Password 2025

Make marketing FUN again

Toimumisaeg:

26.03.-27.03.2025

Alguseni:

112p 9t 38m

Toimumiskoht:

Kultuurikatel

Password 2025

Password 2025 keskendub emotsioonidele turunduses. Me räägime loomulikult positiivsetest emotsioonidest, mis tekivad tarbijates ennekõike meelelahutsliku sisu tõttu.
Viimasel ajal on turundajad valdavalt numbrite usku ja valitseb suhtumine - mida ei saa mõõta, seda pole olemas! Ometi tõestavad uuringud, et emotsionaalsed sõnumid on suurema mõjuga ja brändide ehitamisel on just emotsioonid võtmetähtsusega. Selle aasta fookuses on, kuidas turundus ja meelelahutus saavad üheskoos luua tugevamaid, emotsionaalsemaid ja mõjuvamaid kampaaniaid ja ehitada brände.

 

TUTVU KONVERENTSI PROGRAMMIGA SIIN.

Mis on turunduskonverents Password? Tegemist on Eesti kõige vanima, suurima ja tähtsaima turunduskonverentsiga, mille lavalt on läbi käinud enamus maailma olulisemaid turundusmõtlejad. Osalejad on saanud konverentsilt mitmeid inspireerivaid ideid, mida viiakse ellu veel mitme aasta jooksul peale konverentsil käimist. Lisaks suurepärasele neworkimise võimalusele on Password ka läbi aastate andnud mitmetele turundajatele tuult tiibadesse ning tänu tunnustusele on jõutud kõrgematele ametipositsioonidele.

Peamised teemad:

  • Kuulsusteturundus – Kuidas kasutada kuulsusi ja nende mõju oma brändi toetuseks.
  • Mõjuisikuturundus – Kuidas neid efektiivselt rakendada?
  • Muusika reklaamis – Milline roll on muusikal kaasaegses reklaamis?
  • Üritusturundus – Üritused loovad otsese kontakti brändiga. Kuidas see veel võimsamaks muuta?
  • Ürituste sponsorlus – Mida tähendab olla suurürituse sponsor ja kuidas maksimeerida selle kasu?
  • Mängud ja gamification turunduses – Teha turundus mänguliseks ja kaasahaaravaks. Mida see praktikas tähendab?
  • Huumor ja meelelahutus reklaamis – Kuidas huumoriga murda jääd ja võita südameid.
  • Brand voice - kuidas luua sinu brändi olemusega sobivaid tekste ja sõnumeid
  • Kuidas mõõta emotsiooni? – Kas emotsiooni saab numbriliselt hinnata? 
  • Autoriõigused, litsentsid ja turundus – Mida iga turundaja peab teadma juriidikast.
  • Tootepaigutus - Kuidas tooted loomulikult meedia kaudu sihgruppideni viia?

Mis kasu sa osalemisest saad?

  • Saad suhelda paljude turundajatega - kolleegidega, konkurentidega, võimalike klientidega. Password on aasta suurim turundusüritus Eestis. Sa lihtsalt pead kohal olema, sest parimad on kohal.
  • Saad ideid ja ispiratsiooni. Kuulad Inspireerivad esinejad, kes annavad sulle energiat ja ideid, mis su turunduse uuele tasemele viivad.
  • Saad ideid, kuidas kasutada emotsiooni turunduses – kuidas muuta oma kampaaniad emotsionaalseks ja seeläbi tõsta nende mõju? 
  • Saad vastuseid konkreetsetele päevakajalistele küsimustele – praktilised soovitused mõjuisikute kasutamise, tekstiloome, autoriõiguste ja muu olulise kohta.
  • Kuuled edulugusid ja juhtumikäsitlusi Eesti ja Euroopa tippbrändidelt – näited, mida rakendada ja millest õppida.
  • Saad ülevaate Eesti parimatest turunduskampaaniatest - Aasta Turundustegu finalistide esitlusest – parimatest kampaaniatest Eestis, koos kõigi nende õnnestumiste ja vigadega.
Password 2025

Toimumisaeg:

26.03.-27.03.2025

Alguseni:

112p 9t 38m

Toimumiskoht:

Kultuurikatel

Password 2025 keskendub emotsioonidele turunduses. Me räägime loomulikult positiivsetest emotsioonidest, mis tekivad tarbijates ennekõike meelelahutsliku sisu tõttu.
Viimasel ajal on turundajad valdavalt numbrite usku ja valitseb suhtumine - mida ei saa mõõta, seda pole olemas! Ometi tõestavad uuringud, et emotsionaalsed sõnumid on suurema mõjuga ja brändide ehitamisel on just emotsioonid võtmetähtsusega. Selle aasta fookuses on, kuidas turundus ja meelelahutus saavad üheskoos luua tugevamaid, emotsionaalsemaid ja mõjuvamaid kampaaniaid ja ehitada brände.

 

TUTVU KONVERENTSI PROGRAMMIGA SIIN.

Mis on turunduskonverents Password? Tegemist on Eesti kõige vanima, suurima ja tähtsaima turunduskonverentsiga, mille lavalt on läbi käinud enamus maailma olulisemaid turundusmõtlejad. Osalejad on saanud konverentsilt mitmeid inspireerivaid ideid, mida viiakse ellu veel mitme aasta jooksul peale konverentsil käimist. Lisaks suurepärasele neworkimise võimalusele on Password ka läbi aastate andnud mitmetele turundajatele tuult tiibadesse ning tänu tunnustusele on jõutud kõrgematele ametipositsioonidele.

Peamised teemad:

  • Kuulsusteturundus – Kuidas kasutada kuulsusi ja nende mõju oma brändi toetuseks.
  • Mõjuisikuturundus – Kuidas neid efektiivselt rakendada?
  • Muusika reklaamis – Milline roll on muusikal kaasaegses reklaamis?
  • Üritusturundus – Üritused loovad otsese kontakti brändiga. Kuidas see veel võimsamaks muuta?
  • Ürituste sponsorlus – Mida tähendab olla suurürituse sponsor ja kuidas maksimeerida selle kasu?
  • Mängud ja gamification turunduses – Teha turundus mänguliseks ja kaasahaaravaks. Mida see praktikas tähendab?
  • Huumor ja meelelahutus reklaamis – Kuidas huumoriga murda jääd ja võita südameid.
  • Brand voice - kuidas luua sinu brändi olemusega sobivaid tekste ja sõnumeid
  • Kuidas mõõta emotsiooni? – Kas emotsiooni saab numbriliselt hinnata? 
  • Autoriõigused, litsentsid ja turundus – Mida iga turundaja peab teadma juriidikast.
  • Tootepaigutus - Kuidas tooted loomulikult meedia kaudu sihgruppideni viia?

Mis kasu sa osalemisest saad?

  • Saad suhelda paljude turundajatega - kolleegidega, konkurentidega, võimalike klientidega. Password on aasta suurim turundusüritus Eestis. Sa lihtsalt pead kohal olema, sest parimad on kohal.
  • Saad ideid ja ispiratsiooni. Kuulad Inspireerivad esinejad, kes annavad sulle energiat ja ideid, mis su turunduse uuele tasemele viivad.
  • Saad ideid, kuidas kasutada emotsiooni turunduses – kuidas muuta oma kampaaniad emotsionaalseks ja seeläbi tõsta nende mõju? 
  • Saad vastuseid konkreetsetele päevakajalistele küsimustele – praktilised soovitused mõjuisikute kasutamise, tekstiloome, autoriõiguste ja muu olulise kohta.
  • Kuuled edulugusid ja juhtumikäsitlusi Eesti ja Euroopa tippbrändidelt – näited, mida rakendada ja millest õppida.
  • Saad ülevaate Eesti parimatest turunduskampaaniatest - Aasta Turundustegu finalistide esitlusest – parimatest kampaaniatest Eestis, koos kõigi nende õnnestumiste ja vigadega.

Registreerimine

HindSoodushind kuni 13.12.2024
Osalejaid

Password 2025

799,00 €

974,78 € km-ga

799,00 €

499,00 €

608,78 € km-ga

499,00 €

608,78 € km-ga

Password 2025

OsalejaidHind

799,00 €

974,78 € km-ga

799,00 €

499,00 €

608,78 € km-ga

499,00 €

608,78 € km-ga

Toetajad

Suurtoetaja

Toetajad

Lisainfo

Konverentsi materjalide ja sisu kopeerimine, salvestamine, reprodutseerimine või levitamine on ilma AS Äripäeva kirjaliku nõusolekuta keelatud.

Korraldaja võib üritusel teha pilte, videoid ja helisalvestisi ning jagada neid nii osalejatega kui ka avalikes meediakanalites, samuti kasutada sarnaste ürituste turundamiseks.
Täpsemat teavet andmete kasutamise kohta leiab Äripäeva Privaatsustingimustest.

Reklaam
Kui soovite tutvustada oma ettevõtet konverentsil, siis võtke ühendust [email protected]  või 667 0105.

 

Tühistamisinfo

Palume teatada mitteosalemisest kirjalikult vähemalt 10 tööpäeva enne ürituse toimumist aadressil [email protected] .
Sellisel juhul tagastame laekunud osalustasu või tühistame veel tasumata arve.

Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne konverentsi kuulub tasumisele 50% arvest.
Kui teatate mitteosalemisest hiljem või unustate teatada, osalustasu ei tagastata ja tasumisele kuulub 100% arvest.

Asukoht ja kontaktid

Aadress

Kursi 3, Tallinn 10415
© AS Äripäev 2000-2024
  • Aadress: Vana Lõuna 39/1, 19094 Tallinn
  • Klienditugi: 667 0099 (8:15-17:00)
  • E-post: [email protected]