Raamatupidamisbüroode konverents "Kasumlik kasv 2022"

Raamatupidamisbüroode konverents "Kasumlik kasv 2022"

Toimumiskoht:

Tallink Spa & Conference Hotel (Sadama 11a, Tallinn)

Taaskord kogunevad oma ala tipptegijad ainsal raamatupidamisbüroodele ja teenusepakkujatele suunatud konverentsil, mille keskmes on sel aastal raamatupidamisbüroode konkurentsivõime, sh innovatsioon ja uued tehnoloogiad, teenuse kvaliteet, dokumendihaldus versus teabehaldus, kommunikatsioon ja kliendikesksus.

 

Raamatupidamisbüroode konverents on ainus raamatupidamisbüroodele suunatud sündmus Eestis, mis toob kokku raamatupidamisbüroode omanikud, juhid, teenusejuhid, raamatupidamisteenuse pakkujad ning ka need inimesed, kellel on alles plaanis hakata pakkuma raamatupidamisteenust. Seekordne konverents toimub juba viiendat aastat.

Konverents on praktiline ning annab ülevaate valdkonna uudistest, uuendustest, muutustest ning tunnustatud praktikute kogemuslugudest, kuidas büroo tööd tulemuslikumaks ja efektiivsemaks muuta. Konverentsil Kasumlik kasv 2022 otsime tõhusaid lahendusi just selle sektori ettevõtjate murekohtadele, tunnustame TOP3 käibekasvatajaid ning õpime parimate edulugudest.

Üks kasulik vihje! Küsi kindlasti ka eripakkumist, kui plaanis tulla konverentsile koos kolleegidega! Kasuta seda võimalust julgesti ja tee oma tublidele kolleegidele kena kingitus! Kirjuta programmijuhile mare.timian@aripäev.ee

Sihtgrupp: raamatupidamisbürood, büroode juhid, omanikud, töötajad, pearaamatupidajad, teenusejuhid, raamatupidamisteenuse pakkujad ja arvestusosakonna juhid.

Julgustame osalema ka neid raamatupidajaid, kel on oma büroo loomise plaan. Pakume inspiratsiooni ning praktilisi tööriistu alustamiseks, arendamiseks ja jätkusuutlikuks kasvuks.

 

Programmijuht: Mare Timian, +372 51 37 347, [email protected]
Projektijuht: Greete Salumägi, +372 56958344, [email protected]

Programm

09:00 – 09:30

Registreerimine ja hommikukohv

09:30 – 09:35

Moderaatori tervitus

Tauri Tallermaa Koolitaja ja mälutreener

09:35 – 10:00

Äripäeva Infopank: Raamatupidamisbüroode turg ja konkurentsivõime

Sigrid Kõiv Äripäeva Infopank

Kuhu liigub turg ja millised on trendid? Ülevaade valdkonna ettevõtete konkurentsivõimest. Analüüsitud on ettevõtete kõige värskemaid majandusnäitajaid, mille põhjal on välja toodud valdkonna arengutrendid ja ettevõtete pingeread.

10:00 – 10:30

Töölepinguseadus muutub. Uued nõuded jõustuvad teisel poolaastal.

Valeria Arsjuta Cuesta Advokaadibüroo vandeadvokaat

Vaatame, milliseid olulisi muudatusi toob töölepinguseadusesse Euroopa Parlamendi ja nõukogu direktiivi (EL) 2019/1152 üle võtmine Eestis.

10:30 – 11:00

Digipööre ja automatiseerimine raamatupidamises. Kogemuslugu: Ära tee inimesest robotit!

Kaie Moisa Raamatupidamisbüroo FMJ tegevjuht ja juhatuse liige

Kuidas rutiinne ja igav töö anda ära robotitele, et inimene saaks teha nutikat tööd? Ettekandes kuuleme praktilist kogemuslugu raamatupidamise digiteerimisest. Kuidas see juhtus, miks see osutus möödapääsmatuks, mis päriselt muutus ja millist reaalset kasu tõi digiteerimine?

11:00 – 11:30

Protsessid teenuste juhtimise tööriistakastis digiajastul

Evelin Kasenõmm

Teenuste juhtimisel on oluline roll protsessidel. Ettekanne tutvustab raamatupidamisbüroode juhtidele ja teenusepakkujatele parimat praktikat ja uusi suundi digiajastul.

11:30 – 12:00

Kuidas valida või tellida ettevõttele majandustarkvara?

Julia Ležeiko Thermory AS IT juht

Kas on olemas kuulikindel retsept majandustarkvara leidmiseks? Majandustarkvara tellija peab olema täna teadlikum ja nutikam kui kunagi varem. Alustades majandustarkvara otsingut peab tellija oma soovid ja vajadused ise defineerima, ERP partner ei ole siin hea abistaja. Oma reeglid annab ette ka tehnoloogia keerukus ja IT maastiku kiired muutused, vanad metoodikad majandustarkvara valikul enam ei tööta. Mitmekülgse IT eksperdi ja praktiku süsteemne vaade ja nõuanaded, kuida valida või tellida oma ettevõttele majandustarkavara nii, et saad just sellise lahenduse, mida sinu ettevõte vajab ning see on taskukohane ning tasuv investeering.

12:00 – 12:35

Küberturvalisus on eduka äri tagala

Mihkel Kukk KPMG Baltics OÜ, küberturvalisuse teenuste juht

Raamatupidamisbürood on liikumas digitaalsesse maailma, mis tähendab uusi võimalusi kasvuks ja eduks. Samas tuleb arvestada ka täiesti uute riskide ja ohtudega, mida protsesside digiteerimine ja automatiseerimine kaasa toovad. Ettekanne toob päevavalgusse väikeettevõtte jaoks kriitilised küberohud ja ka –võimalused. Ettekande praktilises osas tutvustatakse küberriskide kaardistamise ja hindamise metoodikat ning riskide maandamise võimalusi, mis sobivad just väikeettevõttele.

12:35 – 13:30

Lõuna

13:30 – 14:00

Käibemaksu eriskeemid ja enamlevinud probleemid nendega

Tõnis Elling Ernst & Young Baltic AS juhtiv maksunõustaja, käibemaksu ekspert ja lector

Käibemaksuseaduses on terve rida erisusi, kus käibemaksu arvestus käib tavakorrast erinevalt. Teeme ülevaate erikordade kasutamise alustest, olulisematest kitsaskohtadest ja räägime ka enamlevinud probleemidest.

14:00 – 14:40

Kliendikesksus kui arengu- ja innovatsioonimootor

Katri Rohesalu Kliendikesksuse arendus OÜ tegevjuht ja juhatuse liige

Ettekandes saame teada, kuidas kliendikesksusesse panustamine raamatupidamisettevõttes loob väärtust kõigile ettevõtte huvipooltele – klientidele, töötajatele ja omanikele. Räägime pikemalt, kuidas analüüsida ettevõtte kliendikesksust ja selgitada välja selle tugevused ja nõrgad kohad. Ja kuidas neid teadmisi kasutada ettevõtte arenguhüppeks ja innovatsiooni ergutamiseks. Ettekandes arutame ka selle üle, millised on valdkonnad, millega kliendikeselt toimiv ettevõte sisuliselt ning süsteemselt tegeleb ja milliseid raskusi võib teekonnal ette tulla.

14:40 – 15:10

Võtmeoskused B2B müügis. Kuidas ennast kliendi jaoks väärtuslikuks teha?

Sven Kotkas Kinema juht ja omanik

Kuidas muuta mind ümbritsev maailm minu tegevusi toetavaks? Me ei saa muuta klienti. Küll aga me saame muuta iseennast ja oma organisatsiooni, kus me töötame. Kui me muudame iseennast, siis seeläbi muudame ka kliendi nägemust meist. Kui klient tunneb, et tema toodet disainib õige inimene koos õige meeskonnaga, siis see ongi see väärtus, mida klient vajab.

15:10 – 15:40

Kohvipaus

15:40 – 15:50

TOP 3 käibekasvatajat raamatupidamisbüroode seas 2021. Parima büroo autasustamine.

Mare Timian Äripäeva raamatupidaja.ee tooteportfelli juht

15:50 – 16:10

TOP 3 ühe ettevõtte edulugu

16:10 – 16:40

Millega klient riskib, kui ta valib teenust hinna põhjal?

Piret Kübbar Finsa raamatupidamisbüroo asutaja ja juht

Ettekande teema keskmes on kliendi ja raamatupidaja omavaheliste ootuste juhtimine ja laiemas pildis raamatupidamisteenuse kvaliteediteemad. Esineja tõstatab oma ettekandes kriitilised küsimused, mis puudutavada kõiki teenusepakkujaid: kas klient oskab tahta ja nõuda kvaliteeti Kas kliendil on oskusi ja võimekust hinnata kvaliteeti? Millega klient riskib, kui klient valib teenust hinna põhjal ja kontrollmehhanismid puuduvad? Piret pika kogemusega praktikuna ärgitab arutelu ja mõtestab kvaliteediteema olulisi aspekte.

16:40 – 16:50

Konverentsi lõpetamine

Raamatupidamisbüroode konverents "Kasumlik kasv 2022"

Toimumiskoht:

Tallink Spa & Conference Hotel (Sadama 11a, Tallinn)

Taaskord kogunevad oma ala tipptegijad ainsal raamatupidamisbüroodele ja teenusepakkujatele suunatud konverentsil, mille keskmes on sel aastal raamatupidamisbüroode konkurentsivõime, sh innovatsioon ja uued tehnoloogiad, teenuse kvaliteet, dokumendihaldus versus teabehaldus, kommunikatsioon ja kliendikesksus.

 

Raamatupidamisbüroode konverents on ainus raamatupidamisbüroodele suunatud sündmus Eestis, mis toob kokku raamatupidamisbüroode omanikud, juhid, teenusejuhid, raamatupidamisteenuse pakkujad ning ka need inimesed, kellel on alles plaanis hakata pakkuma raamatupidamisteenust. Seekordne konverents toimub juba viiendat aastat.

Konverents on praktiline ning annab ülevaate valdkonna uudistest, uuendustest, muutustest ning tunnustatud praktikute kogemuslugudest, kuidas büroo tööd tulemuslikumaks ja efektiivsemaks muuta. Konverentsil Kasumlik kasv 2022 otsime tõhusaid lahendusi just selle sektori ettevõtjate murekohtadele, tunnustame TOP3 käibekasvatajaid ning õpime parimate edulugudest.

Üks kasulik vihje! Küsi kindlasti ka eripakkumist, kui plaanis tulla konverentsile koos kolleegidega! Kasuta seda võimalust julgesti ja tee oma tublidele kolleegidele kena kingitus! Kirjuta programmijuhile mare.timian@aripäev.ee

Sihtgrupp: raamatupidamisbürood, büroode juhid, omanikud, töötajad, pearaamatupidajad, teenusejuhid, raamatupidamisteenuse pakkujad ja arvestusosakonna juhid.

Julgustame osalema ka neid raamatupidajaid, kel on oma büroo loomise plaan. Pakume inspiratsiooni ning praktilisi tööriistu alustamiseks, arendamiseks ja jätkusuutlikuks kasvuks.

 

Programmijuht: Mare Timian, +372 51 37 347, [email protected]
Projektijuht: Greete Salumägi, +372 56958344, [email protected]

Programm

09:00 – 09:30

Registreerimine ja hommikukohv

09:30 – 09:35

Moderaatori tervitus

Tauri Tallermaa Koolitaja ja mälutreener

09:35 – 10:00

Äripäeva Infopank: Raamatupidamisbüroode turg ja konkurentsivõime

Sigrid Kõiv Äripäeva Infopank

Kuhu liigub turg ja millised on trendid? Ülevaade valdkonna ettevõtete konkurentsivõimest. Analüüsitud on ettevõtete kõige värskemaid majandusnäitajaid, mille põhjal on välja toodud valdkonna arengutrendid ja ettevõtete pingeread.

10:00 – 10:30

Töölepinguseadus muutub. Uued nõuded jõustuvad teisel poolaastal.

Valeria Arsjuta Cuesta Advokaadibüroo vandeadvokaat

Vaatame, milliseid olulisi muudatusi toob töölepinguseadusesse Euroopa Parlamendi ja nõukogu direktiivi (EL) 2019/1152 üle võtmine Eestis.

10:30 – 11:00

Digipööre ja automatiseerimine raamatupidamises. Kogemuslugu: Ära tee inimesest robotit!

Kaie Moisa Raamatupidamisbüroo FMJ tegevjuht ja juhatuse liige

Kuidas rutiinne ja igav töö anda ära robotitele, et inimene saaks teha nutikat tööd? Ettekandes kuuleme praktilist kogemuslugu raamatupidamise digiteerimisest. Kuidas see juhtus, miks see osutus möödapääsmatuks, mis päriselt muutus ja millist reaalset kasu tõi digiteerimine?

11:00 – 11:30

Protsessid teenuste juhtimise tööriistakastis digiajastul

Evelin Kasenõmm

Teenuste juhtimisel on oluline roll protsessidel. Ettekanne tutvustab raamatupidamisbüroode juhtidele ja teenusepakkujatele parimat praktikat ja uusi suundi digiajastul.

11:30 – 12:00

Kuidas valida või tellida ettevõttele majandustarkvara?

Julia Ležeiko Thermory AS IT juht

Kas on olemas kuulikindel retsept majandustarkvara leidmiseks? Majandustarkvara tellija peab olema täna teadlikum ja nutikam kui kunagi varem. Alustades majandustarkvara otsingut peab tellija oma soovid ja vajadused ise defineerima, ERP partner ei ole siin hea abistaja. Oma reeglid annab ette ka tehnoloogia keerukus ja IT maastiku kiired muutused, vanad metoodikad majandustarkvara valikul enam ei tööta. Mitmekülgse IT eksperdi ja praktiku süsteemne vaade ja nõuanaded, kuida valida või tellida oma ettevõttele majandustarkavara nii, et saad just sellise lahenduse, mida sinu ettevõte vajab ning see on taskukohane ning tasuv investeering.

12:00 – 12:35

Küberturvalisus on eduka äri tagala

Mihkel Kukk KPMG Baltics OÜ, küberturvalisuse teenuste juht

Raamatupidamisbürood on liikumas digitaalsesse maailma, mis tähendab uusi võimalusi kasvuks ja eduks. Samas tuleb arvestada ka täiesti uute riskide ja ohtudega, mida protsesside digiteerimine ja automatiseerimine kaasa toovad. Ettekanne toob päevavalgusse väikeettevõtte jaoks kriitilised küberohud ja ka –võimalused. Ettekande praktilises osas tutvustatakse küberriskide kaardistamise ja hindamise metoodikat ning riskide maandamise võimalusi, mis sobivad just väikeettevõttele.

12:35 – 13:30

Lõuna

13:30 – 14:00

Käibemaksu eriskeemid ja enamlevinud probleemid nendega

Tõnis Elling Ernst & Young Baltic AS juhtiv maksunõustaja, käibemaksu ekspert ja lector

Käibemaksuseaduses on terve rida erisusi, kus käibemaksu arvestus käib tavakorrast erinevalt. Teeme ülevaate erikordade kasutamise alustest, olulisematest kitsaskohtadest ja räägime ka enamlevinud probleemidest.

14:00 – 14:40

Kliendikesksus kui arengu- ja innovatsioonimootor

Katri Rohesalu Kliendikesksuse arendus OÜ tegevjuht ja juhatuse liige

Ettekandes saame teada, kuidas kliendikesksusesse panustamine raamatupidamisettevõttes loob väärtust kõigile ettevõtte huvipooltele – klientidele, töötajatele ja omanikele. Räägime pikemalt, kuidas analüüsida ettevõtte kliendikesksust ja selgitada välja selle tugevused ja nõrgad kohad. Ja kuidas neid teadmisi kasutada ettevõtte arenguhüppeks ja innovatsiooni ergutamiseks. Ettekandes arutame ka selle üle, millised on valdkonnad, millega kliendikeselt toimiv ettevõte sisuliselt ning süsteemselt tegeleb ja milliseid raskusi võib teekonnal ette tulla.

14:40 – 15:10

Võtmeoskused B2B müügis. Kuidas ennast kliendi jaoks väärtuslikuks teha?

Sven Kotkas Kinema juht ja omanik

Kuidas muuta mind ümbritsev maailm minu tegevusi toetavaks? Me ei saa muuta klienti. Küll aga me saame muuta iseennast ja oma organisatsiooni, kus me töötame. Kui me muudame iseennast, siis seeläbi muudame ka kliendi nägemust meist. Kui klient tunneb, et tema toodet disainib õige inimene koos õige meeskonnaga, siis see ongi see väärtus, mida klient vajab.

15:10 – 15:40

Kohvipaus

15:40 – 15:50

TOP 3 käibekasvatajat raamatupidamisbüroode seas 2021. Parima büroo autasustamine.

Mare Timian Äripäeva raamatupidaja.ee tooteportfelli juht

15:50 – 16:10

TOP 3 ühe ettevõtte edulugu

16:10 – 16:40

Millega klient riskib, kui ta valib teenust hinna põhjal?

Piret Kübbar Finsa raamatupidamisbüroo asutaja ja juht

Ettekande teema keskmes on kliendi ja raamatupidaja omavaheliste ootuste juhtimine ja laiemas pildis raamatupidamisteenuse kvaliteediteemad. Esineja tõstatab oma ettekandes kriitilised küsimused, mis puudutavada kõiki teenusepakkujaid: kas klient oskab tahta ja nõuda kvaliteeti Kas kliendil on oskusi ja võimekust hinnata kvaliteeti? Millega klient riskib, kui klient valib teenust hinna põhjal ja kontrollmehhanismid puuduvad? Piret pika kogemusega praktikuna ärgitab arutelu ja mõtestab kvaliteediteema olulisi aspekte.

16:40 – 16:50

Konverentsi lõpetamine

Toetajad

Toetaja

Lisainfo

Konverentsi materjalide ja sisu kopeerimine, salvestamine, reprodutseerimine või levitamine on ilma AS Äripäeva kirjaliku nõusolekuta keelatud.

Korraldaja võib üritusel teha pilte, videoid ja helisalvestisi ning jagada neid nii osalejatega kui ka avalikes meediakanalites, samuti kasutada sarnaste ürituste turundamiseks.
Täpsemat teavet andmete kasutamise kohta leiab Äripäeva Privaatsustingimustest.

Reklaam
Kui soovite tutvustada oma ettevõtet konverentsil, siis võtke ühendust [email protected]  või 667 0105.

 

Tühistamisinfo

Palume teatada mitteosalemisest kirjalikult vähemalt 10 tööpäeva enne ürituse toimumist aadressil [email protected] .
Sellisel juhul tagastame laekunud osalustasu või tühistame veel tasumata arve.

Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne konverentsi kuulub tasumisele 50% arvest.
Kui teatate mitteosalemisest hiljem või unustate teatada, osalustasu ei tagastata ja tasumisele kuulub 100% arvest.

Asukoht ja kontaktid

Aadress

Sadama 11a, Tallinn
© AS Äripäev 2000-2024
  • Aadress: Vana Lõuna 39/1, 19094 Tallinn
  • Klienditugi: 667 0099 (8:15-17:00)
  • E-post: [email protected]