Raamatupidajate päev 2021

12.11.2021

Kruiisiterminal Tallinna Sadamas (Logi 4/2)

Konverentsile sissepääsemiseks palume kaasa võtta ID-kaart, covid-19 tõend ja kanda maski!

Igal sügisel tähistatakse rahvusvahelist raamatupidajate päeva. Teeme selle päeva raamatupidajatele toredaks ja meeldejäävaks, astume argirutiinist välja, omandame olulisi ja vajalikke teadmisi, lihvime oskusi, naudime mõttevahetusi kolleegidega ning võimaldame tunda rõõmu ja uhkust oma töö ja saavutuste üle.

 

Vaata  2020.aasta GALERIID

Programmi on aidanud kokku panna Eesti tunnustatud raamatupidajad, seega tuled kuulama kasulikku ja ajakohast teadmist.

Konverentsil saab osaleda saali- või veebipiletiga, valiku saad teha ostu vormistamisel. Veebipiletiga on võimalik jälgida konverentsi video vahendusel ja osaleda aruteludes. Lisaks kaasneb veebipiletiga võimalus konverentsi salvestust järele vaadata 30 päeva jooksul. Juhul kui soovid oma piletit ümber vahetada, võta palun ühendust korraldajatega.

8 pakilist küsimust saab konverentsil vastuse

  • Milline on majanduse ja maksunduse sõiduplaan ning kus selles plaanis on raamatupidajad?
  • Märkasin rikkumist, mis nüüd saab?
  • Miks e-arved ja e-kviitungid on raamatupidaja töös möödapääsmatud?
  • Kelle piire peab nihutama, raamatupidaja või kliendi omi?
  • Kuidas mõjutab Covid-19 raamatupidamise aastaaruannete koostamist?
  • Kas tead, mida sa töötajana väärt oled?
  • Kuidas kliendikesksus aitab raamatupidajal kvaliteetsemat tulemust saavutada?
  • Millised on raamatupidaja mitu nägu ja miks on kasulik seda teada? 

Raamatupidajate Päevale on väga oodatud raamatupidajad, pearaamatupidajad, palgaarvestajad, finantsistid, raamatupidamisbüroode juhid, meeskonna- ja valdkonnajuhid.

Koostöös Excellent Business Solutionsiga valime ajakirja Raamatupidamise Praktik kaanepersoonide seast välja arvestusvaldkonda sel aastal kõige enam mõjutanud professionaali.

Seoses COVID-19 viiruse leviku ja vabariigi valitsuse poolt kehtestatud piirangutega ürituste korraldamisel, kontrollime sissepääsul COVID-19 vaktsineerimistõendit või läbipõdemise tõendit. Teised seni lubatud dokumendid (kiirtestid, pcr-testid jm) ei kehti ja sissepääsu ei taga. Samuti palume üritusel kanda maski. Palume kohale tulla ajavaruga.

Lisainfo on ära toodud ka osalemistingimustes.

ESINEJAD

Kadri Seeder

Palgainfo Agentuuri juht ja analüütik, OÜ Tark tööandja juhatuse liige

Kadri Seeder

Palgainfo Agentuuri juht ja analüütik, OÜ Tark tööandja juhatuse liige

12.11.2021
13:40 - 14:10

Katri Rohesalu

Kliendikesksuse arenduse OÜ asutaja ja konsultant

Katri Rohesalu

Kliendikesksuse arenduse OÜ asutaja ja konsultant

12.11.2021
14:10 - 14:30

Tiina Mirka

Rödl & Partner raamatupidamis- ja finantsteenuste juht

Tiina Mirka

Rödl & Partner raamatupidamis- ja finantsteenuste juht

12.11.2021
14:30 - 15:00

Mare Timian

Raamatupidaja.ee tooteportfelli juht

Mare Timian

Raamatupidaja.ee tooteportfelli juht

12.11.2021
16:00 - 16:10

Steven-Hristo Evestus

Ühingu Korruptsioonivaba Eesti juhatuse esimees

Steven-Hristo Evestus

Ühingu Korruptsioonivaba Eesti juhatuse esimees

12.11.2021
10:45 - 11:15

Kersti Ruut

Audiitorbüroo Ruut & Partnerid

Kersti Ruut

Audiitorbüroo Ruut & Partnerid

12.11.2021
12:30 - 12:50

Siim Aben

EY Eesti konsultatsiooniteenuste juht

Siim Aben

EY Eesti konsultatsiooniteenuste juht

12.11.2021
11:35 - 12:00

Kaarel Mikkin

Brand Manuali kaasasutaja, konsultant-koolitaja

Kaarel Mikkin

Brand Manuali kaasasutaja, konsultant-koolitaja

12.11.2021
15:00 - 15:30

Gaute Kivistik

Moderaator

Gaute Kivistik

Moderaator

12.11.2021
09:30 - 09:40
16:00 - 16:10

Virge Ratassepp

Raamatupidamisbüroo V. Finantser OÜ asutaja ja tegevjuht ning Eesti Raamatupidajate Kogu juhatuse liige.

Virge Ratassepp

Raamatupidamisbüroo V. Finantser OÜ asutaja ja tegevjuht ning Eesti Raamatupidajate Kogu juhatuse liige.

12.11.2021
12:00 - 12:30

Mihkel Nestor

SEB majandusanalüütik

Mihkel Nestor

SEB majandusanalüütik

12.11.2021
09:40 - 10:15

Kaili Veiksaar

Maksu- ja Tolliameti avalike teenuste valdkonna teenustejuht

Kaili Veiksaar

Maksu- ja Tolliameti avalike teenuste valdkonna teenustejuht

12.11.2021
10:15 - 10:45
PROGRAMM

09:00 - 09:30

09:00 - 09:30

Hommikukohv ja registreerimine

09:30 - 09:40

09:30 - 09:40

Moderaatori avasõnad

Gaute Kivistik

09:39 - 11:35

09:39 - 11:35

1. Sessioon: Kuhu lähed, Eesti?

09:40 - 10:15

09:40 - 10:15

Eesti majanduse suured väljakutsed

Mihkel Nestor

10:15 - 10:45

10:15 - 10:45

E-teenus “Maksekäitumise hinnang” ja selle kasud raamatupidajatele

Kaili Veiksaar

10:45 - 11:15

10:45 - 11:15

Märkasin rikkumist, mis nüüd saab?

Steven-Hristo Evestus

11:15 - 11:35

11:15 - 11:35

Kohvipaus

11:34 - 13:40

11:34 - 13:40

2. Sessioon: Kuhu lähed, raamatupidaja?

11:35 - 12:00

11:35 - 12:00

Kas e-arved vajavad restarti?

Siim Aben

12:00 - 12:30

12:00 - 12:30

Kogemuslugu: Digitaalne raamatupidamine. Kelle piire peab nihutama, raamatupidaja või kliendi omi?

Virge Ratassepp

12:30 - 12:50

12:30 - 12:50

Covid-19 mõju raamatupidamise aastaaruannete koostamisele

Kersti Ruut

12:50 - 13:40

12:50 - 13:40

Lõuna

13:39 - 15:30

13:39 - 15:30

3. Sessioon: Kes sa oled, raamatupidaja?

13:40 - 14:10

13:40 - 14:10

Kas tead, mida sa töötajana väärt oled?

Kadri Seeder

14:10 - 14:30

14:10 - 14:30

Klient ja kliendikesksus raamatupidaja töös

Katri Rohesalu

14:30 - 15:00

14:30 - 15:00

Raamatupidaja mitu nägu: teenusepakkuja versus töötaja

Tiina Mirka

15:00 - 15:30

15:00 - 15:30

“Kes sa oled, raamatupidaja?” – raamatupidaja teenusedisaineri pilgu läbi

Kaarel Mikkin

15:29 - 16:10

15:29 - 16:10

4. Sessioon: Tunnustamine ja üllatusesineja

15:30 - 16:00

15:30 - 16:00

Arvestusala Edendaja 2021 / Üllatusesineja

16:00 - 16:10

16:00 - 16:10

Konverentsi lõpetamine ja loosimised

Mare Timian

Gaute Kivistik

TOETAJAD
OSALEJAD

Nimekiri seisuga 04.11

AB LIETUVOS DRAUDIMAS EESTI FILIAAL Raamatupidaja

AB LIETUVOS DRAUDIMAS EESTI FILIAAL Raamatupidaja

ACE LOGISTICS GROUP Pearaamatupidaja

ADVOKAADIBÜROO LEXTAL Raamatupidaja

AGNESSA PIHLAKASE JA ANU MÄNNASTE HAMBARAVI Raamatupidaja

ALEXELA LOGISTICS Juhatuse liige

ALEXELA LOGISTICS Raamatupidaja

ALEXELA LOGISTICS

ALEXELA LOGISTICS

ALEXELA LOGISTICS

ALEXELA LOGISTICS

ATEA Raamatupidamine

ATEA Raamatupidaja

ATTELA ADVOKAADIBÜROO Partner ja vandeadvokaat

AVAKAPITAL Omanik / osanik

BACULA Raamatupidaja

BAUROC Pearaamatupidaja

BIRK Pearaamatupidaja

BRAND MANUAL Tegevjuht / teenusedisainer

CONSCIENTIA Juhatuse liige / koolitaja

EESTI RAUDTEE Pearaamatupidaja asetäitja

EESTI RAUDTEELASTE AMETIÜHING Pearaamatupidaja

ELEVAARE Juhatuse liige

ERNST & YOUNG BALTIC Analüütik

FAROVENT Pearaamatupidaja

GRANT THORNTON BALTIC Juhatuse liige

ITW CONSTRUCTION PRODUCTS Kontori juhataja

JONSON FINANCE Juhatuse liige

KIRKLAND Raamatupidaja

KORRUPTSIOONIVABA EESTI Juhatuse liige

LIHULA TARBIJATE ÜHISTU Pearaamatupidaja kohusetäitja

MALEKO Finantsjuht

MERIMETSA TUGIKESKUS Juht

MINGELSTON Juhatuse liige

NYXAIR Raamatupidaja

OTEPÄÄ METALL Pearaamatupidaja

POLITSEI- JA PIIRIVALVEAMET Majanduskuritegude büroo juht

POLITSEI- JA PIIRIVALVEAMET

PÕLLUMAJANDUSE REGISTRITE JA INFORMATSIOONI AMET

RAADIO KUKU

RAAM TRANSPORT

LISAINFO
Osalemise tingimused

Palume teatada mitteosalemisest kirjalikult vähemalt 10 tööpäeva enne ürituse toimumist aadressil [email protected] .
Sellisel juhul tagastame laekunud osalustasu või tühistame veel tasumata arve.

Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne konverentsi kuulub tasumisele 50% arvest.
Kui teatate mitteosalemisest hiljem või unustate teatada, osalustasu ei tagastata ja tasumisele kuulub 100% arvest.

Korraldaja võib üritusel teha pilte, videoid ja helisalvestisi ning jagada neid nii osalejatega kui ka avalikes meediakanalites, samuti kasutada sarnaste ürituste turundamiseks.
Täpsemat teavet andmete kasutamise kohta leiab Äripäeva Privaatsustingimustest.

Veebiseminari materjalide ja sisu kopeerimine, salvestamine, reprodutseerimine või levitamine on ilma AS Äripäeva kirjaliku nõusolekuta keelatud.

Reklaam
Kui soovite tutvustada oma ettevõtet konverentsil, siis võtke ühendust [email protected] või 667 0105.

COVID-19

1. Osalema pääsevad
- inimesed, kes on viimase 12 kuu jooksul läbinud COVID-19 vastu vaktsineerimise kuuri ja kel on viimasest süstist olenevalt tootjast möödas 7-15 päeva, et oleks saavutatud maksimaalne kaitse;
- inimesed, kes on viimase aasta jooksul COVID-19 haiguse läbi põdenud ja saanud hiljem ühe doosi vaktsiini;
- inimesed, kes on COVID-19 haiguse läbi põdenud pärast esimese vaktsiinidoosi saamist;
- inimesed, kes on COVID-19 haiguse läbi põdenud ja terveks tunnistatud mitte rohkem, kui kuus kuud tagasi, ja pole veel saanud üht vaktsiinidoosi.

Kuidas saada COVID tõend/pass?
- Immuniseerimist või läbipõdemist tõendava COVID tõendi saab luua Eesti patsiendiportaalis digilugu.ee
- Üks mugavamatest moodustest on COVID tõendi ekraanipilt sisse skännida covidpass.eu kaudu ja salvestada see otse mobiiltelefonis Walletisse.

2. Üritusel osalemise tingimused
- Osalemiseks on vajalik Covid-19 tõendi olemasolu.
- Tõendit ja isikusamasust kontrollitakse enne üritusele sisenemist.
- Covid 19 tõend on digilugu.ee kodulehel saadaval vaktsineerimiskuuri läbinud või COVID-19 haiguse läbi põdenud inimestel.
- Covid-19 tõend on kas digitaalsel kujul või väljatrükina paberil.
- Enne ürituse algust peavad kõik haiguse läbi põdenud või vaktsineeritud inimesed esitama korraldajale vastava tõendi.
- Kui osaleja oma nakkusohutust ei tõenda, siis ei saa ta üritusel või tegevuses osaleda.

- Üritusel maski kandmine kohustuslik.

MATERJALID