliku nõusolekuta keelatud.

Reklaam:
Kui soovite tutvustada oma ettevõtet konverentsil, siis võtke ühendust [email protected] või 667 0105.

COVID-19

1. Osalema pääsevad
- inimesed, kes on viimase 12 kuu jooksul läbinud COVID-19 vastu vaktsineerimise kuuri ja kel on viimasest süstist olenevalt tootjast möödas 7-15 päeva, et oleks saavutatud maksimaalne kaitse;
- inimesed, kes on viimase aasta jooksul COVID-19 haiguse läbi põdenud ja saanud hiljem ühe doosi vaktsiini;
- inimesed, kes on COVID-19 haiguse läbi põdenud pärast esimese vaktsiinidoosi saamist;
- inimesed, kes on COVID-19 haiguse läbi põdenud ja terveks tunnistatud mitte rohkem, kui kuus kuud tagasi, ja pole veel saanud üht vaktsiinidoosi.

Kuidas saada COVID tõend/pass?
- Immuniseerimist või läbipõdemist tõendava COVID tõendi saab luua Eesti patsiendiportaalis digilugu.ee
- Üks mugavamatest moodustest on COVID tõendi ekraanipilt sisse skännida covidpass.eu kaudu ja salvestada see otse mobiiltelefonis Walletisse.

2. Üritusel osalemise tingimused
- Osalemiseks on vajalik Covid-19 tõendi olemasolu.
- Tõendit ja isikusamasust kontrollitakse enne üritusele sisenemist.
- Covid 19 tõend on digilugu.ee kodulehel saadaval vaktsineerimiskuuri läbinud või COVID-19 haiguse läbi põdenud inimestel.
- Covid-19 tõend on kas digitaalsel kujul või väljatrükina paberil.
- Enne ürituse algust peavad kõik haiguse läbi põdenud või vaktsineeritud inimesed esitama korraldajale vastava tõendi.
- Kui osaleja oma nakkusohutust ei tõenda, siis ei saa ta üritusel või tegevuses osaleda.

- Üritusel maski kandmine kohustuslik.